دستور تهیه سالاد چغندر با سس بالزامیک – WellPlated.com


این طرز تهیه سالاد چغندر دارای تند، کرانچ، شیرینی و نیش همه در یک. این سالاد چغندر قرمز با چغندر برشته، آروگولای فلفلی، سیب ترد، پنیر خامه ای و سس بالزامیک تند، واقعا همه چیز را دارد!

یک بشقاب سفید با سالاد چغندر بوداده

چرا این دستور العمل سالاد را دوست خواهید داشت

  • فهمیدم داره میره بر. طعم های شیرین و شور، بافت های خامه ای و ترد، تازگی و پیتزا؛ این سالاد چغندر دارای یک فاکتور رضایت بخش است و خوردن آن لذت بخش است.
  • چغندر برشته به طرز فریبنده ای ساده است. دور کامل کردن سالاد چغندر بوداده با ریکوتا پرتقال عسل در کتاب آشپزی من مرا به روشی آسان برای برشته کردن و پوست کندن چغندر سوق داد. چغندر برشته شده بسیار در منو بوده است. هنگامی که روش من را امتحان کنید، ممکن است متوجه شوید که چغندر را بیشتر برشته می کنید.
  • مملو از مواد مغذی مفید است. مانند سالاد سیب گردو و کلم پیچ و سالاد کلم بروکسل، این دستور العمل سالاد چغندر از سبزیجات، میوه و آجیل غنی از مواد مغذی ساخته شده است که آن را هم سالم و هم سیرکننده می کند. چغندر سرشار از ویتامین، فیبر و مواد معدنی است.
  • شما می توانید آن را برای هر چیزی سرو کنید. این سالاد چغندر (و سالاد زمستانی) از شام‌های معمولی شب‌های هفته گرفته تا وعده‌های غذایی شیک در تعطیلات، همیشه برای تحت تأثیر قرار دادن لباس‌ها استفاده می‌شود. این سالاد چغندر و پنیر بز با سس بالزامیک ظرافت، طعم و بافت را در یک بسته دلپذیر ترکیب می کند.
سالاد چغندر و پنیر بز با سس بالزامیک

بررسی 5 ستاره

“این دستور غذا فوق العاده است! احتمالا یکی از سالادهای مورد علاقه من است. همه چیز در مورد این دستور غذا عالی بود!»

– کرستی –

طرز تهیه این سالاد چغندر

مواد تشکیل دهنده

برای سالاد

  • چغندر. چغندر یک ماده مغذی فوق العاده است، به این معنی که سالاد چغندر برای شما مفید است. آنها طعم خاکی با کمی شیرینی دارند و سرشار از ویتامین C، فیبر و فولات هستند.
  • آرگولا. روگولای فلفلی و تازه مزه، پایه ای خوش طعم برای این سالاد است، زیرا می تواند در برابر چغندرهای دلچسب مقاومت کند. به علاوه، سرشار از کلسیم، پتاسیم و فولات است.
  • سیب. ترد، آبدار و شیرین. سیب یک ترکیب فوق العاده با چغندر است!
  • پسته. پسته یک عنصر شور و ترد فوق العاده به سالاد اضافه می کند. آنها همچنین پروتئین را به سالاد اضافه می کنند.
  • پنیر بز. برای لذیذی خامه ای و پنیری که فوراً این سالاد را بالا می برد.

نکته تعویض

اگر طرفدار پنیر بز نیستید، می توانید این سالاد چغندر بوداده فتا (در این سالاد یونانی نیز خوشمزه است) درست کنید. گورگونزولا یا پارمزان تراشیده شده نیز خوشمزه خواهد بود.

  • کران بری. تارت مکمل شیرینی سیب و چغندر. آنها همچنین باعث می شوند این سالاد ارزش تعطیلات را داشته باشد.

برای پانسمان

  • روغن زیتون. پایه سس تند و شیرین ما.
  • سرکه بازامیک. یک پیچیدگی شیرین و اسیدی به سس اضافه می کند. به علاوه، به خوبی با چغندر جفت می شود.
  • دیژون. برای تندی.
  • عسل. همتای شیرین با عناصر خوش طعم تر و خوش طعم تر در سالاد.
  • پایان کار. کمی سیر، نمک و فلفل سس را کامل می کند.

جهت

چغندر خام در یک ظرف پخت
  1. چغندر را تفت دهید. در دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 50 دقیقه تا 1 ساعت و 10 دقیقه بپزید.
سس بالزامیک در یک پیمانه اندازه گیری
  1. پانسمان را مخلوط کنید. یک لیوان اندازه گیری مایع برای این کار خوب است.
چغندرها را در یک کاسه شفاف برش دهید
  1. چغندر را پوست بکنید و خرد کنید. آنها را با نیمی از سس هم بزنید.
آروگولا با چغندر در یک کاسه ریخته می شود
  1. پرتاب. بخشی از مخلوط های دیگر را اضافه کنید.
سالاد چغندر سالم با پنیر و پسته در یک کاسه شفاف
  1. مخلوط های باقی مانده را اضافه کنید. لذت ببرید!
سالاد چغندر بوداده فتا و سیب در یک بشقاب سفید

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره کردن. باقیمانده سالاد را در ظرفی دربسته تا 3 روز در یخچال قرار دهید.

نکته آماده سازی غذا

چغندرها را تا 1 روز قبل پخته، پوست بگیرید و خرد کنید. آنها را در یک ظرف نگهداری از هوا در یخچال قرار دهید. تا 2 روز قبل، مواد سس را با هم مخلوط کنید. پانسمان را در ظرفی دربسته در یخچال قرار دهید. سالاد را طبق دستور بچینید و وقتی آماده سرو شدید روی سس بپاشید.

سالاد چغندر سالم با فتا و زغال اخته در یک بشقاب سفید

ایده های باقی مانده

باقی مانده سالاد چغندر سالم را با افزودن مقداری سینه مرغ پخته یا ماهی قزل آلا پخته به یک ناهار یا شام مقوی تبدیل کنید. آن را با سبزی های تازه مخلوط کنید تا صنوبر شود.

چه چیزی را با سالاد چغندر سرو کنید

چغندر به خوبی با انواع گوشت، ماهی، سبزیجات و سایر غذاهای جانبی جفت می شود.

یک بشقاب سفید با سالاد چغندر سالم و سیب
  • ظرف مخصوص پخت و پز. بدون نیاز به سبد بخارپز، ورقه پخت برای پخت چغندر در فر ایده آل است.
  • لیوان اندازه گیری مایعات. مناسب برای مخلوط کردن سس سالاد.
  • همزن کوچک. کار با آن آسان تر است و احتمال ارسال پانسمان به سرتاسر پیشخوان شما کمتر است.

نکات و ترفندهای دستور غذا

  • کباب کردن ارزشش را دارد. در حالی که می توانید چغندر را به صورت خام در سالاد بخورید، من سالاد چغندر بوداده را به سالاد چغندر خام ترجیح می دهم. چغندر برشته شیرین تر است و آن را خوشمزه تر (و خوش طعم تر) می کند. بافت چنگالی آن‌ها سالاد را حجیم می‌کند و آن را به‌ویژه رضایت‌بخش می‌کند. ارزش قدم اضافی را دارد!
  • دیگر لکه چغندر وجود ندارد. چغندر به این شهرت دارد که هر کجا که می رود، ردی از لکه بر جای می گذارد. برای اینکه چغندرها لکه دار نشوند، قبل از برش، یک تکه پوسته روی آن قرار دهید.
  • آن را گرم یا سرد سرو کنید. من شخصاً دوست دارم این سالاد را زمانی سرو کنم که چغندرها هنوز کمی گرم هستند، اما طعم آن هم در دمای اتاق و هم به عنوان سالاد چغندر سرد بسیار عالی است (اگر چغندر را از قبل آماده می کنید عالی است).

برای سالاد چغندر:

  • 2 پوند چغندر متوسط سر و ریشه ها کوتاه شده (حدود 6 چغندر)
  • 5 اونس آرگولا
  • 1 سیب کوچک خرد شده (سیب شیرین/ترد مانند Honeycrisp یا تارت مانند Granny Smith)
  • 1/2 فنجان پسته با پوست برشته و شور (من آنها را قبلا برشته شده، نمک زده و پوسته پوسته شده خریداری می کنم)، تقسیم شده است
  • 1/3 فنجان زغال اخته خشک تقسیم شده
  • 4 اونس پنیر بز، فتا یا گورگونزولا فرو ریخت و تقسیم شد

  • یک توری در وسط فر قرار دهید و فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. چغندرها را در یک ظرف پخت 9×13 اینچی یا ظرف مشابه به اندازه کافی بزرگ قرار دهید تا به راحتی در یک لایه قرار گیرد. کف ظرف را یک لایه نازک آب بریزید، روی آن را با فویل بپوشانید و بپزید تا زمانی که چغندرها با یک چاقوی کوچک و تیز سوراخ شوند وسط آن نرم شود، 50 دقیقه تا 1 ساعت و 10 دقیقه یا بیشتر بسته به اندازه. چغندر شما چغندرها را به تخته برش منتقل کنید و بگذارید بماند تا به اندازه کافی خنک شود. اگر نگران لکه دار شدن تخته برش خود هستید، ابتدا یک ورق کاغذ روغنی روی آن قرار دهید.

  • در حین پختن چغندر، سس بالزامیک را آماده کنید: در یک کاسه متوسط ​​یا پیمانه اندازه گیری، مواد سس – روغن زیتون، بالزامیک، خردل، عسل، سیر، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید.

  • هنگامی که چغندرها به اندازه کافی خنک شدند و هنوز گرم هستند، با یک حوله کاغذی، پوست چغندرها را بمالید. اگر سرسخت هستند و می چسبند، با یک چاقوی کوچک و تیز پوست آن ها را جدا کنید. هر چغندر را به قطعات 3/4 اینچی خرد کنید (یا در صورت تمایل به قطعات برش دهید)، سپس در یک کاسه بزرگ سرو قرار دهید. نیمی از سس را روی چغندرهای گرم بریزید، سپس هم بزنید تا پوشش داده شود (چغندرها وقتی گرم هستند بهتر سس را جذب می کنند).

  • روگولا را با چغندر به کاسه اضافه کنید. پرتاب کنید تا ترکیب شود. حدود دو سوم هر کدام از سیب، پسته، کرن بری و پنیر بز را روی آن قرار دهید. یک بار دیگر هم بزنید و مقدار بیشتری از سس باقیمانده را به دلخواه اضافه کنید. آروگولا باید کمی مرطوب باشد اما غرق نشود.

  • باقی مانده پسته، کرن بری و پنیر بز را روی آن بپاشید. گرم یا در دمای اتاق لذت ببرید.

  • برای پیشبرد: چغندرها را تا 1 روز قبل پخته، پوست بگیرید و نگینی کنید. آنها را در یک ظرف نگهداری از هوا در یخچال قرار دهید. تا 2 روز قبل، مواد سس را با هم مخلوط کنید. پانسمان را در ظرفی دربسته در یخچال قرار دهید. زمانی که برای سرو آماده شدید، سالاد را طبق دستورالعمل جمع آوری کنید.
  • برای ذخیره کردن: باقیمانده سالاد را در ظرفی دربسته تا 3 روز در یخچال قرار دهید.

خدمت: 1(از 8)کالری: 216کیلو کالریکربوهیدرات ها: 23gپروتئین: 7gچربی: 12gچربی های اشباع شده: 3gچربی های چند غیر اشباع: 2gچربی اشباع شده: 6gکلسترول: 7میلی گرمپتاسیم: 551میلی گرمفیبر: 5gقند: 16gویتامین A: 647IUویتامین سی: 10میلی گرمکلسیم: 80میلی گرماهن: 2میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی دستور العمل های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به برنامه های غذایی رایگان دسترسی داشته باشید.

ثبت نام من

سوالات متداول

از چه چیزی می توانم به جای اپل استفاده کنم؟

سیب در دست نیست؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید سیب را با گلابی عوض کنید. گلابی با چغندر هم خوشمزه است.

آیا می توانم این سالاد چغندر وگان درست کنم؟

بله، می توانید این سالاد چغندر گیاهی را درست کنید. به سادگی پنیر بز را حذف کنید. همچنین می توانید پنیر بز را با پنیر بز گیاهی، گیاهی، فتا یا گورگونزولا تعویض کنید.

ساده ترین راه برای پوست کندن چغندر چیست؟

سریع ترین و ساده ترین راه برای تفت دادن و پوست کندن چغندر این است چغندرها را با پوست روشن تفت دهیدسپس پوست ها را بعد از پختن بمالید.

1. چغندرها را با یک لایه نازک آب در یک ظرف برشته قرار دهید. روی آن را بپوشانید و در دمای 400 درجه فارنهایت بپزید تا چغندرها نرم شوند. (از قبل برنامه ریزی کنید! برشته شدن چغندرهای بزرگ ممکن است یک ساعت یا بیشتر طول بکشد.)
2. هنگامی که چغندرها خنک شدند و می توانید با خیال راحت با آن ها رفتار کنید، از یک دستمال کاغذی برای مالش پوست استفاده کنید. اگر چغندرها سرسخت هستند، هر از چند گاهی باید از چاقوی پخت استفاده کنید، اما در مجموع سرعت آن بسیار بسیار بیشتر است.

آیا می توانم از انواع مختلف آجیل استفاده کنم؟

مطمئن! سالاد گردو پنیر بز چغندر بالزامیک فوق العاده خواهد بود! اسپند نیز یک انتخاب خوشمزه است.

دستور العمل های بیشتر چغندر خوشمزه

مشاهده همه دستور العمل ها