چگونه روی سرور مجازی لینوکس اوبنتو وبسایت راه اندازی کنیم؟

فایل منیجر دایرکت ادمین - هاست - خرید هاست - هاست دانلود - سرور مجازی - هاستینگ وطن دیتا در صفحه ظاهر شده پس از اطمینان از صحیح بودن نام دامینهای انتخاب شده برای حذف بر روی دکمه کلیک کنید. برای این کار، در صفحه اصلی دایرکت ادمین، بخش “مدیریت فایل” را انتخاب کنید. برای اضافه کردن دامنه جدید به هاست، در صفحه اصلی دایرکت ادمین، بخش “مدیریت دامین های اصلی” را انتخاب کنید. در صفحه باز شده میتوانید با فعال/غیر فعال نمودن چک باکسها در ستونهای ،و پرمیژن را تغییر داده و جهت اعمال و ذخیره پرمیژن بر روی کلیک نمایید. در این بخش،در یک قسمت از صفحه راست کلیک کرده و گزینه “” را انتخاب کنید. نکتهٔ بسیار مهم این است که اگر قصد استفاده از دامنهٔ اینترنتی روی سرور مجازیتان را هم داشته باشید، حتماً باید یک سرویس مثل را هم نصب کنید. شما باید یک روی بسازید و دامنهٔ سایت را درون تنظیمات آن وارد کنید. در آخرین مرحله نیز از منوی “” نسخه پی اچ پی مورد نظر را انتخاب و بر روی دکمه “ذخیره” کلیک نمایید. فقط بر روی سیستم های لینوکسی و به طور ویژه فقط ورژن های ، ، و اجرا می شود. ​!

آموزش کار با هاست دایرکت ادمین در نظر داشته باشید که ممکن است در ورود به پنل دایرکت ادمین خود شاهد قالب جدید دایرکت ادمین باشید که از این حیث نگران نباشید و با همین روند می توانید به پنل دایرکت ادمین خود دسترسی داشته باشید. اگرچه ممکن است دایرکت ادمین در هنگام ورود سادهتر به نظر برسد، اما همچنین میتواند یافتن ابزاری را که نیاز دارید را نیز مشکل کند. 4. در صورت تغییر نام دامین یک سایت احتمالا باید تنظیمات اسکریپت سایت مطابق با دامین جدید اصلاح شده و همچنین ممکن است نیاز به جایگزینی نام دامین جدید به جای نام دامین قبلی در دیتابیس برنامه شود. دامین(های) مورد نظر برای حذف از سرویس را از جدول لیست دامینهای اصلی انتخاب کنید. اگر از حذف فایل مورد نظر مطمئن هستید و قصد دارید به صورت دائمی این فایل را حذف کنید، از گزینهی استفاده کنید. پس از کلیک، اطلاعات حذف شده به راحتی بازگردانی خواهد شد. با این وجود حجم زیادی از فضای هاست را اشغال نمیکند و میتوانید کنترل بیشتری بر روی منابع خود داشته باشید.

سپس روی کیبورد را نگه داشته و بر روی فایلهایی که میخواهید آن را فشرده کنید کلیک کنید. در این حالت هیچ یک از فایلهای آپلود شده; حتی فایلهایی که مخرب تشخیص داده نشدهاند; بر روی سرویس هاستینگ شما قرار نخواهند گرفت. یا بر روی نام فایل راست کلیک کرده و این گزینه را انتخاب کنید. اما در صورتی که نیاز به یک سریع و ایمن داشته باشید، باید هزینه زیادی را بپردازید. البته برای دایرکت ادمین نیز می توانید لایسنس کاملا دائمی با هزینه ی 299 دلار خریداری کنید. با استفاده از مدیریت بستهها در ، میتوانید بسته 9 هاست مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی (بهترین هاست فروشگاهی) را نصب کنید. همچنین در قسمت نیز میتوانید جرئیات مربوط به حافظه سرور را مشاهده کنید. در این بخش میتوانید تنظیمات مربوط به فشردهسازی را اعم از: “نوع آرشیو”، “محل ذخیرهسازی” و “نام فایل فشرده” را مشخص کنید. حالا که تنظیمات و را انجام دادید و این دو نرم افزار را فعال نمودید، میبایست فایل های مربوط به وبسایت خود را از طریق نرم افزارهای انتقال اطلاعات مانند بر روی سرور آپلود نمایید. برخلاف هاست لینوکس، بر روی سرور ویندوز شما حتما میبایست از وب سرور استفاده نمایید.

چگونه هاست خود را در دایرکت ادمین ریست کنم؟ - نت افراز بلاگ خُب، حالا ما بعد از اینکه تمامی کارهای لازم رو انجام دادیم فقط باید سایتمونو چک کنیم، قبل از هر کاری اگر برنامه روشن هست اونو خاموش کنید تا دادههای سایت از طریق لوکال هاست اگر لود میشوند و سایت به درستی منتقل نشده اطمینان حاصل کنید. در صورت تمایل با کلیک بر روی گزینه 7میتوانید از نرم افزار 7به جای نرم افزار استاندارد پیش فرض برای استخراج آرشیوهای فشرده /استفاده کنید. به منظور تغییر پرمیژن (مجوز دسترسی) یک فایل و شاخه میتوانید پس از انتخاب فایل و شاخه مورد نظر، بر روی آن کلیک راست نموده و بر روی کلیک نمایید. در صورتی که تعداد زیادی فایل را جهت آپلود انتخاب نموده اید، با فعال نمودن گزینه ، عملیات آپلود فایل ها به صورت دسته ای انجام میگیرد. ۲−با دستور زیر پسورد این کاربر را تعیین نمایید. در صورت ثبت دامنه و یا دامنه بین الملل ، شما میتوانید هاست لینوکس نامحدود، نیز تهیه نمایید. در مقاله آموزشی امروز، سعی کردیم نحوه ساخت اکانت هاست در دایرکت ادمین را به صورت تصویری و قدم به قدم خدمت شما عزیزان آموزش دهیم.