شیرینی پف دار سیب کاراملی آسان


باور نمی کنید این شیرینی پف دار کاراملی چقدر راحت درست می شود! خانواده شما از این خوراکی های لذت بخش و بدون آشفتگی استقبال خواهند کرد.

نزدیک از شیرینی های پفکی سیب در یک بشقاب سفید

به عنوان یک متخصص تغذیه و مادر سه فرزند، من عاشق یافتن راه های خوشمزه و منحصر به فرد برای سرو میوه و سبزیجات هستم. این برش‌های سیب پف دار پف دار و نمکی-شیرین (مثل پای سیب کوچک هستند!) آشفتگی (و علم!) را از پخت خارج می‌کنند. آنها نمی توانند ساده تر (یا شیک تر به نظر برسند) ساخته شوند، و خانواده شما آنها را دوست خواهند داشت! PS بچه‌های شما ممکن است کوکی‌های سیب نرم و کرکی من یا این کلوچه‌های سیب بلغور جو دوسر بدون آرد را دوست داشته باشند. فقط گفتن

نزدیک از شیرینی های پفکی سیب در یک بشقاب سفید

و وقتی می گویم ساده، منظورم ساده است! من همه چیز در مورد میانبرها هستم. ورقه های خمیر پف دار به صورت نوار برش داده می شوند، دور حلقه های سیب ترد پیچیده می شوند و تا زمانی که طلایی شوند پخته می شوند. اگر از بلوک های خمیر پف دار استفاده می کنید، نکته من را در انتهای دستور ببینید، من شما را تحت پوشش قرار داده ام! من به عنوان کسی که – مسلماً – هرگز از خمیر پف دار استفاده نکرده ام، می توانم این واقعیت را تأیید کنم که استفاده از آن فوق العاده آسان بود.

نمای بالا به پایین شیرینی پف دار سیب کاراملی در بشقاب

بچه های من دوست دارند به محض اینکه از اجاق بیرون آمدند، پودر ما را در شکر دارچینی بپاشند تا ادویه، شیرینی و درخشندگی به آن اضافه شود. کارامل نمکی آسان و خانگی که روی آن ریخته می‌شود، باعث می‌شود آن‌ها فانتزی به نظر برسند و طعم فوق‌العاده‌ای خوشمزه داشته باشند. فقط مواد را به یک قابلمه کوچک اضافه کنید و در حین پختن شیرینی ها حدود 10 دقیقه با هم زدن مرتب بجوشانید. ببینید، به همین راحتی! سیب‌های پخته شده با سرد شدن کمی کوچک می‌شوند، که به کارامل اجازه می‌دهد تا از میان شیرینی‌ها و روی سیب پخته شده داخل آن جریان پیدا کند، یام!

از نزدیک از شیرینی پفکی سیب که سس کارامل از آن بیرون می ریزد

در صورت تمایل می توانید با استفاده از کارامل خریداری شده از فروشگاه مورد علاقه خود، چند مرحله و کمی زمان صرفه جویی کنید.

نکات من را در انتهای دستور غذا برای بهترین نتیجه بررسی کنید. پخت مبارک!

نزدیک از شیرینی پف دار سیب

شیرینی پف دار سیب کاراملی آسان

بازده:
6 عدد شیرینی

زمان آماده سازی:
20 دقیقه

زمان پخت:
30 دقیقه

زمان کل:
50 دقیقه

باور نمی کنید این شیرینی پف دار کاراملی چقدر راحت درست می شود! خانواده شما از این خوراکی های لذت بخش و بدون آشفتگی استقبال خواهند کرد.

عناصر

برای شیرینی ها:

  • 1 عدد سیب بسیار بزرگ یا 2 عدد سیب بزرگ مانند ترد عسل

  • 1 ورق خمیر پف دار، آب شده

  • 1 عدد تخم مرغ برای شستن تخم مرغ

برای سس کارامل:

  • شکر قهوه ای روشن 1/2 فنجان

  • 1/4 فنجان نیم و نیم یا خامه رومیزی

  • 2 قاشق غذاخوری کره

  • 2 1/2 قاشق چایخوری وانیل

  • 1/2 قاشق چایخوری نمک دریا

برای گردگیری:

  • 2 قاشق چایخوری شکر گرانول

  • 1/2 قاشق چایخوری دارچین

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت (یا طبق بسته بندی شیرینی خود) گرم کنید و روی یک تابه بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید.
  2. سیب ها را هسته بگیرید (اما پوست آن ها را نگیرید)، سپس آن ها را به 6 دایره، تقریباً 1/4 اینچ برش دهید و کنار بگذارید.
  3. با استفاده از وردنه، ورقه خمیر پفکی را در صورت نیاز به آرامی رول کرده و به نوارهای 1/2 تا 3/4 اینچی برش دهید.
  4. یک نوار شیرینی را دور یک تکه سیب بپیچید، در یک جهت حرکت کنید، و در حین حرکت آن را به آرامی بکشید. اگر به اندازه کافی طولانی نیست، به سادگی از بخشی از یک نوار اضافی استفاده کنید. حالا با نوار دوم در جهت مخالف این کار را تکرار کنید. سیب های پیچیده شده را روی تابه قرار دهید و با دورهای باقی مانده ادامه دهید.
  5. در یک کاسه یا فنجان کوچک، تخم‌مرغ را با یک قاشق غذاخوری آب هم بزنید، سپس یک لایه کامل روی هر پای بمالید. طبق دستورالعمل بسته شیرینی، تا زمانی که پف کرده و قهوه ای طلایی شود (معمولاً حدود 20 تا 30 دقیقه) بپزید.
  6. در همین حین سس کارامل را درست کنید. مواد را در یک قابلمه کوچک بریزید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و هر از گاهی هم بزنید تا مخلوط به جوش بیاید. حرارت را روی متوسط ​​به کم کم کنید (به نظر من بازه پایین متوسط ​​تا کم برای جلوگیری از جوشیدن بهتر است) و با هم زدن مکرر به مدت 7 تا 10 دقیقه بپزید (اگر بعد از این بازه زمانی هنوز سس رقیق است، اجازه دهید تا بپزد. چند دقیقه دیگر)، تا زمانی که کمی غلیظ شود، سپس از روی حرارت بردارید. اجازه دهید حداقل 10 دقیقه خنک شود تا غلیظ شود.
  7. در یک فنجان کوچک، شکر و دارچین را با هم مخلوط کنید. به محض اینکه کیک ها از فر بیرون آمدند، روی آن ها شکر دارچینی بپاشید (به مقدار دلخواه یا کم مصرف کنید)، سپس اجازه دهید تا روی تابه خنک شوند. در آخر کارامل را روی آن بریزید.

یادداشت

برای استفاده از بلوک های پف دار: یک بلوک را روی پیشخوان برای چند ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید. محل کار خود را با کاغذ روغنی بپوشانید و از یک وردنه خمیر را به ضخامت 1/4 اینچ تا 1/8 اینچ (1/2 سانتی متر) بغلتانید. همانطور که نوشته شده به دستور غذا ادامه دهید.

بسته به اندازه سیب شما، ممکن است بیش از 6 دور داشته باشید. پوست خود را به 2 نوار در هر دور به اضافه چند عدد اضافی برش دهید.

حتماً روی تمام شیرینی ها با برس شستشوی تخم مرغ بزنید، زیرا هر قسمتی که برس نخورده طلایی نمی شود.

اگر کارامل شما در حالت نشسته بیش از حد غلیظ شد، آن را دوباره روی حرارت متوسط ​​برای چند دقیقه گرم کنید و مدام هم بزنید تا زمانی که بافت آن آب شود.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

sarahremmer@ را در اینستاگرام تگ کنید و #sarahremmer را هشتگ کنید. و اگر عاشق این دستور غذا هستید، اگر بتوانید نظر و رتبه بندی را بگذارید، بسیار مهم است.

این شیرینی پف دار سیب کاراملی به راحتی کنار هم می آید!  خانواده شما از این خوراکی های لذت بخش و بدون آشفتگی استقبال خواهند کرد.





Source link