پای وگان بلوبری – کیتی با پوشش شکلاتی


چگونه می توان بهترین دستور پخت وگان پای زغال اخته را در خانه در چند دقیقه درست کرد. این یک دسر آسان بدون لبنیات است، با زغال اخته شیرین که در هر لقمه خوشمزه ای می ترکد!

پای زغال اخته خانگی One Crust

دسر پای زغال اخته با پایه گیاهی

آیا به دنبال دستور العمل پای زغال اخته وگان خانگی هستید که حتی افراد غیر گیاهخوار هم آن را دوست داشته باشند؟ این کاملاً همان چیزی است که باید امتحان کنید، و نیازی به پوسته بالایی نیست.

این یکی از ساده ترین دستور العمل های پایی است که تا به حال درست کرده اید و طعم آن دقیقاً شبیه پای بلوبری سنتی است. علاوه بر این، این دستور غذا نیاز دارد کمتر از نصف شکر!

این پای کلاسیک زغال اخته که برای پیک نیک های بهاری، باربیکیوهای تابستانی، تعطیلات آخر هفته تنبل در خانه یا مهمانی های چهارم جولای مناسب است، هرگز شما را ناامید نخواهد کرد.

این پای کدو حلوایی بدون پوسته را نیز درست کنید

دسر پای میوه وگان

مواد لازم برای پای زغال اخته گیاهی

شما به زغال اخته، آب، شکر یا شیرین کننده دلخواه، نشاسته ذرت یا پیکان، کمی نمک، پوست لیمو دلخواه و یک پوسته پای 9 اینچی نیاز دارید.

در صورت تمایل، می توانید مقداری هل یا زنجبیل یا یک مشت نارگیل خرد شده نیز به آن اضافه کنید. یا تا نصف قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده را هم بزنید.

روی پای زغال اخته گیاهی سالم را با بستنی نارگیل، بستنی موز، یا یک لایه ضخیم از خامه خامه‌ای خامه‌ای نارگیل خانگی پر کنید.

من دوست دارم پوست لیمو را برای طعم بیشتر اضافه کنم، اما قطعاً لازم نیست.

نه تخم مرغ، نه کره و نه لبنیات مورد نیاز است. اگر از فروشگاه خریداری شده یا کراست بدون گلوتن خانگی را انتخاب کنید، دستور غذا می تواند بدون گلوتن باشد.

برای یک پای زغال اخته بدون شکر و بدون شکر اضافه شده، از جایگزین های بدون شکر مورد علاقه خود مانند آلولوز یا زایلیتول و یک پوسته آرد بادام استفاده کنید.

پای از روی پای گیلاس و پای آناناس من اقتباس شده است

ویدیوی دستور پخت پای زغال اخته را در بالا تماشا کنید

پای زغال اخته گیاهی

زغال اخته تازه یا یخ زده

هر کدام برای این دستور غذا کار خواهند کرد.

اگر می خواهید به جای زغال اخته تازه از یخ زده استفاده کنید، اندازه گیری مستقیم آنها از کیسه بسیار خوب است. نیازی نیست ابتدا زغال اخته را آب کنید.

می توانید از بلوبری معمولی یا وحشی استفاده کنید. و با خیال راحت مقداری از زغال اخته را جایگزین گیلاس، شاه توت، تمشک، توت فرنگی خرد شده یا میوه دلخواه دیگر کنید و آن را به یک پای توت مخلوط تبدیل کنید.

خوانندگان نیز این نان سیب را دوست دارند

طرز تهیه پای زغال اخته گیاهی

با آماده کردن پوسته دلخواه خود شروع کنید. این می تواند یک پوسته شیرینی، پوسته نان کوتاه یا حتی یک پوسته پای کراکر گراهام باشد.

کراست را در یک قالب پای نه اینچی فشار دهید. مگر اینکه از پوسته پای بدون پخت استفاده کنید، پوسته را طبق دستورالعمل دستور پخت خاص خود از قبل بپزید. ماهیتابه را کنار بگذارید.

