وافل پوره سیب زمینی با سوسیس چینی


وافل پوره سیب زمینیوافل پوره سیب زمینی

وقتی نوجوان بودم، اغلب با احساس گرسنگی باورنکردنی از مدرسه به خانه می آمدم. تنقلات زیادی در خانه‌ام وجود نداشت، اما همیشه می‌توانستم بسته‌هایی از پوره سیب‌زمینی فوری را پیدا کنم که خانواده‌ام از Costco خریده بودند. بنابراین من این پوره سیب زمینی فوری را پختم و سوسیس و پیاز چینی سرخ شده را برای طعم بیشتر اضافه کردم. خوردن پوره سیب زمینی در حین تماشای دختران طلایی به یک مراسم بعد از ظهر تبدیل شد.

به عنوان اشاره ای به ماجراجویی های آشپزی دوران جوانی ام، وافل پوره سیب زمینی را با سوسیس چینی درست کردم. من عاشق این هستم که چگونه اتو وافل جیب های نازک و تردی ایجاد می کند که به خوبی با بافت نرم پوره سیب زمینی تضاد دارد. پیازهای ورقه شده نیز طعم معطری به وافل می دهد. این وافل های پوره سیب زمینی به تنهایی عالی هستند یا با من سرو می شوند سس فلفل دلمه ای شیرین یا هر نوع چیلی ترد!

وافل پوره سیب زمینیوافل پوره سیب زمینی

نکات آشپزی برای وافل پوره سیب زمینی

وافل ساز

وافل‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. من معمولا از این مربع استفاده می کنم وافل ساز Cuisinart (پیوند وابسته)، اما بسیاری از شما احتمالاً وافل ساز با برند یا شکل متفاوتی دارید. بنابراین، زمان پخت این وافل‌های مختلف ممکن است یکسان نباشد. از زمان های پخت ذکر شده در دستور غذا به عنوان یک راهنمای تقریبی استفاده کنید. وافل های شما زمانی که قهوه ای طلایی شدند تمام می شوند.

از پوره سیب زمینی تازه تهیه شده استفاده نکنید

پوره سیب زمینی تازه درست شده برای این دستور خیلی نرم هستند و رطوبت زیادی دارند. برای وافل پوره سیب زمینی ترد، بهتر است از پوره سیب زمینی استفاده کنید که یک شبه در یخچال سرد شده است. اگر به شما فشار داده شده است و می خواهید پوره سیب زمینی و وافل را در همان روز درست کنید، می توانید پوره سیب زمینی را صبح درست کنید. سپس پوره سیب زمینی پخته شده را روی بشقاب ها پخش کنید و بگذارید چند ساعت در یخچال بماند و سپس از آن برای تهیه وافل استفاده کنید.

دستور العمل های بیشتر وافل

وافل تارووافل تارو

وافل تارو: این وافل تارو طلایی با طعم های خاکی و اومامی بسته بندی شده است. آنها از بیرون به طرز لذت بخشی ترد و در داخل نرم هستند.

وافل موچی زنجبیلوافل موچی زنجبیل

وافل موچی زنجبیل: این وافل های موچی برای صبحانه تعطیلات شما عالی هستند! من از نان زنجبیلی الهام گرفتم و ادویه های زیادی را در این وافل موچی بسته بندی کردم.

وافل پوره سیب زمینیوافل پوره سیب زمینی

PIN EMAIL PIN

خدمات: 10 وافل های کوچک

نویسنده: لیزا لین

وافل پوره سیب زمینی با سوسیس چینی

سیب زمینی پوره شده باقی مانده است؟ آنها را به وافل پوره سیب زمینی تبدیل کنید! وافل ها دارای جیب هایی از بافت ترد همراه با طعم معطر و خوش طعم از سوسیس و پیازچه چینی هستند.برای این دستور، من از وافل ساز مربعی Cuisinart برای پخت وافل ها استفاده کردم. بسیاری از شما احتمالاً یک اتو وافل با مارک یا شکل متفاوت دارید، به این معنی که زمان پخت ممکن است متفاوت باشد. از زمان های پخت زیر به عنوان یک راهنمای تقریبی استفاده کنید.

زمان آماده سازی20 دقایق

زمان پخت30 دقایق

عناصر

  • 2 1/2 فنجان ها (حدود 560 گرم) باقیمانده پوره سیب زمینی، یک شب سرد شده (به یادداشت 1 مراجعه کنید)
  • 1/2 فنجان (60 گرم) آرد همه منظوره، حجم با روش قاشق و جارو اندازه گیری شد
  • 1 قاشق چایخوری نمک کوشر کریستال الماس یا 1/2 قاشق چایخوری نمک دریا
  • 1/2 قاشق چایخوری سیر دانه بندی شده
  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل سفید آسیاب شده، می توانید با فلفل سیاه ساب کنید
  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل حلب، اختیاری (به یادداشت 2 مراجعه کنید)
  • 1 تخم مرغ بزرگ
  • 1/4 فنجان (60 میلی لیتر) شیر کامل
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون، به علاوه موارد دیگر برای مسواک زدن اتو وافل
  • 1/2 فنجان (حدود 70 گرم) سوسیس چینی ریز خرد شده، (نگاه کنید به یادداشت 3)
  • 1/2 فنجان (حدود 20 گرم) پیازچه نازک برش داده شده

دستورالعمل ها

  • در ظرفی پوره سیب زمینی، آرد، نمک، سیر گرانوله، فلفل سفید، فلفل حلب (در صورت استفاده)، تخم مرغ، شیر و روغن زیتون را با هم مخلوط کنید. سوسیس چینی و پیازچه را داخل کاسه بریزید و هم بزنید تا همه مواد خوب با هم ترکیب شوند.

