طرز تهیه پاستا قارچ – عشق و لیمو


این ماکارونی قارچی برای شب‌های هفته و شب‌های ملاقات به طور یکسان مناسب است، آسان و ظریف است. قارچ مخلوط، سیر و پارم آن را با طعم غنی اومامی بسته بندی می کنند.


پاستا قارچ


این دستور پاستا با قارچ رویای عاشقان قارچ است. در حال ترکیدن از قارچ های گوشتی سرخ شده است. همراه با پاشیدن شراب سفید و پنیر پارمزان، آنها این پاستا را با طعم غنی و اومامی بسته بندی می کنند.

من در این دستور از خامه غلیظ استفاده نمی کنم، اما هنوز کمی خامه ای است. آب ماکارونی نشاسته ای و یک تکه کره، قارچ ها را با هم به یک سس ابریشمی تبدیل می کند که روی پاستا را می پوشاند. خوش طعم، خوشمزه، و همه چیز در مورد قارچ است. اگر از طرفداران قارچ هستید، باید آن را امتحان کنید!


مواد لازم دستور پخت ماکارونی قارچ


آنچه برای پاستا قارچ نیاز دارید

عنصر ستاره ای در دستور پخت ماکارونی قارچ – البته – قارچ است! در اینجا می‌توانید از قارچ‌های دکمه‌ای سفید یا قارچ‌های کرمینی (با نام مستعار baby bellas) استفاده کنید. آنها مقرون به صرفه، خوش طعم و در دسترس هستند، بنابراین هرگز انتخاب بدی نیستند.

اما برای بهترین ماکارونی قارچی، استفاده از آن را توصیه می کنم مخلوطی از قارچ آنها به پاستا طیف لذت بخشی از بافت می دهند و به عمق طعم پیچیده ای می بخشند. هر یک از این نوع قارچ ها عالی خواهد بود:

  • لوستر
  • قارچ صدف شاهی
  • میتاکس
  • قارچ صدفی
  • قارچ پورتوبلو
  • قارچهای شیتاکه

برای تهیه این دستور به چه چیز دیگری نیاز دارید:

  • روغن زیتون اضافی – برای تفت دادن قارچ.
  • پاستا – من عاشق پاپاردل جویدنی اینجا هستم، اما ماکارونی بلند دیگری مانند تالیاتله، اسپاگتی یا بوکاتینی نیز به خوبی کار می کند.
  • موسیر و سیر – برای لقمه مرزه.
  • کره – بافت براق و ابریشمی سس قارچ را کامل می کند.
  • گیاهان تازه – برای طعم گرم و خاکی از رزماری یا آویشن در سس استفاده می کنید. ظرف تمام شده را با جعفری تازه خرد شده تزئین کنید!
  • شراب سفید خشک و خردل دیژون – برای یک ضربه تلخ.
  • پنیر پارمسان – طعم شور و آجیلی را اضافه می کند و پاستا را کمی خامه ای می کند.
  • آب لیموی تازه – به پاستا ظاهری روشن و تازه می بخشد.
  • و نمک و فلفل – برای اینکه همه طعم ها پاپ کنند!

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


قارچ تفت داده شده در ماهیتابه با قاشق چوبی


طرز تهیه پاستا با قارچ

این دستور پاستا با قارچ ظاهری زیبا دارد، اما درست کردن آن واقعاً آسان است! اینطوری پیش میره:

ابتدا قارچ ها را بپزید. انواع ساقه و برش هایی مانند قارچ پورتوبلو، شیتاکه و بچه بلا. میتاکس و قارچ صدفی را به قطعاتی به اندازه لقمه پاره کنید. نکته: برای مرجع عکس بالا را بررسی کنید!

قارچ ها را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا تفت دهید تا نرم و خوب قهوه ای شوند. برای بهترین نکات من برای پختن قارچ، پیامک زیر را ببینید!

طرز پخت قارچ

هیچ کس قارچ خیس را دوست ندارد! این نکات ساده را دنبال کنید تا هر بار قارچ سرخ شده عالی بپزید:

  1. ماهیتابه را شلوغ نکنید. اگر این کار را انجام دهید، قارچ ها به جای قهوه ای شدن، بخارپز می شوند. توصیه می کنم برای این دستور از یک تابه بزرگ چدنی استفاده کنید و قارچ ها را در دو دسته بپزید.
  2. از روغن کافی استفاده کنید. خیلی کم است و قارچ ها می سوزند. من معمولاً از حدود 1 قاشق غذاخوری روغن برای 8 اونس قارچ در یک ماهیتابه 10 یا 12 اینچی استفاده می کنم.
  3. فوراً هم نزنید. وقتی قارچ ها را به ماهیتابه اضافه کردید، اجازه دهید تا دو دقیقه اول بدون هم زدن بپزند. این تماس مداوم با ماهیتابه باعث قهوه ای شدن می شود. همانطور که به پختن ادامه می دهید، فقط گاهی اوقات هم بزنید.


