اسفناج سیر پارمزان اورزو با بیکن ترد


من در چند سال گذشته یک چیز واقعی با بیکن داشته ام که تا حدودی مرا سرگرم می کند زیرا بیشتر عمرم واقعاً آن را دوست نداشتم. با این حال چیزی در مورد طعم ترد و شور آن وجود دارد که طعمی باورنکردنی به هر چیزی که آن را با آن جفت کنید می دهد.

معمولاً، من دوست دارم بیکن بوقلمون بخرم، زیرا لاغرتر است و ما آنقدرها اهل گوشت خوک نیستیم، اما من بیکن واقعی را انتخاب می کنم و این یک مکمل عالی برای برخی از وعده های غذایی شبانه ما بوده است. چند سال پیش من این ماکارونی سالم تر کاربونارا را کامل کردم، و چه کسی می تواند خرمای بیکن باورنکردنی من را فراموش کند؟ سرازیر شدن فقط به فکر آنهاست.

چند تابستان پیش، من یک اسپاگتی بیکن پارمزان شگفت‌انگیز از کلم بروکسل را به اشتراک گذاشتم که از این کرم خارق‌العاده الهام گرفته شده بود. اورزو پارمزان سیر پاستا با اسفناج، بیکن ترد و تمام سبزیجاتی که می توانید رویای آنها را داشته باشید.

به دنبال وعده های غذایی 30 دقیقه ای بیشتر هستید؟

برای دریافت ایمیل خود را در زیر وارد کنید کتاب الکترونیکی رایگان با بهترین شام های 30 دقیقه ای ما مستقیم به صندوق ورودی شما!

این شام خوشمزه و سالم 30 دقیقه ای، شامی است که می توانید در هر روز هفته با هم سرو کنید. همه به لطف آن بیکن ترد و خوش طعم آن را دوست دارند. من شخصاً طرفدار زیادی هستم زیرا بهانه ای عالی برای استفاده از تمام سبزیجات در یخچال شما (از جمله یک بسته کامل اسفناج!) است.

من توصیه می کنم این دستور غذا را با یک طرف از بهترین نان سیر من سرو کنید، زیرا چرا که نه؟

مواد لازم برای پاستا پارمزان سیر روی یک تخته خاکستری

اورزو چیست؟

اگرچه اورزو شبیه نوعی برنج است، اما در واقع یک پاستا به شکل برنج است. من عاشق استفاده از اورزو برای ناهار و شام های سریع و آسان هستم، زیرا می توانید آن را مانند ماکارونی سنتی طبخ کنید، یا می توانید آن را به همان روشی که برنج می پزید، بپزید. دستور العمل هایی مانند این پاستا پارمزان اورزو خوشمزه است که به صورت گرم یا سرد خورده می شود و اورزو حتی در سالادهای بسته بندی شده سبزیجات شگفت انگیز است.

دو روش برای طبخ ارزو

در واقع دو روش بسیار آسان برای پختن اورزو وجود دارد!

  1. روش پاستا: من معمولاً با استفاده از این روش سنتی ارزو می پزم. یک قابلمه بزرگ آب را بجوشانید، کمی نمک اضافه کنید، اورزو را هم بزنید و بپزید تا حدود 6 تا 8 دقیقه آل دنته شود. پس از پختن اورزو، پاستا را آبکش کرده و در آبکش بگذارید.
  2. روش برنج: همچنین می توانید آن را به همان روشی که برنج می پزید، بپزید. در قابلمه ای اورزو را بریزید و مقدار آب را دو برابر کنید تا بجوشد و حرارت را کم کنید و درب قابلمه را بپوشانید و اجازه دهید ارزو دم بکشد تا تمام مایع آن جذب شود.

پاستا پارمزان سیر در قابلمه و در دو کاسه

همه چیزهایی که برای تهیه این پاستا پارمزان اورزو نیاز دارید

این اورزو پارمزان سیر آسان با سبزیجات رنگارنگ، پاستا ارزو لطیف و مقداری بیکن مرزه پر شده است. دیگر چه میخواهید؟! در اینجا چیزی است که برای ساختن آن نیاز دارید:

  • اورزو: پایه، البته، ارزو خوشمزه است!
  • بیکن: ما یک عنصر شور و شور فوق العاده را با بیکن اضافه می کنیم.
  • تولید کردن: شما همچنین به سیر، اسفناج، هویج رنده شده، فلفل دلمه ای قرمز و ذرت نیاز دارید. جذاب!
  • کره: من دوست دارم سبزیجات را در کره بپزم، اما از روغن زیتون یا روغن آووکادو استفاده کنید.
  • چاشنی ها: پودر سیر، نمک، فلفل و فلفل قرمز را فراموش نکنید (اگر کمی حرارت را دوست دارید).
  • پنیر پارمزان: باید آن پنیر آب شده را در هر لقمه داشته باشم! به علاوه سیر و پارمزان با هم فقط *بوسه سرآشپز* است.

