4 مرحله برای خوردن غذای سنگین


جی! آیا سعی می کنید زیاد غذا خوردن را کنار بگذارید؟ با ترویج رابطه سالم با غذا ، می توانید پرخوری را متوقف کرده و در کنار غذا راحت تر باشید.

خوردن الکل یک اختلال خوردن رایج در آمریکا است. تحقیقات نشان می دهد که 1.25 women از زنان و .42 men از مردان دارای اختلالات پرخوری هستند.

به همین دلیل ، بسیاری از شرکت کنندگان ما هنگام پیوستن به جامعه تغذیه ذهنی ما سعی می کنند زیاد غذا نخورند. آنها اغلب گیج ، گیج و درمانده به سراغ ما می آیند.

ما هرگز نمی خواهیم اعضای متد ما چنین احساسی داشته باشند و ما نمی خواهیم اعضای جامعه ما نیز چنین احساسی داشته باشند.

بنابراین به خواندن ادامه دهید تا در مورد مصرف الکل و نحوه جلوگیری از آن بیشتر بدانید.

چگونه خوردن سنگین را متوقف کنیم

بعد از اینکه متوجه شدید که چرا اینقدر غذا می خورید ، می توانید از این مراحل برای شکستن این چرخه و متعادل شدن بیشتر با غذا استفاده کنید.

1. به گرسنگی و علامت نشانه ها گوش دهید

راههای گرسنگی و سیری ما در تمام طول روز ، هر روز با ما ارتباط برقرار می کند. آنها توسط دو هورمون – گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون صداقت) کنترل می شوند.

این هورمون ها ، همراه با سیستم های مختلف دیگر در بدن ما ، به ما می گویند چه زمانی گرسنه هستیم و چه زمانی سیر هستیم. وقتی به این نکات گوش می دهیم ، می توانیم از گرسنگی شدید جلوگیری کرده و بسیار راضی باشیم.

ساده به نظر می رسد ، درست است؟

البته ، تعدادی موقعیت وجود دارد که می توانیم وارد آن شویم و اجازه نمی دهد به راحتی به این نکات گوش دهیم. شاید شما رژیمی دارید که می گوید ما می توانیم تو سه بار در روز غذا بخورید یا شاید شما به طور متناوب روزه می گیرید و با وجود احساس گرسنگی در صبح ، خودتان را مجبور می کنید تا بعد از ظهر منتظر بمانید. شما حتی ممکن است احساس گرسنگی کنید اما در مورد حجم کار خود نیز استرس دارید و بنابراین در طول تعطیلات ناهار به کار خود ادامه دهید تا جلو بروید.

جی! آیا هیچ یک از این رویدادها برای شما آشنا به نظر می رسد؟

وقتی این کار را انجام می دهیم ، اغلب منجر به احساس گرسنگی شدید می شویم. سرانجام ، ما به مرحله “گرسنگی” خود رسیدیم ، و در نهایت ، مقداری غذا دریافت کردیم. چون ما هستیم بنابراین گرسنه باشید و بگذارید علائم گرسنگی ما از کنترل خارج شود ، خوردن غذا فراتر از سطح سیری آسان است.

اغلب اوقات دوره پرخوری شروع می شود.

هنگام گوش دادن به گرسنگی و علائم سیری هر از گاهی ، می توانیم اندازه قسمتی را که برای ما مناسب است بخوریم ، که مانع از عود مجدد یا کاهش آن در طول زمان می شود.

2. خوردن ذهنی

به نظر می رسد بسیار ساده است ، اما جهان را متفاوت می کند.

خوردن عاقلانه عملی است که به شما امکان می دهد بیشتر روی عادات غذایی خود تمرکز کنید و رابطه سالم با غذا را حفظ کنید.

وقتی با دقت غذا می خوریم ، می دانیم و در فرآیند غذا خوردن شرکت می کنیم.

برعکس ، وقتی بدون ذهن غذا می خوریم ، آشفته می شویم ، نمی دانیم و درگیر فرایند غذا خوردن نیستیم.

خوردن ناسالم با مصرف مکرر الکل ارتباط دارد. تحقیقات نشان داده است که در صورت عدم توجه ، احتمال عادات و رفتارهای بد غذایی زیاد است.

با یادآوری برای کمک به توقف پرخوری شروع کنید ، با از بین بردن هرگونه ناراحتی و هر بار غذا خوردن شروع کنید. به جای غذا خوردن جلوی تلویزیون ، هنگام تلفن یا حتی هنگام خواندن کتاب ، تو خوردن این امر آگاهی شما را افزایش می دهد و گوش دادن به گرسنگی و علائم سیری (همانطور که در بالا بحث کردیم) را حتی ساده تر می کند.

3. ارزش ها را از غذا حذف کنید

جی! آیا تا به حال در مورد رعایت اخلاق به غذا چیزی شنیده اید؟

اگرچه این مبحث ممکن است برای شما تازگی داشته باشد ، اما من احساس می کنم که می توانید این مفهوم را از قبل درک کنید.

