محصولات Beautycounter مورد علاقه من – یک بررسی صادقانه


من 10 محصول برتر Beautycounter مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارم که نمی توانم بدون آنها زندگی کنم. به علاوه همین الان با خرید یک هدیه عالی دریافت کنید!

امروز دهمین سالگرد Beautycounter است!

امروز Beautycounter 1٪ از کل فروش را به شرکای پیشگیری از سرطان سینه اهدا می کند.

و این آخر هفته، 1 یا دو هدیه رایگان با خرید دریافت کنید! این بزرگترین تبلیغی است که آنها تا به حال انجام داده اند و این شانس را دارند که با سفارش شما پرفروش ترین های 186 دلاری را دریافت کنند!

من تمام محصولات مورد علاقه‌ام Beautycounter را در این پست به اشتراک می‌گذارم تا به شما ایده بدهم که چه چیزی باید سفارش دهید. همچنین می توانید دریافت کنید 20% تخفیف برای اولین سفارش شما با کد CLEANFORALL20 و با ارتقاء سفارش خود به Band of Beauty، برنامه جوایز، با پرداخت تنها 10 دلار، بهترین قیمت را به دست آورید. دو هدیه رایگان و ارسال رایگان.

Beautycounter یک شرکت معتبر B است

B Corps کسب و کارهایی هستند که گواهینامه دریافت می کنند و اقتصاد جهانی را متصور می شوند که از تجارت به عنوان نیرویی برای خیر استفاده می کند. شرکت B هدف محور است و برای همه سهامداران، نه فقط سهامداران، سود ایجاد می کند.

  • Leaping Bunny دارای گواهینامه
  • EWG تایید شده است
  • بخشی از پروژه ردپای شیمیایی
  • عضو شبکه تجارت لوازم آرایشی ایمن
  • Beautycounter بسیاری از محصولات خود را به بسته بندی شیشه ای تغییر داده و تا حد امکان قطعات و اجزای اضافی را از محصولات حذف کرده است تا ضایعات را محدود کرده و قابلیت بازیافت محصولات را افزایش دهد.
  • آنها از کاغذ دارای گواهی FSC برای بسته بندی کاغذ و ادبیات محصول استفاده می کنند.

کانترتایم در مجموعه با کات

اکنون که 40 ساله هستم، مطمئناً بازی مراقبت از پوست خود را ارتقا داده ام.

من دوست دارم در مورد Beautycounter به اشتراک بگذارم زیرا نه تنها پشت ماموریت آنها، استانداردهای ایمنی بی نظیر آنها در صنعت زیبایی و تعهد به شفافیت در مورد مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت شخصی هستم، بلکه محصولات صادقانه بالاترین عملکرد را دارند. تا به حال استفاده کرده اند.

من از عدم استفاده مداوم از محصولات مراقبت از پوست به اتخاذ یک رژیم منظم برای مبارزه با علائم پیری (یعنی خطوط ریز و چین و چروک) بدون استفاده از رتینول رفتم. محصولات Beautycounter مورد علاقه من در زیر لیست شده است.

10 محصول برتر آرایشی مورد علاقه من

چه در مورد آرایش صبحگاهی خود یک مینیمالیست باشید و چه در بخش ایمن تر مراقبت از پوست تازه وارد هستید، این لیست از محصولات Beautycounter مورد علاقه من برای شما چیزی دارد.

1. کرم تتراپپتید کانترتایم سوپریم

من فکر می‌کنم داشتن یک کرم شب واقعا زیبا نسبت به هر محصول دیگری تفاوت بیشتری در آبرسانی پوست من ایجاد کرده است. من کاملا این یکی را دوست دارم! بسیار غلیظ و غنی است، مانند کره زده شده، و من هنوز هم می توانم آن را در صبح روی صورتم احساس کنم – اشاره ای به میزان آبرسانی آن به پوست من در طول شب حفظ می کند.

