آیا رفلاکس در نوزادان با رژیم غذایی قابل درمان است؟


آیا می توانیم علت رفلاکس نوزاد را با حذف شیر مادر درمان کنیم؟

وجود دارد بوده یک مشکل دیرینه در میان نگهبانان باغ وحش: گوریل ها همیشه پرت می کردند. “روش برگشتی هرگز در گوریل های وحشی گزارش نشده است، اما متأسفانه توسط بسیاری از نگهبانان حیوانات اسیر به عنوان عادی پذیرفته شده است.” چه چیزی به آنها غذا می دادند؟ گوریل ها حیواناتی بزرگ و قوی هستند، بنابراین مطمئن شدند که پروتئین زیادی به آنها می دهند – پنیر، گوشت، تخم مرغ و شیر – تا زمانی که باغ وحشی در آلمان ایده رادیکالی را پیدا کرد که آنها را با رژیم غذایی طبیعی “برگ و سبزیجات” تغذیه کند. ” و «تغییر… به دنبال تغییرات در رژیم غذایی شگفت‌انگیز بود». قبل از تغییر، یک سیلوربک در بیشتر روز دچار پس‌ریزش و استفراغ می‌شد. اما، در روز سوم از خوردن آنچه بودند فرض می شود برای خوردن، او و بقیه نیروها به طور معجزه آسایی درمان شدند. حتی فقط حذف کردن شیر حاصل از رژیم غذایی گوریل های اسیر منجر به بهبود قابل توجهی شد. شیر گاو “از لحاظ تاریخی یک ماده ضروری در رژیم غذایی گوریل های اسیر در نظر گرفته می شد”، اما محققان نشان دادند که حذف آن ممکن است چنین “رفتارهای نامطلوبی را کاهش دهد … و ممکن است گامی در جهت تقریب بهتر رژیم غذایی طبیعی برای گوریل های اسیر باشد.” نگهبانان باغ وحش پس از از شیر گرفتن به آنها شیر حیوانات می دادند – یعنی شیر حیوانات را به بزرگسالان می دادند. شیر برای نوزادان است. علاوه بر این، آنها از یک گاو به یک پستاندار شیر می دادند. این نگهبانان باغ وحش چه فکری می کردند؟

من یاد یک مطالعه برجسته می افتم که در ویدیوی خود بحث می کنم درمان رفلاکس در نوزادان با رژیم غذایی. هشتاد و یک کودک مبتلا به ریفلاکس معده به مری (GERD) مراجعه کردند داده شده مواد مخدر، و دو سوم بهتر شدند، اما 27 کودک خوب نشدند. بنابراین، محققان شیر گاو را از رژیم غذایی خود حذف کردند. در عرض یک ماه، همه 27 نفر درمان شدند.

«علائم برگشت اسید، سوزش سر دل یا هر دو به وقوع پیوستن حداقل یک بار در هفته در 10 تا 20 درصد از بزرگسالان متعلق به دنیای غرب و تا حدود 25 درصد از تمام نوزادان. برای نوزادان طبیعی است تف انداختن گاهی اوقات بالا می‌رویم – این چیزی نیست که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم. در واقع می تواند کاملا جدی شود. تا یک چهارم «نوزادان حاضر با نارسایی به اندازه کافی شدید که والدین به دنبال کمک پزشکی باشند، و ممکن است فقط به شیر گاو حساس باشند. علائم آلرژی به پروتئین شیر گاو “با بسیاری از علائم GERD همپوشانی دارد، یا ممکن است همزمان وجود داشته باشد یا ریفلاکس یا ریفلاکس را پیچیده کند.” حتی اگر به خودی خود حساسیت رسمی به لبنیات وجود نداشته باشد، به نظر می رسد نوعی حساسیت به شیر گاو در میان بسیاری از نوزادان و کودکان مبتلا به ریفلاکس شدید وجود دارد.

آنجا هستند انواع تست های تهاجمی، مانند چسباندن پروب های pH به گلوی نوزاد، اما احتمالاً عملی ترین آزمایش در تمرینات معمول اطفال، فقط آزمایش رژیم غذایی حذف پروتئین شیر گاو برای دو تا چهار هفته در نوزادان مبتلا به ریفلاکس است.

استاندارد طلا همان چیزی است که هست تماس گرفت یک پروتکل حذف و چالش مجدد، که در آن “رفع کامل علائم از طریق حذف دقیق و به دنبال آن عود وجود دارد. [of symptoms] در مورد معرفی مجدد پروتئین شیر گاو. دویست یا بیشتر نوزاد تشخیص داده شد با رفلاکس در رژیم غذایی بدون شیر گاو قرار گرفتند، سپس آزمایشات چالشی داده شد. هشتاد و پنج نوزاد از 204 نوزاد مبتلا به ریفلاکس در واقع از حساسیت یا حساسیت به شیر گاو رنج می بردند.

پس چه اتفاقی می افتد؟ ما فکر سیستم ایمنی بدن ما پروتئین‌های گاوی را به‌طور قابل‌توجهی در نظر می‌گیرد و به آنها حمله می‌کند و یک پاسخ التهابی ایجاد می‌کند که اعصاب پوشاننده دستگاه گوارش را تحریک می‌کند. پس از آن منجر به ناهنجاری در انقباضات ریتمیک معده می شود که باعث بازگشت مجدد می شود. ما فقط در مورد نوزادانی که با شیر خشک تغذیه می شوند صحبت نمی کنیم. آلرژی به پروتئین شیر گاو «می تواند به وقوع پیوستن در نوزادانی که فقط با شیر مادر تغذیه می‌شوند، چون پروتئین‌های سالم شیر گاو می‌تواند در شیر مادر ترشح شود. اگر مامان نوشیدنی ها شیر یا تخم مرغ می خورد، پروتئین ها می توانند وارد کودک شوند. پروتئین شیر گاو و سایر پروتئین های خارجی می توانند به شیر مادر منتقل شوند. بنابراین، «شیرخوارانی که با شیر مادر دچار نارسایی و استفراغ می شوند، ممکن است از آزمایش حذف شیر گاو و تخم مرغ از رژیم غذایی مادر بهره مند شوند».

در واقع، که است در حال حاضر توصیه اجماع جامعه آمریکای شمالی برای گوارش، کبد و تغذیه کودکان و انجمن اروپایی گوارش، کبد و تغذیه کودکان است. هر زمان که رفلاکس را مشاهده کردید، اولین چیزی که باید امتحان کنید، آزمایش درمانی شیرخشک بدون پروتئین شیر گاو یا برای نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می‌شوند، رژیم غذایی سخت حذف پروتئین شیر گاو است. سپس می‌توانیم علت را بدون استفاده از داروهای غیر ضروری و قطعاً قبل از آن درمان کنیم با توجه به جراحی ضد رفلاکس

رژیم غذایی مادر می تواند تأثیر مستقیمی بر روی نوزادان شیرده داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی کنید درمان قولنج نوزاد با تغییر رژیم غذایی مادر و تشنج نوزاد با مصرف اسپیرولینا توسط مادر مرتبط است.

برای مادرانی که توانایی دارند، سینه همچنان بهترین است. دیدن بهترین فرمول کودک و فرمول چاقی کودکان.

برای کودکان بزرگتر مبتلا به رفلاکس، ویدیوی من را ببینید نحوه درمان رفلاکس در کودکان با رژیم غذایی.