تعهد به غذا عبارت است از مشاهده خوب یا بد بودن غذا ، درست یا غلط. کسانی که به غذا ارزش می دهند اغلب بر این باورند که هنگام خوردن غذاهای “خوب” ، بنابراین خوب هستند. از سوی دیگر ، هنگامی که آنها غذاهایی را می خورند که به نظر آنها “بد” است ، پس آنها بد هستند و باید احساس خجالت کنند.

آشنا بنظر رسیدن؟ احساسی بودم.

وقتی وارد این چرخه اخلاق غذایی می شویم ، متداول ترین قدم بعدی برای افراد پرهیز از غذاهای “بد” و تشویق غذاهای “خوب” است.

مشکل این است که ما همیشه و همیشه منظورم این است که به غذاهایی برسیم که سعی می کنیم از آنها اجتناب کنیم. و چون اخلاق بازی می کند ، می توانیم کنترل خود را از دست بدهیم.

مواد غذایی که به نظر ما اشتباه است بسیار جذاب به نظر می رسند – مانند یک بچه کوچک که به او گفته شده است که نمی تواند روی میز غذا آب نبات بخورد! طبیعت انسان است.

بنابراین وقتی سرانجام غذاهای “بد” و شرم آور داریم ، به احتمال زیاد دوره ای از خوردن و خوردن را پشت سر می گذاریم که از علائم قبلی سیری گذشته است. ما آنقدر غذا می خوریم ، متوجه نمی شویم زیرا اصلاً منطقی نیست ، سپس بعد از حقیقت احساس استرس ، شرم ، گناه و عصبانیت می کنیم.

پاسخ؟ من دیگر هرگز غذای بد نگفتم و به “خوب” برمی گردم توبه این چرخه پیشگیری و پیشگیری است.

با حذف مقادیر از تصویر ، هیچ غذای بهتر ، غذای بد ، درست یا غلط وجود ندارد. غذا فقط غذا است. ما این توانایی را داریم که آنچه را که می خواهیم ، در زمانی که می خواهیم ، به روشی آرام ، خنک و جمع آوری شده انتخاب کنیم.

4. خوب غذا خوردن را تمرین کنید

تا کنون به شما توصیه کرده ام که از رژیم یا برنامه ای پیروی نکنید. من همچنین از شما خواسته ام که نه تنها به گرسنگی و سیری شخصی خود گوش دهید ، عاقلانه غذا بخورید و اخلاق را از غذا حذف کنید.

شاید با خود فکر می کنید ، “خوب اریکا ، پس چگونه می توانم به اهداف سلامتی و رفاه خود دست یابم اگر در هر زمان فقط چیزی بخورم؟” ، اینجاست که تعادل ایجاد می شود.

در اینجا در Pure Nutrition ، ما برابری خوردن را به عنوان فرایند اولویت بندی تغذیه و لذت در رژیم غذایی خود تعریف می کنیم. جایی که غذا خوب یا بد نیست ، بلکه فقط تغذیه ، سرگرمی یا ترکیبی از هر دو است.

این به شما امکان می دهد آنچه را که واقعاً می خواهید بخورید ، در صورت تمایل ، برای جلوگیری از چرخه انسداد و جلوگیری از وقوع آن در نتیجه محرومیت یا احساس گناه.

شما می توانید برای سلامتی جسمانی خود ، صرف نظر از لذت غذا بخورید. این یک سبک غذایی پایدار ایجاد می کند که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید.

برای توقف خوردن Binge چه باید کرد بعد

برای جلوگیری از پرخوری ، اولین قدم این است که رابطه خود را با غذا درمان کنید.

ایجاد یک رابطه سالم با غذا به شما امکان می دهد غذای مغذی و متعادل بخورید که واقعاً از آن لذت می برید. به شما این امکان را می دهد که به گرسنگی خود و علائم سیری و همچنین چرخه تغذیه گوش دهید. شما حتی می توانید یک احساس قدرشناسی و شفقت قوی برای خود و بدن خود ایجاد کنید.

این دقیقاً همان چیزی است که ما به افراد آموزش می دهیم که چگونه در مسیر تغذیه ذهنی خود انجام دهند. ما مراحل را برای بهبود رابطه شما با غذا طی می کنیم. ما به شما می آموزیم که چگونه روابط جدیدی ایجاد کنید که امکان رشد ، ثبات و حمایت را فراهم کند.

شما می توانید سمینار رایگان ما را تماشا کنید تا بیاموزید که چگونه و چگونه با انتخاب های غذایی خود تعادل بیشتری برقرار کنید تا بتوانید از غذا و تغذیه رها شوید ، وزن خود را افزایش دهید و رابطه ای سالم با غذا و بدن خود برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *