معرفی برنامه گیاهی برای غلبه بر دیابت!


کتاب جدید من، برنامه گیاهی برای غلبه بر دیابت: راهنمای پیشگیری و مدیریت، امروز به کتابفروشی ها می رسد! کپی خودت از کتاب من بگیر اینجا.

رژیم غذایی مناسب برای کمک به دفع و درمان دیابت و کاهش عوارض چیست؟ آخرین علم می گوید که این رژیم غذایی سرسبز با گیاهان در هر رنگ، بافت و طبقه بندی، از جمله رنگین کمانی از سبزیجات و میوه ها، غلات کامل، حبوبات، آجیل و دانه ها، ادویه جات و گیاهان دارویی است. این از اهمیت حیاتی برخوردار است، زیرا تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم‌های غذایی مبتنی بر گیاه ممکن است مزایای ماندگاری را برای افرادی که با انواع دیابت یا پیش دیابت زندگی می‌کنند، داشته باشد. در ایالات متحده، نزدیک به 12٪ از جمعیت مبتلا به دیابت هستند و 38٪ از بزرگسالان نیز پیش دیابت را تجربه می کنند. و این حتی در میلیون ها نفری که در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند نیز نقشی ندارد.

دیابت نوع 1 و 2 می تواند منجر به پیامدهایی شود که بر سلامت، بهره وری و کیفیت زندگی تأثیر می گذارد. بر اساس مطالعات، در بین افراد مبتلا به دیابت:

  • 63 درصد از فشار خون بالا رنج می برند
  • 56 درصد مبتلا به دیس لیپیدمی (لیپیدهای غیرطبیعی خون، که خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش می دهد) دارند.
  • 18 درصد چاق هستند
  • بیش از نیمی از آنها در اثر بیماری های قلبی عروقی به ویژه بیماری های قلبی و سکته جان خود را از دست می دهند
  • در خطر ابتلا به آلزایمر و برخی سرطان ها
  • می تواند به اندام هایی مانند کلیه ها، چشم ها، اعصاب آسیب برساند که یکی از دلایل اصلی کوری و قطع اندام تحتانی است.

رژیم‌های غذایی سالم مبتنی بر گیاه، سرشار از سبزیجات، میوه‌ها، غلات کامل، لوبیا، عدس، آجیل و دانه‌ها برای کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 موثر هستند. علاوه بر این، برای افرادی که قبلاً دیابت نوع 2 دارند، یک رژیم غذایی سالم گیاهی نه تنها می تواند قند خون را بهبود بخشد و به طور بالقوه نیاز به دارو را کاهش دهد، بلکه می تواند فشار خون، کلسترول، التهاب و خطر عوارض جدی مانند کاهش یابد. بیماری قلبی و بیماری کلیوی، میشل مک مکن، MD، FACP، DipABLM، مدیر اجرایی، تغذیه و پزشکی شیوه زندگی، NYC Health + Hospitals، دانشیار پزشکی، دانشکده پزشکی NYU Grossman، پزشک حاضر، مرکز مراقبت های اولیه بزرگسالان NYC، و بهداشت + بیمارستان ها / Bellevue.

پودینگ چیا شکلاتی از برنامه گیاهی برای غلبه بر دیابت.

تسلیم نشو! شواهد علمی نشان می‌دهد که رژیم غذایی و فعالیت بدنی این قدرت را دارد که از دیابت نوع 2 جلوگیری یا به تعویق بیاندازد، نوع 2 را به بهبودی برساند، دیابت نوع 1 و 2 را به محض بروز مدیریت کند و خطرات سایر بیماری‌ها و عوارض مزمن را کاهش دهد. دیابت. نقطه عطف برنامه پیشگیری از دیابت دریافتند که تغییرات سبک زندگی به تنهایی خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را در افراد مسن تا 71 درصد کاهش می دهد. و رژیم غذایی سالمی که به پیشگیری و مدیریت دیابت کمک می کند، یک سبک غذا خوردن مبتنی بر گیاه است – به ویژه الگوهای رژیم غذایی گیاهخواری و گیاهخواری. مطالعه سلامت Adventist-2 دریافتند که هرچه رژیم غذایی گیاهی بیشتر باشد، در برابر دیابت نوع 2 محافظت بهتری دارد – گیاهخواران 77 درصد کمتر و گیاهخواران 54 درصد خطر کمتری نسبت به غیر گیاهخواران دارند. رژیم های غذایی گیاهی نیز در صورت ابتلا به دیابت به مدیریت دیابت کمک می کند و نیاز به دارو را کاهش می دهد. طبق علم، خوردن گیاهی، به‌ویژه رژیم‌های وگان، می‌تواند ABCs دیابت را بهبود بخشد: A1c، فشار خون، کلسترول خون، وزن بدن و دور کمر. رژیم غذایی گیاهی همچنین می تواند خطر بیماری قلبی، نوروپاتی و بیماری کلیوی را در صورت ابتلا به دیابت کاهش دهد.

