طرز تهیه پاستا فلفل قرمز سرخ شده


از مارینارا خسته شده اید؟ این سس پاستا فلفل قرمز برشته شده آسان را دوست خواهید داشت! خامه ای و تند، روی ریگاتونی جویدنی یا هر پاستا که دوست دارید خوشمزه است.


پاستا فلفل قرمز تفت داده شده


وقتی زندگی به شما فلفل قرمز برشته می دهد، ماکارونی فلفل قرمز برشته درست کنید! این دستور غذای خوشمزه یک راه سرگرم کننده برای تغییر چرخش ماکارونی در شب است، زیرا اگرچه شبیه ماکارونی با مارینارا است، اما طعم آن کاملاً شبیه چیز دیگری است. سس پاستا فلفل قرمز کمی خامه ای، تند و پر از طعم شیرین و دودی است. گوجه‌فرنگی‌های خشک شده در آفتاب آن را عمیقاً خوش طعم می‌کنند و ریحان نیز طعمی با طراوت می‌افزاید.

اگر اخیراً در بیماری ماکارونی گیر کرده اید، امیدوارم این دستور را امتحان کنید. این پاستا فلفل قرمز بوداده ساده، غیرمنتظره است و اگر خوش طعم نباشد، هیچ چیز ندارد. این بهترین راه برای چاشنی چیزها است!


مواد لازم دستور تهیه ماکارونی فلفل قرمز سرخ شده


مواد لازم دستور تهیه پاستا فلفل قرمز سرخ شده

برای تهیه این ماکارونی فلفل قرمز بوداده به چه چیزی نیاز دارید:

  • فلفل قرمز کبابی، البته! از یک شیشه فلفل قرمز تفت داده شده در فروشگاه استفاده کنید یا فلفل دلمه ای سرخ شده را خودتان درست کنید. فلفل دلمه ای به سس طعم ترش می دهد. غذاهای خانگی طعم آن را تازه تر می کند.
  • شیر بادام شیرین نشده – این کمک می کند که فلفل ها به یک سس خامه ای ملایم تبدیل شوند.
  • ریحان تازه – مقداری را با سس مخلوط کرده و قبل از سرو پاستا را با مقدار بیشتری تزئین می‌کنید. تازه و معطر، این دستور غذا را از بین می برد. ازش نگذر!
  • گوجه فرنگی خشک شده – آنها طعم غنی و لذیذی را اضافه می کنند.
  • روغن زیتون اضافی – برای اندام و ثروت.
  • آب لیموی تازه – به سس لگد روشن و تلخی می دهد.
  • سیر – برای لقمه مرزه.
  • فلفل قرمز دودی – طعم دودی فلفل ها را نشان می دهد.
  • پاستا ریگاتونی – یا هر شکل ماکارونی که دوست دارید.
  • پنیر پارمسان – سس را غلیظ می کند و طعم آجیل را اضافه می کند.
  • آجیل کاج – برای کرانچ.
  • تکه های فلفل قرمز – برای گرما
  • و نمک و فلفل – برای اینکه همه طعم ها پاپ کنند!

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


مواد سس را در مخلوط کن بریزید


طرز تهیه پاستا فلفل قرمز سوخاری

این ماکارونی فلفل قرمز بوداده برای شب‌های هفته ایده‌آل است و درست کردن آن آسان است. شما با مخلوط کردن سس پاستا فلفل قرمز برشته خامه ای شروع می کنید:

سس پاستا فلفل قرمز بوداده

این سس خامه ای است … اما با خامه غلیظ درست نمی شود. در عوض، فلفل مخلوط و گوجه فرنگی خشک شده بافت ابریشمی آن را ایجاد می کند.

برای تهیه آن، فلفل قرمز تفت داده شده، شیر بادام، ریحان، گوجه فرنگی خشک، روغن زیتون، آبلیمو، سیر، پاپریکا دودی و نمک را در مخلوط کن بریزید. پوره کنید تا یکدست شود.

ممکن است در این مرحله سس آبدار به نظر برسد. خوب است! روی اجاق گاز غلیظ می شود.


سس فلفل قرمز در ماهیتابه با قاشق چوبی


در همین حین پاستا را بپزید. نه تا آل دنت! در عوض، من از شما می خواهم که پاستا را در اینجا کم بپزید. بعد از 3 تا 5 دقیقه کمتر از زمان ذکر شده در بسته بندی، آن را آبکش کنید. پختن در سس به پایان می رسد.


