دیپ مرغ بوفالو (در قابلمه یا پخته شده)


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخوانید.

این دیپ مرغ بوفالو همه چیزهایی را که در مورد بال‌های گاومیش دوست دارید دارد، فقط به صورت دیپ درست می‌شود – پیش‌غذای مهمانی عالی، بدون دست‌های آشفته! آن را در فر با مرغ جوجه گردان یا از ابتدا در آرام پز درست کنید.

این دیپ مرغ بوفالو آهسته پز همه چیزهایی را که در مورد بال های گاومیش دوست دارید دارد، فقط به صورت دیپ - یک پیش غذای مناسب مهمانی، بدون دست های آشفته!
دیپ مرغ بوفالو

این بهترین دیپ مرغ بوفالو، یکی از پیش غذا های من است چون همه آن را دوست دارند!! آسونه می تونی از قبل درستش کنی و خوشمزه است! همچنین برای به اشتراک گذاری با دوستان عالی است و برای مهمانی Superbowl شما ضروری است!! می توانید این را در آرام پز درست کنید یا با استفاده از مرغ جوجه گردان سریعتر درست کنید. چند پیش غذای مورد علاقه دیگر من مینی فلفل دلمه ای بوقلمونی “ناچوس”، اسفناج داغ و آرتیشو دیپ، و مرغ بوفالو پخته شده Jalapeño Poppers من هستند.

این دیپ مرغ بوفالو آهسته پز همه چیزهایی را که در مورد بال های بوفالو دوست دارید، دارد، فقط به صورت دیپ ساخته می شود - بدون دست های آشفته!

من سال‌هاست که این دیپ گاومیش را درست می‌کنم، زیرا وقتی آن را در هر مهمانی سرو می‌کنم، همیشه جذاب است. این بسیار سبک تر از بسیاری از دستور العمل های غوطه وری بوفالو است، اما شما هرگز نمی دانید! ساختن دیپ مرغ بوفالو سالم، من از سینه مرغ بدون چربی استفاده می کنم و آن را با ماست یونانی یا خامه ترش بدون چربی سبک می کنم. و البته، من از سس تند فرانک استفاده می کنم – ضروری است! این اواخر با مرغ جوجه گردان درست می کنم که سریع ترین روش است، سپس در فر می پزم.

با دیپ بوفالو چه بخوریم:

اینها برخی از دیپرهای مورد علاقه من برای سرو با این دیپ هستند:

  • آن را با سبزیجات تازه سرو کنید مثل چوب کرفس و بچه هویج
  • آن را قابل توجه تر کنید و آن را با چیپس پخته شده یا کراکر سرو کنید.
  • باقیمانده به عنوان پرکننده برای ساندویچ یا رول تخم مرغ استفاده می شود.

مواد لازم دیپ مرغ بوفالو:

  • سینه مرغ خرد شده: پخته شده در قابلمه یا از مرغ جوجه گردان.
  • سس داغ فرانک: من از سس تند اصل فرانک استفاده می کنم، ضروری است!
  • پنیر خامه ای: من از چربی کم شده استفاده کردم
  • خامه ترش یا ماست یونانی: این جایگزین بخشی از پنیر خامه ای است که در دستور العمل های دیگر استفاده می شود تا آن را سبک تر کند
  • پنیر آبی خرد شده: یا آن را با پنیر چدار عوض کنید
  • سرکه سفید: فقط کمی برای طعم

نکات مفید

  • اگر در حال برنامه ریزی برای خدمت هستید جمعیت بزرگتر، من به شدت توصیه می کنم دوبرابر کردن دستور پخت، زمان پخت ثابت می ماند.
  • می توانید این غذا را یک روز قبل آماده کنید و 30 دقیقه قبل از سرو در فر قرار دهید.
  • باقیمانده غذا در یخچال 4 روز باقی می ماند.

تغییرات:

اگر پنیر آبی دوست ندارید، می توانید آن را با پنیر چدار یا موزارلا تعویض کنید. اگر بیشتر پنیری دوست دارید، می‌توانید روی آن چدار بیشتری بزنید و قبل از سرو آب کنید.

طرز تهیه دیپ مرغ بوفالو

سریعترین روش فر:

برای پخت آن در فر، می توانید از سینه مرغ خرد شده پخته شده از مرغ جوجه گردان استفاده کنید، سپس همه مواد را مخلوط کرده و در ظرف مخصوص فر قرار دهید. در دمای 350 درجه فارنهایت بپزید تا داغ شود، حدود 20 تا 25 دقیقه.

