پتی های ماهی قزل آلا سرخ کن هوا – Skinnytaste


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخوانید.

این پتی های ماهی آزاد سرخ کن هوا برای استفاده از باقی مانده ماهی سالمون یا کنسرو ماهی آزاد و تبدیل آن به چیزی خوشمزه عالی هستند.

پتی ماهی سالمون سرخ کن هوا

پتی ماهی سالمون سرخ کن هوا

من حداقل دو بار در هفته ماهی سالمون می‌خورم و عاشق یافتن راه‌های جدید برای درست کردن آن هستم تا حوصله‌ام سر نرود. سرخ کن هوا برای پخت و پز فیله ماهی قزل آلا و شیرینی مناسب است. روی لبه ها به خوبی قهوه ای و ترد می شوند و کمتر از 15 بار زمان می برد تا درست شوند. مخلوط ماهی قزل آلا با ماهی آزاد پوسته شده، چاشنی خلیج قدیمی، شوید تازه و مقداری پانکو برای چسباندن آنها درست می شود. من دوست دارم آنها را با سالاد و مقدار زیادی آب لیموی تازه سرو کنم، اما در لغزنده یا کاسه برنج نیز عالی خواهند بود. دستور العمل های بیشتر ماهی قزل آلا سرخ کن با هوا که از آنها لذت خواهید برد عبارتند از: لقمه های ماهی سالمون با هوا سرخ کن، ماهی قزل آلا سرخ کن هوا با لعاب افرا، و ماهی قزل آلا سرخ کن ریحان-پارمسان.

پتی ماهی سالمون سرخ کن هوا

چگونه از ریزش نبات ماهی سالمون جلوگیری می کنید؟

هنگام درست کردن قیمه ماهی سالمون، به چسب هایی مانند پانکو و تخم مرغ نیاز دارید تا ماهی را کنار هم نگه دارید. همچنین توصیه می‌کنم مخلوط ماهی آزاد را به مدت 10 دقیقه منجمد کنید تا به حفظ آن کمک کند. و اگر خیلی مرطوب است، همیشه می توانید کمی پانکو اضافه کنید.

مواد تشکیل دهنده پتی ماهی سالمون سرخ کن هوا

  • تخم مرغ: دو تخم مرغ بزرگ به عنوان یک چسب عمل می کنند.
  • پیاز: یک چهارم فنجان پیاز قرمز را خرد کنید.
  • شوید: می توانید از پیازچه تازه نیز استفاده کنید.
  • سس مایونز: از هر نوع مایونز استفاده کنید – سس کنزینگتون مورد علاقه من است.
  • خردل: دو قاشق چای خوری دیژون را هم بزنید.
  • چاشنی خلیج قدیمی: اگر Old Bay ندارید، آن را با پاپریکا، نمک و پودر سیر جایگزین کنید.
  • ماهی سالمون: ماهی قزل آلا تازه یا کنسرو شده برای این شیرینی ها مفید است. شما به یک پوند ماهی آزاد تازه و بدون پوست یا دو قوطی شش اونسی نیاز دارید.
  • پانکو: اگر بدون گلوتن هستید پانکوی بدون گلوتن بخرید.

طرز تهیه پته ماهی سالمون با هوا سرخ کن

  • سرخ کن هوا را آماده کنید: یک تکه کاغذ روغنی سرخ کن هوا را در سبد قرار دهید یا روی آن روغن اسپری کنید.
  • مخلوط ماهی: تخم مرغ ها، پیاز، شوید، سس مایونز، خردل و خلیج قدیمی را در یک کاسه متوسط ​​با هم ترکیب کنید. سالمون و پانکو را با هم مخلوط کنید. آن را به مدت 10 دقیقه در فریزر قرار دهید که به جلوگیری از متلاشی شدن آن کمک می کند. اگر مخلوط هنوز خیلی مرطوب است، یک قاشق غذاخوری پانکو اضافه کنید.
  • سرخ کردنی هوا: ماهی ها را به صورت 6 کیک درآورده و به سبد سرخ کن بادی منتقل کنید. پاتیل های ماهی قزل آلا را در دمای 400 درجه فارنهایت به مدت هشت تا 10 دقیقه در هوا سرخ کنید و تا نیمه برگردانید تا قهوه ای طلایی شوند.
  • سرخ کن هوا ندارید؟ اگر ترجیح می دهید آنها را در فر بپزید، دستورالعمل های مربوط به کیک های سالمون پخته شده من را دنبال کنید.

