سالاد بروکلی خرد شده با الهام از تایلند (وگان و جی اف)


من اینجا هستم تا یک دستور العمل ساده و در عین حال فوق‌العاده اعتیادآور سالاد بروکلی را دوباره به اشتراک بگذارم که شما را وادار می‌کند به فروشگاه بروید و هر سبزی موجود را تهیه کنید. برای خوردن بچه های رنگین کمان آماده شوید.

حالا اشتباه نکنید، من عاشق یک سالاد سبز برگدار خوب هستم، اما آیا چیزی بهتر از یک سالاد بدون کاهو وجود دارد که ترد، خوش طعم و مملو از رنگین کمان سبزیجات باشد؟ جواب منفی. من این سالاد را حدود 4 سال پیش درست کردم و هنوز هم همیشه آن را درست می کنم.

بنابراین، من می خواهم دوباره شما را به من معرفی کنم سالاد بروکلی با الهام از تایلند با نخود پر پروتئین، بادام هندی دوست داشتنی، و سس بادام زمینی زنجبیلی تند. اوه، عزیزم

کتاب الکترونیکی سالاد تابستانی رایگان

برای دریافت یک کتاب الکترونیکی رایگان سالاد با 5 مورد از من، در زیر ثبت نام کنید بهترین دستور العمل های سالاد تابستانی، به علاوه نکات و ترفندهای شگفت انگیز درست کردن سالاد که بارها و بارها به آنها باز خواهید گشت!

مواد تشکیل دهنده سالاد بروکلی تایلندی خرد شده در یک کاسهمواد تشکیل دهنده سالاد بروکلی تایلندی خرد شده در یک کاسه

مواد تشکیل دهنده سالاد بروکلی با الهام از تایلند

این سالاد بروکلی بادام هندی نه تنها حاوی مقدار زیادی سبزیجات رنگین کمانی است که در تمام طول هفته ترد خواهند ماند. در سس بادام زمینی زنجبیلی شیرین و تند ریخته می شود که باید دوباره و دوباره درست کنید. این سالاد کلم بروکلی بدون گلوتن و غلات است، به راحتی وگان درست می شود و ممکن است ناهار مورد علاقه جدید شما برای تهیه غذا باشد. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • برای سبزیجات: ما از ترکیبی زیبا از کلم بروکلی، کلم قرمز خرد شده، هویج رنده شده، فلفل دلمه ای قرمز، هالاپینو و گشنیز تازه استفاده می کنیم.
  • برای پروتئین: این سالاد بروکلی حاوی پروتئین گیاهی از نخود است.
  • برای سس بادام زمینی: سس بادام‌زمینی زنجبیل تند تایلندی با کره بادام‌زمینی (از کد «AMBITIOUS15» برای 15 درصد تخفیف برای دوستان وحشی استفاده کنید!)، عسل (یا شربت افرا)، سرکه برنج، روغن کنجد، زنجبیل تازه، سیر و یک پیمانه درست می‌شود. فلفل کاین
  • برای تزئین: من دوست دارم این سالاد را با گشنیز بیشتر و بادام هندی برشته سرو کنم. عسل برشته شده شگفت انگیز است!

ریختن سس زنجبیل بادام زمینی تند روی سالاد کلم بروکلی با الهام از تایلندی وگانریختن سس زنجبیل بادام زمینی تند روی سالاد کلم بروکلی با الهام از تایلندی وگان

آیا باید کلم بروکلی را بپزم؟

نیازی نیست! این سالاد از تازه، خام کلم بروکلی – خوشمزه است! اگر به سبزیجات خامی مانند کلم بروکلی حساس هستید، می‌توانید با خیال راحت آن را کمی سفید کنید تا هضم آن آسان‌تر شود، اما فکر می‌کنم اینطور که هست عالی است.

این سالاد را خودتان درست کنید

بخش مهم در مورد این سالاد کلم بروکلی ترد خرد شده تایلندی این است که سفارشی کردن آن آسان است! در اینجا چند پیشنهاد برای ساختن آن برای خودتان وجود دارد:

  • آن را گیاهخوار نگه دارید. برای وگان نگه داشتن این سالاد از شربت افرا برای عسل استفاده کنید.
  • پروتئین خود را عوض کنید توفوی پخته شده، مکعبی و/یا کینوآ پخته شده در این دستور غذا خوشمزه است، و اگر از گیاهی استفاده نمی کنید، مقداری مرغ خردل عسلی پخته شده، میگو یا ماهی قزل آلا با لعاب افرای من عالی خواهد بود!
  • محصول خود را انتخاب کنید اگر کلم بروکلی ندارید، فکر می کنم کلم بروکسل رنده شده عالی خواهد بود.
  • پانسمان را عوض کن با آلرژی به آجیل مواجه هستید؟ کره بادام زمینی را با تاهین جایگزین کنید و بادام هندی را حذف کنید. یا این سس زنجبیل کنجدی خوش طعم را امتحان کنید.

