تخم مرغ سرخ شده در فر (ورق تابه)


پرش به دستور غذا

یک برانچ حماسی را برای یک دسته میزبانی کنید یا با این کار بسیار آسان، مقداری پروتئین برای هفته آماده کنید تخم مرغ در فر دستور آشپزی.

تخم مرغ های سرخ شده در فر (ورق تابه) تصویر بالا را نشان می دهدتخم مرغ های سرخ شده در فر (ورق تابه) تصویر بالا را نشان می دهد

به نظر می رسد یکی از سخت ترین قسمت های پخت تخم مرغ برای یک گروه این است که هیچ کس نمی تواند همزمان غذا بخورد. خب دیگه نه! من فقط برای آخر هفته کریسمس میزبان کل خانواده ام بودم و به طور معمول احساس می کنم یک آشپز کوتاه مدت هستم. اما، درست کردن تخم مرغ در فر نه تنها باعث شد صبحانه همه به یکباره تمام شود تا بتوانیم با هم غذا بخوریم، بلکه فقط یک تابه را برای من گذاشت تا بعد از پختن بشوییم!

این تخم‌مرغ‌ها را می‌توان تا پنج روز در یک ظرف دربسته نگهداری کرد. به عنوان یک مادر، سیر کردن همه افراد و بیرون رفتن از در در صبح بسیار استرس زا است. می‌توانید این بچه‌ها را دوباره در مایکروویو گرم کنید و خانواده‌تان را با دانستن اینکه صبحانه‌ای سالم خورده‌اند، بیرون کنید. چیزی که من در مورد این دستور غذا دوست دارم این است که می توانید زمان پخت را طوری تنظیم کنید که چگونه تخم مرغ های خود را دوست دارید. بیش از حد متوسط؟ کمی آبریزش برای فرو بردن؟ همچنین، این یک آیتم ستاره اصلی عالی است که می‌توان آن را با سبزیجات یا بیکن جفت کرد تا آن را به یک وعده غذایی تبدیل کند. از آنجایی که فر داغ خواهد بود، آن را با هش صبحانه سیب زمینی شیرین سرخپوشان یا کلوچه های صبحانه با موز و انار امتحان کنید تا یک غذای شیرین/خوشمزه درست کنید تا تحت تاثیر قرار دهید!

آیا تخم مرغ سرخ شده سالم است؟

با توجه به اینکه تخم مرغ ها معمولاً برای دریافت پروتئین مورد استفاده قرار می گیرند، این دستور غذا نه تنها بسیار آسان است، بلکه پالئو، کل 30 و کتو نیز مناسب است. تخم مرغ نیز بسیار مغذی است. آنها حاوی ویتامین های A، B2 (ریبوفلاوین)، B5، B12، فولات و سلنیوم هستند. اوه و صفر کربوهیدرات! حتی اگر در این دستور غذا به کره نیاز دارید، با این روش در مقایسه با سرخ کردن یک دوجین تخم مرغ روی اجاق گاز، از کره بسیار کمتری استفاده خواهید کرد.

تخم مرغ.. تو فر؟؟

بنابراین، شما فکر می کنید، چگونه من آن را 25 سال ساخته ام (چشمک، چشمک) و هرگز چیزی درباره درست کردن تخم مرغ در فر نشنیدم؟ میدانم. یکسان. من یک فریتاتا انجام داده‌ام، (در اینجا بهترین دستور غذای فریتاتا مورد علاقه‌ام است) اما نه فقط شکستن تخم‌مرغ‌ها روی یک تابه. این واقعاً بی خطا و فوق العاده آسان است. شما همچنین این مزیت را دارید که از این غذا دور شوید (فقط نه برای مدت طولانی) تا میموسا A Perfect Mimosa را آماده کنید یا میز را بچینید!

عناصر

  • 1 قاشق غذاخوری کره ذوب شده
  • 12 تخم مرغ
  • نمک و فلفل
تخم مرغ سرخ شده در فر (ورق تابه) مواد تشکیل دهندهتخم مرغ سرخ شده در فر (ورق تابه) مواد تشکیل دهنده

دستورالعمل ها

حرارت

فر خود را به 350 درجه فارنهایت برسانید و یک لایه با کره را روی تابه خود بکشید.

تخم مرغ

تخم مرغ ها را در تابه بشکنید، در صورت امکان زرده ها را پخش کنید، نمک و فلفل بزنید.

پخت

12 تا 15 دقیقه با توجه به ترجیح زرده تخم مرغ بپزید. لذت ببرید!

تخم مرغ های سرخ شده در فر (تبه تابه) تصویر زیر را نشان می دهدتخم مرغ های سرخ شده در فر (تبه تابه) تصویر زیر را نشان می دهد

سوالات متداول و نکات

چگونه می توان پیش فروش کرد و ذخیره کرد؟

این تخم‌مرغ‌های سرخ‌شده در فر را می‌توان تا پنج روز در یخچال در ظرف دربسته نگهداری کرد. از نظر فنی می توانید آنها را تا شش ماه منجمد کنید. با این حال، بافت را تغییر می دهد. قبل از گرم کردن مجدد اجازه دهید تا در یخچال ذوب شوند.

آیا می توانم از اسپری یا روغن پخت و پز استفاده کنم؟

آره! برای اینکه کالری کمتری داشته باشید، یا اگر کره ندارید، از روغن زیتون یا اسپری پخت و پز برای تابه استفاده کنید.

نکته و ترفند 1:

آیا تا به حال شنیده اید که تابه ورقه ای شما پس از مدتی در فر، صدای انفجاری ایجاد می کند؟ این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که فلز در هنگام تغییر دما منبسط و منقبض شود. برای این دستور، ممکن است تخم‌مرغ‌های شما بیش از حد حرکت کنند. تابه را در فر گرم کنید. این کار باعث می شود تخم مرغ ها کمی بهتر در جای خود بمانند و کمی سریعتر بپزند.

نکته و ترفند 2:

ما دوست داریم برای ساده نگه داشتن آن فقط از نمک و فلفل استفاده کنیم. به راحتی می توانید کمی پاپریکا، پودر پیاز، نمک سیر، ترخون یا تکه های فلفل قرمز اضافه کنید.

تخم مرغ های سرخ شده در فر (تبه تابه) تصویر زیر را نشان می دهدتخم مرغ های سرخ شده در فر (تبه تابه) تصویر زیر را نشان می دهد

پیشنهادات خدمت

تخم مرغ ها بسیار متنوع هستند و می توان آنها را با مجموعه ای از گزینه ها سرو کرد.

می‌توانید آن‌ها را با بیکن یا سوسیس که در فر هم درست می‌شود، ست کنید.

برای نکات حرفه ای نحوه پخت بیکن در فر را ببینید!

برای اینکه کمی چیزهای جالبی داشته باشید سعی کنید هاش صبحانه سیب زمینی شیرین سرخپوشان یا هش براون سیب زمینی شیرین آسان را امتحان کنید بعداً می توانید از من تشکر کنید. چیز شگفت انگیز دیگری که می توانید با این دستور غذا امتحان کنید – پیتزای صبحانه! من این را در رستورانی در پالم بیچ، فلوریدا داشتم و یکی از محبوب ترین های من است! این پوسته پیتزا گل کلم را با تخم مرغ، پنیر چدار رنده شده، بیکن خرد شده و پیازچه روی آن قرار دهید و لذت ببرید! به یاد داشته باشید که این باعث می‌شود که 30 مورد تأیید قرار نگیرد.

تخم مرغ های سرخ شده در فر (تبه تابه) تصویر زیر را نشان می دهدتخم مرغ های سرخ شده در فر (تبه تابه) تصویر زیر را نشان می دهد
تخم مرغ های سرخ شده در فر (تبه تابه) تصویر زیر را نشان می دهدتخم مرغ های سرخ شده در فر (تبه تابه) تصویر زیر را نشان می دهد

عناصر

  • 1 قاشق غذاخوری کره ذوب شده
  • 12 تخم مرغ
  • نمک و فلفل

اطلاعات تغذیه:

کالری: 71کیلو کالری (4%) کربوهیدرات ها: 0.3g پروتئین: 6g (12%) چربی: 5g (8%) چربی های اشباع شده: 2g (13%) چربی های چند غیر اشباع: 1g چربی اشباع شده: 2g چربی ترانس: 0.1g کلسترول: 166میلی گرم (55%) سدیم: 70میلی گرم (3%) پتاسیم: 61میلی گرم (2%) قند: 0.2g ویتامین A: 267IU (5%) کلسیم: 25میلی گرم (3%) اهن: 1میلی گرم (6%)

سلب مسئولیت تغذیه

دستور العمل های نوشته شده و تولید شده در Food Faith Fitness فقط برای اهداف اطلاعاتی است.





Source link