درس هایی که از زنان قوی آموخته ام


برای من، روز جهانی زن، جشن گرفتن قدرت و قدرت همه زنان در زندگی ماست. هر چه بیشتر این را جشن بگیریم، فرصت های بیشتری برای زنان در همه زمینه ها ایجاد می شود.

من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که از جوانی تا کنون در میان زنان باورنکردنی، از تمام اقشار مختلف زندگی، احاطه شده ام. در اینجا برخی از با ارزش ترین درس هایی است که آنها به من آموخته اند.

مادربزرگ من

“به بوکس ادامه بده” همانطور که او می گوید.. در روزهای سخت تر ساختن یک تجارت، این عبارت را در سر دارم. فقط باید به بوکس ادامه بدی و خیلی هم خواهی رفت.

مادرم

“کار سخت و کوشش آگاهانه معمولا نتیجه می دهد.” مادرم همیشه این را گفته است و من آن را درست تشخیص داده ام. سخت کوشی همیشه نتیجه می دهد و هیچ گاه مورد توجه قرار نمی گیرد.

خواهرهای من

اشتیاق، شهود و انعطاف پذیری! هر دو خواهر من کسب و کار خود را اداره می کنند و به شما می گویند که شما به این سه ویژگی نیاز دارید تا به موفقیت برسید.

دوست دختر من

دوستانم به من آموخته‌اند که کاری را که انجام می‌دهی دوست داشته باشم، در این صورت هرگز واقعاً یک روز در زندگی خود “کار” نخواهی کرد. در عوض احساس می‌کنید یک پروژه پرشور است که نمی‌توانید صبر کنید تا بیدار شوید و انجام دهید! این بدان معنا نیست که روزهای سختی وجود نخواهد داشت، اما شما همیشه با اشتیاق خود رانده خواهید شد.

تیم ما

سخت کوشی و مراقبت. مراقبت واقعی همه کاری را که انجام می‌دهید هدایت می‌کند، به‌ویژه زمانی که می‌خواهید یک شرکت مبتنی بر مأموریت و مشتری اول بسازید.

جامعه JSHealth

مهربانی، قدرت و آسیب پذیری.

آسیب پذیر بودن نشانه قدرت است نه ضعف. شما می توانید قوی و مهربان باشید. انجمن JSHealth برای من بسیار خاص است و زنان در آن بارها و بارها به من نشان داده اند.