باکتری و کوشر و مرغ ارگانیک


میزان آلودگی برای مقاومت به آنتی بیوتیک چگونه است؟ E. coli و باکتری های ExpPEC که باعث عفونت ادراری می شوند در مقایسه با مرغ کوشر با مرغ ارگانیک؟

سالانه میلیون ها آمریکایی از جمله بیش از یک میلیون کودک دچار عفونت مثانه یا عفونت مجاری ادراری می شوند. بیشتر موارد در مثانه باقی می‌مانند، اما وقتی باکتری‌ها وارد کلیه‌ها می‌شوند یا وارد جریان خون می‌شوند، همه چیز می‌تواند جدی شود. خوشبختانه، ما آنتی بیوتیک داریم، اما اکنون یک بیماری همه گیر از سویه جدید مقاوم به چند دارو وجود دارد. E. coli. این سویه موسوم به ST131 که در سال 2008 کشف شد، از ناشناخته بودن به یکی از علل اصلی عفونت مثانه در سراسر جهان تبدیل شده است و حتی به برخی از آنتی بیوتیک های خط دوم و سوم ما نیز مقاوم است. علاوه بر این، در سینه‌های مرغ خرده‌فروشی نمونه‌برداری شده از سراسر کشور یافت شده است[ing] مخزن پایدار ایزوله‌های ExPEC مقاوم در برابر آنتی‌بیوتیک‌ها، یا باکتری‌ها – یعنی عوامل بیماری‌زای خارج روده‌ای E. coliاز جمله سویه ST131 – “در محصولات خرده فروشی مرغ در ایالات متحده، نشان دهنده یک تهدید بالقوه سلامت عمومی است.” من در این مورد در ویدیوی خود بحث می کنم مورد علاقه های جمعه: در مورد مرغ کوشر و ارگانیک چطور؟.

عفونت های دستگاه ادراری ممکن است از طریق غذا و عمدتاً از طریق خوردن طیور مانند مرغ یا بوقلمون ایجاد شود، بنابراین شاید ما نباید آنتی بیوتیک ها را به این حیوانات تغذیه کنیم. تن در تولید طیور صبر کن. عفونت مثانه از طریق غذا؟ داری با اون دکل چیکار میکنی؟ در واقع، غذا خوردن مرغ آلوده می تواند منجر به کلونیزاسیون رکتوم با این باکتری ها شود که حتی ماه ها بعد می تواند به داخل مثانه خزیده و باعث عفونت شود.

مشکل افزایش AMR [anti-microbial resistance] آنقدر وخیم است که برخی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که دوره آنتی‌بیوتیک‌ها ممکن است به پایان برسد و دوران پس از آنتی‌بیوتیک را آغاز کند… که در آن عفونت‌های رایج و آسیب‌های جزئی می‌توانند یک بار دیگر جان خود را از دست بدهند. بیش از 80 درصد از E. coli جدا شده از گوشت گاو، خوک و طیور حداقل به یک آنتی بیوتیک مقاومت نشان دادند و بیش از نیمی از جدا شده از طیور به پنج داروی مختلف مقاوم بودند. یکی از راه هایی که این اتفاق می افتد این است که ویروس هایی به نام باکتریوفاژها می توانند ژن های مقاوم به آنتی بیوتیک را بین باکتری ها انتقال دهند. حدود یک چهارم این ویروس‌های جدا شده از مرغ قادر به انتقال مقاومت دارویی به آنتی‌بیوتیک هستند E. coli. و یکی از مشکلات بزرگ این است که “ضدعفونی کننده هایی که برای از بین بردن باکتری ها استفاده می شوند، در بسیاری از موارد قادر به از بین بردن باکتریوفاژها” این ویروس ها نیستند. برخی از این ویروس ها حتی در برابر سفید کننده ها در انواع غلظت های مورد استفاده در صنایع غذایی مقاوم هستند. به همین ترتیب، الکل که در بسیاری از ضدعفونی‌کننده‌های دست یافت می‌شود، نمی‌تواند به اکثر آنها آسیب برساند.

طنز این است که صنعت سعی کرده عمدا این ویروس ها را به جوجه ها تغذیه کند. چرا چنین کاری بکند؟ آنها می توانند تولید تخم مرغ را در مرغ ها افزایش دهند و افزایش وزن را در جوجه های گوشتی (نوع گوشتی) افزایش دهند تا آنها را سریعتر به وزن ذبح کنند. تنها چیزی که به نظر می رسد صنعت را منصرف می کند، هر گونه عملی است که بر طعم گوشت تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که صنعت سمپاشی با بنزن جوجه ها را متوقف کرد تا تمام انگل ها را از بین ببرد. گوشت در نهایت با «طعم ناخوشایندی» به دست آمد که به عنوان «قوی، اسیدی، کپک‌دار، دارویی، گزنده، قابل اعتراض و خوب» توصیف می‌شود. خوبه؟!

در مورد مرغ ارگانیک چطور؟ برای نوع دیگری از باکتری ها، انتروکوکحشرات مقاوم به آنتی بیوتیک در مرغ های معمولی و ارگانیک یافت شد اما در مرغ های ارگانیک کمتر رایج بود. یک مطالعه نشان داد که از هر سه مرغ ارگانیک فقط یک مرغ آلوده به حشرات مقاوم در برابر دارو است در حالی که تقریباً یک مرغ از هر دو پرنده ای که به طور معمول پرورش می یابند، یک نفر است. اما در مطالعه‌ای که روی صدها سینه مرغ خرده‌فروشی از 99 فروشگاه مواد غذایی آزمایش شده بود، به نظر نمی‌رسد که برچسب ارگانیک یا بدون آنتی‌بیوتیک روی سطوح آلودگی مقاوم به آنتی‌بیوتیک تأثیری داشته باشد. E. coli از مرغ خرده فروشی تازه خرید گوشت از فروشگاه های مواد غذایی طبیعی، بدون توجه به نحوه برچسب گذاری آن، ایمن تر به نظر می رسید.

آزمایش مرغ کوشر بدترین مرغ بود، با تقریباً دو برابر سطح مقاومت به آنتی بیوتیک E. coli آلودگی در مقایسه با مرغ معمولی، که در تضاد با کل مفهوم کوشر است. همانطور که می بینید in نمودار زیر و در ساعت 4:17 در من ویدئوتفاوتی در مقاومت دارویی بین آنها وجود نداشت E. coli سواب از جوجه‌های پرورش‌یافته معمولی در مقایسه با جوجه‌هایی که به‌صورت ارگانیک و بدون آنتی‌بیوتیک پرورش داده شده‌اند، اما، در هر صورت، آزمایش مرغ کوشر بدتر بود. اما چگونه جوجه های ارگانیک و پرورش یافته بدون آنتی بیوتیک بهتر نیستند؟ خوب، ممکن است آلودگی متقاطع در کارخانه های کشتار باشد، بنابراین حشرات فقط از یک لاشه مرغ به لاشه بعدی می پرند.

یا می تواند سوراخ مرغ ارگانیک باشد. استانداردهای ارگانیک USDA استفاده از آنتی بیوتیک ها را در طیور از روز شروع نمی کند دو از زندگی حیوان “این یک راه گریز مهم است” زیرا حتی آنتی بیوتیک هایی که “برای سلامت انسان حیاتی تلقی می شوند” به طور معمول به آن تزریق می شوند. یکی– جوجه ها و تخم مرغ های یک روزه که مستقیماً با عفونت های غذایی مقاوم به آنتی بیوتیک مرتبط است.

علاوه بر این، هیچ تفاوتی در حضور باکتری ExPEC – باکتری های دخیل در عفونت های دستگاه ادراری – بین مرغ های ارگانیک و معمولی وجود نداشت. «این یافته‌ها نشان می‌دهد که محصولات مرغ خرده‌فروشی در ایالات متحده، حتی اگر برچسب «ارگانیک» داشته باشند، تهدیدی بالقوه برای سلامتی مصرف‌کنندگان محسوب می‌شوند، زیرا آلوده به آنتی‌بیوتیک‌های بسیار مقاوم و احتمالاً خطرناک هستند. E. coli جدا می کند.» در واقع، حتی اگر بتوانیم صنعت طیور را مجبور به توقف استفاده از آنتی بیوتیک ها کنیم، آلودگی گوشت مرغ به باکتری ExPEC همچنان می تواند یک تهدید باقی بماند.