لوبیا سبز سرخ کن هوا – WellPlated.com


“سبزیجات خود را بخور” یک آرزو است نه یک دستور وقتی که آن سبزیجات است لوبیا سبز سرخ کن هوا! بیرون ترد و درون لطیف، سبزی مورد نیاز بشقاب شما را بسیار خوشمزه تر می کنند… حتی سرگرم کننده!

یک کاسه از بهترین لوبیا سبز سرخ کن آسان

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

سرخ کن هوا به لطف پخت و پز فشرده و گرمای بالا، توانایی منحصر به فردی در ترد کردن غذاها با روغن بسیار کم دارد.

ما اغلب به سرخ کن بادی به عنوان وسیله ای برای ایجاد جایگزین های سالم برای غذاهای دلخواه سرخ شده (مانند سیب زمینی سرخ شده با هوا) فکر می کنیم، اما در ساخت سبزیجات کلاسیک نیز به همان اندازه خوب است.

از کلم بروکلی سرخ‌کن با زغال‌زدگی کمی گرفته تا سرخ‌کن‌های عمیق کاراملی‌شده کلم بروکسل، اگر سبزیجاتی که دوست دارید در فر برشته شده باشد، دیوانه آن در سرخ‌کن هوا خواهید شد!

سرخ کن بادی سریع و آسان لوبیا سبز

درباره لوبیا سبز سرخ کن هوا

لوبیا سبز بوداده یکی از سبزیجات مورد علاقه من است که کمی غیرمنتظره درست می کنم، بنابراین پیش بینی می کردم که در سرخ کن هوا فوق العاده باشد… حق با من بود!

این دستور سرخ کن بادی لوبیا سبز بوداده را یک درجه بالا می برد، آنها را با سرعت بیشتری پخته می کند (لوبیا سبز سرخ کن در 10 دقیقه پخته می شود!) و در نتیجه ظاهر بیرونی تردتری پیدا می کند.

روشی که می توانید لوبیاهای ترد را بردارید و آنها را در دهان خود بریزید، مرا به یاد سیب زمینی سرخ کرده خانگی می اندازد.

از آن‌ها به‌عنوان یک غذای سریع هفته در کنار سینه مرغ پخته یا ماهی قزل آلا کبابی لذت ببرید، آن‌ها را با پارمزان و چند تکه لیمو برای یک شام شیک عروسک کنید، یا اگر دوست دارید سرخ‌کن هوای سبز خود را سبز کنید، کمی (یا چند تکه!) فلفل چیلی اضافه کنید. لوبیا تند

سرخ کن بادی لوبیا سبز با سیر

طرز تهیه لوبیا سبز سرخ کن بادی

این دستور تهیه لوبیا سبز سرخ کن با هوا هم برای لوبیا سبز فرانسوی (Haricots verts) و هم برای لوبیا سبز معمولی که کمی غلیظ تر و کوتاه تر هستند کار می کند.

انتهای لوبیا سبز خود را جدا کنید (یا اگر تازه از باغچه هستند آنها را جدا کنید)، با کمی نمک، فلفل و روغن زیتون (یا چاشنی های دلخواه خود) بریزید و در 10 دقیقه، تازه و سالم، لوبیا سبز سرخ شده با هوای خیلی ترد آماده سرو است.


مواد تشکیل دهنده

  • لوبیا سبز. این لوبیا سبز سرخ کن با فیبر، ویتامین C و حتی پروتئین، به همان اندازه مغذی و خوشمزه است.

مبادله بازار

لوبیا سبز معمولی و لوبیا هر دو برای این دستور غذا خوب عمل می کنند.

  • روغن زیتون. به لوبیا سبز طعم می بخشد، به ترد شدن آنها کمک می کند و از سوختن آنها جلوگیری می کند.
  • ادویه ها. همه چیز را با نمک و فلفل ساده نگه دارید، چیزها را با تکه های فلفل قرمز ادویه کنید، و/یا با پودر سیر سیر را اضافه کنید.
  • پنیر پارمزان. چون پنیر همه چیز را بهتر می کند! اضافه کردن پارمزان اختیاری است، اما من آن را به شدت توصیه می کنم.
  • لیمو. یکی دیگر از افزودنی های سرو اختیاری. ما دوست داریم حبوبات خود را با آب لیموی تازه تمام کنیم.

جهت

  1. لوبیاها را بشویید، خشک کنید و خرد کنید.
چاشنی لوبیا سبز برای سرخ کن هوا لوبیا سبز
  1. لوبیاها را با روغن و ادویه ها بریزید.
سرخ کن بادی چاشنی لوبیا سبز در سرخ کن بادی
  1. نیمی از حبوبات را به سبد سرخ کن خود اضافه کنید.
سرخ کن بادی آسان لوبیا سبز در سبد سرخ کن بادی
  1. لوبیا سبز را به مدت 8 تا 10 دقیقه در دمای 375 درجه فارنهایت سرخ کنید و تا نیمه بریزید. این کار را با حبوبات باقیمانده تکرار کنید. با پارمزان و لیمو (در صورت تمایل) سرو کنید. حفاری در!

