لقمه های انرژی خمیر کوکی – تناسب اندام ایمان غذایی


پرش به دستور غذا

خوشمزه – لذیذ لقمه های انرژی خمیر کوکی– جو دوسر، نارگیل، کره بادام زمینی، عسل، و مجموعه ای از مواد غذایی دیگرسوخت مورد نیاز و طعمی که می پسندید را فراهم کنید.

خمیر کوکی انرژی بایت شات فوکوس شده تصویر برجستهخمیر کوکی انرژی بایت شات فوکوس شده تصویر برجسته

می خواهید بدانید “راحتی” چه طعمی دارد؟ کمی از این لقمه های عضلانی زا بخورید. نه تنها درست کردن آنها راحت است، بلکه یک خوراکی بدون پخت هستند، بلکه لقمه های کوچکی هستند که می توانند هر کجا که بروید، هر زمان که بروید.

اگر من را ببینید که از در بیرون می روم، بدون شک یکی از این توپ های انرژی را در دست من خواهید دید. آنها واقعاً در زندگی من تغییر ایجاد کرده اند. دراماتیک به نظر می رسد اما واقعیت دارد. اگر صبحانه ام را نخورم، خیلی سریع به دیوار آجری برخورد می کنم. پس من تقریباً بی مصرف هستم. نه تنها این، بلکه من خانم کربی نیز هستم، بنابراین هیچ کس نمی خواهد من را در کنارم داشته باشد. این یک مارپیچ رو به پایین است که زمانی شروع می شود که صبح های شلوغ من یک صبحانه مناسب را رد کند.

این توپ ها حاوی تعادل جامدی از چربی ها، کربوهیدرات ها و پروتئین هستند، بنابراین ماکروهای مورد نیاز خود را بدون نیاز به ساعت ها وقت گذرانی در آشپزخانه دریافت می کنید. آنها شبیه به توپ های انرژی چای من یا میله های صبحانه کینوا انرژی من هستند. هر سه انرژی را ارائه می دهند، اما ترکیبی از نارگیل، کره بادام زمینی، عسل و دارچین که در این دستور غذا یافت می شود، باعث بازگشت من می شود. من یک دسته از اینها را در آخر هفته درست می کنم و برای هفته آینده آماده هستم!

آیا لقمه های انرژی خمیر کوکی سالم هستند؟

بله، این دستور غذا را می توان سالم دانست. آنها با مواد کاملاً طبیعی ساخته شده‌اند که حاوی تعادل جامدی از پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها و چربی هستند – درشت مغذی‌هایی که اجزای جدایی‌ناپذیر رژیم غذایی ما هستند. لقمه های انرژی برای رژیم های گیاهی (به شرطی که قطره های شکلات تلخ وگان باشند)، بدون گلوتن، بدون لبنیات و پالئو (به شرطی که رژیم غذایی جو دوسر را مجاز می کند) مناسب است. فقط توجه داشته باشید که آنها هنوز کالری بالایی دارند، بنابراین مانند آب نبات با آنها رفتار نکنید. یک عدد در روز کافی است

چگونه این دستور العمل “بدون پخت” است؟

تکان دهنده، درست است؟ با این حال، باید به خود یادآوری کنید که این توپ های انرژی یک غذای صبحانه هستند، نه یک غذای دسر. علیرغم وجود “خمیر کوکی” در عنوان، آنها حاوی جوش شیرین یا آرد نیستند – و همچنین حاوی شکر تصفیه شده نیستند. در عوض، آنها از موادی ساخته شده اند که آماده مصرف هستند (آماده کردن یک آخوراگر بخواهید) که توسط عسل و کره بادام زمینی به هم متصل می شوند. بنابراین از اینکه منتظر نمانید تا آنها در فر آماده شوند، استفاده کنید. فقط رول کن… و برو!

عناصر

  • 2 فنجان جو دو سر رول شده
  • 1 ½ فنجان نارگیل خشک شده
  • 1 فنجان کره بادام زمینی طبیعی
  • ¼ فنجان عسل
  • ¼ فنجان دانه چیا
  • 1 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده
  • 1 قاشق چایخوری اسانس وانیل
  • ½ قاشق چایخوری نمک
  • ½ فنجان قطره شکلات تلخ
مواد تشکیل دهنده خمیر کوکی انرژی بایتمواد تشکیل دهنده خمیر کوکی انرژی بایت

دستورالعمل ها

مخلوط کنید

جو دو سر را به غذاساز اضافه کنید و آنقدر هم بزنید تا به شکل یک خرده درشت در بیاید.

اضافه کردن

بقیه مواد را به غذاساز اضافه کنید. همه را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود.

رول

تکه های خمیر را جدا کرده و به شکل گلوله درآورید و در حین حرکت آن را فشرده کنید. آنقدر این کار را تکرار کنید تا تمام خمیر تمام شود.

لذت ببرید!

