نان سیب – بهترین دستور پخت خانگی


شما عاشق این دستور پخت نان سیب کلاسیک خواهید شد، با طعم شیرین سیب دارچینی که در هر لقمه نرم و خوشمزه بسته بندی شده است!

طرز تهیه نان سیب هلندی آسان

نان دارچینی سیب مات شده

این نان سریع سیب مرطوب یک صبحانه یا میان‌وعده مناسب پاییزی است.

این یک هدیه عالی برای تعطیلات یا تشکر برای دوستان و خانواده است، با طعمی که شما را به یاد سرخ کردنی های سیب داغ، کیک سیب شیرین، و یک رول دارچینی مات شده می اندازد، همه در یک زمان.

به عبارت دیگر، مقاومت در برابر این دستور العمل شگفت انگیز تقریباً غیرممکن است!

برای نان سیب شکر دارچینی به مخمر نیازی نیست. و باقیمانده غذا را می توان برای یک روز بارانی یا برای تهیه غذای یکشنبه منجمد کرد تا در تمام طول هفته از آن لذت ببرید.

بهترین بخش این است که کل آشپزخانه شما بوی سینابون کلاسیک و پای سیب خانگی را می دهد که مستقیماً از فر بیرون آمده است.

شما همچنین ممکن است رول دارچینی را دوست داشته باشید – 4 ماده

نان سیب خانگی

نان سیب مادربزرگ

دستور پخت زیر از نان سیب هلندی معروف مادربزرگ من اقتباس شده است.

کیک سیب خانگی او زمانی که من بزرگ شدم مورد علاقه خانواده بود. او آن را در تمام مجالس تعطیلات ما سرو می کرد، زیرا ما همیشه از او التماس می کردیم که آن را درست کند!

سال ها بعد، هنوز هم بهترین دستور پخت نان سیبی است که تا به حال پیدا کرده ام دو فنجان کامل سیب خرد شده داخل خمیر بسته بندی شده و شکر دارچینی می چرخد ​​که این غذای سنتی سیب را کاملا غیرقابل مقاومت می کند.

خوانندگان نیز عاشق این کوکی های گلوله برفی هستند

در بالا، ویدیوی دستور پخت نان سیب را تماشا کنید

دستور تهیه نان سیب دارچینی مرطوب

مواد اولیه نان سیب خانگی

دستور غذا فقط به چند ماده اولیه نیاز دارد که ممکن است از قبل در خانه داشته باشید.

شما به دارچین آسیاب شده، عصاره وانیل خالص، آرد، بکینگ پودر، جوش شیرین، نمک، شکر، شیر دلخواه، روغن یا سس سیب و سیب های ریز خرد شده نیاز دارید.

من برای نان توی عکس ها از سیب بریبرن استفاده کردم. انواع دیگر مانند گرنی اسمیت، هانی کریسپ، پینک لیدی یا فوجی نیز برای استفاده مناسب هستند.

دو فنجان سیب خرد شده برابر با دو سیب متوسط ​​است. می توانید سیب ها را پوست بگیرید یا بدون پوست بگذارید. کاملا به شما بستگی دارد.

آردهایی که در این دستور العمل کار می کنند شامل آرد سفید (همه منظوره)، آرد املا یا آرد جو دوسر برای نسخه بدون گلوتن است. ما اینجا آرد بادام یا آرد نارگیل را امتحان نکرده ایم.

می توانید از شکر معمولی، شکر قهوه ای یا شکر نارگیل، شکر خرما تصفیه نشده، یا اریتریتول دانه بندی شده یا زایلیتول برای یک نان سیب بدون شکر استفاده کنید.

نان سیب طبیعی گیاهی در حال حاضر بسیار سالم است، اما برای نسخه بدون روغن می توانید موز له شده، خامه ترش یا سس سیب اضافی را جایگزین کنید. همچنین به جای روغن با کره بادام نرم شده کار می کند.

*اگر کیک سیب را ترجیح می دهید، این کیک ساده سیب را امتحان کنید

طرز تهیه نان سیب خانگی
کیک لوف سیب

طرز تهیه نان سیب

اگر می خواهید رویه دارچینی درست کنید، دارچین آسیاب شده را در یک ظرف کوچک به دو قاشق غذاخوری شیر بریزید و این ظرف را کنار بگذارید.

فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید و یک قالب استاندارد 9×5 اینچی را چرب کنید. من اغلب کف تابه را با یک تکه کاغذ روغنی می پوشانم، زیرا این کار به شما امکان می دهد پس از پخت به راحتی نان را بیرون بیاورید.

در یک کاسه بزرگ، آرد، شکر دلخواه، جوش شیرین، بکینگ پودر، نمک و دارچین آسیاب شده را با هم مخلوط کنید.

