بلوبری ترد – بهترین دستور غذا!


این دستور پخت ترد بلوبری شیرین و کره ای، دسر تابستانی مناسبی برای مهمانی ها است. این سریع ساخته می شود و همیشه از همه کسانی که آن را امتحان می کنند، نظرات تحسین برانگیزی دریافت می کند!

چگونه بهترین ترد بلوبری را درست کنیم

بهترین ترد بلوبری خانگی

چه من از مهمانان پذیرایی کنم یا به یک کباب تعطیلات دعوت شده باشم، این یکی از دستور العمل های من برای یک دسر فوق العاده آسان است.

میوه‌های ترد کلاسیک از زمانی که به یاد می‌آورم جزء اصلی خانواده من بوده است.

این غذا در اصل دستور مادربزرگم بود و من آنقدر آن را درست کردم که احتمالاً می توانستم آن را با چشمان بسته بپزم.

مواد تشکیل دهنده را می توان به راحتی تغییر داد تا از هر میوه ای که در دست دارید استفاده کنید. تمشک، سیب، توت سیاه، گیلاس و هلو همگی در این دسر سالم و دلپذیر فوق العاده هستند.

شما همچنین ممکن است این را دوست داشته باشید براونی در یک لیوان

Quick Easy بلغور جو دوسر بلوبری ترد

بلغور جو دوسر بلوبری ترد

این ترد توت آسان، دسر مناسبی برای جشن گرفتن فصل زغال اخته است، و این دستور العمل تقریباً مطمئناً مورد توجه دوستان و اقوام خواهد بود.

پر کردن ضخیم و شیرین زغال اخته با یک رویه خرده خرده اشتروزل بلغور جو دوسر پوشیده شده است. جای تعجب نیست که هیچ وقت چیزی باقی نمی ماند!

به همان اندازه خوشمزه در بهار، تابستان یا پاییز، ترد میوه ساده یک افزودنی خوش‌آمد برای هر باربیکیوی روز یادبود، چهارم ژوئیه یا روز کارگر است.

شما می توانید از زغال اخته تازه یا یخ زده استفاده کنید، که به شما امکان می دهد از دستور غذا در طول سال لذت ببرید.

جو باقی مانده را به اسموتی موز کره بادام زمینی اضافه کنید

در بالا، ویدیوی دستور پخت ترد بلوبری را تماشا کنید

دستور العمل ترد زغال اخته بسیار سالم و خوشمزه

تفاوت بین ترد و پینه دوز چیست؟

چیپس یا کرامبل میوه به طور سنتی شامل یک لایه میوه در قسمت پایینی آن با یک روکش ساده استروسلی است که از آرد، شکر و کره تهیه شده است.

در مقابل، یک پینه دوز خمیر ضخیم تری دارد که شبیه بیسکویت قطره ای، کوفته، اسکون یا پوسته پای است. پینه دوزها معمولاً بدون جو ساخته می شوند.

آیا می توانم از میوه های دیگر استفاده کنم؟

شما کاملاً می توانید میوه های دیگر را در این دستور جایگزین کنید.

به راحتی می توانید مقداری یا تمام زغال اخته را با هلو، آلو، توت فرنگی، تمشک، تمشک، گیلاس یا سیب خرد شده جایگزین کنید، مانند این دستور العمل سیب ترد.

همچنین می توانید یک مشت گردو، بادام یا اسپند خرد شده را برای بافت بیشتر اضافه کنید. یا مقداری نارگیل خرد شده یا مینی شکلات چیپسی بپاشید.

برای یک ترد لیموی زغال اخته روشن و خوش طعم، یک یا دو قاشق چای خوری پوست لیمو را در فیلینگ زغال اخته بریزید و سپس آن را در تابه قرار دهید.

دستور العمل کرامبل بلوبری کلاسیک (وگان، بدون گلوتن)

برای نسخه بدون گلوتن

آرد جو دوسر، آرد همه منظوره بدون گلوتن یا آرد بادام بدون دانه را می توان برای آرد گندم در دستور غذا قرار داد تا بدون گلوتن شود.

من سورگوم یا آرد برنج را امتحان نکرده‌ام، اما فکر می‌کنم باید کار کنند. اگر قبل از من یکی از این آردها را امتحان کردید، حتماً گزارش دهید.

در حالی که بسیاری از افراد مبتلا به حساسیت به گلوتن هنوز جو دوسر معمولی مصرف می کنند، به دنبال جو دو سر بدون گلوتن تایید شده برای مبتلایان به بیماری سلیاک باشید یا اگر مطمئن نیستید و می خواهید در طرف امن باشید. تکه های کینوا نیز باید موثر باشد.

ترد بلوبری پالئو یا کتو

برای یک نسخه بدون آرد از دستور غذا یا یک ترد زغال اخته کم کربوهیدرات بدون بلغور جو دوسر، این دستور العمل کرامبل زغال اخته بدون دانه، ساخته شده با غذای بادام را ببینید.

من چیزهای متناقضی در مورد دوستدار بودن یا نبودن زغال اخته خوانده ام.

بنابراین اگر می‌خواهید دستور غذا را برای کسی که رژیم کتو دارد درست کنید، توصیه می‌کنم ابتدا از او بپرسید که آیا آنها را مصرف می‌کند یا خیر.

ترد بلوبری وگان

اگر از روغن نارگیل یا کره گیاهی استفاده می کنید، دستور غذای گیاهی است.

گزینه های زیادی برای کره گیاهی در بازار وجود دارد. اکثر فروشگاه های مواد غذایی معمولی در ایالات متحده، و همچنین فروشگاه هایی مانند Whole Foods، Target و Walmart، باید حداقل یک یا دو گزینه داشته باشند. برندها عبارتند از Melt، Earth Balance، I Can’t Believe It’s Not Butter، Country Crock یا Smart Balance Light.

کوتاه کردن، اگرچه سالم ترین گزینه نیست، اما اگر تمام چیزی باشد که می توانید پیدا کنید، در دستور غذا موثر است. اسپرد کریسکو و اسپکتروم هر دو گیاهخوار هستند.

وگان ها نیز این کیک هویج وگان را دوست دارند

طرز تهیه آسان بلوبری بلغور جو دوسر خانگی

گزینه های تاپینگ بستنی

بستنی کتو

بستنی شیر نارگیل

بستنی شیر بادام

ماست منجمد خانگی (2 ماده)

بستنی موزی

یا دسر را در ظرفی سرو کنید و روی آن را با ماست یا چرخاندن خامه غیرلبنی، شیر بادام، خامه فرم گرفته یا کره نارگیل ذوب شده سرو کنید.

روش مورد علاقه شخصی من برای خوردن کرامبل میوه خانگی گرم کردن و اضافه کردن یک پیمانه بستنی وانیلی است، جایی که بستنی سرد و خامه‌ای در توت‌های گرم زیر ذوب می‌شود.

بستنی ترد بلوبری و بستنی وانیلی برای یکدیگر درست شده بودند.

بلغور جو دوسر بلوبری

طرز تهیه دستور پخت

ابتدا فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

همه مواد خود را جمع آوری کنید و دستور پخت را بخوانید. یک قالب مربعی هشت اینچی را چرب کنید یا کف قالب را با کاغذ روغنی بپوشانید.

اگر از انواع توت های یخ زده استفاده می کنید، حتما آنها را آب کنید و آب اضافی یا کریستال های یخ را از بین ببرید.

زغال اخته، شیرین کننده و نشاسته ذرت اختیاری را در یک کاسه متوسط ​​مخلوط کنید. این مخلوط را در قالب آماده شده بریزید.

در یک کاسه بزرگ، آرد، جو دو سر حلقه شده یا جو دوسر سریع، شکر و دارچین آسیاب شده را با هم مخلوط کنید.

کره یا روغن نارگیل را با کاتر شیرینی پزی، چنگال یا همزن به مواد خشک بریزید تا خرد شده و یکدست شود. همچنین می‌توانید کره را با هم زدن مواد در غذاساز برش دهید. اگر از روغن مایع استفاده می کنید، به سادگی آن را در کرامبل هم بزنید.

رویه streusel را به طور یکنواخت روی لایه زغال اخته بپاشید. قالب را روی قفسه وسط فر قرار دهید و به مدت بیست و پنج تا سی دقیقه بپزید.

فیلینگ باید غلیظ و حباب دار باشد و پوسته آن کمی طلایی شود.

زغال اخته را داغ سرو کنید یا بگذارید خنک شود. بافت فیلینگ با سرد شدن به میزان قابل توجهی ضخیم تر می شود. همچنین یک شبه غلیظ می شود.

باقیمانده غذا را در ظرف دربسته بپوشانید و تا پنج روز در یخچال یا تا دو ماه در یخچال قرار دهید. قبل از سرو آب کنید.

زغال اخته تازه

ترد زغال اخته سالم

با چهار فنجان کامل زغال اخته در دستور غذا و کمتر از یک سوم فنجان شکر برای کل تابه، این برای یک دسر بسیار سالم است.