آنچه در داخل است: نشان داده شده است که باکوچیول نتایج قابل مقایسه با رتینول را ارائه می دهد – بدون عوارض جانبی مضر مانند تحریک پوست و افزایش حساسیت به خورشید – و گل رز آلپ سوئیس دفاع آنتی اکسیدانی پوست را تقویت می کند. و تتراپپتید به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، به حداقل رساندن ظاهر خطوط، افزایش استحکام قابل مشاهده و صافی سطح پوست کمک می کند.

این کرم شب همراه با لایه برداری شبانه (نگاه کنید به شماره 2) یک مکان عالی برای شروع است. با این دو محصول تفاوت را خواهید دید و احساس خواهید کرد.

بافت کرم عالی Beautycounter با دست دراز

2. لایه برداری مجدد یک شبه

اگر یک محصول مراقبت از پوست خریداری می کنید، بگذارید این باشد! این محصول دروازه Beautycounter برای بسیاری از افراد است! و این یکی از محصولات مورد علاقه Beautycounter جوایز زیبایی نیز هست. همچنین به تازگی در یک بطری آبی جدید تغییر شکل داده است.

فریب نام را نخورید – در واقع هنگام استفاده از آن پوست نمی‌کنید و آن را نمی‌شویید. این بیشتر یک روشن کننده سرم/ایمن تر است که به محو شدن خطوط و لکه های تیره کمک می کند، تیرگی را بهبود می بخشد، منافذ را به حداقل می رساند و برای انواع پوست عالی است.

من فکر می کنم این بزرگترین تفاوت را در مبارزه با علائم پیری ایجاد کرده است. بیشتر از همه بافت را صاف می کند! با اسید لاکتیک گلیکولیک، مالیک و گیاه شناسی، فرمول اسیدی سلول های سطحی کسل کننده را از بین می برد، در حالی که آرژنین و اسیدهای چرب ضروری به تسکین و نرم شدن کمک می کنند.

این قبل و بعد را به خاطر دارید؟

این پس از استفاده از یک رژیم کامل Beautycounter برای سه هفته در آوریل 2019 بود.

kath قبل و بعد

3. سرم C All Bright

این دوست در طول روز از لایه‌بردار پوست مورد علاقه طرفداران Overnight Resurfacing Peel است، و برای روشن کردن و یکنواخت کردن رنگ پوست طراحی شده است.

نه تنها برای محو شدن لکه های قهوه ای و پرپیگمانتاسیون کار می کند، بلکه در واقع سنتز ملانین را مهار می کند. جلوگیری کردن لکه های تیره از ظاهر شدن

ویتامین C می‌تواند به سرعت در محصولات زیبایی تجزیه شود، و Beautycounter سال‌ها تلاش کرد تا این ترکیب از دو شکل ویتامین C را در یک فرمولاسیون فوق‌العاده پایدار که نتایج قابل‌توجهی ارائه می‌دهد، ایجاد کند. این سرم روز من است. علاوه بر ویتامین C، زردچوبه و کامو کامو به عنوان آنتی اکسیدان های دفاعی در طول روز تحت فشارهای محیطی عمل می کنند.

Beautycounter تمام روشن C نقطه سرم در دست با بطری

4. جوهر آبرسان تقویت کننده مواد معدنی ضد زمان

این محصول مورد علاقه من از کل مجموعه Countertime است! من همیشه به تونرها علاقه داشتم و این بهترین تونر است که تا به حال امتحان کرده ام.

اگرچه از نظر فنی یک تونر نیست، اما یک جوهر است که “مواد مغذی حیاتی را به سد رطوبتی پوست می بخشد و فورا آبرسانی و درخشندگی را افزایش می دهد.”

فقط به اندازه‌ای ضخیم است که وقتی آن را در دستانتان می‌پاشید، از بین انگشتانتان نیفتد و به راحتی روی صورتتان بعد از تمیز کردن ضربه بزنید.

مثل نوشیدنی آب برای پوست شماست. اگر شما هم مثل من پوست خشکی دارید، صورت شما خشک است تشنه مثل جهنم بیرون آمدن از دوش، و این نوشیدنی آب سرد یخی شماست تا رطوبت مورد نیاز را به شما برساند.

5. ذوب بدن مومیایی کردن

این مومیایی بدن غنی و مجلل بوی نارگیل و آناناس را می دهد که بچه ای با رایحه گل مونوی دارد. به نظر می رسد یک مومیایی غلیظ است، و سپس به عنوان یک روغن مغذی در پوست ذوب می شود.

من وسواس زیادی به استفاده از این روی بازوهایم دارم که در زمستان خیلی خشک می شوند و تمام روز از آن استفاده می کنم! موقع خواب هم روی دست و کوتیکول می گذارم. در استند شبانه من زندگی می کند.

رایحه به تنهایی برای جذب من کافی بود، اما فواید اضافی مانند کرم دست، بالم لب، مومیایی کردن کودک و موارد دیگر را به ارمغان می آورد.

6. فراتر از براق

من یک دختر براق هستم و براق های Beautycounter ناامید نمی شوند.

آن‌ها فوق‌العاده براق هستند (هیچ‌وقت چسبنده نیستند)، دارای رایحه‌ای ملایم وانیل از وانیل ارگانیک با مسئولیت‌پذیری هستند، و اپلیکاتور قطره اشک میزان براقی کاملی را به خود می‌گیرد.

روی رژ لب مورد علاقه خود لایه بزنید یا به تنهایی بپوشید – نمی توانید اشتباه کنید! من در هر زمینه ای از زندگیم یکی دارم: میز، کیف، ماشین.

سایه های مورد علاقه: ماگنولیا شیمر، بره شیمر و ادویه!

Kath از Beautycounter Beyond Gloss استفاده می کند

7. The Clean Deo

به دنبال یک دئودورانت تمیز هستید؟ Beautycounter Clean Deo کاملاً جدید مؤثر است، بوی عالی دارد، فاقد آلومینیوم است و در یک بسته قابل پر کردن مجدد برای به حداقل رساندن زباله های پلاستیکی عرضه می شود.

عطر مورد علاقه من نارگیل تازه است. به علاوه، واقعاً کار می‌کند – من آن را بارها آزمایش نهایی عرق را انجام داده‌ام.

مواد تشکیل دهنده ویژه:
  • نشاسته ذرت و جوش شیرین غیر GMO: برای کمک به جذب رطوبت، خنثی کردن بو و خشک نگه داشتن شما با هم کار کنید.
  • روغن نارگیل و کره شیا: نرم کننده های طبیعی غنی از اسیدهای چرب ضروری و مواد مغذی برای کمک به احساس هیدراته شدن پوست و کمک به صاف شدن آن.
  • موم کندلیلا و موم زنبور عسل: کمک به حالت دهنده و آبرسانی به پوست و استفاده صاف و بدون چسبندگی.

در وبلاگ: Beautycounter Clean Deo: Clean Smells Good On You

دست هایی که Beautycounter's Clean Deo را گرفته اند

8. به ریمل بزرگ فکر کنید

راستش این بهترین ریمل تمیزی است که تا به حال استفاده کرده ام! هم بلند کننده و هم حجم دهنده است و به رنگ مشکی است.

من عصا را دوست دارم – بدون توده – و اندازه مژه هایم وقتی دو کت می پوشم دو برابر می شود. بررسی من را اینجا بخوانید!

مواد تشکیل دهنده ستاره:
  • فناوری تری پپتید: ترکیبی از نرم کننده های مژه کمک می کند مژه ها بلندتر، پرتر و قوی تر دیده شوند.
  • پانتنول (پرویتامین B5): مژه ها را تغذیه و حالت می دهد، در حالی که بیوتینیل تری پپتید به حمایت از مژه های قوی تر و سالم تر کمک می کند.
  • سبوس برنج، گل همیشه بهار و موم کارنائوبا: کمک به حجم سازی با احساس بی وزنی.
  • رنگدانه سیاه واقعی: بدون استفاده از کربن سیاه، که Beautycounter آن را به عنوان یک سرطان‌زا و سم بالقوه سیستم اندام‌ها منع می‌کند، به‌طور چشمگیری رنگ مشکی غنی به مژه‌ها می‌دهد.

بررسی ریمل Beautycounter Think Big

9. مرطوب کننده رنگی پوست شبنم

این برای کسانی از ما که بی سر و صدا هستیم عالی است. این یک مرطوب کننده با پوشش سبک و SPF یکپارچه است. اگر از احساس فونداسیون متنفرید یا از ظاهری شبیه فونداسیون می ترسید، این محصول برای شما ساخته شده است! سایه ها شفاف و بخشنده هستند، بنابراین انتخاب یکی از آنها کار سختی نیست.

این چیزی است که من می پوشم هر روز و بدون روشن بودن از خانه بیرون نمی روم. از آنجایی که به نظر می رسد یک لوسیون سبک وزن است، می توانم آن را در هر جایی که در حال دویدن هستم بریزم.

من دوست دارم که دارای SPF داخلی است، بنابراین وقتی بچه‌ها را در بیرون یا بیرون از خانه تعقیب می‌کنم، این برنامه بسیار سریع و آسان است.

اگر به دنبال پوشش کمی بیشتر هستید، Skin Twin Foundation همان چیزی است که می خواهید!

10. ضدآفتاب صورت Countersun Daily Sheer Defense

این ضد آفتاب با جذب سریع و سبک وزن، به طور یکپارچه روی پوست شما قرار می گیرد روزانه مرطوب کننده و زیر آرایش. این محافظ در برابر اشعه های UVA، UVB و نور آبی، بدون گچ سفید گچی محافظت می کند.

من به این ضد آفتاب صورت وسواس دارم – من یکی را هم در آرایشگرم برای هر روز و هم در کیف فوتبالم وقتی سایه ای در چشم نیست نگه می دارم.

ما همچنین عاشق مه ضد آفتاب برای روزهای ساحلی خانوادگی هستیم – این واقعا بهترین ضد آفتاب روی غیر چرب تا کنون است.

اگر از آن بطری های اسپری ضدآفتاب بزرگ “ابر مواد شیمیایی” استفاده می کنید (من قبلاً استفاده می کردم) این یک جایگزین عالی برای آن است.

در وبلاگ: بهترین ضد آفتاب ایمن تر روی

دست هایی که Beautycounter Countersun Daily Sheer Defense را گرفته اند

محصولات Beautycounter پوست من را به بهترین شکل تقویت کرده اند.

بعد از تولد توس، بارداری و پوست ناهموار پس از زایمان من دیوانه کننده بود. در حالی که امیدواریم این لکه ها به مرور زمان محو شده باشند، داشتن یک رژیم مراقبت از پوست به سرعت بخشیدن به این روند کمک کرده است. پوست من نه تنها بهتر به نظر می رسد بلکه احساس بهتری نیز دارد.

اینجا را کلیک کنید تا 10 محصول برتر Beautycounter من را به سبد خرید خود اضافه کنید.

Beautycounter بیشتر قبل و بعد

مادر و خواهر من نیز نتایج فوق‌العاده‌ای را با Beautycounter دیده‌اند – نتایج آنها را پس از تغییر مراقبت از پوست بررسی کنید. هر دو از رژیم لایه برداری شبانه و ضد زمان استفاده می کنند.

مامان قبل و بعد

خواهر قبل و بعد

نحوه سفارش

با کد CLEANFORALL20 برای اولین سفارش خود 20% تخفیف دریافت کنید!

اگر به دنبال توصیه ها هستید، این فرم را پر کنید و من به شما ایمیل خواهم زد!

بهترین قیمت را با پول خود دریافت کنید با ارتقاء سفارش خود به Band of Beauty، برنامه پاداش ما مانند Amazon Prime.

برای ارتقا 10 دلاری، یک هدیه رایگان (ماسک لایه برداری شبانه + زغال چوب در اندازه سفر) به اضافه ارسال رایگان 100 دلاری و 10٪ از سفارش خود را به صورت اعتبار محصول دریافت می کنید (که در حال حاضر بیش از 15 تا 20٪ تخفیف است!).

آیا Beautycounter یا محصول ایمن تری دارید که بدون آن نمی توانید زندگی کنید؟

همچنین ممکن است لذت ببرید: