نتایج کارآزمایی بالینی قوی موی HUM


آدامس‌های تقویت‌شده موی HUM که از نظر بالینی برای بهبود استحکام و رشد مو نشان داده شده است، رویایی برای هر کسی است که امیدوار است تارهای خود را به سطح بعدی برساند. در زیر، بهبودهای قابل سنجش در سلامت و شادابی مو را که زنان در کارآزمایی بالینی Hair Strong تجربه کردند، کشف کنید.

Hair Strong ظاهر، بافت و طعم کاملاً جدیدی دارد. این صمغ ارتقا یافته (که قبلا به عنوان موی شیرین مو شناخته می شد) دارای طعم جدید خوشمزه (طعم شیرین توت فرنگی)، شکل قلب جدید و بافت نرم تر است. همچنین اتفاقاً این اولین لثه مو است که از نظر بالینی مورد مطالعه قرار گرفته است، و تنها پروژه Clean Label دارای گواهینامه صمغ مو است. ما آنقدر به توانایی های آن اطمینان داشتیم که روی یک کارآزمایی بالینی سرمایه گذاری کردیم تا ببینیم این مکمل صمغی واقعا چقدر موثر است. ببینید چگونه بازی A خود را به پیش برد.

لثه های قوی موی Hum Nutrition

موهای ناراضی؟

ما آن را دریافت می کنیم. این می تواند یک مبارزه واقعی برای سالم نگه داشتن مو، براق، قوی و در حال رشد باشد. خبر خوب این است که شما تنها نیستید و ما فقط صمغی را برای شما داریم که توسط علم پشتیبانی شده است، در تحقیقات آزمایش شده و خوشمزه است.

تا سن 50 سالگی، 40 درصد از زنان با ریزش مو و مدیریت مو سر و کار دارند، در حالی که 50 درصد از زنان در طول زندگی خود با ریزش مو دست و پنجه نرم می کنند. و کسانی را که برای رشد موهای خود تلاش می کنند را فراموش نکنیم. یکی دیگر از مشکلات به همان اندازه مهم و خسته کننده.

ناامیدی احتمالی و میل به داشتن موهای سالم و براق دلایل زیادی برای جستجوی کمک مکمل برای مقابله با این مشکل است. از لحاظ تاریخی، Hair Sweet Hair یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌های Sephora بوده است و اکنون، با به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیز، Hair Strong بدون شک مشعل را به جلو خواهد برد.

Hair Strong اولین لثه مو است که از نظر بالینی برای موهای قوی تر و سالم تر مورد مطالعه قرار گرفته است. تمام مواد تشکیل دهنده این صمغ خوش طعم با بیوتین، اسید فولیک، B12 و روی ساخته شده است و به عنوان یک فرمول کمک می کند:

  • بهبود استحکام مو
  • رشد مو را تقویت کنید
  • کاهش ریزش قابل مشاهده
  • افزایش پری مو

در اصل، این مانند کود برای موهای شما است.

ترکیبات قوی مو:

صمغ Hair Strong حاوی بیوتین (که از سلامت مو، پوست و ناخن حمایت می کند)، روی (که به سلامت فولیکول های مو کمک می کند، به کاهش ریزش مو کمک می کند) و Fo-Ti (که به تحریک رشد موی سالم و حفظ رنگ سالم کمک می کند). جنیفر مارتین-بیگرز، دکترا، MS، RDN، توضیح می‌دهد که در حالی که مواد اصلی با موهای شیرین اصلی تغییر نکرده است، ما می‌خواستیم همان فواید را ارائه دهیم، اما طعم و بافت را تغییر دهیم تا خوشمزه‌تر شود. معاون امور علمی و آموزش در HUM Nutrition. او می‌گوید: «Hair Strong حاوی ترکیبی منحصر به فرد از موادی است که به سلامت فولیکول‌های مو کمک می‌کند، که اکنون در مطالعات بالینی نشان داده‌ایم که منجر به قوی‌تر شدن موها و رشد بیشتر موها می‌شود.» همچنین باعث ایجاد تغییراتی در مو می شود که پس از مصرف مداوم آن به مدت شش ماه به وضوح قابل توجه است.

اما واقعا لثه هیر استرانگ چقدر موثر است؟ ما یک مطالعه تصادفی، دوسوکور و کنترل‌شده با دارونما (معروف به استاندارد طلایی) را انجام دادیم که اثربخشی آدامس‌های قوی مو را که هر روز مصرف می‌شد، ارزیابی می‌کرد – و نتایج هیجان‌انگیز بود.

دریابید که موها چقدر قوی هستند.

لثه های قوی موی Hum Nutrition

چگونه مطالعه کار کرد

65 زن 18 تا 60 ساله با موهای نازک در این مطالعه شرکت کردند.

ما از یک آزمایشگاه تحقیقاتی شخص ثالث استفاده کردیم که در آن شرکت‌کنندگان آدامس‌های قوی مو یا آدامس‌های دارونما را برای مصرف روزانه به مدت شش ماه دریافت کردند. دکتر مارتین-بیگرز توضیح می دهد که تحت نظارت یک متخصص پوست، استحکام مو و پوست سر آنها برای اندازه گیری پایه ارزیابی شد. “استحکام مو توسط یک قطعه ویژه از تجهیزات ارزیابی شد که کشش فزاینده ای را به تارهای مو تا حد شکست اعمال می کند. رشد مو با یک قطعه تجهیزاتی که از یک تکه مو و پوست سر استفاده می‌کند و میزان مو را ثبت می‌کند، ارزیابی شد.» پس از شش ماه، آزمودنی‌ها برگشتند و اندازه‌گیری‌های قدرت و رشد را تکرار کردند. آنها همچنین به سوالاتی در مورد هرگونه تغییر احتمالی در کیفیت موهایشان پاسخ دادند.”

هام تغذیه مو صمغی قوی

نتایج بالینی قوی مو

از آنجایی که این یک مطالعه دوسوکور بود، شرکت‌کنندگان نمی‌دانستند کدام آدامس حاوی مواد فعال واقعی است – که کشف نتایج آن‌ها بسیار هیجان‌انگیزتر بود.

پس از شش ماه مصرف روزانه هیر استرانگ:

  • 94٪ متوجه بهبود استحکام مو شدند
  • 89 درصد رشد موی سریع‌تری داشتند
  • 91 درصد متوجه رنگ‌های زنده‌تر شدند
  • 91% شاهد ریزش کمتری بودند
  • 86 درصد متوجه افزایش پری شدند

نگران نباشید، رشد مو و تغییرات قابل مشاهده ممکن است زمان ببرد تا متوجه شوید. برخی ممکن است به محض سه ماهگی متوجه تغییراتی در موهای خود شوند. دکتر مارتین-بیگرز توضیح می دهد: “مطالعه بالینی روی Hair Strong تفاوت ها را پس از مصرف آدامس یا دارونما پس از شش ماه ارزیابی کرد.” ما شاهد بهبودهایی در هر دو معیار قدرت و رشد در مقایسه با مصرف آدامس پلاسبو بودیم و آزمودنی‌ها بهبود در استحکام، رشد، درخشندگی، پری و کاهش ریزش مو را گزارش کردند.

دلایل زیادی برای ریزش و نازک شدن مو وجود دارد. اگر نگران هستید که ممکن است وضعیت پزشکی یا ریزش موی شما هشدار دهنده باشد یا با علائم دیگری همراه باشد، قبل از مصرف محصول با پزشک خود مشورت کنید.

چه طور باید شروع کرد

هر روز، در هر زمانی از روز، دو آدامس Hair Strong مصرف کنید. بله، به همین راحتی است. قبل از اینکه متوجه شوید، در شش ماه مصرف روزانه اینها، از طعم موهای سالم تر و قوی تر لذت خواهید برد.