باشگاه آشپزی عشق و لیمو – مارس!


این ماه به چالش کلوپ آشپزی عشق و لیمو بپیوندید! ورود به آن آسان است و یک برنده خوش شانس جایزه ای دریافت خواهد کرد. تمام جزئیات را در زیر بیابید.





کلوپ آشپزی ما راهی سرگرم کننده برای جشن گرفتن از جامعه خوانندگان Love & Lemons است. مفهوم فوق العاده ساده است – هر ماه، من یک دستور غذا را انتخاب می کنم. شما آن را درست می کنید و یک عکس برای من ایمیل می کنید. در پایان ماه به صورت تصادفی یک برنده را برای دریافت جایزه انتخاب می کنم.

من عاشق احساس اجتماعی هستم که از افراد زیادی که هر ماه یک دستور غذا می پزند. ما امروز چالش ماه مارس خود را با دستور پخت شاکشوکای خود آغاز می کنیم (پس یک گزینه گیاهخواری در زیر لیست شده است)، و امیدوارم شما هم به این سرگرمی بپیوندید. در اینجا نحوه کار آن آمده است:

به کلوپ آشپزی عشق و لیمو بپیوندید

  1. هر ماه یک دستور فصلی را انتخاب می کنم. برای لیست ایمیل ما ثبت نام کنید تا به محض اینکه دستور پخت هر ماه را به اشتراک بگذارم متوجه شوید.
  2. آن دستور را در طول ماه درست کنید.
  3. تا پایان ماه تصویری از آن را به LoveAndLemonsCookingClub@gmail.com ارسال کنید. این بار آخرین مهلت 31 مارس است!
  4. برای دریافت جایزه، نظر خود را بنویسید (شامل نام و نام خانوادگی شما) در پست وبلاگ دستور العمل چالش پس از ارسال عکس خود.
  5. برای یک جایزه دیگر، عکس خود را با تگ کردن در اینستاگرام پست کنید @loveandlemons و #کلوپ آشپزی عشق و لیمو.

جایزه: کارت هدیه 200 دلاری غذای کامل!

در پایان ماه، من به طور تصادفی یک برنده را انتخاب می کنم و همه عکس ها را پست می کنم. این بار، ما یک را تقدیم می کنیم کارت هدیه 200 دلاری کل غذا.


دستور پخت شاکشوکا


همه ما می‌توانیم از دستور العمل‌های یک تابه بیشتری در زندگی‌مان استفاده کنیم، بنابراین این ماه، یکی از موارد مورد علاقه‌ام را به شما معرفی می‌کنم: این شاکشوکا! اگرچه شاکشوکا به طور سنتی برای صبحانه در شمال آفریقا و خاورمیانه خورده می شود، اما می توان آن را به راحتی برای شام نیز میل کرد. اگر هرگز آن را امتحان نکرده اید، از تخم مرغ های آب پز در یک فلفل قرمز خوش طعم و سس گوجه تشکیل شده است. من هاریسا را ​​برای کمی گرما مزه دار می کنم (اگر ادویه دوست ندارید، هاریسا ملایم را انتخاب کنید)، و یک مشت اسفناج را هم می زنم تا لکه های سبز زیبایی پیدا کند. همه چیز را با فتا و آووکادو پر کنید و با پیتا یا نان خرد شده بخورید!

برای تهیه این دستور غذای گیاهی، تخم مرغ ها را نادیده بگیرید و به جای آن 1 1/2 فنجان نخود را در سس بجوشانید و همزمان با گوجه فرنگی به ماهیتابه اضافه کنید. به جای فتا با قطره های سس تاهینی سرو کنید.

لذت ببرید!

وارد چالش مارس شوید

می خواهید وارد شوید؟ در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

  1. دستور پخت شاکشوکای من را در ماه مارس درست کنید.
  2. تا 31 مارس تصویری از آن را به LoveAndLemonsCookingClub@gmail.com ارسال کنید.
  3. برای دریافت جایزه، پس از ارسال عکس خود، در پست وبلاگ shakshuka نظر بدهید. (یک عکس ورودی و یک جایزه برای هر نفر – لطفا نام و نام خانوادگی خود را در نظر خود بگذارید تا بتوانم آن را با عکس ارسالی شما مطابقت دهم.)
  4. برای یک جایزه دیگر، عکس خود را با تگ کردن در اینستاگرام پست کنید @loveandlemons و #کلوپ آشپزی عشق و لیمو.
  5. برای اطلاع از دستور العمل ماه آینده در لیست ایمیل ما ثبت نام کنید!

من به طور تصادفی یک برنده را انتخاب می کنم و همه عکس های شما را در اوایل آوریل به اشتراک می گذارم.

دستور غذای ماه گذشته

دستور ماه گذشته سوپ گوجه فرنگی کلاسیک من بود. در ماه فوریه همه جعبه‌های من را بررسی می‌کند: درست کردنش آسان است، خامه‌ای و آرامش‌بخش است، و فهرست مواد تشکیل‌دهنده تا حد زیادی اقلام انباری است (هیچ سفر بقالی خاصی لازم نیست!). آنقدر بسیاری از شما نظر داده اید که دوست داشتید آن را نیز برای انباری مناسب نگه دارید. خیلی خوشحالم!

همچنین خوشحالم که به نظر می رسد شما هم مثل من عاشق یک ساندویچ پنیر کبابی با سوپ گوجه تان هستید. 🙂 تعداد زیادی پنیر کبابی در این عکس ها:



































تبریک به انگین (@engiinn)، برنده ما!





برای جمع بندی

وارد چالش باشگاه آشپزی ماه مارس با …

  1. دستور پخت شاکشوکای من در ماه مارس.
  2. ارسال تصویری از آن به LoveAndLemonsCookingClub@gmail.com تا 31 مارس.
  3. گذاشتن نظر در مورد پست وبلاگ shakshuka برای دریافت جایزه پس از ارسال عکس خود. (یک عکس ورودی و یک جایزه برای هر نفر – لطفا نام و نام خانوادگی خود را در نظر خود بگذارید تا بتوانم آن را با عکس ارسالی شما مطابقت دهم.)
  4. برای یک جایزه دیگر، عکس خود را با تگ کردن در اینستاگرام پست کنید @loveandlemons و #کلوپ آشپزی عشق و لیمو.

آشپزی مبارک!