سالاد سزار قارچ وگان صدف – داستان های آشپزخانه سبز


سلام! ما بعد از تابستان با سالاد سزار با وگان بازگشته ایم. یا، در اینجا تمرکز بیشتر روی قارچ است و سالاد فقط یکی از راه های سرو آنها است. من (دیوید) هفته گذشته این دستور غذا را به عنوان یک غذای ناهار درمانی در اینستاگرامم پست کردم، اما فکر کردم که آن را اینجا نیز قرار دهم تا بازگشت به آن، چاپ کردن یا صرفاً پختن با سرعت خود را آسانتر کنم.

ما مدتی است که دستور العمل های جدیدی را پست نمی کنیم زیرا به تازگی حرکت بزرگ خود را به دانمارک پشت سر گذاشته ایم. صادقانه بگویم، همه چیز هنوز بسیار جدید و بسیار آشفته است، زیرا ما سعی می کنیم راه خود را در خانه جدید خود پیدا کنیم. اما بچه‌ها خوب کار می‌کنند و به سرعت با مدارس جدید خود سازگار شده‌اند، لوئیز کارآموزی مامایی خود را در یک Rigshospitalet در کپنهاگ انجام می‌دهد و من در حال کار روی راه‌اندازی یک استودیو آشپزخانه سبز در اینجا در کپنهاگ هستم (اگر فکر می‌کنید به من ایمیل بزنید. یک تناسب خوب در تیم، در حال حاضر به دنبال یک توسعه دهنده دستور غذای جوان است). هنگامی که بیشتر در آن مستقر شدیم، اطلاعات بیشتری درباره خود و این حرکت در پست دیگری به اشتراک خواهیم گذاشت.

من مدام این روش جالب برای سرخ کردن قارچ را در چندین منبع آنلاین می دیدم. روش کار به این صورت است که آنها را بین دو تابه روی حرارت متوسط ​​فشار دهید تا مایعات آزاد شوند و بافت بیرونی واقعاً ترد پیدا کنند. و سپس ماریناد را اضافه کنید که خیس بخورد و با طعمی پر شود. فکر می کنم این تکنیک به درک سارنو نسبت داده می شود و نتیجه بسیار قابل توجه است و بافت تقریباً من را به یاد مرغ می اندازد (اگرچه حرف من را قبول نکنید، من 25 سال است که مرغ نخورده ام). به هر حال، آنها به طور همزمان هم ترد و هم خوش طعم می شوند. شما می توانید ببینید که چگونه من این کار را انجام می دهم. ما قارچ ها را با یک سزار گیاهی آسان سرو می کنیم که با ریختن کاهوی رومی در یک سس ساده و مرده فقط با سس مایونز گیاهی، پاشیده ای از سرکه و کیپر به جای آنچوی سنتی و نخود گرم به جای کروتون درست می کنیم. این یک وعده غذایی واقعا خوشمزه است. وعده. اگر آن را امتحان کردید، نظر خود را با ما در میان بگذارید!