یادداشت رژیمی

برای اینکه این لوبیا سبز سرخ کن بادی را به صورت لبنی (وگان) تهیه کنید، به سادگی از اضافه کردن پارمسان اختیاری خودداری کنید.

نکاتی برای بهترین لوبیا سبز سرخ کن بادی

  • از لوبیا سبز تازه استفاده کنید. اینها بیشترین “ضربه” را خواهند داشت و به شما لوبیا سبز رضایت بخشی و ترد می دهند. گفته می شود، می توانید لوبیا سبز یخ زده را با هوا سرخ کنید – نیازی به آب کردن آنها نیست.
  • هوا را در یک لایه سرخ کنید. در حالی که می توانید مقداری همپوشانی داشته باشید، نمی خواهید یک لایه ضخیم داشته باشید وگرنه لوبیا سبز ترد نمی شود. برای 1 پوند لوبیا سبز، 2 دسته برنامه ریزی کنید. می توانید آنها را در فر گرم نگه دارید.
  • بلافاصله سرو کنید. لوبیا سبز سرخ کن هوا وقتی می نشیند نرم می شود. برای تجربه نهایی ترد، بلافاصله پس از پایان زمان پخت لذت ببرید. شما همچنین می توانید آنها را در سرخ کن یا فر خود دوباره خرد کنید.

پیشنهادات چاشنی

  • پنیر پارمزان. طعم پارمزان روی لوبیا سبز سرخ‌کن خوشمزه است! دستور غذا را همانطور که نوشته شده آماده کنید.
  • تند. برای لوبیا سبز سرخ کن با هوای تند، تکه های فلفل قرمز ذکر شده در این دستور را اضافه کنید. اگر از گرمای بیشتر لذت می برید، حتی می توانید کمی بیشتر به صورت مخفیانه بخوابید.
  • آسیایی. برای یک چرخش آسیایی، 2 قاشق چایخوری سس سویا کم سدیم اضافه کنید و از پودر سیر اختیاری استفاده کنید. پارمزان و لیمو را کنار بگذارید. کمی قبل از سرو کنجد را اضافه کنید.
  • کره سیر. نهایت رضایت از جمعیت! روغن زیتون را در این دستور با کره ذوب شده عوض کنید. از پودر سیر اختیاری، پارمزان و لیمو استفاده کنید.

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره کردن. لوبیا سبز پخته شده را تا 4 روز در یخچال در ظرف در بسته نگهداری کنید.
  • برای گرم کردن. باقیمانده غذاها را در سرخ کن با دمای 350 درجه فارنهایت به مدت حدود 5 دقیقه دوباره گرم کنید و یک بار تا نیمه بریزید. همچنین می توانید حبوبات را در مایکروویو دوباره گرم کنید.
  • یخ زدن. باقیمانده غذاها را در یک ظرف محفوظ از هوا در فریزر تا 3 ماه فریز کنید. قبل از گرم کردن مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.

نکته آماده سازی غذا

لوبیا سبز را یک روز قبل بشویید، خشک کنید و برش دهید. آنها را در ظرف دربسته در یخچال بگذارید تا زمانی که دستور پخت را تمام کنید.

یک کاسه سیر و لوبیا سبز سرخ کن پارمزان

چه چیزی را با لوبیا سبز سرخ کن هوا سرو کنید

  • سرخ کن هوا. برای تهیه لوبیا سبز سرخ شده در هوا ضروری است.
  • کاسه های مخلوط کن. این مجموعه از کاسه های همزن برای آماده سازی دستور و سرو عالی است.
  • قاشق های اندازه گیری. این قاشق های اندازه گیری مغناطیسی یکی از بهترین خریدهای آشپزخانه من بوده است.
یک کاسه از بهترین لوبیا سبز سرخ کن آسان

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

لوبیا سبز خوش طعم، خوش طعم و حتی خوراکی، یک افزودنی ایده آل برای غذاهای جانبی شما است.

اکنون آنها را شروع کنید و در یک لحظه آماده خواهند شد!

سوالات متداول

آیا می توانم لوبیا سبز سرخ کن هوا را از یخ زده درست کنم؟

کاملا! چه می خواهید به راحتی به لوبیا سبز سرخ کن برای یک میان وعده سالم یا غذای جانبی دسترسی داشته باشید، استفاده از لوبیا سبز یخ زده یک گزینه عالی است. لوبیا سبز را قبل از سرخ کردن هوا ذوب نکنید. دستور غذا را طبق دستور آماده کنید، لوبیاها را با روغن و ادویه ها مخلوط کنید. آنها را طبق دستور به سرخ کن هوای از قبل گرم شده خود اضافه کنید، اما آنها را برای 2 تا 3 دقیقه اضافی بپزید.