مبادله مواد مورد علاقه ما

به دنبال سفارشی کردن کمی هستید؟ در اینجا چیزی است که ما می توانیم برای جایگزینی در این دستور غذای orzo توصیه کنیم:

  • بیکن را عوض کنید. به جای آن از سوسیس مرغ برش داده شده و یا حتی مقداری مرغ پخته و رنده شده استفاده کنید!
  • آن را گیاهخوار کنید. یک قوطی لوبیا سفید آبکش شده یا حتی نخود ترد برشته شده جایگزین مناسبی برای بیکن خواهد بود تا دستور گیاهخواری را حفظ کند.
  • ماکارونی خود را انتخاب کنید من عاشق کرمی بودن ارزو هستم، اما شما واقعاً می توانید از هر شکل ماکارونی که دوست دارید استفاده کنید! Orecchiette یا موی فرشته افسانه خواهد بود. شما همچنین می توانید از ماکارونی بدون گلوتن یا غلات کامل مورد علاقه خود استفاده کنید.
  • سبزیجات را بالا ببرید. در صورت تمایل می توانید سبزیجاتی را که می خواهید جایگزین کنید یا به آن اضافه کنید. بروکلی خوشمزه خواهد بود.

پاستا اورزو پارمزان سیر سالم در یک کاسه با سبزیجات و یک قاشق

نکاتی برای بهترین اورزو پارمزان سیر

  • از پارمزان تازه رنده شده به جای پارمزانی که از شیشه سبز رنگ بیرون می آید که اغلب مواد کیک در آن وجود دارد، استفاده کنید. ما یک پارمزان واقعی برای طعم و مواد ساده می خواهیم! معمولاً می توانید پارمزان تازه و رنده شده را از فروشگاه خریداری کنید.
  • پس از جوشاندن پاستا و قبل از آبکش کردن، حتما مقداری آب پاستا رزرو کنید. آب ماکارونی نشاسته ای است و وقتی با پاستا و پنیر پارمزان مخلوط می شود به ایجاد سس خامه ای خوب کمک می کند.
  • از بیکن مرغوب استفاده کنید و آن را روی حرارت متوسط ​​بپزید، سپس آن را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا نسوزد. با خیال راحت، بسته به میزان تردی که دوست دارید، مدت زمان بیشتری آن را بپزید و بعد از اتمام کار، چربی اضافی بیکن را پاک کنید.

نحوه نگهداری باقیمانده غذا

باقیمانده اورزو را به ظرف دربسته اضافه کنید و آن را به مدت 4 تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید. به سادگی در یک ظرف مایکروویو گرم کنید.

دستور العمل های بیشتر ماکارونی که دوست خواهید داشت

همه دستور العمل های شگفت انگیز رشته فرنگی و پاستا را از اینجا دریافت کنید!

به دنبال وعده های غذایی 30 دقیقه ای بیشتر هستید؟

برای دریافت ایمیل خود را در زیر وارد کنید کتاب الکترونیکی رایگان با بهترین شام های 30 دقیقه ای ما مستقیم به صندوق ورودی شما!

امیدوارم این دستور غذای خوشمزه و آسان پارمزان سیر را دوست داشته باشید. اگر آن را درست کردید، حتما نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آن را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

اسفناج سیر پارمزان اورزو با بیکن ترد

پاستا پارمزان سیر در یک کاسه با سبزیجات و یک قاشق

پاستای پارمزان اورزو سیر اسفناج آسان و خوش طعم با بیکن ترد و سبزیجات فوق العاده مانند فلفل دلمه ای قرمز، ذرت، هویج و اسفناج. این دستور خامه‌ای سیر خامه‌ای اورزو پارمزان در 30 دقیقه ترکیب می‌شود، شام آماده‌سازی غذای عالی است و گرم یا سرد خوشمزه است!

عناصر

  • 8
    برش ها
    بیکن
  • 10
    اونس
    پاستا اورزو نپخته (حدود 1 2/3 فنجان اورزو نپخته)
  • 1/2
    فنجان
    آب ماکارونی رزرو شده، پس از جوشاندن پاستا
  • 1
    قاشق سوپخوری
    کره
  • 3
    میخک ها
    سیر، ریز خرد شده
  • ½
    فنجان
    هویج رنده شده (یا هویج خرد شده به چوب کبریت)
  • 2/3
    فنجان
    ذرت شیرین منجمد یا تازه
  • 1
    فلفل دلمه ای قرمز، به قطعات خرد شده
  • 1
    (5 اونس) بسته بندی اسفناج ارگانیک
  • 1/2
    فنجان
    پنیر پارمزان تازه رنده شده
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    پودر سیر
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    فلفل قرمز فلفل قرمز، به علاوه در صورت تمایل بیشتر
  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده
  • برای تزئین: جعفری با برگ تازه + پنیر پارمزان اضافی، ذرت و بیکن روی آن

دستورالعمل ها

  1. بیکن را به یک تابه یا تابه بزرگ اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید، بیکن را از دو طرف بپزید تا ترد و قهوه ای طلایی شود. اگر تابه در هر نقطه شروع به دود شدن کرد، به سادگی حرارت را کم کنید. من همیشه بیکنم را روی حرارت ملایم میپزم. پس از آماده شدن بیکن، آن را با یک دستمال کاغذی پاک کنید تا چربی اضافی جذب شود، سپس به قطعات لقمه ای خرد کنید و کنار بگذارید.

  2. در حالی که بیکن در حال پختن است، یک قابلمه بزرگ آب را روی حرارت قرار دهید و مقدار زیادی نمک به آن اضافه کنید. پس از جوش آمدن آب، اورزو را هم بزنید و بپزید تا حدود 7-9 دقیقه آل دنته شود. پس از پختن اورزو، پاستا را آبکش کرده و در آبکش بگذارید. اطمینان حاصل کنید که ½ فنجان از آب پاستا را رزرو کنید.

  3. سپس 1 قاشق غذاخوری کره را به همان قابلمه ای که پاستا را در آن پخته بودید اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. پس از ذوب شدن کره، سیر خرد شده، هویج، ذرت، فلفل قرمز را به آن اضافه کنید و 2 دقیقه تفت دهید.

  4. سپس اسفناج را اضافه کنید. پختن تا زمانی که اسفناج پژمرده شود، حدود 2 دقیقه. ارزو پخته شده را دوباره داخل قابلمه بریزید و حرارت را کم کنید. آب پاستا، پارمزان، پودر سیر و تکه های فلفل قرمز را با هم مخلوط کنید.

  5. در نهایت، بیکن کرامبل را هم بزنید. نمک و فلفل را به مزه اضافه کنید. من دوست دارم مقدار زیادی فلفل سیاه به این غذا اضافه کنم – فقط طعم بسیار خوبی به آن می دهد! اگر فکر می‌کنید به کمی پنیر پارمزان اضافی نیاز دارد، 1/4 فنجان بیشتر هم بزنید. لذت ببرید. خدمت 4.

یادداشت های دستور غذا

برای تعویض بیکن: به جای آن می توانید به راحتی از 4 سوسیس مرغ استفاده کنید. فقط به صورت گرد برش دهید، در تابه تفت دهید، سپس مانند بیکن ماکارونی را به ماکارونی اضافه کنید.

برای گیاهخواری: من فکر می کنم یک قوطی لوبیا سفید آبکش شده و آبکش شده یا حتی نخود بوداده و ترد گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

به راحتی می توانید از ماکارونی متفاوتی مانند پاستا orecchiette یا موی فرشته استفاده کنید. من ارزو را ترجیح می دهم زیرا پاستا را خوب و خامه ای نگه می دارد. با خیال راحت سبزیجات بیشتری اضافه کنید.

تغذیه

خدمات: 4 وعده

اندازه سرو: 1 سروینگ

کالری: 436 کیلو کالری

چربی: 13.3 گرم

چربی های اشباع شده: 6.2 گرم

کربوهیدرات ها: 62.7 گرم

فیبر: 4.5 گرم

قند: 2.6 گرم

پروتئین: 20.2 گرم

دستور تهیه توسط: Monique Volz // آشپزخانه جاه طلب | عکاس: Eat Love Eats

این پست در ابتدا در 26 مارس 2019 منتشر شد، در 1 سپتامبر 2021 بازنشر شد و در 12 آوریل 2023 بازنشر شد.