تابوهای جنسی ارزش شکستن برای پذیرش بیشتر خواسته های درونی شما را دارد


آیا تا به حال یک فانتزی جنسی داشته اید که بعد از آن احساس شرمندگی کنید؟ در مورد اینکه بخواهید با یک شریک (یا شرکا، جمع) آزمایش کنید اما خیلی خجالتی هستید که در مورد نیازهای خود صحبت کنید، چطور؟ علیرغم تعدادی از پیشرفت‌ها در هویت جنسی و مثبت بودن جنسی در جامعه معاصر آمریکا، ما هنوز راه درازی برای بی‌اعتنایی و قدرت بخشیدن به شکل‌ها و بیان‌های کمتر سنتی تمایلات جنسی داریم. با این اوصاف، اگر می‌خواهید پرچم «معجیب» خود را به اهتزاز درآورید و در افکار و رفتارهای «شیطان‌آمیز» افراط کنید، اولین قدم این است که هرگونه زمینه‌های منفی موجود در اطراف چنین خواسته‌هایی را معکوس کنید.

پیشاپیش، درباره 9 تابو جنسی بیشتر بیاموزید کارول کوئین، دکترا، متخصص سکسولوژیست کارکنان Good Vibes و مربی و فعال مثبت اندیش جنسی، پیشنهاد می‌کند در صورت تمایل لطفاً شکستن آن را انجام دهید. (هشدار اسپویل: انواع سکس مقعدی، نقش آفرینی و سکس گروهی قابل استفاده است.)

9 تابو جنسی که ارزش کاوش و شکستن دارند (در صورت تمایل)

اگر آماده اید که انگ ها را کنار بگذارید و به آزمایش های جنسی برای راه های جدید لذت و لذت متمایل شوید، به جای درست *آمده اید*. دکتر کویین فهرستی از تابوهای جنسی را به اشتراک می‌گذارد که امتحان کردن آنها بسیار خوب نیست، همراه با نکاتی در مورد چگونگی غلبه بر موانع ذهنی و اقدام. آنها فقط ممکن است راه های استفاده نشده ای را برای دستیابی به ارگاسم های تکان دهنده بدن و/یا ارتباط عمیق تر با شریک اتاق خواب شما باز کنند.

PS این فهرست جامع نیست، بنابراین به دلخواه خود و شریک یا شریک زندگی‌تان، در مورد ناهنجاری‌های خود بحث و اجرا کنید.

تابوهای جنسی ارزش شکستن دارندتابوهای جنسی ارزش شکستن دارند

1. به اشتراک گذاری پیچیدگی ها و میل به آزمایش

مطمئناً، هنجار “جنس وانیلی” می تواند برای برخی کافی باشد، اما دکتر کوئین خاطرنشان می کند که طعم های خوشمزه دیگری نیز برای امتحان کردن وجود دارد. او می‌افزاید: «در زیربنای این هنجارگرایی این است که «جنس باید برای تولید مثل باشد» و بسیاری از پیچیدگی‌ها این تمرکز را شامل نمی‌شوند.

نکته: شجاعت صحبت کردن را به دست آورید، زیرا می تواند رضایت همه را جلب کند. دکتر کویین می‌گوید: «زوج‌هایی که می‌توانند در مورد رابطه جنسی صحبت کنند، قدرت فوق‌العاده‌ای دارند و اغلب صمیمی‌تر هستند. مجموعه ای از تحقیقات این را تأیید می کند: بر اساس یک متاآنالیز در سال 2019 در مجله تحقیقات جنسیکه 48 مطالعه را بین 12145 شرکت‌کننده بررسی کرد، ارتباط جنسی با ارگاسم بهتر و رفاه جنسی بیشتر مرتبط بود. علاوه بر این، شرکت کنندگان زن مزیت اضافی میل جنسی قوی تر را تجربه کردند.

2. استفاده از اسباب بازی های جنسی زمانی که شریک هستید

اگر با اسباب‌بازی‌های جنسی غریبه نیستید و دوست دارید به تنهایی با آن‌ها سنگ‌هایتان را کنار بگذارید، می‌تواند ارزش آن را داشته باشد که آن‌ها را برای بازی‌های شریک زندگی کنار بگذارید. دکتر کوئین می‌گوید که ننگ همراه با این ایده مرتبط است که «همسر شما باید تمام چیزی باشد که شما نیاز دارید»، و حتی گاهی اوقات یک تابو بزرگتر در مورد خودارضایی است.