  • یک وافل ساز را با حرارت متوسط ​​گرم کنید. برای چرب کردن اتو وافل مقداری روغن زیتون در ظرفی بریزید. پس از گرم شدن از قبل، روغن زیتون را روی صفحات بالا و پایین وافل وافل بمالید.

  • مقداری از مخلوط پوره سیب زمینی را داخل وافل وافل خود بریزید. وافل من 4 وافل کوچک مربعی شکل درست می کند و من از یک قاشق بزرگ بیسکویت برای ریختن حدود 1/3 فنجان از مخلوط پوره سیب زمینی در هر ربع استفاده می کنم. اگر یک وافل بلژیکی دایره ای دارید، ممکن است بخواهید خمیر بیشتری را در مرکز قرار دهید تا وافل بزرگتری ایجاد کنید.

  • وافل ساز را ببندید و وافل ها را به مدت 5 دقیقه بپزید. درب آن را باز کنید و رنگ وافل ها را بررسی کنید. اگر کمی طلایی شدند (مانند عکس زیر)، وافل ها را ۲ تا ۳ دقیقه دیگر بپزید. اگر وافل ها به سختی قهوه ای شده اند، به چند دقیقه دیگر نیاز دارند. صفحات پایینی وافل من داغتر از قسمت بالایی هستند، بنابراین من دوست دارم وافل ها را بعد از 5 دقیقه برگردانم تا مطمئن شوم که هر دو طرف به طور یکنواخت پخته شده اند. وافل ها را تا زمانی بپزید که رج ها طلایی و رنگ جیب ها قهوه ای پررنگ شود، که نشانه ترد بودن جیب هاست.

  • وافل های پخته شده را به توری خنک کننده منتقل کنید و به پخت بقیه وافل ها ادامه دهید. آنها را گرم با سس فلفل دلمه ای شیرین یا هر نوع ترد فلفلی سرو کنید!

یادداشت

  1. باقی مانده پوره سیب زمینی: پوره سیب زمینی تازه درست شده برای این دستور خیلی نرم است و رطوبت زیادی دارد. برای وافل پوره سیب زمینی ترد، بهتر است از پوره سیب زمینی استفاده کنید که یک شبه در یخچال سرد شده است. اگر به شما فشار داده شده است و می خواهید پوره سیب زمینی و وافل را در همان روز درست کنید، می توانید پوره سیب زمینی را صبح درست کنید. سپس پوره سیب زمینی پخته شده را روی بشقاب ها پخش کنید و بگذارید چند ساعت در یخچال بماند و سپس از آن برای تهیه وافل استفاده کنید.
  2. فلفل حلب: من فلفل حلب را برای ادویه اضافه کردم، اما می توانید آن را کنار بگذارید یا از نوع دیگری از فلفل چیلی استفاده کنید. گوچوگارو خوب عمل می کند، اما در مقایسه با فلفل حلب تندتر است. اگر از گوچوگارو استفاده می کنید، ممکن است بخواهید از 1/2 قاشق چایخوری از آن (یا بیشتر) برای این دستور استفاده کنید.
  3. سوسیس چینی در اندازه های مختلف می آید اگر قطر سوسیس حدود 1/2 اینچ است، قبل از برش دادن آنها به قطعات کوچکتر، آنها را از وسط برش دهید. اگر سوسیس‌ها پهن‌تر هستند، قبل از اینکه سوسیس‌ها را به قطعات کوچک برش دهید، سوسیس را یک چهارم کنید.
  4. دستورالعمل های انجماد: اگر می خواهید یک دسته بزرگ درست کنید، وافل ها را روی یک تابه یا بشقاب های بزرگ فریز کنید. پس از یخ زدن، وافل ها را به کیسه فریزر منتقل کنید. برای گرم کردن مجدد وافل ها، آنها را در دمای 400 درجه فارنهایت (205 درجه سانتیگراد) به مدت 6 تا 8 دقیقه بپزید.
  5. اطلاعات تغذیه: از آنجایی که همه ما از دستور العمل های مختلفی برای تهیه پوره سیب زمینی استفاده می کنیم و آهن وافل را با مقادیر مختلف روغن مسواک می زنیم، محاسبه اطلاعات دقیق تغذیه دشوار است. از اطلاعات زیر به عنوان یک دستورالعمل تقریبی استفاده کنید.

تغذیه

خدمت: 1وافل کوچک | کالری: 191کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 14g | پروتئین: 4.2g | چربی: 12.4g | چربی های اشباع شده: 3.1g | کلسترول: 34میلی گرم | سدیم: 388میلی گرم | فیبر: 1.4g | قند: 2.3g

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟@hellolisalin را تگ کنید یا یک امتیاز ستاره بگذارید و در وبلاگ نظر دهید!





Source link