سالاد کلم بروکلی تایلندی وگان خرد شده در یک کاسهسالاد کلم بروکلی تایلندی وگان خرد شده در یک کاسه

نکاتی برای تهیه این سالاد کلم بروکلی بادام هندی خرد شده

  1. بروکلی خود را خیلی ریز خرد کنید. ترفند این سالاد این است که مطمئن شوید کلم بروکلی شما بسیار ریز خرد شده است. با آن چاقو وحشی شوید و خرد کنید، ریز کنید، ریز ریز کنید!
  2. شیرینی و تندی را تنظیم کنید. من شخصاً فقط یک قاشق غذاخوری عسل (یا شربت افرا) را در سس ترجیح می‌دهم و عاشق مقداری دلچسب کاین هستم، اما شما به راحتی می‌توانید آن را بر اساس ترجیحات خود تنظیم کنید. من توصیه می کنم هنگام مخلوط کردن سس مزه کنید. اگر تندتر یا شیرین تر می خواهید، چاشنی ها را در صورت لزوم تنظیم کنید.
  3. غذا را آماده کنید یا به جمعیت غذا بدهید. من کاملاً عاشق درست کردن آن در طول هفته هستم زیرا به خوبی در یخچال نگهداری می شود، اما برای مهمانی ها و مجالس نیز عالی است! من و ابرا در تمام طول هفته پس از آزمایش آن روی آن نوشیدیم. با خیال راحت آن را دو برابر کنید تا یک غذای جانبی خوشمزه درست کنید که همه آن را دوست داشته باشند. پیشنهاد می کنم بادام هندی را تا زمانی که آماده سرو کنید کنار بگذارید.

سالاد بروکلی بادام هندی خرد شده در بشقابسالاد بروکلی بادام هندی خرد شده در بشقاب

نحوه نگهداری سالاد بروکلی

همانطور که اشاره کردم، این سالاد کلم بروکلی ترد خرد شده با الهام از تایلندی در طی چند روز بهتر می شود زیرا در سس بادام زمینی خوشمزه و تند ترد می شود. آن را تا 5 روز در یک ظرف دربسته (یا چند ظروف آماده سازی غذا مانند اینها) نگهداری کنید و در تمام طول هفته از آن لذت ببرید. همچنین هم برای مهمانی ها و هم برای آماده سازی غذا مناسب است و می توانید به راحتی آن را از شب قبل درست کنید. توصیه می کنیم بادام هندی را درست قبل از سرو اضافه کنید.

چه چیزی را با این سالاد بروکلی سرو کنید

این سالاد کلم بروکلی حاوی مقدار زیادی پروتئین، فیبر و طعم است که به تنهایی برای ناهار مصرف می‌شود، اما همچنین غذای جانبی عالی برای مهمانی است. در اینجا چند غذای خوشمزه دیگر بر پایه گیاه وجود دارد که می توانید آن را با آنها سرو کنید:

اگر گیاهخوار یا گیاهخوار نیستید، این دستور غذا با سینه مرغ ساده روی آن (این مارینادها را برای کامل بودن آن بررسی کنید) یا به عنوان کنار کوفته مرغ زنجبیلی معروف من با سس بادام زمینی خوشمزه است.

سالاد کلم بروکلی گیاهی تای در بشقاب با چنگالسالاد کلم بروکلی گیاهی تای در بشقاب با چنگال

دستور العمل های سالاد بیشتری که دوست خواهید داشت

تمام دستور العمل های سالاد خوشمزه ما را از اینجا دریافت کنید و دستور العمل های بیشتر با استفاده از کلم بروکلی را اینجا ببینید.

