چیزهایی که باید در کیف استخر خود نگه دارید • Kath Eats


در اینجا نگاهی به اقلامی که در کیف استخر خود نگه می‌دارم می‌اندازم تا به شما ایده‌هایی درباره چیزهایی بدهم که باید در کیف خود نگه دارید – بنابراین همیشه آماده و آماده برای آب پاشیدن هستید!


آخرین باری که «آنچه در کیف استخر ماست» انجام دادم، بچه دار شدیم. حالا ما دو تا پسر بزرگ داریم!

خاطرات بسیار زیادی از کودکی از رفتن به استخر در کودکی دارم: بستنی بستنی، قمقمه (!)، حوله‌ام را روی سیمان داغ گذاشتم و گرما را احساس کردم، کوسه‌ها و کوسه‌ها و بازی رنگی. زیر آب رفتن وقتی مادرم گفت وقت رفتن است تا فکر کند من او را نشنیدم – بچه های من اکنون این کار را با من انجام دهند!!

من کیسه استخر خود را در لحظه ای که از استخر به خانه برمی گردیم جمع می کنم تا دفعه بعد که به آن نیاز داشتیم آماده رفتن باشد. (خب در واقع من معمولاً ابتدا حوله‌هایمان را می‌شویم و سپس آن را دوباره بسته‌بندی می‌کنم!) اینها اصول اولیه‌ای هستند که ما در داخل نگه می‌داریم تا همیشه آماده باشیم تا از در خارج شویم.

چه چیزی در کیف استخر ما وجود دارد!

Scout BJ Bag

این بزرگ است و دارای جیب های عالی (در مجموع شش عدد) و عمدتا ضد آب است. من از سال 2017 آن را داشته ام و تقریباً هیچ نشانه ای از ساییدگی و پارگی در آن دیده نمی شود. من در پایان فصل (مخصوصاً بعد از سفرهای ساحلی) یک شلنگ خوب به آن می دهم. من قبلاً یک کیسه توری داشتم که شن از آن بیرون می ریزد، اما متوجه شدم که شن بیش از آنکه بیرون بیاید از طریق مش وارد می شود! من در طول این سال ها از این کیف پیشاهنگی بسیار خوشحال بودم.

کیسه های مرطوب (مجموعه 3 عددی)

اینها برای کت و شلوارها یا حوله های خیس یا فقط برای نگهداری وسایل کوچکتر عالی هستند. من اغلب لباس‌های خشکمان را در بزرگ‌ترین لباس می‌آورم تا بتوانیم آن‌ها را به رختکن ببریم و سپس کت و شلوارها و حوله‌های خیس‌مان را برای حمل به خانه برگردانیم. به این ترتیب کل کیسه استخر خیس نمی شود!

ضد آفتاب های آرایشی

چوبی برای صورت بچه ها، شفاف برای صورت مادر، مه ای برای بدن و لوسیونی برای همه منظوره. همه چیز در مورد علاقه مندی های من را در این پست بخوانید!

کعینک شناسه

اینها را در یک بسته دوتایی در آمازون یافتیم و در طول سالها چندین مجموعه دیگر برای Mazen خریدیم. و من از این عینک بچه کوچولو برای توس استفاده می کنم!

حوله ترکی

من این مجموعه 6 تایی را خریدم و آنها را دوست دارم. آنها فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند و ما همیشه بیش از آنچه نیاز داریم در کیسه جمع شده ایم. پوشیدن آنها نیز بسیار آسان است!

پانچو حوله ترکی کودک نوپا

از Etsy! من حوله های ترکی را به دلیل سبک بودن و بسته بندی آسان آنها دوست دارم. این نیز عالی است زیرا من می توانم مایو خیس او را در بیاورم و لباس های خشک بپوشم در حالی که او بیشتر زیر حوله است.

محافظ های نئونی راش

فقط با خرید محافظ های نئونی روشن، به راحتی بچه های خود را در سراسر عرشه استخر (یا در حین شنا، اگر شناگر خوبی هستند یا با والدین دیگرشان) ببینید! من عاشق رنگ سبز هستم.

آستین بستنی

آنها برای جلوگیری از یخ زدن دست ها در هنگام یخ زدن در استخر عالی هستند! کوزی برای پاپ. من دو تا را در کیسه استخر نگه می دارم. و می تواند برای بزرگسالان مفید باشد.

جلیقه شنا

من سال هاست که این جامپر با ظاهر جذاب را دارم! به نظر نمی‌رسد سیاه و سفیدی را که داریم پیدا کنم، اما این مارک موارد زیبایی دارد. دوست دارم جلوش کارتون نداره 🙂

قهوه در عینک آفتابی

من یک دسته جفت دارم و دوست دارم که ظاهری عالی و قطبی دارند و 200 دلار نیستند، بنابراین اگر آنها را بشکنم یا خراش بدهم پایان دنیا نیست.

بطری های آب با بسته های Ultima

ما عاشق بطری های Thermoflask هستیم! من این بسته دوتایی را برای بچه ها دارم. و Ultima پودر الکترولیت مورد علاقه من است. من بسته ها را برای روزهایی که نیاز به آبرسانی اضافی دارم در کیسه نگه می دارم.

لیوان شراب Swig

چون تابستان! شراب/آبجو را در reg یا NA قرار دهید!

آفتابگیر رول آپ

این گیره در کیف استخر من زندگی می کند، بنابراین من هرگز بدون سایه شخصی گرفتار نمی شوم. این گره دوستانه است، و نوار چسب در پشت. من همیشه آن را خیس می کنم و خوب خشک می شود. حتی برای مسافرت آسان رول می شود.

کلاه آفتابی مورد علاقه من

این کلاه برای ظاهری «خنک‌تر» جذاب است. به یک پونی کم نیاز دارد، اما خیلی بامزه است! من هرگز آدم کلاهی نبوده ام، اما تمام تابستان در این زندگی می کنم.

بالن های آب قابل استفاده مجدد

اینها چیز من در تابستان است! آنها برای مبارزه با بادکنک های آبی عالی هستند، اما بچه های من آنها را برای بازی در استخر و حمام نیز دوست دارند. آنقدر عالی است که هیچ تکه بادکنکی برای تمیز کردن وجود ندارد، بنابراین برای تخلیه مناسب هستند، نیازی به تمیز کردن ندارند و خطر خفگی ندارند.

مایو تابستانی Mae

در حالی که The Maria by Albion Fit کت و شلوار مورد علاقه من است، این دوپ بسیار ارزان تر و به همان سبک است! این پست را برای همه مایوهای یک تکه مشکی من و این پست را برای بهترین ورزش های تابستانی بررسی کنید. یک کروز راشگارد و شورت بالی برای پوشش من اضافه کنید!

میله های مهربان + ماهی قرمز

پس از اینکه آنها یک کد تبلیغاتی به من دادند تا هنگام خرید مستقیم از سایت KIND از آن استفاده کنم، اینها را برای تابستان ذخیره کردم! با کد KATHEATS 20% تخفیف برای خرید خود دریافت کنید! البته هر کیسه استخری به کراکر ماهی قرمز نیاز دارد!

ضدعفونی کننده دست

BLOOPER!

در کیف استخر شما چیست؟