برای درست کردن یک کرامبل سالم تر، می توانید 1 1/2 قاشق غذاخوری شیرین کننده را حذف کنید و کره را به 4 قاشق غذاخوری کاهش دهید یا از کره سبک استفاده کنید.

برای نسخه کم چرب می توانید کره را کاملا حذف کنید. در حالی که آنقدرها غنی و کره ای نخواهد بود، اما هنوز کاملاً خوشمزه است. نسخه بدون کره و روغن یک جایگزین صبحانه سالم مخصوصاً خوب برای گرانولا است. سعی کنید آن را با ماست یا بلغور جو دوسر مخلوط کنید.

برای یک گزینه بدون قند، به سادگی شکر را با زایلیتول یا اریتریتول جایگزین کنید.

یا برای ترد بلوبری شیرین شده طبیعی، از 1/3 فنجان شکر خرما استفاده کنید یا یک فنجان خرما بدون هسته را در غذاساز بریزید تا ریز خرد شود. به جای شکر از خرماهای خرد شده برای شیرین کردن دستور غذا استفاده کنید. شکر نارگیل تصفیه نشده نیز به خوبی در دستور غذا کار می کند.

دستور پخت بلوبری

دستور العمل های بیشتر زغال اخته

پای زغال اخته گیاهی

کلوچه بلوبری سالم

کلوچه بلوبری کتو

دونات بلوبری

دستور العمل های پودینگ چیا

طرز تهیه بهترین دسر تابستانی ترد زغال اخته سالم

دستور غذا از میله های جو دوسر توت فرنگی و این هلو ترد الهام گرفته شده است.

  • 4 فنجان ها بلوبری، تازه یا منجمد
  • 1 1/2 قاشق غذاخوری شیرین کننده انتخابی
  • اختیاری 1 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت
  • 1/3 فنجان ارد، مانند سفید، اسپلت یا جو دوسر (یا در اینجا یک نسخه کم کربوهیدرات است)
  • 1/2 فنجان جو دوسر نورد یا سریع
  • 1/4 فنجان قند، در صورت تمایل تصفیه نشده
  • 1/2 قاشق چایخوری دارچین
  • 6 قاشق غذاخوری کره یا روغن نارگیل
  • *نشاسته ذرت باعث غلیظ شدن فیل می شود، اما من بدون آن درست کردم و به همان اندازه خوب است، پس در صورت تمایل آن را حذف کنید. اگر کرامبل بیشتری دوست دارید، جو را به 2/3 فنجان و کره را به 8 قاشق غذاخوری افزایش دهید. برای همه جایگزین‌های مواد دیگر، یادداشت‌های بالا را در این پست ببینید.فر را با دمای 375 فارنهایت گرم کنید. یک تابه 8×8 را چرب کنید (یا دستور پخت را برای 13×9 دوبرابر کنید). اگر از انواع توت های یخ زده استفاده می کنید، ابتدا آب کنید. توت ها، شیرین کننده دلخواه و نشاسته ذرت اختیاری را با هم ترکیب کنید، سپس در تابه بریزید. تمام مواد باقیمانده به جز کره را در یک کاسه مخلوط کنید. کره را با چنگال یا کاتر شیرینی پزی به مواد خشک بریزید تا خرده های ریز تشکیل شود. (اگر از روغن استفاده می کنید، به سادگی آن را هم بزنید.) کرامبل ها را به طور مساوی روی توت ها بپاشید. در قفسه مرکزی به مدت 25 تا 30 دقیقه یا تا زمانی که حباب و کمی قهوه ای شود بپزید. قبل از سرو بگذارید خنک شود، زیرا در حین سرد شدن غلیظ می شود. کرامبل نیز یک شبه غلیظ می شود. باقی مانده ها را در یخچال نگهداری کنید، یا می توانید آنها را منجمد کنید. یا گرم یا سرد سرو کنید. اگر دستور غذا را امتحان کردید، حتما به آن در زیر امتیاز دهید!مشاهده حقایق تغذیه

دسرهای مهمانی آسان تر

دستور پخت کیک اورئو

اوریو کیک

میله های کره بادام زمینی

میله های کره بادام زمینی با چیپس شکلاتی

بیسکویت چیپس شکلاتی سالم

بیسکویت چیپس شکلاتی سالم

براونی سیب زمینی شیرین وگان

برانی ها ی سیب زمینی شیرین

کیک دیپ دیش

کیک دیپ دیش

براونی لوبیا سیاه

براونی لوبیا سیاه

طرز تهیه کیک پنیر کتو

کیک پنیر کتو

توت فرنگی با رویه شکلاتی

توت فرنگی با رویه شکلاتی