بقیه مواد را به جز ظرف کوچک رزرو شده اضافه کنید. آنقدر هم بزنید تا کاملاً مخلوط شوند. این خمیر نان سیب را در قالب نان آماده شده صاف کنید.

از یک قاشق برای چرخاندن رویه دارچینی اختیاری استفاده کنید. سپس در طبقه وسط فر به مدت پنجاه دقیقه یا تا زمانی که خلال دندانی که در وسط نان فرو کرده اید عمدتاً تمیز بیرون بیاید بپزید.

اجازه دهید شیرینی سیب خنک شود. پس از خنک شدن کامل، من دوست دارم قالب نان را با پارچه ای شل بپوشانم و بگذارم یک شب روی پیشخوان یا در یخچال بماند.

طعم و بافت کرکی روز بعد، پس از خروج رطوبت اضافی، حتی بهتر می شود. اگر این مسیر را می‌روید، هنگام پوشاندن نان حتماً یک دهانه کوچک بگذارید تا از رطوبت محبوس شده خیس و متراکم نشود.

باقیمانده غذا را بعد از یک روز در ظرف دربسته در یخچال بگذارید. نان سیب سبک و سالم باید تا چهار روز تازه بماند.

یا نان باقیمانده را تا سه ماه در یک ظرف دربسته دربسته برش دهید و فریز کنید. قبل از سرو آب گرم کنید و در صورت تمایل در مایکروویو یا فر برشته شده گرم کنید.

در حالی که دارچین تمام شد، مافین بلوبری سالم درست کنید

بهترین نان کیک سیب سالم

چگونه دستور پخت را سرو می کنید؟

نان به تنهایی خوب است. یا کره بادام، پنیر خامه ای، کره بادام زمینی، کره کدو تنبل، کره نارگیل ذوب شده، یا فراستینگ وانیلی مورد علاقه خود را روی آن قرار دهید.

برای نان سیب هلندی یا آمیش: با ترکیب 1/2 فنجان پودر قند با 1-2 قاشق غذاخوری شیر دلخواه و اختیاری 1 قاشق غذاخوری کره ذوب شده یا روغن نارگیل لعاب درست کنید.

با هم زدن یک مشت کشمش یا نارگیل خرد شده طعم آن را تغییر دهید. یا سعی کنید به جای آن تعدادی از سیب ها را با آناناس خرد شده جایگزین کنید.

سیب های مانده؟ دستور غذای ترد سیب را درست کنید یا بلغور جو دوسر دارچینی سیب

دستور تهیه نان سریع سیب چرخش دارچین
  • 2 فنجان ها سیب ریز خرد شده
  • 2 فنجان ها آرد سفید، اسپلیت یا جو دوسر
  • 2 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • 3/4 قاشق چایخوری نمک
  • 1/2 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 1/2 قاشق چایخوری دارچین
  • 3/4 فنجان شکر، در صورت تمایل تصفیه نشده
  • 1 فنجان شیر انتخابی
  • 3 1/2 قاشق غذاخوری روغن یا سس سیب برای کم چرب
  • 2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
  • می‌توانید دارچین را با مواد خشک اضافه کنید، یا آن را با 2 قاشق غذاخوری شیر مخلوط کنید و درست قبل از پخت آن را در نان بچرخانید (برای مشاهده تصویری، ویدیوی دستور بالا را ببینید).فر را با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. مواد خشک را خیلی خوب هم بزنید. باقیمانده مواد را اضافه کنید تا به شکل خمیر در بیاید، در یک قالب چرب شده به ابعاد 9×5 صاف کنید و 50 دقیقه یا تا زمانی که خلال دندانی که در مرکز نان سیب فرو کرده اید، عمدتاً تمیز بیرون بیاید، بپزید. بگذارید خنک شود. من دوست دارم یک شب با یک پارچه بپوشانم و روز بعد سرو کنم، زیرا طعم و بافت آن حتی بهتر است. باقیمانده ها را نیز می توان برش داد و منجمد کرد. در صورت تمایل، با آیسینگ مورد علاقه خود یا دستور پخت لعاب ساده که قبلا در این پست نوشته شده است، یخ بزنید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور پخت نان سریع شیرین

بهترین دستور پخت نان موز شکلاتی تلخ

نان موز شکلاتی

نان توت فرنگی خانگی

نان توت فرنگی

بهترین نان موز آرد بادام

آرد بادام نان موز

نان هویج خانگی

نان هویج

دستور پخت نان موز سالم

نان موز سالم

دستور پخت نان آناناس

نان آناناس

نان پرتقالی کرن بری

طرز تهیه نان کدو حلوایی شکلاتی

نان کدویی شکلاتی