اقامتگاه گرگ بزرگ در ویلیامزبورگ • Kath Eats

یک هفته پیش به گریت ولف لج ویلیامزبورگ رفتیم و کلی ذوق زدیم! اینم خلاصه!

گرگ بزرگ لژ ویلیامزبورگ

آخرین باری که به گریت ولف لج رفتیم، مازن شش ساله بود و برچ فقط چهار ماه داشت! (این پست را اینجا بخوانید!)

پنج سال پیش:

ما می‌خواستیم دوباره برویم و روزی را انتخاب کردیم که امروز در مدارس شهر معلمی کار می‌کرد تا پسرها را به عقب برگرداند. ما همچنین می‌خواستیم برادرزاده‌مان را هم بیاوریم – هر چه بیشتر بهتر! رفتن در یک شب هفته و روز مدرسه حرکت درستی بود – خیلی شلوغ نبود و ما مجبور نبودیم مدت زیادی برای سواری ها منتظر بمانیم. فقط زمان اوج مصرف کمی شلوغ به نظر می رسید.

ما روز پنجشنبه بعد از مدرسه شارلوتزویل را ترک کردیم و حدود ساعت 5:30 برای ورود، شام و یک جلسه پارک آبی به گریت ولف لج رسیدیم.

سوئیت کابین کودک

ما اتاق خود را در تبلیغاتی با قیمتی کمتر از 200 دلار دریافت کردیم که با توجه به تعداد افرادی که خوابیده است و پارک آبی در اقامت شما گنجانده شده است، ارزش فوق العاده ای است!

ما یک تخت دو طبقه و یک دوقلو برای سه بچه و یک ملکه برای بزرگسالان داشتیم. من و توماس متوجه شدیم که تخت چقدر کوچک به نظر می رسد و همچنین یک مبل بیرون کش وجود دارد، بنابراین در نهایت در تخت های جداگانه می خوابیم! هر دو عالی خوابیدیم مطمئن نیستم که چرا این سوئیت‌ها را به تخت‌های کینگ ارتقا نمی‌دهند.

پارک آبی دور 1

بعد از چک کردن و انداختن وسایلمان، مایوهایمان را پوشیدیم و به سمت پارک آبی حرکت کردیم. این مکان واقعا یک رویا برای بچه هاست! چهار سرسره بزرگ برای بچه‌های بزرگ، چند سرسره متوسط، یک استخر موج، یک رودخانه تنبل، منطقه موج‌سواری، مسیر نینجا، استخر کودکان نوپا، و قلعه آبی وجود دارد.

استخر کودکان نوپا با ورودی صفر

توس اسلایدهای زرد و نارنجی را در اینجا دوست داشت. همچنین برای بچه های کوچک بسیار کم عمق بود

قلعه آب

ای کاش می توانستم بگویم این مورد مورد علاقه توس بود، اما او از سطل غول پیکری که هر پنج دقیقه یک گالن آب می ریخت، وحشت داشت. سر و صدا به تنهایی برای او وحشتناک بود، اما او هم می ترسید که سرش بیفتد. خیلی بد است زیرا این منطقه برای بچه های ابتدایی کوچکتر عالی است! دو تا سرسره بدن بود که من و مازن یک بار رفتیم.

اسلایدهای بزرگ

اسلایدهای بزرگ خیلی عالی بودند! اسلایدهای زرد و آبی کاملاً سیاه بودند (چون بیرون تاریک بود) و من آن عنصر غافلگیرکننده را در تاریکی دوست دارم. سپس دو اسلاید وجود داشت که برای چهار نفر مناسب بود: “The Green One” کندتر بود و نه به آن سرعت.

گردباد

بعدش تورنادو هست!! شب هم تاریک بود و خیلی ترسناک و سرگرم کننده!! شما از طریق یک لوله با یک قطره huuuuge عبور می کنید و در قیف قرار می گیرید که از دیوارها بالا می روید. اولین سواری من به عقب رفتم، در تاریکی، و بسیار سرگرم کننده بود!!!! مازن و نش تورنادو را دو رقمی کردند! احتمالا پنج بار رفتم. فوقالعاده بود! همچنین اگر بچه‌های کوچک‌تری داشته باشید، در طول روز خیلی کمتر ترسناک بود.

پایان گردباد:

استخر موج

خشنود کننده جمعیت استخر موج بود. توس آن را دوست داشت. وقتی امواج هر 5 دقیقه یا بیشتر برای چند دقیقه روشن می شد، پسرهای بزرگ وارد شدند. این یک مکان عالی برای ملاقات همه بود.

منطقه موج سواری

پسرهای بزرگ نیز شبیه ساز موج سواری را دوست داشتند. من یک بار امتحان کردم و خوب نشد، هاها. مازن واقعاً خوب بود!

رودخانه تنبل

ما زمان زیادی را در اینجا سپری نکردیم، اما بسیار عالی بود که لوله ها به داخل آن وارد شدند.

وان آب گرم

آب استخر سرد نبود اما خیلی گرم هم نبود. بنابراین بازدید از چشمه های آب گرم هر از گاهی بسیار مورد استقبال قرار می گرفت! بالا فقط بزرگسالان بود و وسط برای بچه ها. عموما خیلی شلوغ نمی شد.

