هیچ چیز شبیه دوستان قدیمی نیست • Kath Eats

خلاصه ای از سفر ما به تور آکوستیک دوستان قدیمی بن رکتور در دورهام و سایر موارد بهاری!

تور دوستان قدیمی بن رکتور با دوستان قدیمی!

من و لینسی از سالی که به شارلوتزویل نقل مکان کردم با هم دوست بودیم. مردم قبلا فکر می کردند ما در ACAC خواهر هستیم!

ما همیشه به موسیقی بن رکتور عشق مشترک داشتیم و این پنجمین یا ششمین بار است (یادم نمی‌آید!) او را با هم می‌بینیم. اولین بار در تئاتر کوچک جفرسون ما اینجا در Cville بود و از آن زمان تا کنون او را دوست داشته ایم!

وبلاگ غذا (8 از 24)

ما به هر فرصتی می پریم تا بن را در تور ببینیم. ما اولین بار او را در سال 2015 دیدیم. در سال 2016 یک ملاقات و احوالپرسی انجام دادیم و من و لینسی برای نمایش به رالی رفتیم.

فود بلاگ-165057

تابستان گذشته به دام گرگ رفتیم تا او را روی صحنه بزرگ با یک گروه کامل ببینیم.

کنسرت بن رکتور سرگرمی تابستانی

این بار به سمت دورهام به مرکز هنرهای نمایشی دورهمی رفتیم تا نسخه آکوستیک تور او را ببینیم. و ما صندلی های ردیف دوم داشتیم!!

The Younger B&B

ما با این زوج دوست داشتنی ماندیم که ما را در تخت خواب و صبحانه خود در هیلزبورو میزبانی کردند! اقامتگاه ها راحت بود و وعده های غذایی در آن گنجانده شده بود!

جمعه که برای ناهار دیرهنگام رسیدیم، مامان سالاد مرغ، چیپس و انگور داشت که میل کنیم!

به علاوه یک کیک غذای فرشته فوق العاده خوشمزه با خامه فرم گرفته و انواع توت ها!

به عنوان یک عاشق موسیقی، پدر با ما به برنامه آمد! اولین کنسرت بن رکتور او. او گفت فراتر از انتظار است:)

شام در بول سیتی برگر

پدر ما را به بول سیتی برگر برد، جایی که قبل از نمایش یک شام معمولی خوردیم.

یک عصر عالی برای ناهار خوری در فضای باز.

ترشی سرخ شده، دو بچه سیب زمینی سرخ کرده و یک همبرگر آبدار که طعم خانگی داشت (به بهترین شکل) تقسیم کردیم.

ما به سمت DPAC رفتیم و چند دقیقه برای کشتن فرصت داشتیم، بنابراین در American Tobacco قدم زدیم تا منطقه را به Lynsie نشان دهیم.

نمایش باور نکردنی بود!! ما خیلی به هم نزدیک بودیم و بن مثل همیشه شوخ طبعی و سرگرمی خود را به ارمغان آورد. من عاشق آواز خواندن تماشاگران هستم. ما نمی خواستیم تمام شود!

تا ساعت 11 نرسیدم خونه و تا نیمه شب نخوابیدم! صبح، مامان، لینسی و من برای قهوه و کلوچه به کاپ-آ-جو رفتیم. و سپس به جاده بازگشتیم تا به سی ویل و همه بچه هایمان برگردیم. 6.5 ساعت تو ماشین بی وقفه حرف زدیم!

چیزهای دیگر بهار

سریال غروب کوه کارتر

اولین کنسرت غروب پنجشنبه شب در کوه کارتر هفته گذشته آغاز شد. دوستان توماس در گروه The Root Cellar Remedy هستند و ما برای تماشای بازی آنها بالا رفتیم.

88 درجه بود و بهترین روز برای غروب آفتاب! من فراموش می کنم زیباست که گاهی اوقات در کوه زندگی می کنم.

ما چند سیدر Bold Rock خوردیم و این پیتزا را برای شام به اشتراک گذاشتیم.

بزرگداشت بیبی ویولت!

دوست من اریکا، مادر فرن (دوقلوی توس در موعد مقرر!) در انتظار بچه شماره 2 است. نام دیگر گیاه شناسی در حال پیوستن به خانواده است – ویولت! عاشق نام او! من به افتخار او همه چیز را بنفش پوشیدم <3

ما برای اریکا در کیک بلوم یک آبپاش بچه داشتیم (موضوعات گلی بیشتر!)

من بعد از آن یک بازی فوتبال داشتم و قصد نداشتم هیچ حبابی بنوشم – تا زمانی که گل رز NA را پیشنهاد کردند! من بسیار خوشحالم که می بینم نوشیدنی های NA بیشتر در منوهای معمولی ظاهر می شوند.

بستنی مرکز شهر

من و توس بعد از مدرسه در یکی دیگر از روزهای زیبای بهاری برای بستنی در مرکز شهر قدم زدیم. بهار فصل مورد علاقه من نیست زیرا من غیرقابل پیش بینی بودن آب و هوا را دوست ندارم – یک روز 57 / روز دیگر 85 درجه. با این حال، هنگامی که یک روز گرم بهاری عالی داشته باشید – هیچ چیز مانند آن وجود ندارد!

همه بیس بال

مازن در فصل بیسبال است. از آنجایی که در بهار امسال یک سطح را به ماژورز در لیگ کوچک صعود کرده است، او 3-4 بار در هفته تمرین یا یک بازی دارد. یک گام بزرگ نسبت به تیم های ورزشی یک بار در هفته که تا به حال داشته ایم. ممکن است فکر کنید که خیلی زیاد است، اما به نظر من آنقدر عالی است که وقت تیمی زیادی داشته باشید که بهتر از همیشه است! (هر چند که شام ​​شب های هفته را کمی چالش برانگیز کرده است. ما ساعت 5:00 قبل از شروع بازی های او در ساعت 6:00 غذا می خوردیم).

رنگ اسموتی رنگ

آیا جزیره آشپزخانه خود را به این اسموتی نخودی سبز رنگ کنیم!؟

من رنگ ها را با شدت مطالعه کرده ام. در اینجا برخی از مدعیانی هستند که من ورق های Peel n Stick را از Samplize سفارش دادم.

همه چیز سرگرم کننده و بازی بود تا اینکه توس آنها را از دیوار جدا کرد و مچاله کرد – آههه.

نوشیدنی

من مجبور شدم این نوشیدنی را از شب دختران در Bebedero به اشتراک بگذارم! اسمش «Donde esta mis pantalones» است؟ و ترکیبی از مزکال، لیموترش و میوه های استوایی با آویشن دودی بود!

زندگی روزمره

این را در حالی گرفتم که همه در یک بعد از ظهر معمولی در اتاق مازن جمع شده بودیم. بسیار دقیق از زندگی روزمره!