چرا گیاهان برای سبک زندگی شما برای مبارزه با دیابت بسیار مفید هستند؟ این سبک از غذا خوردن – سرشار از غذاهای گیاهی کامل مانند غلات، لوبیا، سبزیجات، میوه ها، آجیل، دانه ها، ادویه جات و گیاهان دارویی – می تواند به مبارزه با التهاب و استرس اکسیداتیو، تقویت میکروبیوتای روده شما، حفظ وزن سالم و تقویت بدن شما کمک کند. به انسولینی که تولید می کند حساس است. درباره اینکه چگونه رژیم های غذایی گیاهی به مبارزه با دیابت کمک می کند بیشتر بیاموزید اینجا.

Minestrone از برنامه گیاهی برای غلبه بر دیابت.

پالمر، MSFS، RDN (وگان کالیفرنیا) با هدف کمک به افرادی که در حال حاضر دیابت نوع 1 یا 2 دارند، در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند یا با پیش دیابت یا دیابت بارداری دست و پنجه نرم می کنند. این کتاب با بیش از 60 صفحه اطلاعات در مورد دیابت، همراه با تحقیق و اطلاعات در مورد گیاهخواری آغاز می شود. این اطلاعات برای بیماران دیابتی، خانواده‌ها، دوستان یا میزبانانی که به دنبال درک و حمایت از آنها با دانش و غذا هستند، پایه و در عین حال گسترده و آموزنده است. همچنین نمودارهای مفید، اطلاعاتی در مورد مکمل‌هایی که ممکن است در رژیم گیاهخواری مورد نیاز باشد، نام‌ها و شکل‌های فراوان قند، بحث در مورد فواید سلامتی این رژیم غذایی و فهرستی از مواد غذایی اصلی گنجانده شده است. دستور غذاها شامل صبحانه، پیش غذا، سوپ و خورش، سالاد، کاسه، ساندویچ و تاکو، غذاهای اصلی، سوخاری ها، سس ها و سس ها، و دسر است. اکثر ظروف نیاز به یک سفر خرید دارند، مگر اینکه یکی از آنها از قبل مجهز باشد. با این حال، برخی از دستور العمل ها با منگنه انباری تهیه می شوند و بنابراین برای میزبانی که دچار مشکل شده اید ایده آل است. دستور العمل ها همچنین حاوی نکاتی برای تغییرات بدون گلوتن هستند. حکم خریدی ضروری برای مجموعه کتاب های آشپزی کتابخانه،مجله کتابخانه مرور.

در باغ سبزی خانه با کتاب جدیدم.

کتاب جدید من آنجاست برنامه گیاهی برای غلبه بر دیابت جلو می آید! سه سال طول کشید تا این کتاب را به پایان برسانم، که چندین دهه تجربه من در تغذیه و غذاهای گیاهی را به ارمغان آورد تا یک کتاب آشپزی 100٪ گیاهی ارائه دهد که می تواند به مدیریت دیابت، جلوگیری از عوارض و ارتقای سلامت مطلوب کمک کند که شامل 100 گیاهخوار آسان است. دستور العمل هایی که هم مبتکرانه و هم خوشمزه هستند. در این کتاب، من همچنین تحقیقات موجود در مورد مدیریت دیابت را با استفاده از نمودارها و نمودارهای کاربر پسند و همچنین نگرش گرم و دوستانه ای که الهام بخش شما خواهد بود، به لحنی قابل اتکا و متقاعدکننده تقسیم می کنم.

سالاد قدرت بنفش از برنامه گیاهی برای غلبه بر دیابت.

این کتاب شامل برنامه ریزی گام به گام وعده های غذایی، نکات آشپزی، و لیست خرید، و عکاسی اصلی، با دستور العمل های الهام گرفته شده از جهان، و برای سلامت قلب است که تغییر عادات غذایی را برای سلامتی و در عین حال لذت بردن از غذاهای خوشمزه آسان و راحت می کند. چه شما یک رژیم غذایی 100٪ گیاهی را در نظر دارید یا صرفاً به یک سبک تغذیه گیاهی تر روی می آورید، من اتخاذ یک سبک زندگی غیرقابل مقاومت مبتنی بر گیاه را در خانه خود آسان و راحت می کنم. مهمتر از همه، کتاب من انگیزه ای برای شروع و راهبردهایی برای پایبندی به آن فراهم می کند. امیدوارم رویکرد ساده من در مورد غذای گیاهی برای مدیریت دیابت، این کتاب آشپزی را به یک هدیه و ابزار عالی برای اعضای خانواده مبتلا به دیابت یا برای پزشکان، متخصصان تغذیه، پرستاران یا پزشکانی که بیماران دیابتی را درمان و مدیریت می کنند، تبدیل کند. کپی خودت از کتاب من بگیر اینجا، و من حتی می توانم شخصاً در صورت خرید آن را امضا کنم برنامه گیاهی برای غلبه بر دیابت از من صفحه فروشگاه. لطفاً نظرات خود را در مورد کتاب نیز به من بگویید.

در اینجا نگاهی اجمالی به یکی از دستور العمل های مورد علاقه من است برنامه گیاهی برای غلبه بر دیابت.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

یکی از خوراکی‌های گیاهی خوشمزه، آسان و سالم، کباب‌های گیاهی توفو است: تکه‌هایی از توفو و سبزیجات که روی سیخ‌ها نخی می‌شوند، سپس در یک سس خوش طعم ترش می‌شوند و کبابی یا بریان می‌شوند. این کباب ها برای یک آشپزی یا یک وعده غذایی سریع در شب مناسب هستند. آن را با یک غذای جانبی مانند برنج قهوه ای زردچوبه سرو کنید، و با یک غذای جهانی الهام گرفته شده و پر جنب و جوش آماده می شوید که به زودی فراموش نخواهید کرد.


ماریناد:

  • آب میوه از 2 لیمو
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • 1/3 فنجان گشنیز تازه خرد شده، یا 2 قاشق چایخوری خشک شده
  • 3 حبه سیر، خرد شده
  • 1 قاشق غذاخوری زنجبیل تازه خرد شده
  • 11/2 قاشق چای خوری زیره آسیاب شده
  • 1 قاشق چای خوری گشنیز آسیاب شده
  • 1 قاشق چای خوری فلفل شیرین
  • 1/2 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده
  • 1/4 قاشق چایخوری زردچوبه پودر شده
  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک (اختیاری، به دلخواه)

کباب:

  • 1 بسته بندی (14 اونس) توفوی بسیار سفت، آبکش شده
  • 2 کدو حلوایی تابستانی کوچک، برش داده شده 4 هر تکه
  • 1 پیاز کوچک، ربع
  • 1 فلفل دلمه ای متوسط، ربع شده


  1. ماریناد را درست کنید: در یک ظرف کم عمق، آب لیمو، روغن زیتون، گشنیز، سیر، زنجبیل، زیره، گشنیز، پاپریکا، دارچین، زردچوبه، فلفل و نمک (در صورت استفاده) را با هم ترکیب کنید.
  2. کباب ها را درست کنید: مایع اضافی را از توفو خارج کرده و آن را به 12 مکعب برش دهید. توفو را در ماریناد بریزید و به آرامی بچرخانید تا خوب پوشش داده شود. روی آن را بپوشانید و به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید و در این مدت دو بار مکعب ها را بچرخانید تا کاملاً در ماریناد بپوشند.
  3. یک گریل را تا متوسط ​​گرم کنید.
  4. برای هر سیخ، 1 تکه فلفل دلمه ای، 1 حبه توفوی ترشی شده، 1 تکه کدو حلوایی تابستانی، یک حبه دیگر توفوی ترشی شده، 1 تکه پیاز، یک حبه سوم توفوی ترشی شده و 1 تکه دیگر کدو حلوایی تابستانی را نخ کنید. سیخ ها را با ماریناد توفو باقی مانده در ظرف بمالید.
  5. کباب ها را به مدت 25 تا 35 دقیقه کباب کنید تا قهوه ای طلایی شوند و به میزان لازم آنها را برگردانید تا یکنواخت بپزند. (به طور متناوب، آنها را در فر از قبل گرم شده با دمای 400 درجه فارنهایت روی ورقه پخت تفت دهید تا قهوه ای طلایی و نرم شوند، حدود 20 دقیقه.) بلافاصله سرو کنید.

یادداشت

این دستور بدون گلوتن است.

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 وعده
  • کالری: 169
  • قند: 4 گرم
  • سدیم: 73 میلی گرم
  • چربی: 11 گرم
  • چربی های اشباع شده: 2 گرم
  • کربوهیدرات ها: 11 گرم
  • فیبر: 3 گرم
  • پروتئین: 10 گرم

درباره کتاب جدید من به نام برنامه گیاهی برای شکست دیابت بیشتر بیاموزید اینجا.

درباره اینکه چگونه رژیم های غذایی گیاهی به مبارزه با دیابت کمک می کند بیشتر بیاموزید اینجا.

به من نگاه کنید که از کتابم دستور پخت تهیه می کنم – عدس پخته شده –اینجا.

عکاسی برای برنامه گیاهی برای غلبه بر دیابت اثر غزاله بدیع الزمانی است.