نکات پارک آبی Great Wolf Lodge

زمان سنجی

پس این مال زمین است! این یک پارک عالی است که در اقامت شما گنجانده شده است. می‌توانید در روز ورودتان زودتر به آنجا بروید و قبل از ورود به پارک آبی استفاده کنید، همچنین می‌توانید تا دیروقت در روز تسویه‌حساب بمانید. اگر قرار بود زمان های خاصی وجود داشته باشد، من از آنها بی خبر بودم. برای ورود نیازی به نشان دادن چیزی رسمی ندارید. ما از ساعت 6 تا 8 بعد از ظهر پنجشنبه و سپس دوباره از ساعت 9 تا 1:30 روز جمعه آنجا بودیم و می توانستیم بیشتر بمانیم!

نجات غریق

نجات غریق فوق العاده مراقب هستند. در واقع تماشای آنها کمی احمقانه بود زیرا آنها نشانه های بصری زیادی انجام می دهند تا به دیگران بفهمانند که در حال اسکن کردن استخر و کناره ها هستند. اما به عنوان یک والدین، دیدن اینها عالی بود!

پاکیزگی

پارک آبی بسیار تمیز بود و کل استراحتگاه در وضعیت خوبی قرار داشت. کارکنان نیز بسیار مفید و خوب بودند. باز هم، با توجه به تعداد افرادی که به آنجا می آیند، همیشه انتظارات بسیار کمی برای چنین مکان هایی دارم و ما به طرز خوشایندی شگفت زده شدیم.

غذا و تنقلات

یک قانون “غذای بیرونی ممنوع” وجود دارد، اما ما افراد زیادی را دیدیم که تنقلات و نوشیدنی‌ها را به داخل آورده بودند. ما چند تنقلات برای توس و من چند عدد سلتزر برایمان در یک کولر آوردیم و همه چیز خوب به نظر می‌رسید. آنها گزینه های زیادی در فروشگاه و ویترین های ناهار خوری دارند، از جمله تعداد زیادی غذای بزرگسال! برخی از آبجوهای ویرجینیا و کنسرو و بطری های شراب.

ارزش ها

از زمانی که وسایلمان را روی میز گذاشتیم، هیچ چیز با ارزشی از جمله کیف پولمان را به پارک نیاوردیم. ما گوشی هایمان را مخفی گذاشتیم. آنها کمدهایی دارند که می توانید کرایه کنید، اما هزینه آنها دلار اضافی است و من فکر کردم که کمی لنگ است.

دماها

دمای هوا عالی بود – با توجه به اینکه فوریه بود، ما در داخل سرد نبودیم یا حتی در صف خیس منتظر نبودیم. دمای آب گرم بود، اما خیلی گرم نبود، بنابراین بعد از مدتی سرد شدیم. خدا را شکر برای جکوزی ها! به نظر می رسید بچه ها هرگز سرد نمی شدند.

ناهار خوری

وقتی به پارک رسیدیم بچه ها پراکنده شدند (توماس با توس) و من در برنامه پیتزا سفارش دادم. سفارش برنامه بسیار عالی بود، و من به شدت توصیه می کنم از برنامه ها استفاده کنید! این جایی است که خطوط آنها می تواند یک مایل طول داشته باشد و اینطور نبود. اما سفارش برنامه کار را بسیار آسان کرد و غذا به سرعت بیرون آمد. پیتزا خیلی خوب بود!

رستورانی با بوفه نیز در آنجا وجود دارد، اما ما می‌دانستیم که بچه‌های ما نمی‌خواهند برای غذا خوردن پارک آبی را ترک کنند، و قیمت آن برای چیزی که شما دریافت می‌کنید گران است، بنابراین تصمیم گرفتیم غذا را در اولویت قرار دهیم و به طور معمولی غذا بخوریم.

نمی توانم بیش از یک شب اینجا بمانم، اما با خانواده ای آشنا شدم که چهار روز آنجا بودند!! فکر می کنم اگر بیشتر از 1 شب می ماندیم و بچه ها تمام روز را شنا می کردند، علاقه بیشتری به شام ​​رستوران داشتیم.

فعالیت های عصرانه

بعد از بسته شدن پارک آبی در ساعت 8، سریع دوش گرفتیم و برای دسر و بازی‌های آرکید بیرون رفتیم.

من و توس در مهمانی رقص ایستادیم!

آرکید برای بچه ها موفقیت بزرگی بود، اما 75 دلار در حدود یک ساعت ناپدید شد و من از این بابت پشیمانم. حدود ساعت 9:30 تمام شدیم و به سمت تخت برگشتیم. دفعه بعد به جای آن تگ لیزر و سالن بولینگ را بررسی خواهیم کرد!

دونات برای صبحانه

یک گزینه بوفه صبحانه وجود دارد، اما ما به جای آن سراغ دونات های آسان سفارش داده شده با برنامه رفتیم! قهوه هم خیلی خوب بود

بزرگسالان سعی کردند مقداری پروتئین با سامی تخم مرغ دریافت کنند

بسته بندی کن

توماس بچه ها را صبح به پارک آبی برد در حالی که من اتاقمان را جمع کردم و ماشین را بار کردم. ساعت 11 از اتاق خود خارج شدیم و بسته های روزانه با لباس های خشک برای زمانی که زمان خروج فرا رسید داشتیم.

صبحانه دوم من: AG1!

چند ساعتی را صرف بازی کردیم تا اینکه وقت ناهار دیر وقت فرا رسید و به جاده رسیدیم.

بچه ها پیتزای بیشتری انتخاب کردند!!

برای مامان ناهار آوردم:

یک شب اقامت عالی برای ما بود و بچه ها بی صبرانه منتظر بازگشت سال آینده هستند! وقتی رسیدم خونه بهترین دوش رو گرفتم 🙂