نکته: شریک زندگی خود را برای سفر کامل دعوت کنید، و توضیح دهید که چه چیزی و چرا پشت علاقه شما به استفاده از اسباب بازی های جنسی به عنوان تیم است. دکتر کوئین می‌گوید: «پیشنهاد کنید با هم به خرید بروید و در مورد انواع فانتزی‌هایی فکر کنید که اسباب‌بازی‌ها ممکن است شما را تشویق کنند که امتحان کنید». او خاطرنشان می‌کند که اسباب‌بازی‌ها می‌توانند کمبود ارگاسم را با مقاربت استاندارد برطرف کنند، و یک شریک شایسته باید کاملاً همراه باشد تا برانگیختگی و رهایی شاداب شما را افزایش دهد.

3. زنان پیشتاز در روابط دگرجنس گرایان

ساده و ساده: دکتر کوئین می‌گوید این تابو جنسی به «کلیشه‌ای نقش‌های جنسی قدیمی، با زن «قرار است» مطیع مرد نسبت داده شود. ورق.

نکته: «راه‌هایی را کاوش و پیدا کنید تا رابطه‌تان را تا آنجا که می‌توانید برابری‌خواهانه کنید. نقش‌های جنسی و انواع مختلف بازی‌ها وقتی ارزشی است که شما به اشتراک می‌گذارید ممکن است آسان‌تر شود.» او ادامه می‌دهد. برخی از مردان نیز ممکن است توسط زنی که رهبری را به عهده می گیرد، تحریک شوند، بنابراین سازگاری شریک زندگی ممکن است در اینجا نقش داشته باشد.

تابوهای جنسیتابوهای جنسی

4. انحراف از هنجارهای جنسی در روابط بلندمدت

اگر مدتی است که هو شده اید و تمایل دارید که به همان حالت یا سبک جنسی بازگردید – یعنی اگر اصلاً رابطه جنسی دارید – بیرون آمدن از این وضعیت می تواند ترسناک و خارج از میدان چپ به نظر برسد. به گفته دکتر کویین، اقدام برای تند کردن چیزها می‌تواند مانند یک تابو به نظر برسد، زیرا «ما واقعاً تشویق نمی‌شویم که سیال بودن خود یا بسیاری از راه‌های ظاهری یک رابطه را در طول زمان بپذیریم».

نکته: همان صداقت و شفافیتی که در رابطه شما سزاوار آن هستید و می خواهید به اتاق خواب نیز می رسد. تعداد کمی از موجودات جنسی می خواهند با سالها رابطه جنسی ضعیف، بد یا اصلاً بدون رابطه جنسی زندگی کنند. دکتر کوئین توصیه می کند: «در مورد زندگی جنسی خود و نحوه پیش رفتن آن با یکدیگر صادق باشید. با گذشت زمان، چیزهای زیادی در بدن، شریک زندگی و رابطه شما تغییر می کند و بررسی های جنسی می تواند به نفع همه باشد. این متخصص جنسی ادامه می‌دهد که ارتباط صادقانه به شما کمک می‌کند تا با یائسگی و بسیاری از تغییرات دیگر مقابله کنید. «بیشتر مردم در 50 سالگی دقیقاً همان زندگی جنسی را ندارند که در 20 سالگی داشتند! آن را در آغوش بگیرید، با آن مبارزه نکنید.»

در مورد قبل از یائسگی، مکمل HORMONE BALANCE ما ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد! یائسه شدن؟ برای کمک به کاهش علائم، مکمل FAN CLUB ما را بررسی کنید.

5. درگیر شدن در سه نفری یا سه نفری

دکتر کوئین می‌گوید: «آگاهی زوج و هترونورماتیویته زیربنای این تابو است. اما اگر برخی از ارتباطات شیک و کاربردی بتواند بر عدم قطعیت، اکراه، یا انگ غلبه کند – تا زمانی که همه طرفین با هم همراه باشند. او به ما یادآوری می‌کند: «همه این لذت‌های تابو باید به طور توافقی انجام شوند». «و تعریف رضایت چنین نیست: شریک زندگی من واقعاً می خواهد این کار را انجام دهد، بنابراین من گفتم باشه حتی اگر به نظرم وابسته به عشق شهوانی نباشد.” موعظه!

نکته: آزمایش آب با این به اصطلاح تابو جنسی چیزی است که همه طرف‌ها – از جمله شریک سوم – باید کاملاً به آن علاقه داشته باشند. «با صحبت در مورد اینکه چگونه ممکن است یک موقعیت ایده‌آل برای شما به نظر برسد، شروع کنید تا ارتباط و مذاکره در حین بررسی واضح باشد. با شخص سوم،» دکتر کوئین پیشنهاد می کند. علاوه بر این، مطمئن شوید که در مورد نحوه انجام رابطه جنسی ایمن صحبت کنید.