روش قابلمه:

برای تهیه آن در آرام پز، سینه های مرغ را در آب یا آب گوشت به مدت 4 ساعت با حرارت زیاد بپزید، سپس مرغ را آبکش کرده و با دو چنگال خرد کنید. بقیه مواد را به آرام پز اضافه کنید و 2 تا 3 ساعت کم بپزید و داغ سرو کنید.

این دیپ مرغ بوفالو آهسته پز همه چیزهایی را که در مورد بال های بوفالو دوست دارید، دارد، فقط به صورت دیپ ساخته می شود - بدون دست های آشفته!

این دیپ مرغ بوفالو آهسته پز همه چیزهایی را که در مورد بال های بوفالو دوست دارید، دارد، فقط به صورت دیپ ساخته می شود - بدون دست های آشفته!این دیپ مرغ بوفالو آهسته پز همه چیزهایی را که در مورد بال های بوفالو دوست دارید، دارد، فقط به صورت دیپ ساخته می شود - بدون دست های آشفته!

دستور العمل های بیشتر مرغ بوفالو:

نظرات شما مفید است!! اگر این فندک را امتحان کرده اید دیپ مرغ بوفالو دستور غذا یا هر دستور پخت دیگری در Skinnytaste، فراموش نکنید که به دستور غذا امتیاز دهید و در زیر برای من نظر بگذارید! من دوست دارم نظرات، تغییرات و بازخوردهای شما را بشنوم. و اگر چند عکس از آن گرفتید، آن را با من در اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا بتوانم دوباره در استوری هایم به اشتراک بگذارم!

آمادگی: 10 دقیقه

پختن: 30 دقیقه

جمع: 40 دقیقه

بازده: 9 وعده های غذایی

اندازه خدمت: 1 /3 فنجان

طرز تهیه دیپ مرغ بوفالو آهسته پز:

  • برای تهیه مرغ رنده شده، مرغ را در آرام پز قرار دهید و به اندازه ای آب یا آب مرغ اضافه کنید تا ببندد. 4 ساعت بالا بپزید. برداشته و با دو چنگال خرد کنید، مایع را دور بریزید.

  • در همین حین پنیر خامه ای، خامه ترش، سرکه و سس تند را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. نیمی از پنیر آبی را اضافه کنید.

  • با مرغ به آرام پز منتقل کنید و خوب هم بزنید و به آرام پز برگردانید و 2 تا 3 ساعت کم بپزید.

  • به ظرف سرو بریزید و باقی مانده پنیر آبی را روی آن قرار دهید و با پیازچه تزئین کنید. گرم سرو کنید.

روش سریعتر فر با مرغ جوجه گردان:

  • یک مرغ جوجه گردان بخرید و گوشت سینه را از استخوان جدا کنید و پوست آن را جدا کرده و خرد کنید. بقیه مرغ را برای دستور دیگری ذخیره کنید.

  • فر را با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. مرغ را در یک کاسه بزرگ بریزید، سپس پنیر خامه ای، خامه ترش، سرکه و سس تند را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. نیمی از پنیر آبی را اضافه کرده و در ظرف مخصوص فر قرار دهید. در دمای 350 درجه فارنهایت بپزید تا داغ شود، حدود 20 تا 25 دقیقه.

مرحله آخر:

لطفا یک امتیاز و نظر بگذارید و به ما اطلاع دهید که چگونه این دستور را دوست دارید! این به کسب و کار ما کمک می کند تا پیشرفت کند و به ارائه دستور العمل های رایگان و با کیفیت بالا برای شما ادامه دهد.

تغییرات: اگر پنیر آبی دوست ندارید، می توانید آن را با پنیر چدار یا موزارلا تعویض کنید.
می توانید سینه مرغ را در آن بپزید قابلمه فوری در 1 1/2 فنجان آب یا آبگوشت با فشار بالا 15 دقیقه پوشانده شده است. بعد از اینکه ریز ریز کردید و آبکش کردید، قابلمه فوری را روی حالت آرام پز قرار دهید، مواد را با هم ترکیب کنید و طبق دستور بالا ادامه دهید.

خدمت: 1 /3 فنجان، کالری: 121 کیلو کالری، کربوهیدرات ها: 4.5 g، پروتئین: 15 g، چربی: 6.5 g، چربی های اشباع شده: 4 g، کلسترول: 48 میلی گرم، سدیم: 707 میلی گرم، قند: 2.5 g

اعتبار عکس: جس لارسون