امیدوارم این سالاد بروکلی خرد شده ساده و الهام گرفته از تایلندی را دوست داشته باشید. اگر آن را درست می کنید، لطفاً نظر خود را در زیر بگذارید و به دستور غذا امتیاز دهید – من واقعاً از آن قدردانی می کنم! xo

سالاد کلم بروکلی نخود بادام هندی تند با سس بادام زمینی زنجبیلی

مواد لازم برای سالاد بروکلی وگان تای در یک کاسهمواد لازم برای سالاد بروکلی وگان تای در یک کاسه

زمان آماده سازی 30 دقایق

زمان کل 30 دقایق

خدمت4 سروینگ ها

سالاد بروکلی سالم با الهام از تایلندی و با سبزیجات رنگارنگ مانند هویج ترد، کلم قرمز و فلفل دلمه ای شیرین درست شده است. این سالاد ساده بروکلی بادام هندی در یک سس بادام زمینی زنجبیلی تند ریخته می شود و به لطف نخود سرشار از پروتئین گیاهی خوشمزه است!

عناصر

  • 1 (15 اونس) قوطی نخود، شسته و آبکش شده است
  • 1 کلم بروکلی با سر متوسط، بسیار ریز خرد شده به اندازه لقمه (3-4 فنجان بسیار ریز خرد شده)
  • 2-3 فنجان ها کلم قرمز خرد شده بسته بندی شده
  • 1 فنجان هویج رنده شده
  • 1 فلفل دلمه ای قرمز، خرد شده
  • فنجان پیاز سبز خرد شده (بیشتر قسمت سبز)
  • 1 هالاپینو، ریز خرد شده (اگر به حرارت حساس هستید دانه ها را بردارید)
  • ½ فنجان گشنیز تازه خرد شده
  • برای پانسمان:
  • ¼ فنجان کره بادام زمینی خامه ای طبیعی
  • 2 ½ قاشق غذاخوری سس سویا بدون گلوتن کم سدیم یا آمینو نارگیل
  • 1 قاشق سوپخوری عسل (یا شربت افرا خالص برای گیاهخواری)
  • 1 قاشق سوپخوری سرکه برنج یا آب لیموترش تازه
  • 1 قاشق سوپخوری روغن کنجد (یا زیر روغن زیتون)
  • 1 قاشق سوپخوری زنجبیل تازه رنده شده
  • 1 میخک سیر، ریز خرد شده
  • اختیاری: ¼ قاشق چایخوری فلفل قرمز قرمز، به علاوه اگر آن را تند دوست دارید بیشتر!
  • 2-3 قاشق غذاخوری آب گرم، تا سس نازک
  • برای تزئین:
  • ½ فنجان نصف بادام هندی بوداده (عسل برشته شده یا طعم مفرح خوشمزه است!)

دستورالعمل ها

  • در یک کاسه بزرگ، نخود، کلم بروکلی ریز خرد شده، کلم قرمز رنده شده، هویج رنده شده، فلفل دلمه ای قرمز، پیاز سبز، هالاپینو و گشنیز را اضافه کنید. کنار بگذارید.

  • سس را با هم زدن مواد زیر در یک کاسه کوچک درست کنید: کره بادام زمینی، سس سویا، عسل، سرکه برنج، روغن کنجد، زنجبیل، سیر، فلفل هندی و آب. روی سالاد بریزید و خوب هم بزنید تا ترکیب شود.

  • بلافاصله با آب لیموترش تازه سرو کنید و بادام هندی بوداده را روی آن بپاشید و چند بار دیگر بریزید، یا برای بعد در یخچال قرار دهید (تا زمانی که بادام هندی آماده نشوید برای ترد مطلوب غذا اضافه نکنید!) سالاد به خوبی پوشیده می شود. در یخچال به مدت 3-5 روز. خدمت 4.

یادداشت های دستور غذا

با خیال راحت دستور العمل را دو برابر کنید تا یک غذای جانبی خوشمزه درست کنید که همه آن را دوست داشته باشند. پیشنهاد می کنم بادام هندی را تا زمانی که آماده سرو کنید کنار بگذارید. سالاد به مدت 3-5 روز در یخچال خوب می ماند.
یادداشت های موجود در پست وبلاگ را برای جایگزین های پیشنهادی دستور غذا ببینید.

تغذیه

خدمت: 1خدمت (بر اساس 4)کالری: 402calکربوهیدرات ها: 43.7gپروتئین: 16.5gچربی: 21.5gچربی های اشباع شده: 3.1gفیبر: 9.9gقند: 13.4g

دستور تهیه توسط: Monique Volz // Ambicious Kitchen | عکاس: Eat Love Eats

این پست در ابتدا در 20 ژانویه 2020 منتشر شد، در 27 فوریه 2022 مجدداً منتشر شد و در 16 فوریه 2024 بازنشر شد.



Source link