پیچ و تاب های اشترودل اپل – خوشمزه سالم و آسان


چه کسی می دانست که پر کردن پای سیب می تواند به ایجاد چنین دسر شگفت انگیز و سرگرم کننده ای کمک کند؟ درست کردن این پیچ های اشترودل اپل بسیار آسان است. خمیر شیرینی پف دار با مخلوط پنیر خامه ای و کیک سیب پر شده، پیچ خورده و پخته می شود – بهشت ​​در یک نان دسر ترد. 🙌🏻

(این پست توسط حمایت مالی می شود BakeGood™ پر کردن پای. نظرات و متن همه مال من است.)

سیب اشترودل توئیست با یک طرف کرم وانیلی.

پیچش اشترودل اپل

جای تعجب نیست که من عاشق دستور العمل های سیب هستم. منظورم این است که من یک تن دارم دستور العمل های سیب در سایت من اگر مرا می شناسید، می دانید که من همیشه سیب در سبد میوه ام دارم و

اما اشترودل توئیست؟؟ این اولین دستور غذایی من برای آنهاست! یعنی دارم شیرینی های صبحانه پنیر خامه ای سیب و پای سیب دستی و کیک پودینگ سیب کاراملی اما این پیچ و تاب های اشترودل برای اولین بار بود.

من آنها را چندین بار درست کردم تا دستور درست را دریافت کنم، و مرد. بچه های من هر دسته ای که من درست می کردم را دوست داشتند!

پر کردن پای سیب پشت یک بشقاب شیرینی سیب.

محبوب ترین نوع اشترودل کدام است؟

اگرچه انواع اشترودل شامل پر کردن میوه های دیگر مانند گیلاس و زردآلو است، اما اشترودل سیب محبوب ترین است.

خمیر اشترودل تهیه شده از ابتدا می تواند به سختی تکرار شود و بسیار وقت گیر است، بنابراین تصمیم گرفتم از ورقه های خمیر پفکی به جای خمیر خانگی استفاده کنم تا این دستور پخت آسان و سریع باشد.

این نسخه باعث صرفه جویی در وقت شما در آشپزخانه می شود و زمانی که اینها را برای مهمانی تعطیلات بعدی خود درست می کنید، زمان بیشتری برای معاشرت به شما می دهد. 🙌🏻

روز شکرگزاری یکی از تعطیلات مورد علاقه من است و من همیشه هر سال یک پای سیب درست می کنم! امسال من این دستور العمل پیچش اشترودل پای سیب را با آن درست می کنم پر کردن پای سیب BakeGood™.

من دوست دارم که شکر اضافه نشده باشد، بنابراین می توانم کنترل کنم که چقدر می خواهم شیرین باشد. این بسیار مفید است تا بتوانم بسته به اینکه چه کسی آن را بخورد، دستور غذا را تغییر دهم.

اشترودل روی یک ورقه پخت تازه از فر می پیچد.

بهترین راه برای درست کردن اشترودل سیب چیست؟

راه های زیادی برای درست کردن اشترودل اپل و پیچش اپل اشترودل وجود دارد. من عاشق این هستم که مسیر آسان را بروم و چند ورقه شیرینی پفکی بخرم. به این ترتیب مطمئناً می‌دانم که بیرونی پوسته پوسته، ترد و کره‌ای برای اشترودل خواهد بود.

سپس مطمئن می شوم که پیچ های اشترودل را با بهترین فیلینگ ممکن پر می کنم – فیلینگ پای سیب BakeGood™!

آیا قبلاً پر کردن آنها را امتحان کرده اید؟ آنها باورنکردنی هستند. طعم آنها شبیه پایی است که مادر یا مادربزرگ شما را از ابتدا در خانه درست کرده اند. آنها دارای تکه های میوه هستند و بسیار خوشمزه هستند.

آنها بدون شیرینی می آیند و شما می توانید شیرین کننده خود را انتخاب کنید (یعنی شربت افرا، استویا، اریتریتول و غیره). از شیرین کننده به مقدار دلخواه استفاده کنید (توصیه ها را روی بسته قرار داده اند که عالی است!)

فیلینگ های پای اپل BakeGood™ فاقد مواد نگهدارنده مصنوعی، بدون رنگ افزوده هستند، به راحتی درست می شوند و فقط در Walmart با قیمتی عالی در دسترس هستند.

یک بشقاب پر از نان اشترودل با یک طرف بستنی وانیلی که روی آن فیل پای سیب قرار گرفته است.

چه مدت اشترودل سیب را در فر می پزید؟

از آنجایی که این دستور پخت اشترودل سنتی نیست، پخت آن زمان زیادی نمی برد. پخت این دستور پخت اشترودل سیب خوشمزه فقط 13 دقیقه طول می کشد! آماده شدن فیلینگ به زمان بسیار کمی نیاز دارد زیرا فیلینگ سیب BakeGood™ از قبل آماده است.

من عاشق فصل تعطیلات هستم و نمی‌توانم صبر کنم تا بارها و بارها این Apple Strudel Twists را امتحان کنم! آنها را امتحان کنید و به من بگویید که چگونه نتیجه می دهند. فراموش نکنید که کنار آن کمی بستنی یا خامه فرم گرفته سرو کنید!

یک بشقاب پر از اشترودل با یک طرف بستنی وانیلی که روی آن فیلینگ پای سیب قرار گرفته است.

سیب اشترودل توئیست با یک طرف کرم وانیلی.

پیچش اشترودل اپل

خمیر پف پفی با مخلوط پنیر خامه ای و کیک سیب پر شده، پیچ خورده و پخته می شود. بهشت در نان دسر ترد است!

چاپ
سنجاق
نرخ

دوره: دسر

غذا: آمریکایی

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • یک تکه کاغذ روغنی را روی یک ورقه پخت قرار دهید. با اسپری آشپزی اسپری کنید.

  • ورقه های شیرینی را با استفاده از وردنه و پودر قند به جای آرد باز کنید.

  • در یک کاسه، پنیر خامه ای سبک، پودر قند و عصاره وانیل را با هم خامه بزنید. در یک کاسه دیگر، 8 اونس از فیلینگ کیک BakeGood™ و شکر گرانول را با هم ترکیب کنید. مخلوط پنیر خامه ای و فیلینگ پای را با هم مخلوط کنید.

  • مخلوط پنیر خامه‌ای و پای سیب را روی خمیر پف کرده پهن کنید. با استفاده از یک چاقو یا کاتر پیتزا، خمیر شیرینی پفکی را به نوارهای 1 1/2 اینچی برش دهید.

  • با انگشتان خود، خمیر پفکی را بچرخانید تا دور مخلوط پای سیب بپیچد و با هم بمانند. روی ورقه پخت قرار دهید و با شکر خام بپاشید.

  • در فر از قبل گرم شده به مدت 13 دقیقه یا تا زمانی که کاملا پخته و روی آن قهوه ای شود بپزید.

  • بگذارید چند دقیقه خنک شود. کاغذ روغنی را با دقت بردارید و لذت ببرید!

برای ایده های عالی تر، من را دنبال کنید:

فیس بوک – پینترست – اینستاگرام – توییتر