یا پوسته را به طور کامل حذف کنید و فیلینگ زغال اخته خانگی را به عنوان یک تاپینگ ساده برای پنکیک وگان، پودینگ چیا، جو دوسر شبانه یا کیک پنیر کتو سرو کنید.

زغال اخته، آب، شیرین کننده، نمک، نشاسته ذرت و پوست لیمو یا دارچین اختیاری را در یک قابلمه متوسط ​​ترکیب کنید. خیلی خوب هم بزنید.

بگذارید به جوش بیاید، سپس حرارت را کم کنید تا بجوشد. با غلیظ شدن مخلوط، مرتب هم بزنید. وقتی به ضخامت فیل پای کنسرو رسید، آن را از روی حرارت بردارید.

فیلینگ پای زغال اخته وگان را در پوسته آماده شده پخش کنید. به مدت چند ساعت یا یک شب بدون درب در یخچال قرار دهید. در این مدت محکم می شود.

وقتی آماده سرو شد، پای را با چاقو به صورت ورقه ای برش دهید. از سرور کیک یا پای استفاده کنید تا هر تکه پای زغال اخته را روی یک بشقاب کوچک منتقل کنید.

در صورت تمایل، خامه فرم گرفته، بستنی وانیلی یا ماست منجمد خانگی را روی آن بریزید.

با توجه به ماهیت فاسد شدنی زغال اخته، باقیمانده آن زمانی بهتر است که تا چهار روز در یک ظرف سرپوشیده در یخچال نگهداری شود.

در حالی که از نظر فنی می توانید پای را فریز کنید، بافت پوسته و فیلینگ زغال اخته را تغییر می دهد. بنابراین ما آن را توصیه نمی کنیم.

دستور پر کردن پای بلوبری

تبدیل پای به گرمی

اگر می خواهید به جای اندازه گیری فنجان های ذکر شده در زیر از یک ترازو غذا استفاده کنید، در اینجا مقادیر وجود دارد:

600 گرم زغال اخته، 120 گرم آب، 65 گرم شکر، 30 گرم نشاسته ذرت و 3 گرم پوست لیمو به صورت اختیاری. فراموش نکنید که نمک و دارچین یا هل را نیز اضافه کنید.

پای زغال اخته کلاسیک مبتنی بر گیاه
  • 5 فنجان ها بلوبری
  • 1/2 فنجان اب
  • 1/3 فنجان شکر یا شیرین کننده گرانول دلخواه
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک
  • 3 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت یا پیکان
  • پوست دلخواه یک لیمو
  • اختیاری 1/4 قاشق چایخوری دارچین
  • 9 اینچ پوسته پای انتخابی
  • کراست را آماده کنید و کنار بگذارید. تمام مواد فیلینگ پای زغال اخته را در یک قابلمه متوسط ​​با هم ترکیب کنید و خیلی خوب هم بزنید و بگذارید بجوشد. پس از جوش آمدن، حرارت را کم کنید و مرتب هم بزنید تا غلیظ شود. فیلینگ را در پوسته آماده شده پخش کنید. در یخچال بگذارید تا سفت شود. برش بزنید و لذت ببرید. باقی مانده غذاها را برای طراوت مطلوب در یخچال بگذارید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های ساده پای وگان

کیک پنیر کره بادام زمینی

بهترین پای سیب وگان (بدون لبنیات)

پای سیب وگان

بدون دستور پخت پای شکلاتی وگان

پای شکلاتی وگان

کیک پنیر بدون پخت آسان

بدون پخت چیزکیک

دستور تهیه پای کدو تنبل سالم

پای کدو تنبل وگان

پای کوکی چیپ شکلاتی Toll House

کیک دیپ دیش

دستور تهیه پای اسپند مخفیانه سالم - بدون شربت ذرت

پای اسپند وگان

دستور العمل کیک پنیر کم کربوهیدرات

کیک پنیر وگان