نکات و ترفندهایی برای درست کردن کلوچه های انرژی زا

  • یک مشت از خمیر را فشار دهید تا مطمئن شوید که به هم بچسبد. اگر این است خیلی چسبنده، کمی نارگیل دیگر اضافه کنید. اگر هست خیلی خشک و به هم نمی چسبد، سپس کره بادام زمینی بیشتری اضافه کنید.
  • استفاده کنید کره بادام زمینی خامه ای، درشت نیست بافت خامه ای باعث می شود که توپ ها منسجم بمانند.
  • در یخچال قرار دهید حداقل 30 دقیقه قبل از غذا خوردن تا توپ ها سفت شوند.
  • استفاده کنید کره بادام هندی اگر طرفدار کره بادام زمینی نیستید هر دو خامه ای هستند و با سایر مواد به خوبی کار می کنند.
  • اضافه کردن آرد نارگیل اگر طعم آن را دوست دارید و در کنار هم نگه داشتن توپ ها مشکل دارید.
گزش انرژی خمیر کوکی نمای بالای تصویر برجسته شده استگزش انرژی خمیر کوکی نمای بالای تصویر برجسته شده است

سوالات متداول

توپ های من از هم می پاشد باید چکار کنم؟

کره بادام زمینی بیشتری اضافه کنید. اگر قبلا این کار را انجام داده اید، آرد جو را اضافه کنید. با کره بادام زمینی و عسل کار می کند تا همه چیز را کنار هم نگه دارد (آرد نارگیل نیز باید کار کند).

اگر غذاساز ندارم از چه چیزی می توانم استفاده کنم؟

یک مخلوط کن دستی باید کافی باشد. اگر آن را ندارید، ممکن است مجبور شوید برای انجام کار به مهارت های خرد کردن خود تکیه کنید. کاری سخت تر اما غیر قابل حل نیست.

چه نوع کره بادام زمینی ترجیح داده می شود؟

از کره بادام زمینی کاملا طبیعی استفاده کنید. نه تنها سالم تر است، بلکه قطره چکان است (آن را خارج از یخچال نگهداری کنید) و با این دستور غذا بهتر عمل می کند.

آیا می توانم این توپ های انرژی را گرم کنم؟

آنها به عنوان یک میان وعده سرد یا با دمای اتاق در نظر گرفته شده اند، اما اگر شما ترجیح می دهید آنها را گرم کنید. فقط مراقب باشید زیاده روی نکنید و مواد را آب نکنید. انجام این کار باعث تغییر قوام آنها می شود.

شکلات تلخ من چقدر باید تیره باشد؟

به دنبال چیزی بیش از 70٪ باشید. هر چه این درصد بیشتر باشد تلخ تر می شود اما همچنین سالم تر خواهد بود. با توجه به اینکه توپ ها دارای مواد شیرین دیگری هستند، باید بتوانید این عدد را افزایش دهید.

خمیر کوکی انرژی بایت دارای نمای جانبی تصویر استخمیر کوکی انرژی بایت دارای نمای جانبی تصویر است

تغییرات

آجیل و تکه های میوه در اینجا به خوبی کار می کنند. زغال اخته، کشمش، زردآلو خشک، پوست مرکبات، پودر کاکائو، جوز هندی، فلفل دلمه ای، هل، بادام خرد شده، گردو، گردو، گردو یا پسته همه باید کار کنند، اگرچه بافت آن تغییر می کند. همچنین ممکن است لازم باشد مقدار کره بادام زمینی و/یا عسل را افزایش دهید تا مطمئن شوید که با وجود افزودن تکه های میوه و آجیل، توپ ها کنار هم می مانند.

چگونه توپ های انرژی خمیر کوکی را ذخیره کنیم

بدیهی است که این توپ ها قرار نیست در یک جلسه بلعیده شوند، بنابراین، ساختن آنها به صورت دسته ای برای آماده سازی آنها است. برای نگهداری گلوله ها را در ظرف دربسته قرار دهید و سپس تا 3 روز در یخچال یا تا 3 ماه در فریزر نگهداری کنید. قبل از اینکه لقمه بخورید، بگذارید یک شب در یخچال یخ بزنند!

لقمه های انرژی خمیر کوکی دارای شات برترلقمه های انرژی خمیر کوکی دارای شات برتر
خمیر کوکی انرژی بایت شات فوکوس شده تصویر برجستهخمیر کوکی انرژی بایت شات فوکوس شده تصویر برجسته

عناصر

  • 2 فنجان ها جو دوسر نورد شده
  • 1 ½ فنجان ها نارگیل خشک شده
  • 1 فنجان کره بادام زمینی کاملا طبیعی
  • ¼ فنجان عسل
  • ¼ فنجان دانههای چیا
  • 1 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده
  • 1 قاشق چایخوری اسانس وانیل
  • ½ قاشق چایخوری نمک
  • ½ فنجان قطره شکلات تلخ

نکات و نکات:

  • از کره بادام زمینی خامه ای استفاده کنید، نه کلفت. بافت خامه ای باعث می شود که توپ ها منسجم بمانند.
  • قبل از غذا حداقل 30 دقیقه در یخچال قرار دهید تا توپ ها سفت شوند.
  • اگر طرفدار کره بادام زمینی نیستید از کره بادام هندی استفاده کنید. هر دو خامه ای هستند و با سایر مواد به خوبی کار می کنند.

اطلاعات تغذیه:

کالری: 190کیلو کالری (10%) کربوهیدرات ها: 18g (6%) پروتئین: 5g (10%) چربی: 11g (17%) چربی های اشباع شده: 6g (38%) چربی های چند غیر اشباع: 2g چربی اشباع شده: 3g چربی ترانس: 0.01g کلسترول: 0.3میلی گرم سدیم: 132میلی گرم (6%) پتاسیم: 187میلی گرم (5%) فیبر: 4g (17%) قند: 7g (8%) ویتامین A: 4IU ویتامین سی: 0.2میلی گرم کلسیم: 28میلی گرم (3%) اهن: 1میلی گرم (6%)

سلب مسئولیت تغذیه

دستور العمل های نوشته شده و تولید شده در Food Faith Fitness فقط برای اهداف اطلاعاتی است.





Source link