لقمه های براونی لوبیا سیاه شکلاتی!


بدون نیاز به آرد یا تخم‌مرغ، این لقمه‌های براونی با لوبیا سیاه شکلاتی یک میان‌وعده یا دسر خانگی خوشمزه است که نمی‌خواهید به اشتراک بگذارید!

دستور العمل نیش براونی سالم

لقمه براونی لوبیا سیاه شکلاتی

آیا می خواهید به سرعت به محبوب ترین فرد در مهمانی بعدی خود تبدیل شوید؟

فقط یک دسته از این لقمه های براونی شکلاتی غنی و منحط را بزنید و ببینید که کل سینی چقدر سریع ناپدید می شود!

لقمه های براونی سالم کاملاً خود را در برابر هر نوع براونی سنتی آرد و شکر حفظ می کنند. مهمانان شما هرگز مواد تشکیل دهنده مخفی را حدس نمی زنند.

همچنین ممکن است کوکی‌های شکلاتی وگان را دوست داشته باشید

لقمه های براونی شکلاتی بدون آرد بدون آرد

لقمه های براونی که طعم سالمی ندارند

قطعاً دستور العمل های دسر سالمی در وبلاگ من وجود دارد که طعم سالمی دارند.

برای مثال، هیچ کس دستور بستنی موز من را با بستنی نیمه پخته بن و جری اشتباه نمی گیرد یا پودینگ چیا را به عنوان لذیذترین دسری که تا به حال در زندگی خود چشیده است، اعلام نمی کند.

با این حال، این لقمه های براونی لوبیای سیاه طعم دارند 100٪ به همان اندازه غنی، بداخلاق، مرطوب، شکلاتی، و لذت بخش به عنوان براونی خانگی سنتی.

آنها به راحتی می توانند در برابر آن دسته از براونی های معروف Little Bites Fudge Brownies از Entenmann بایستند یا لقمه های براونی خریداری شده از Costco، Sam’s Club، یا Target را ذخیره کنند.

در هر صورت، این نسخه سالم تر یکنواخت است بیشتر غنی، مرطوب، شکلاتی، و منحط. در حالی که لقمه‌های سنتی براونی با آرد اغلب خشک و شکننده هستند، لوبیا سیاه در این دستور غذایی سالم آنها را بسیار مرطوب و نرم نگه می‌دارد، بدون خرد شدن.

این دستور غذا از براونی لوبیا سیاه و براونی سالم من الهام گرفته شده است، دو دسر لوبیای دیگر که حتی برای افرادی که هیچ علاقه ای به غذای گیاهی یا سالم ندارند، بسیار خوشحال کننده هستند.

بنابراین از امتحان کردن این موارد در رویداد بعدی خود نترسید. ممکن است از استقبال بسیار مثبت آنها متعجب شوید!

ویدیوی دستور گزش براونی سالم را در بالا تماشا کنید

کتی وگان با روکش شکلاتی 2023

طعم گزش براونی لوبیا سیاه

این دسر سالم فوق العاده همه کاره است. با خیال راحت هر چیزی را که معمولاً به براونی های خانگی یا جعبه ای اضافه می کنید اضافه کنید.

یک مشت نارگیل رنده شده یا گردو یا گردوی خرد شده را با هم مخلوط کنید. یا کمی دارچین آسیاب شده یا چند قطره عصاره نعناع خالص به آن اضافه کنید.

آنها همچنین با نصف قاشق چای خوری قهوه فوری که قبل از پخت در خمیر پاشیده می شود، بسیار خوب هستند. (من از این مارک قهوه فوری استفاده می کنم.)

من عاشق استفاده از کره بادام زمینی در دستور غذا هستم و مقداری بادام زمینی خرد شده را هم می زنم یا یک فنجان کره بادام زمینی گیاهی را در بالای هر لقمه فشار می دهم و آنها را به لقمه های براونی کره بادام زمینی شکلاتی تبدیل می کنم.

در نهایت، اگر واقعاً احساس تنبلی می‌کنید، همیشه می‌توانید خمیر بدون تخم‌مرغ را با قاشق بخورید و آن را یک روز بگذارید. نه اینکه من تا به حال این کار را انجام داده باشم یا چیزی…

لقمه های براونی لوبیا سیاه شکلاتی

مواد تشکیل دهنده نیش براونی سالم

این چیزی است که شما نیاز دارید: پودر کاکائو، جو دوسر یا آرد بادام، لوبیا سیاه، شیرین کننده مایع انتخابی، کمی نمک، روغن یا کره بادام، عصاره وانیل خالص، بکینگ پودر، و مینی چیپس شکلات.

من می دانم که برخی از مردم به ایده لوبیا در دسرها شک دارند. اما آیا می‌دانستید لقمه‌های قهوه‌ای Entenmann نیز حاوی لوبیا هستند؟

درسته؛ آنها روغن سویا و صمغ لوبیا دارند. ناگفته نماند سایر مواد تشکیل دهنده آنها شامل شکر، تخم مرغ، آرد گندم سفید شده، شربت ذرت، کنسانتره پروتئین آب پنیر، استرهای پروپیلن گلیکول اسیدهای چرب، مونو و دی گلیسریدها، سدیم استئاروئیل لاکتیلات، صمغ سلولز و طعم مصنوعی است.

در مقابل، لقمه‌های براونی خانگی تنها دارای 9 ماده هستند، بدون طعم‌های مصنوعی، آدامس، شربت ذرت یا آرد.

اونها می تونند … باشند بدون گلوتن، بدون تخم مرغ، بدون لبنیات، وگان و بدون شکر تصفیه شده.

مهمتر از همه، طعم آنها به قدری مزه دار و لذیذ است که هیچ کس حتی متوجه کمبود آن مواد دیگر نمی شود!

مواد لازم برای نیش براونی

گزینه های تعویض

بسیاری از مردم در طول سال ها از من پرسیده اند که آیا می توانند عدس یا نوع دیگری از لوبیا را جایگزین لوبیا سیاه کنند.

در حالی که من شخصاً امتحان نکرده‌ام، بسیاری از خوانندگان نوشته‌اند که با موفقیت جایگزین لوبیا سفید، لوبیا چشم بلبلی، عدس یا لوبیای آزوکی شده‌اند.

من جو دوسر فولادی را در اینجا توصیه نمی کنم. اما در صورت تمایل می توانید به جای جو دوسر از یک سوم فنجان آرد سفید، اسپلت یا جو دوسر استفاده کنید.

دو عدد براونی گازی

طرز تهیه دسر سالم

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید و قالب مینی مافین را چرب کنید.

اگر یک قالب مافین کوچک ندارید، می توانید دستور پخت را در یک قالب مافین معمولی بپزید. یا از یک تابه هشت اینچی استفاده کنید و به صورت مربع های کوچک یا بزرگ برش دهید.

همه مواد را به جز شکلات چیپسی ها در غذاساز با کیفیت بالا بریزید تا غلیظ و کاملا یکدست شود.

شکلات چیپسی را هم بزنید. خمیر را در قالب مافین آماده شده بریزید و در صورت تمایل چند تکه شکلات اضافی را روی آن فشار دهید.

در طبقه وسط فر به مدت ده دقیقه بپزید. تابه را از فر خارج کرده و اجازه دهید حداقل ده دقیقه دیگر خنک شود و سپس کناره های هر لقمه براونی را با چاقو دور بزنید و در بشقاب بریزید.

این لقمه های براونی سالم را به همان روشی که براونی های کلاسیک را نگهداری می کنید، نگهداری کنید. پس از خنک شدن، آنها را در ظرفی درپوش دار با دهانه کوچکی قرار دهید تا رطوبت اضافی خارج شود. آنها می توانند یک روز بیرون از پیشخوان بمانند.

پس از یک روز، توصیه می کنم برای تازگی آن را در یک ظرف دربسته قرار دهید و در یخچال بگذارید. براونی ها باید حدود چهار تا پنج روز باقی بمانند.

همچنین می‌توانید باقی‌مانده لقمه‌های براونی را در یک ظرف در بسته به مدت سه یا چهار ماه منجمد کنید. قبل از سرو آب کنید.

اگر در عوض بلوندی را ترجیح می دهید، این بلوندهای نخودی را امتحان کنید

دسر لقمه براونی لوبیا سیاه سالم
  • 2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو معمولی
  • 1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو هلندی یا منظم اضافی
  • 1/3 فنجان جو دوسر نورد شده یا 1/2 فنجان آرد بادام (برای کتو، این کتو براونی ها را امتحان کنید)
  • 1 کنسرو لوبیا سیاه یا 1 1/2 فنجان پخته شده
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک
  • 1/2 فنجان شربت افرا خالص، عسل یا آگاو
  • 1/4 فنجان روغن یا کره بادام یا بادام زمینی
  • 2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
  • 1/2 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • 1/2 فنجان مینی چیپس شکلاتی، یا بیشتر برای تزئین
  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. قالب مینی مافین را چرب کنید. (یک تابه معمولی مافین نیز کار می کند، یا می توانید خمیر را در یک تابه 8×8 صاف کنید.) همه مواد به جز چیپس را در یک غذاساز با کیفیت بالا پردازش کنید تا یکدست شود. چیپس را هم بزنید. (چیپس ها را به خطر خود حذف کنید – فقط در صورت گنجاندن طعم نهایی آن را تضمین می کنم!) در تابه بریزید، در صورت تمایل چند چیپس دیگر را به رویه ها فشار دهید و 10 دقیقه در طبقه وسط بپزید. از فر خارج کنید و اجازه دهید حداقل 10 دقیقه دیگر خنک شود قبل از اینکه با چاقو اطراف آن را دور بزنید و بیرون بیاورید.مشاهده حقایق تغذیه

اسنک های شکلاتی سالم بیشتر

کیک لیوان شکلاتی

کیک لیوان شکلاتی

طرز تهیه اسپری فندقی شکلاتی نوتلا

نوتلا خانگی

شکلات تخته ای خانگی

شکلات تخته ای خانگی

ترافل های شکلاتی که در پودر کاکائو غلتیده شده اند، گاز می گیرند

ترافل شکلاتی

براونی وگان