آیا لاتریل (آمیگدالین یا ویتامین B17) یک درمان جایگزین موثر برای سرطان است؟


کلینیک مایو لاتریل را مورد آزمایش قرار می دهد تا ببیند آیا یک درمان موثر سرطان است یا خیر.

ویدیوی من آیا لاتریل (آمیگدالین یا ویتامین B17) به عنوان یک درمان جایگزین سرطان عمل می کند؟ به آمیگدالین می‌پردازد و اینکه آیا این آمیگدالین “شبه یا درمان” است.

آمیگدالین یک ترکیب حاوی سیانید که در دانه‌های سیب یافت می‌شود، ده برابر بیشتر در دانه‌های هلو، زردآلو و بادام تلخ وجود دارد. می توان آن را به عنوان یک مشتق به نام laetrile فروخت که با نام اشتباه “ویتامین B17” تبلیغ شده است. “آمیگدالین در دهه 1970 محبوبیت بالایی در بین بیماران سرطانی به دست آورد” به عنوان یک درمان جایگزین، اما دلیل اینکه محققان مروری بر آمیگدالین در سال 2016 منتشر کردند و اینکه چرا من ویدیوهایی در مورد آن انجام می دهم این است که به لطف اینترنت

در دهه 1970، FDA فقط می توانست خود را ارسال کند بولتن به یک میلیون پزشک و دیگر متخصصان بهداشت، هشدار می دهند که لاتریل نه تنها بی ارزش، بلکه خطرناک است. حدود ده هزار نسخه از این هشدار در دفاتر پست ایالات متحده پست شد و مجله نیویورک تایمز سرمقاله که ما باید بتوانیم دارونما خود را انتخاب کنیم. اما لتریل مردم را می کشت. در نهایت، به عنوان مجله پزشکی نیوانگلند گزارش داد، “دادگاه عالی مزخرفات را متوقف می کند” با قاضی تورگود مارشال که به اتفاق آراء دادگاه نوشته است که بیماران لاعلاج سزاوار همان حمایت های FDA در برابر داروهای ناامن هستند. در نهایت، laetrile در سطح فدرال ممنوع شد.

اگرچه استدلال عقلانی نتوانست مردم را منصرف کند، بنابراین دولت وارد عمل شد، اما نتیجه معکوس داشت. قربانیان سرطان و خانواده‌هایشان تقریباً به طور جهانی پاسخ می‌دهند[ed] با متهم کردن دولت سازمان یافته و پزشکی سازمان یافته به توطئه.» به عنوان مثال، در یک جلسه FDA، یکی از پزشکان بیمارستان سرطان اندرسون به صورت لفاظی پرسید: “شما مطمئنا نمی توانید باور کنید که یک چهارم میلیون پزشک آمریکایی فقط برای اینکه بتوانند ثروتمند شوند، روی یک داروی سرطان نشسته اند؟” حضار که بسیاری از آن‌ها در اتوبوس‌های اجاره‌ای شرکت کرده بودند، به او پاسخ مثبت دادند.» با این حال، برخی از حامیان لاتریل مانند رئیس «کمیته آزادی انتخاب در درمان سرطان» در حال ثروتمند شدن بودند. بیشتر شبیه متعهد به آزادی به جیب زدن میلیون ها نفر در سال در فروش لتریل است.

طرفداران Laetrile آن را یک “درمان طبیعی سرطان” می دانند. در حالی که مخالفان آن را ظریف‌ترین، پیچیده‌ترین و مطمئناً سودمندترین می‌دانند. [lucrative and profitable] ترویج بیماری سرطان در تاریخ پزشکی.» کدام است؟ تا زمانی که آن را آزمایش نکنید، نمی دانید.

“موسسه ملی سرطان، در پاسخ به منافع عمومی گسترده، تجزیه و تحلیل گذشته نگر از درمان Laetrile را انجام داد.” به عبارت دیگر، نامه‌ای به هر پزشک در کشور و ده‌ها هزار متخصص بهداشت دیگر ارسال کرد و با همه گروه‌های طرفدار لاتریل تماس گرفت و اساساً گفت: بهترین هایی را که دارید برای ما ارسال کنید. اگرچه حداقل 70000 آمریکایی تخمین زده می‌شود که از لاتریل استفاده کرده‌اند، تنها 93 مورد برای ارزیابی ارسال شد و از این تعداد، تنها 6 مورد مشروع به نظر می‌رسیدند، جایی که مصرف لاتریل حداقل با بهبود جزئی همراه بود.

اکنون، البته، افرادی که این گزارش‌ها را ارسال می‌کنند، ممکن است چیزهایی را اشتباه گرفته باشند یا داده‌ها را جعل کرده باشند، اما شاید آن شش نفر واقعاً به درمان پاسخ داده باشند. با این حال، اگر این از 70000 درمان شده باشد، فکر می کنید که شاید این اتفاق به طور تصادفی باشد. صرف نظر از این واقعیت که افراد زیادی آن را امتحان کرده اند باید برای چیزی مهم باشد. ممکن است همه آنها به تازگی مورد غارت قرار گرفته باشند، اما شاید چیزی در آن وجود داشته باشد. مطمئناً، این واقعیت که به نظر نمی‌رسد در مورد هیچ یک از سرطان‌های حیوانی آزمایشگاهی کمک کند، به این معنی نیست که نمی‌تواند در افراد کار کند. تنها راه برای مطمئن شدن این است که آن را در معرض آزمایش قرار دهید: “یک کارآزمایی بالینی کاملاً کنترل شده که در دستان شایسته و با تجربه انجام می شود.” کلینیک مایو این چالش را پذیرفت.

صد و هفتاد و هشت بیمار سرطانی با آن درمان شدند و همه بیماران به سرعت فوت کردند. هیچ مزیت قابل توجهی از نظر درمان، بهبود یا تثبیت سرطان، بهبود علائم مرتبط با سرطان یا افزایش طول عمر مشاهده نشد.» فقط اثرات نامطلوب سمیت سیانید وجود داشت.

نتیجه گیری؟ آمیگدالین (Laetrile) یک داروی سمی است نه به عنوان یک درمان سرطان موثر است.»

بیش از 30 سال است که کتاب ها در این مورد بسته شده اند. Laetrile کار نمی کند. ناامن و بی اثر است. محققان “هیچ مدرک معتبری مبنی بر موثر بودن لاتریل به عنوان یک عامل ضد سرطان پیدا نکردند.” بنابراین، برچسب داروی سرطان “اثبات نشده” ممکن است در این مرحله بیش از حد سخاوتمندانه باشد. زمان آن فرا رسیده است که به شدت ادعا کنیم که درمان سرطان لاتریل رد شده است.»

در مورد مصرف مستقیم دانه زردآلو چطور؟ اگر ویدیوی قبلی من را از دست دادید، بررسی کنید آیا دانه های زردآلو به عنوان یک درمان جایگزین سرطان عمل می کند؟.