مخالف مهمانی • Kath Eats


تمام شب برقصید یا با شلوار گرمکن چای بنوشید؟ در اینجا چند ایده در مورد داشتن ذهنیت سالم تر وجود دارد.

نشستن نقطه مقابل ایستادن است

اگر زمانی را در اینستاگرام می گذرانید، ممکن است آهنگ برایان جردن آلوارز “Sitting” را شنیده باشید (<– این یک لینک به Apple Music برای گوش دادن است!).

“Sitting” آهنگی جذاب با پیامی بسیار ساده است که توسط شخصیت برایان TJ Mack خوانده شده است (تصویر زیر). این آهنگ پس از اینکه تعدادی از هنرمندان مختلف موسیقی شروع به ساخت کاور آهنگ کردند، در فضای مجازی پخش شد. پوشش بسیار مورد علاقه من تست تئاتر موزیکال است! من فکر می کنم پیام “شما لیاقت نشستن را دارید” یک دلیل ثانویه برای محبوبیت آهنگ است! همه افراد در زندگی خود به آرامش بیشتری نیاز دارند.

برایان / تی جی در سراسر رسانه ها مصاحبه شده است. همچنین ممکن است آهنگ های TJ “Inside”، “Chicas In My DMs” و “Pickle In The Fridge” را دوست داشته باشید. شاید به زودی توری برگزار شود که او یک ستاره موسیقی پاپ است. در این مقاله درباره شخصیت هایی که برایان جردن آلوارز خلق کرده است بیشتر بخوانید!

ناگفته نماند که همه اعضای خانواده من تمام ماه اکتبر را با “نشستن” در سرمان سپری کردند.

گاهی اوقات شروع به خواندن در مخالفت های دیگر می کردم، که باعث می شود یک بار به این فکر کنم که برعکس چیست مهمانی است.

(با من همراه باشید – این پست یک نکته دارد!)

این فصل برای مهمانی است

تعریف من از “پارتی” برای این پست بیشتر به نوشیدن الکل مرتبط است، شاید همچنین خوردن بیش از حد غذا که باعث ایجاد احساس عالی در بدن شما نمی شود. یا در غیر این صورت با پرتاب هر نیتی که داشتید در ازای زندگی در لحظه به بدن خود احترام بگذارید. شاید مهمانی مخالف غذا خوردن شهودی باشد.

اغلب اوقات مهمانی باعث می شود من احساس خماری و/یا بدی داشته باشم. و من خیلی پیرتر از آن هستم که به دلیل چیزی که در کنترل من بود احساس بدی داشته باشم.

خوشبختانه، در حوالی زمانی که وارد 40 سالگی شدم، چیزی در وجودم کلیک کرد و من شروع به فهمیدن این موضوع کردم که هیچ چیز ارزش معامله برای احساس بهترین بودن را ندارد. تنها چیزی که واقعاً به آن اهمیت می دهم این است که چه احساسی دارم. این باعث شد که تلاشم را به سمت یک زندگی کنجکاوتر با تمام بهترین نوشیدنی های غیر الکلی که کشف کرده ام به پایان برسانم.

اما این بدان معنا نیست که من هنوز وسوسه نمی شوم که یک قوطی شراب را در یک شب هفته باز کنم یا در شادی یک مهمانی غرق شوم.

دنج مخالف مهمانی است

وقتی به مخالف مهمانی فکر می کنم … دنج است.

اگر مهمانی سفر دختران به جزیره ای با مارگاریتاهای بی انتها، بیدار ماندن تا نیمه شب در یک باشگاه و رقصیدن دنج یک سفر سلامتی به یک اسپا است که در آن روزهای خود را به پیاده روی و یوگا و نوشیدن اسموتی و آب نارگیل می گذرانید.

هر دو گزینه سرگرم کننده به نظر می رسند، اما یکی از آنها احساس وحشتناکی در من ایجاد می کند و یکی احساس شگفت انگیزی در من ایجاد می کند.

دلیل اصلی من می‌خواهم در خانه مشروب بخورم، جشن گرفتن چیزی است. روز کاری معلم است! مشتری جدید گرفتم! امروز جمعه است! و وقتی احساس می‌کنم این شرطی‌سازی طولانی‌مدت شروع به ایجاد ولع می‌کند، خودم را در حال انجام برعکس تصور می‌کنم: دنج شدن، روشن کردن شمع، پخش موسیقی اسپا، خواندن یک کتاب خوب یا تماشای نمایشی با توماس روی مبل، زود به رختخواب رفتن

این حال و هواها میل به مهمانی را خاموش می کنند.

و بیایید صادق باشیم: خواب نهایت تجملات دنج است. وقتی روزی سالم با ورزش، تمرکز غذایی واقعی و بدون الکل داشته باشم، تمام شب را بدون بیدار شدن می خوابم. یک شب رویایی! (پناه در نظر گرفته شده است.)

در صورتی که شما شرایط فرهنگی مشابهی با من دارید و همچنین به دنبال اولویت دادن به سلامتی خود هستید، این را به اشتراک می گذارم. راحت باشید، از مراقبت از خود لذت ببرید و روی فعالیت هایی تمرکز کنید که احساس خوبی به شما می دهند.

در این زمان از سال، به هر حال خوب است که فضای دنج را در آغوش بگیرید!





Source link