پاستا و قارچ در ماهیتابه


در حالی که قارچ ها را تفت می دهید، پاستا را بپزید تا آل دنته شود. قبل از اینکه آن را آبکش کنید، 1 فنجان از آب نشاسته ای پخت و پز را ذخیره کنید. این یک عنصر کلیدی در سس پاستا قارچ است!

بعد، سس خوش طعم را بسازید. در قابلمه خالی ماکارونی، موسیرها را در کره تفت دهید تا نرم شوند. رزماری و سیر را اضافه کنید. سپس، خردل و شراب را هم بزنید. اجازه دهید شراب به مدت 30 ثانیه بپزد.

پاستا، پارمزان و 1/4 فنجان از آب ماکارونی ذخیره شده را به ماهیتابه اضافه کنید و در صورت نیاز مقدار بیشتری آب پاستا اضافه کنید تا کمی روی ماکارونی آغشته شود. در آخر، آبلیمو و قارچ را با هم مخلوط کرده و مزه دار کنید.


دو کاسه پاستا قارچ


ماکارونی قارچ را با دوش جعفری تازه و پنیر پارمزان تکمیل کنید.

این پاستا قارچ خامه ای به تنهایی یک وعده غذایی رضایت بخش است، اما ما آن را با سالاد کنار هم دوست داریم. سالاد آرگولا یا هر یک از این دستور العمل های سالاد زمستانی فوق العاده خواهد بود.

لذت ببرید!


دستور پخت ماکارونی قارچ


دستور العمل های ماکارونی مورد علاقه بیشتر

اگر عاشق این پاستا با قارچ هستید، یکی از این دستور العمل های ساده ماکارونی را امتحان کنید:

پاستا قارچ

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 15 دقایق

زمان کل: 25 دقایق

خدمت 2 به 3

دستور پخت این پاستا با قارچ ساده و خوشمزه است! قارچ‌های گوشتی، سیر و پنیر پارمزان آن را با طعم و مزه اومامی پر می‌کنند. برای بهترین نتیجه، از ترکیبی از انواع مختلف قارچ در اینجا استفاده کنید. برای پیشنهادات به پست وبلاگ بالا مراجعه کنید!

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک تابه بزرگ چدنی روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. نصف قارچ‌ها، ¼ قاشق چای‌خوری نمک و چند حلقه فلفل را اضافه کنید و هم بزنید. بپزید، فقط گاهی هم بزنید، به مدت 5 تا 8 دقیقه، یا تا زمانی که نرم و قهوه ای شود. از ماهیتابه خارج کنید و کنار بگذارید. 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون باقیمانده را به ماهیتابه اضافه کنید و فرآیند پخت را با باقیمانده قارچ ها تکرار کنید.

  • در همین حال، یک قابلمه بزرگ آب نمک را به جوش بیاورید. پاستا را طبق دستور بسته آماده کنید و تا زمانی که آل دنته شود بپزید. 1 فنجان از آب پخت ماکارونی را قبل از آبکش کردن رزرو کنید. پاستا را آبکش کرده و با کمی روغن زیتون بریزید تا نچسبد.

  • اجازه دهید قابلمه ماکارونی کمی خنک شود و آن را روی اجاق قرار دهید. کره را اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا ذوب شود، سپس موسیر و ¼ قاشق چایخوری نمک باقی مانده را اضافه کنید و با هم زدن به مدت 3 تا 5 دقیقه یا تا زمانی که شفاف شود، تفت دهید. رزماری و سیر را هم بزنید. شراب و خردل دیژون را اضافه کنید و اجازه دهید شراب به مدت 30 ثانیه بپزد.

  • پاستا، پنیر و ¼ فنجان از آب ماکارونی را اضافه کنید و بریزید و در صورت نیاز مقدار بیشتری آب پاستا اضافه کنید تا کمی روی ماکارونی بپوشد. آب لیمو را با هم مخلوط کنید، سپس قارچ ها را داخل آن بریزید. با جعفری بپاشید و مزه دار کنید. با پنیر رنده شده بیشتری سرو کنید.



Source link