پاپ کورن اجاق گاز سالم | اقتصاددان خانه سالم


فهرست مطالب[Hide][Show]

روش ساده تهیه ذرت بو داده روی اجاق را که در ماهیتابه با چربی سالم درست می‌کردند، دوباره کشف کنید. هیچ وسیله خاصی لازم نیست!

پاپ کورن اجاق گاز سالم در کاسه شیشه ای

پاپ کورن یک خوراکی سالم است که هم پیر و هم جوان را به وجد می آورد!

با این حال، از آنجایی که مغزها معمولاً خیس یا تخمیر نمی شوند، حتماً آن را زیاد نخورید!

چرا پاپ کورن ارگانیک ضروری است؟

اگر پاپ کورن خانگی چیزی است که اغلب از آن لذت می برید، خرید پاپ کورن جوانه زده (مانند این مارک) را توصیه می کنم. کمی گران تر است، اما قطعا ارزشش را دارد زیرا هضم آن آسان تر است.

حداقل، روی ذرت بو داده ارگانیک اصرار کنید، زیرا مارک های معمولی احتمالاً GMO هستند و حاوی باقی مانده گلایفوسیت هستند (GMOs به شدت با Roundup اسپری می شوند). این علف کش شیمیایی به شدت مخرب سیستم ایمنی بدن و همچنین سرطان زا است.

اگر خوش شانس هستید که ذرت بو داده موروثی را در منطقه خود در دسترس دارید، با خوشحالی متوجه خواهید شد که هسته های نرم و کوچکتر پس از بیرون آمدن در دندان های شما گیر نمی کنند!

از همه برندهای مایکروفر خودداری کنید

علاوه بر اصرار بر پاپ کورن ارگانیک، مهم است که از انواع مایکروویو خودداری کنید.

این به این دلیل است که بسته بندی سمی است و روش پخت غیرطبیعی به مولکول های ذرت تبدیل می شود زیرا از داخل به بیرون (به جای بیرون به داخل) گرم می شود.

من آنقدر بزرگ شده‌ام که به خاطر بیاورم قبل از محبوب شدن مایکروویوها و «نسخه مایکروویو» پاپ کورن تجاری در یک تابه آلومینیومی دور ریختنی با هسته‌های داخل فویل برای ریختن روی اجاق گاز!

اجاق گاز در حال بازگشت!

جالب اینجاست که از آنجایی که تعداد بیشتری از مردم مایکروویو را به دلیل دناتوره شدن غذا رد می کنند، پاپ کورن اجاق گاز جیفی پاپ در حال بازگشت است (البته متأسفانه در حال حاضر تحت مالکیت جهانی ConAgra Foods است).

متأسفانه، مواد تشکیل دهنده کاملاً متفاوت است (و نه به روش خوبی) نسبت به زمانی که من بچه بودم. ناگفته نماند بسته بندی سمی آن (که بیشتر هزینه 8 دلاری است زیرا در هر تابه دور ریختنی فقط 2 قاشق غذاخوری پاپ کورن وجود دارد!)

یک تابه پاپ کورن اجاق گاز

حقیقت این است که سالم ترین راه برای تهیه پاپ کورن روی اجاق گاز است! اما، این شامل خرید یک برند یکبار مصرف و دور ریختنی از سوپرمارکت نیست.

تنها چیزی که برای تهیه پاپ کورن نیاز دارید یک تابه بزرگ استیل است. یک چربی سالم و نمک دریایی بسیار معدنی تهیه کنید و آماده حرکت هستید!

اخیراً من از قیچی مرتعی استفاده می کنم. با استفاده از این چربی سالم، ذرت بو داده منبع خوبی از فرم دست نیافتنی MK4 ویتامین K2 می شود.

پاپ کورن با این روش بسیار آسان است و تعداد وسایلی را که باید در کابینت آشپزخانه نگهداری شوند کاهش می دهد.

روش اجاق گاز DIY همچنین از تابه‌ها و فویل‌های آلومینیومی «GMO Jiffy» با طعم‌دهنده کره تقلبی، ذرت GMO و اسید سیتریک، نگهدارنده‌های مصنوعی سمی (TBHQ – tert-Butylhydroquinone) و حتی رنگ تقلبی اجتناب می‌کند!

سال‌ها پیش، یک ویدیوی تنقلات سالم برای بنیاد وستون آ. پرایس فیلم‌برداری کردم. تکه پاپ کورن روی اجاق گاز بخشی از دستور پخت زیر است.

امروز هم دقیقا همینطور درست می کنم!

جایزه! اگر از این روش پاپ کورن اجاق گاز لذت می برید، این دستور پخت سورگوم را نیز امتحان کنید که نسخه سنتی هند است.

تنوع پاپ کورن کاراملی

برای تعطیلات، ممکن است بخواهید از پاپ کورن قارچ ارگانیک (بزرگ و گرد بیرون می آید) استفاده کنید و با کره خانگی بریزید (پاپ کورن خنک شده را روی ورقه های کوکی پخش کنید).

این تنوع سرگرم کننده یک هدیه خوشمزه از پاپ کورن کاراملی سالم برای دوستان و خانواده می سازد!

پاپ کورن اجاق گاز با چربی سالم در کاسه شیشه ای

پاپ کورن آسان اجاق گاز

دستورالعمل ها

  1. روغن نارگیل و ذرت بو داده را در یک تابه سنگین روی حرارت متوسط ​​به بالا اضافه کنید.

  2. با یک درب شیشه ای بپوشانید و روی حرارت متوسط ​​چند بار تکان دهید تا شروع به جوشیدن کند (حدود 3-5 دقیقه).

  3. پس از شروع جوشاندن، حرارت را کم کنید و گهگاهی به تکان دادن ملایم ماهیتابه در حالی که روی حرارت است ادامه دهید تا جوشاندن از بین برود.

  4. پاپ کورن را در یک کاسه بزرگ بریزید و روی کره آب شده بپاشید. در صورت تمایل روی نمک دریا به مزه یا مخمر تغذیه ای اختیاری بپاشید.

ارزش غذایی

پاپ کورن آسان اجاق گاز

مقدار در هر وعده (1 فنجان)

کالری 91
کالری از چربی 63

٪ ارزش روزانه*

چربی 7 گرم11%

چربی اشباع 6 گرم30%

چربی تک غیراشباع 1 گرم

کربوهیدرات ها 6 گرم2%

فیبر 1 گرم4%

پروتئین 1 گرم2%

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.

پاپ کورن اجاق گاز سالم با کره در اتاق نشیمن



Source link