چرا لوبیا سبز تازه من بعد از پختن سفت است؟

اگر لوبیا سبز تازه شما بعد از پختن سفت است، احتمالا هنوز تمام نشده است. شما می دانید زمانی که لوبیا سبز پخت و پز به پایان می رسد، هم از نظر ظاهری و هم از نظر ترد بودن. لوبیا سبز را با پختن آنها نرم می‌کنید، بنابراین باید آن‌ها را بپزید تا زمانی که لکه‌های تیره پیدا کنند و ترد شوند. شما می خواهید که آنها مقداری نیش را حفظ کنند و خشن نباشند.

آیا ورتس هاریکو و لوبیا سبز یکسان هستند؟

لوبیا سبز فرانسوی (لوبیا سبز فرانسوی) و لوبیا سبز معمولی بسیار شبیه هستند، اما دقیقاً یکسان نیستند. لوبیا سبز کوتاه‌تر، غلیظ‌تر و معمولاً لطیف‌تر از تارت لوبیا است. برای این دستور می توانید از هر کدام از انواع مختلف استفاده کنید.

  • 1 پوند لوبیا سبز تازه یا ورتس لوبیا
  • 2 قاشق چای خوری روغن زیتون اضافی
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک کوشر
  • 1/2 قاشق چایخوری پودر سیر اختیاری
  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه آسیاب شده یا فلفل قرمز
  • 3 قاشق غذاخوری پنیر پارمزان تازه رنده شده اختیاری برای سرو
  • قاچ لیمو اختیاری برای سرو

  • لوبیا سبز را بشویید و خیلی خشک کنید. انتها را جدا کنید و لوبیاهای دیگر را نصف کنید تا تمام قطعات تقریباً به یک اندازه باشند.

  • لوبیا سبز را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید. روی آن روغن، نمک، پودر سیر (در صورت استفاده) و فلفل سیاه اضافه کنید. روی لوبیاها را به طور کامل و یکنواخت با روغن و ادویه ها آغشته کنید.

  • سرخ کن را از قبل با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید. نیمی از لوبیا سبز را در یک لایه اضافه کنید (اگر آنها با هم تماس داشته باشند اشکالی ندارد، اما نمی خواهید لایه ضخیم باشد؛ برای اکثر سرخ کن های هوا، دو دسته این کار را انجام می دهند.)

  • به مدت 8 تا 10 دقیقه در هوا سرخ کنید و تا نیمه بریزید تا زمانی که لوبیا سبز ترد و لکه‌ای تیره شود (اگر لوبیا سبز را با لقمه بیشتری دوست دارید، در مدت زمان کوتاه‌تری بپزید؛ برای زغال بیشتر اما کمی. لوبیا نرم تر، آنها را برای 10 دقیقه کامل بپزید). در صورت تمایل، آن ها را به یک قالب بریزید و در فر 200 درجه سانتیگراد قرار دهید تا در حین پختن دسته دوم، آنها را گرم نگه دارید. این کار را با لوبیا سبز باقی مانده تکرار کنید.

  • به بشقاب سرو منتقل کنید. سخاوتمندانه با پارمزان بپاشید. بلافاصله سرو کنید و به دلخواه تکه های لیمو را روی آن فشار دهید.

  • برای ذخیره کردن: لوبیا سبز را تا 4 روز در یک ظرف دربسته در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم کردن: باقیمانده غذا را در سرخ کن با دمای 350 درجه فارنهایت به مدت حدود 5 دقیقه مجدداً گرم کنید و یک بار تا نیمه بریزید. همچنین می توانید حبوبات را در مایکروویو دوباره گرم کنید.
  • یخ زدن: باقیمانده غذاها را در یک ظرف محفوظ از هوا در فریزر تا 3 ماه فریز کنید. قبل از گرم کردن مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.

خدمت: 1 (از 4)کالری: 70کیلو کالریکربوهیدرات ها: 9gپروتئین: 3gچربی: 3gچربی های اشباع شده: 1gچربی های چند غیر اشباع: 0.4gچربی اشباع شده: 2gکلسترول: 3میلی گرمپتاسیم: 251میلی گرمفیبر: 3gقند: 4gویتامین A: 815IUویتامین سی: 14میلی گرمکلسیم: 76میلی گرماهن: 1میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی دستور العمل های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به برنامه های غذایی رایگان دسترسی داشته باشید.

ثبت نام من

طرفین سرخ کن هوای خوشمزه تر

از کدو سبز پوشیده شده با آرد سوخاری پانکو گرفته تا گل کلم ترد، دستور پخت سبزیجات سرخ کن بادی خوشمزه برای هر وعده غذایی وجود دارد!

مشاهده همه دستور العمل ها