6. سکس گروهی یا میهمانی های جنسی را امتحان کنید

دکتر کویین خاطرنشان می کند که ایده رابطه جنسی گاه به گاه در یک محیط گروهی، چه به صورت انفرادی یا شریک زندگی کنید، تا امروز تا حد زیادی تابو باقی مانده است.

نکته: غلبه بر این تابوی جنسی درک شده و درگیر شدن در آن مستلزم کمی همت شماست. دکتر کوئین خاطرنشان می کند: «مگر اینکه قرار است مهمانی خود را برگزار کنید، باید گزینه ها (در شهر خود، در تعطیلات و غیره) را بررسی کنید. علاوه بر این، او به شدت توصیه می‌کند که اگر شرکت‌کنندگان خوبی برای شروع هستید، این را امتحان کنید – یعنی با اکتشاف و ارتباط جنسی راحت هستید و به مرزها احترام می‌گذارید – بنابراین شما یک دارایی برای مهمانی خواهید بود.

7. درگیر شدن در نمایشگاه گرایی توافقی

تاکید بر کلمه توافقی و دست زدن به چنین اعمالی بر مبنای کاملا قانونی (!). دکتر کوئین می گوید برخی از مردم ممکن است نمایشگاه گرایی را شلخته یا ناپسند بدانند – اما تا زمانی که در آن آرامش و غرور پیدا کنید. شما انجام می دهید، بو.

نکته: اگر نمایشگاه‌گرایی و/یا فضول‌گرایی مواردی هستند که می‌خواهید کشف کنید، دکتر کوئین می‌گوید این می‌تواند شبیه راه‌اندازی یک حساب کاربری OnlyFans یا اجرای یک شب آماتور در یک باشگاه استریپ باشد. همچنین می‌تواند مستلزم دعوت از شخص ثالث رضایت‌بخش برای تماشای زمان بازی شما یا حتی تعویض شریک باشد. سخن جدایی او خطاب به خردمندان: “قبل از اینکه خودت را بیرون بیاوری، فکرش را بکن، مخصوصا اگر قرار است عکس بگذاری.”

8. نقش آفرینی

دکتر کوئین توضیح می‌دهد: «بازی نقش به ما اجازه می‌دهد تا از مرزهای هنجاری خارج شویم، حتی برای مدتی». زمانی که با قدرت و موقعیت اجتماعی بازی می‌کند، می‌تواند تابو باشد.» از سوی دیگر، می تواند سس جادویی باشد که شما و شریک زندگی تان را به روش های بسیار خوشمزه ای از خود دور کند.

نکته: البته، هر دو طرف باید رضایت داشته باشند و همچنین به اندازه کافی ارتباط برقرار کنند (یا حتی در صورت لزوم مذاکره کنند). دکتر کوئین می‌گوید: «در نقش‌آفرینی، مانند سایر انواع پیچ‌خوردگی، باید بتوانید محدودیت‌های خود را تعیین کنید، خواسته‌های خود را بیان کنید و فضای امنی برای کاوش ایجاد کنید.

9. پیگینگ (بازی مقعدی روی مردان)

دکتر کوئین یک تصور غلط رایج در مورد بازی مقعدی را روشن می‌کند – در این زمینه، زمانی که زنی از بند استفاده می‌کند تا یک مرد دگرجنس‌گرا را بچسباند. تا جایی که تابو پیش می رود، «این ایده که مقعد فقط توسط مردان همجنس گرا لذت می برد، این موضوع را به یک زمینه همجنس گرایانه تبدیل می کند. اما در مورد نقش‌های جنسی نیز هست، زیرا دخول نوعی تسلیم فرض می‌شود.» با این حال، حقیقت این است که بازی مقعدی توانایی ایجاد لذت برای رضایت بزرگسالان با هر جنس و گرایش جنسی را دارد.

نکته: اگر شما مرد دگرجنس‌گرای بی‌میلی هستید یا شریک زندگی‌تان اینطور است، دکتر کوئین می‌گوید که رهایی از تابوی تسلیم، اگر این مانع اصلی برای کاوش است، بسیار مهم است. (یعنی، مگر اینکه تسلیم بخشی از آزمایش نقش آفرینی شما باشد – پس همه چیز را وارد کنید.) در یادداشت جدایی، او توصیه های حکیمانه ای برای کسانی که علاقه مند هستند برای اولین بار این تابو جنسی نقل قول-بی نقل قول را امتحان کنند، می گذارد. “در مورد سه قانون که باید برای هر نوع مقعدی رعایت کنید، همه چیز را بیاموزید: آرامش، روانکاری و ارتباط.”



Source link