سس ریمولد از چه چیزی ساخته شده است؟

اگر می‌خواهید این شیرینی‌های سالمون سالم را به سطح بالاتری ببرید، این سس ریمولاد آسان را درست کنید. فقط سس مایونز، آب لیمو و کیپر را با هم ترکیب کنید و آن را روی پتی های سالمون سرو کنید.

طرز سرو پتی ماهی سالمون

طرز تهیه نبات ماهی سالمون

اگر می‌خواهید تعداد شیرینی‌های کمتری درست کنید یا برای تهیه غذای اضافی آن را دو برابر کنید، این دستور به راحتی نصف می‌شود. باقی مانده ها را در ظرفی دربسته تا سه روز در یخچال قرار دهید. آنها به‌صورت سرد روی سالاد مصرف می‌شوند، اما در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را در مایکروویو گرم کنید تا گرم شوند.

بتس ماهی قزل آلا

دستور العمل های بیشتر ماهی قزل آلا سرخ کن با هوا که دوست خواهید داشت

آمادگی: 5 دقیقه

پختن: 10 دقیقه

زمان انجماد: 10 دقیقه

جمع: 25 دقیقه

بازده: 3 وعده های غذایی

اندازه خدمت: 2 پتی ها

  • یک تکه پوست سرخ کن هوا را در سبد سرخ کن هوا قرار دهید یا با روغن اسپری کنید.

  • در یک کاسه متوسط ​​تخم مرغ، پیاز، شوید، سس مایونز، خردل و ادویه Old Bay را با هم مخلوط کرده و مخلوط کنید. سالمون و پانکو را اضافه کنید و مخلوط کنید تا مخلوط شوند.

  • به مدت 10 دقیقه در فریزر قرار دهید تا مخلوط به هم چسبیده شود. (اگر خیلی مرطوب است می توانید یک قاشق غذاخوری دیگر پانکو اضافه کنید)

  • 6 عدد پتک درست کنید و محکم کنید و به سبد سرخ کن بادی منتقل کنید.

  • آنها را به مدت 8 تا 10 دقیقه با دمای 400 درجه فارنهایت سرخ کنید و تا نیمه برگردانید تا قهوه ای طلایی شوند.

  • روی یک تخت سبزی، روی نان های سیب زمینی یا در کاسه هایی با فشار لیمو روی آن سرو کنید. 6 عدد پاتیل درست می کند.

مرحله آخر:

لطفا یک امتیاز و نظر بگذارید و به ما اطلاع دهید که چگونه این دستور را دوست دارید! این به کسب و کار ما کمک می کند تا پیشرفت کند و به ارائه دستور العمل های رایگان و با کیفیت بالا برای شما ادامه دهد.

اختیاری، برای برداشتن از روی آن، سس ریمولاد درست کنید: مایونز را با هم ترکیب کنید،
آب لیمو و کیپر را روی نان ماهی سالمون سرو کنید.

خدمت: 2 پتی ها، کالری: 314 کیلو کالری، کربوهیدرات ها: 9.5 g، پروتئین: 33.5 g، چربی: 14.5 g، چربی های اشباع شده: 2.5 g، کلسترول: 225 میلی گرم، سدیم: 842 میلی گرم، فیبر: 0.5 g، قند: 1.5 g