اضافه کردن پاستا به سس فلفل قرمز تفت داده شده


سس را به یک ماهیتابه بزرگ منتقل کنید. آن را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و ماکارونی آب پز شده را اضافه کنید.


هم بزنید تا پاستا را در سس بپوشانید


پاستا را در سس بپزید تا زمانی که سس غلیظ شود و پاستا آل دنته شود. پنیر پارمزان رنده شده را اضافه کنید و هم بزنید تا آب شود. با آب لیمو و نمک مزه دار کنید.

در نهایت، حفاری در! پاستا را با آجیل کاج، پارمزان ریش ریش شده، تکه های فلفل قرمز و ریحان بیشتر سرو کنید. لذت ببرید!

این دستور غذا را گیاهی درست کنید

از پنیر بگذرید! در عوض، پاستا را با پاشیدن پارمزان گیاهی من سرو کنید. این ترکیبی از بادام هندی، پوست لیمو و مخمر مغذی است، و طعم بسیار خوبی به این دستور غذا می‌دهد.


پاستا فلفل قرمز تفت داده شده با پارمزان، آجیل کاج و ریحان


چه چیزی را با ماکارونی فلفل قرمز سرخ شده سرو کنید

من اغلب از این پاستا به عنوان یک وعده غذایی به تنهایی لذت می برم (البته با نان خرد شده برای پاک کردن سس فلفل قرمز!). اما اگر به دنبال چیزی برای خدمت در کنار هستید، گزینه های زیادی دارید.

پاستا را با یک غذای جانبی سبزیجات مانند بروکلی برشته، رازیانه بریان یا کدو سبز کبابی ترکیب کنید. همچنین با هر یک از این دستور العمل های سالاد خوشمزه خواهد بود:

هوس یک وعده غذایی دلچسب تر دارید؟ پاستا را با هر پروتئین ساده پخته ای که دوست دارید سرو کنید.

ذخیره سازی و گرم کردن مجدد

این دستور غذا در روزی که درست می‌شود بهترین است، اما اگر باقیمانده آن باقی مانده است، می‌توانید آن‌ها را تا ۲ روز در یک ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. آنها را در مایکروویو قرار دهید تا دوباره گرم شوند یا روی اجاق گاز با مقداری آب یا آب سبزیجات گرم کنید تا سس شل شود.


دستور تهیه پاستا فلفل قرمز برشته


دستور العمل های بیشتر ماکارونی گیاهی

اگر عاشق این پاستا فلفل قرمز برشته هستید، یکی از این دستور العمل های ماکارونی سبزیجات را امتحان کنید:

پاستا فلفل قرمز تفت داده شده

زمان آماده سازی: 15 دقایق

زمان پخت: 15 دقایق

زمان کل: 30 دقایق

خدمت 4

این پاستا فلفل قرمز بوداده خامه ای، تند و بسیار آسان درست می شود! آن را با ریحان تازه و پارمزان تراشیده شده برای یک وعده غذایی خوشمزه در شب تزیین کنید.

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • فلفل قرمز، شیر بادام، ریحان، گوجه فرنگی خشک شده، روغن زیتون، آب لیمو، سیر، پاپریکا و نمک را در مخلوط کن بریزید. مخلوط کنید تا کرم رنگ شود.

  • یک قابلمه بزرگ آب نمک را به جوش بیاورید. پاستا را به مدت 10 دقیقه بپزید، تقریباً 3 تا 5 دقیقه قبل از آل دنت. پختن در سس به پایان می رسد.

  • یک ماهیتابه بزرگ و عمیق را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و سس را اضافه کنید. پاستا را هم بزنید. با حرارت ملایم به مدت 3 تا 5 دقیقه یا تا زمانی که سس غلیظ شود و پاستا آل دنته شود، بپزید. پارمزان رنده شده را اضافه کنید و هم بزنید تا به سس آب شود. از روی حرارت بردارید.

  • به میزان دلخواه با نمک و آبلیمو بیشتر مزه دار کنید. روی آن را با ریحان، براده پارمزان، مغز کاج و فلفل قرمز بریزید و سرو کنید.

*در این دستور می توانید از فلفل قرمز کبابی خانگی نیز استفاده کنید. اگر از فلفل های خانگی استفاده می کنید، ممکن است بخواهید چند نمک اضافی به سس نهایی خود اضافه کنید زیرا فلفل قرمز در شیشه حاوی نمک است.