اقامتگاه های بهداشتی مورد علاقه من در سراسر جهان


چشمان خود را ببندید و اجازه دهید به مکانی پر از آرامش منتقل شوید.

در طول سال‌ها، من کشف کرده‌ام که شفای واقعی زمانی حاصل می‌شود که به خودمان اجازه دهیم کاملاً تسلیم شویم و این لحظات سکون را در آغوش بگیریم – هر کجا که هستید. اگرچه، من متوجه شده ام که وقتی شما هستید، کمک می کند از نظر فیزیکی غرق در زیبایی تغییر ناپذیر و بی قید و شرط مادر طبیعت!

تجربه شخصی مورد علاقه من از سفر، گذراندن وقت در مراکز درمانی است! جایی نیست که من احساس آرامش و شادابی کنم.

استراحتگاه‌های سلامتی چیزی بیش از آرامش را ارائه می‌دهند – به ما این امکان را می‌دهند که دکمه تنظیم مجدد زندگی را بزنیم، آرامش را در درون خود بیابیم و با احساس شادابی، انرژی دوباره و شادابی بیشتر از همیشه به برنامه‌های روزمره خود بازگردیم.

من هیجان زده هستم که برخی از استراحتگاه های سلامتی مورد علاقه خود را در سراسر جهان با شما به اشتراک بگذارم. اینها پناهگاههایی هستند که الهام روح و تغذیه پایدار برای من فراهم کرده اند.

با عشق،

J x

  1. آزادی: کامالایا یک استراحتگاه سلامتی زیبا در کوه سامویی، تایلند است. اگر می خواهید در بهشت ​​پاکسازی کنید، اینجا جایی است که باید بروید. همراه با فلسفه تغذیه سالم و تازه است، طیف وسیعی از برنامه ها را متناسب با نیازهای مسافران ارائه می دهد: تناسب اندام، سم زدایی، آرامش، و کاهش استرس. هدف اصلی آن این است که به شما کمک کند دوباره با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کنید – تنظیم مجدد ذهن، بدن و روح واقعی.
    نکات برجسته برای من: غذا، مردم، محیط طبیعی خیره کننده و درمان ها.
  2. مثل شامبالا: لوکس 5 ستاره واقع در قلب جنگل های بارانی سرسبز بالی، تنها 15 دقیقه با ماشین از شهر اصلی Ubud فاصله دارد. این املاک یک تجربه سلامتی همهجانبه ارائه می دهد که ترکیبی از یوگا، پیلاتس، آیورودا و طیف وسیعی از درمان های دیگر با تمرکز بر درمان جامع است. من عاشق بیدار شدن هر روز با صداهای طبیعت، تمرین یوگا مشرف به دره، و لذت بردن در رستوران متمرکز بر سلامتی آنها، با انتخاب برنامه های غذایی سفارشی شده بودم. نمی توانم این مکان را به اندازه کافی توصیه کنم هر کسی که به دنبال استراحت عمیق و تجدید عمیق است.
    نکات برجسته برای من:
    خود ملک، تمرکز تغذیه‌ای و اتاق‌های مجلل در جنگل‌های بارانی سرسبز بالی.
  3. آرو ها: بهزیستی متشخص شده است. بهترین روشی که می توانم این خلوتگاه سلامتی خاص را توصیف کنم این است: متحول کننده. در پس زمینه برخی از مسحورکننده ترین مناظر نیوزلند، تجربه من در اینجا یک بیداری معنوی واقعی بود. پیاده‌روی تمام روز در میان کوه‌های آلپ جنوبی و غوطه‌ور شدن مداوم در طبیعت – شما واقعاً می‌توانید به درون خود بروید و به آنچه واقعاً مهم است فرو بروید.
    نکات برجسته برای من: یوگا، چشم انداز گسترده و زمانی که من آن را ترک کردم احساس کردم… روی ابر نهم!
  4. قدیمی: پناهگاهی برای حواس در دهرادون، هند، جایی که شفا و دگرگونی در قلب هر کاری است که انجام می دهند. برنامه‌های سلامتی آن‌ها برای هر مهمان طراحی شده است و بر تغذیه جامع از طریق آیورودا، یوگا، میانجیگری و موارد دیگر تمرکز دارد. این غذا به صورت محلی تهیه می شود و با تاکید بر مواد مغذی سالم و با دقت تهیه می شود. احساس عمیقی از آرامش، وضوح و تجدید قوا از وانا را ترک کردم.
    نکات برجسته برای من:
    تمرکز بر روش درمانی سنتی آیورودا، غذا و مهربانی کارکنان. همچنین، حس عمیق آرامشی که در آنجا احساس کردم.
  5. گایا: به محض اینکه قدم به محوطه گایا گذاشتم، لانه گزینی در پس سرزمین خلیج بایرون، می توانستم روح آرام مادر زمین را در آغوشش احساس کنم. جنگل بارانی نیمه گرمسیری سرسبز که خلوتگاه را احاطه کرده است به خودی خود یک پناهگاه است و محیطی عالی برای تنظیم مجدد. از کلاس‌های یوگا و مدیتیشن روزانه گرفته تا درمان‌های آبگرم مغذی و غذاهای ارگانیک خوشمزه، هر لحظه‌ای که در اینجا سپری می‌کنید فرصتی است برای ارتباط مجدد با خودتان و زیبایی مادر طبیعت. من بیش از یک دهه است که به گایا می روم، این سفر من شد.
    نکات برجسته برای من: غذا (واقعاً، هیچ حرفی!)، درمان‌ها، و احساس گرما و شفابخشی که در طول اقامتم در آنجا واقعاً به من دلگرمی داد.
  6. پنج عنصر: یک مقصد واقعا ویژه برای سلامتی، واقع در سواحل رودخانه مقدس Ayung در بالی. عقب نشینی امضا، پانکا مهابهوتا، یک برنامه کل نگر برای جوان سازی، پر کردن و هم ترازی است. با درمان‌های اسپا، جلسات درمانی، آیین‌های پاکسازی، یوگا، به‌علاوه غذاهای گیاهی برنده جوایز آن‌ها، فرد متفاوتی را ترک خواهید کرد. احساس می‌کردم زمانم در اینجا به من اجازه می‌دهد تا شفای طبیعی واقعی را در سطوح فیزیکی، ذهنی، عاطفی و معنوی تجربه کنم.
    نکات برجسته برای من: بودن در بالی، که به دلایل خوبی به عنوان “جزیره خدایان” شناخته می شود – بسیار معنوی است. غذا و پوشش گیاهی گرمسیری و آب و هوا نیز عالی بود.

بعدی در لیست من:

اخیراً در مورد این کلینیک‌های سلامت و مراکز سلامتی شنیده‌ام که چیزهای واقعاً ویژه‌ای را ارائه می‌دهند، بنابراین طبیعتاً در فهرست سفرهای من قرار دارند!

کاخ چنوت در سوئیس.

پالازو فیوگی در ایتالیا.