کتاب آشپزی Fraîche Food Fuller Hearts را از قبل سفارش دهید!


جیلیان و من بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم که دومین کتاب آشپزی ما، Fraiche Food، قلب های کامل اینجا (تقریبا) است! لطفا از اولین نگاه به داخل ما لذت ببرید درست است، واقعی کار از عشق و گرفتن کپی خود را در پیش سفارش.

طی 3 سال گذشته، ما با هم طوفانی را در آشپزخانه آماده کرده ایم: آزمایش، آزمایش مجدد، خوردن و خندیدن با هم. من و جیلی بسیاری از دستور العمل های خانوادگی مورد علاقه خود را (که شامل کارت های دستور العمل لکه دار و دوست داشتنی می شود!) به این غذا تبدیل کردیم. رها کردن مرده- زرق و برق دار کتابی که امروز اینجا می بینید من را سرشار از غرور و شادی می کند که به اشتراک بگذارم که دومین کتاب آشپزی ما اکنون برای پیش سفارش در دسترس است!

داستان ما

وقتی به عنوان پسر عمو بزرگ شدیم (اما بیشتر شبیه خواهر)، دوران کودکی خود را در آشپزخانه و باغ بدون مادر و مادربزرگ گذراندیم. این کتاب به آنها تقدیم شده است، زنانی که ما را به آنچه امروز هستیم تبدیل کردند.

این اخلاق Fraiche Food Fuller Hearts ساده است: غذا عشق است. مادربزرگ ما این را به ما یاد داد. پختن غذای خود برای لذت بردن از آن یکی از بزرگترین لذت های زندگی است و نشستن برای صرف غذا با دوستان و خانواده بهترین راه برای برقراری ارتباط است. در دنیایی که زندگی بسیار شلوغ شده است، هدف ما این است که به شما کمک کنیم تا لحظاتی را صرف کنید و چیزی سالم، خوشمزه و ساده بسازید که بتوانید با کسانی که دوستشان دارید از آن لذت ببرید.

درباره کتاب

با الهام از خاطرات دنج آن روزهای شیرین و ساده که در کنار خانواده از وعده های غذایی سالم لذت می بریم، این مجموعه کاملاً جدید از دستور العمل های مورد علاقه ما است که مستقیماً از قلب آشپزخانه ما گرفته شده است. دارای بیش از 135 دستور غذای روزمره به همراه برخی از کلاسیک های دوست داشتنی که دارای یک پیچ و تاب مدرن، سالم و اغلب گیاهی هستند، الهام گرفته از هک های هوشمندانه ای که مادران و مادربزرگ ما برای درست کردن غذاهای به یاد ماندنی و آسان استفاده می کردند. پیش‌سفارش اکنون در دسترس است، با ارسال در سپتامبر.

نحوه خرید

کتاب آشپزی برای پیش‌سفارش در دسترس است و در ماه سپتامبر ارسال می‌شود (من قول می‌دهم ارزش صبر کردن را دارد).

سر اینجا برای دیدن همه سایت‌هایی که می‌توانید پیش‌سفارش دهید، از جمله قلب‌های هیجان‌انگیز Fraiche Food Fuller Hearts برای بسته جیلی باکس!

x یا گاو نر