5 نکته بسیار ساده و بسیار خوب برای سلامت روان


با موضوع HUM در سپتامبر 2021 در زمینه امور روانی ، ما با نکات ساده بهداشت روانی کار می کنیم تا از طریق مراقبت از خود ، تاب آوری و رفاه را ارتقا دهیم.

غمگین؟ اذیت شدی؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هرچه زندگی ما سخت تر می شود ، آرام شدن و اطمینان از اینکه ما به رفاه روانی و احساسی خود اولویت می دهیم ، چالش برانگیزتر خواهد بود. با این وجود ، سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی سزاوار توجه و توجه است. خوشبختانه ، ایجاد موفقیت های کوچک برای رفاه روزمره آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا بهترین نکات مربوط به سلامت روان را که ما (و علم!) پشت آن هستیم ، کشف کنید.

5 نکته در مورد سلامت روان که واقعاً مثر است

در اینجا نگاهی به نکات ما برای مراقبت از سلامت روان خود می اندازیم.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی آغاز کنید

همانطور که روز خود را با جستجوی تلفن ، بارگیری قهوه و عجله برای شروع کار آغاز می کنید ، ممکن است بخواهید در روال خود تجدید نظر کنید.

با یک جایگزین بدون فکر ، سعی کنید صبح خود را با یک تمرین مدیتیشن ساده شروع کنید. برای انجام فوائد آرامش بخش ، از پنج دقیقه به مدت 10 دقیقه شروع کنید. به جای اصرار بر مدیتیشن طولانی مدت ، کلید ورزش منظم است. می توانید بی سر و صدا مدیتیشن کنید ، از برنامه ای که دوست دارید الهام گرفته شده را انتخاب کنید ، یا فقط هدفی برای تأیید روز خود تعیین کنید. (امید: مشروب صبحگاهی و ایمیل های شما می توانند منتظر بمانند!)

2. راه بروید و صحبت کنید

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، زمانی را برای ورزش اختصاص دهید و با دوستان خود قدم بزنید یا هنگام ورود با آنها تماس بگیرید. نه تنها مزایای افزایش حس استفاده از خود را در خارج از منزل (با تشکر ، ژنتیک!) بلکه معیار خوبی برای ارتباطات انسانی ، مثبت و حمایتی خواهید داشت.

3. استراحت کنید

PSA: باید از محل کار استراحت کنید! خستگی یک مسئله واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 طبیعی شناخته شد. این که آیا شما در طول روز کاری خود استراحت کوتاهی می کنید یا از تمرینات بوکس تایم مانند تکنیک پومودورو برای افزایش همزمان بهره وری و مدیریت استرس استفاده می کنید ، استراحت برای تمرین مراقبت از خود در محل کار مهم است.

همچنین ، برای تشویق تعادل بهتر در زندگی کاری ، حتماً از تعطیلات در صورت داشتن آن استفاده کنید و به خود اجازه دهید که در صورت نیاز به یک روز از سلامت روان بپردازید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به ایده سطح بالاتری از زندگی کمک می کند ، که در همه زمان ها و خارج از ساعت به نفع شما خواهد بود. (بله ، حتی اگر اقامت باشد.)

4. مدیتیشن خود بازتابی

نکته مهم دیگر برای سلامت روان این است که زمان کافی را برای تفکر و آرامش اختصاص دهید. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که “من” کافی برای استراحت و بهبود از نیازهای شغلی ، روابط و مسئولیت های خود را دارید.

برای پیشرفت بیشتر ، ممکن است بخواهید یک تمرین روزنامه نگاری خودیاری را انجام دهید. نوشتن افکار ، نظرات و بازتاب های خود – اعم از مثبت و منفی – به شما این امکان را می دهد که در جریان باشید ، صادقانه ثبت نام کنید و رفاه و مناطق خود را برای بهبود در طول زمان ردیابی کنید.

5. استرس و عوامل سازگار را کنترل کنید

علاوه بر عادات روزانه شما ، تغذیه شما تأثیر زیادی بر سلامت روان شما دارد که نباید از آن غافل شوید. در واقع ، آیا می دانستید غذاهای متعددی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل هایی برای مدیریت استرس ، که شامل عوامل سازگار مانند ashwagandha و Rhodiola rosea است ، تکمیل کنید. سازگار کننده ها باعث می شوند ذهن و بدن شما بتوانند با استرس (از لحاظ جسمی ، احساسی ، محیطی و غیره) کنار بیایند ، بنابراین می توانید برای حفظ آرامش ، خونسردی و جمع آوری در هنگام بروز چالش ها کمک بیشتری داشته باشید.

HUM دو مکمل سازگاری عمده برای حمایت از مدیریت استرس ارائه می دهد: شیرین کننده ها (از طریق غذاهای شیرین asherigandha) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

نکته اصلی

با رعایت یکی ، دیگری ، یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (همراه با عزیزانتان) ، می توانید با استرس ، خستگی و موارد دیگر مقابله کنید. بنابراین ، مهم است که اهمیت یک سیستم مداوم مراقبت از خود را بشناسید-زیرا به هر حال ، ذهن شما بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *