قانون جدید کالری به ازای هر پوند کاهش وزن


بسته به اینکه کیفیت غذا را بهبود می‌بخشید یا کمیت غذا را محدود می‌کنید، ممکن است با نادیده گرفتن 10 کالری در روز یا حتی 55 کالری در روز یک پوند چربی از دست بدهید.

اگر قانون کاهش وزن 3500 کالری به ازای هر پوند کاهش وزن است، جایگزین چیست؟ برای از دست دادن نیم کیلو چربی، چند کالری کمتر باید بخورید یا چند کالری بیشتر بسوزانید؟ موضوع ویدیوی من همین است قانون کاهش کالری جدید به ازای هر پوند وزن.

مدل‌های ریاضی معتبری وجود دارد که تغییرات پویایی را که هنگام کاهش کالری رخ می‌دهد، مانند کاهش سرعت متابولیسم، در نظر می‌گیرند و به ماشین‌حساب‌های آنلاین رایگان تبدیل شده‌اند که می‌توانید از آنها برای تخمین‌های شخصی‌سازی شده استفاده کنید. برای مثال، یکی برنامه‌ریز وزن بدن از مؤسسه ملی بهداشت (http://bit.ly/NIHcalculator) و دیگری محاسبه‌گر کاهش وزن مرکز تحقیقات زیست پزشکی پنینگتون از دانشگاه ایالتی لوئیزیانا (http://bit). ly/LSUcalculator).

مشخص شده است که NIH Body Weight Planner دقیق‌تر است زیرا به نظر می‌رسد مدل LSU کاهش فعالیت بدنی را بیش از حد برآورد می‌کند، اما هر دو مزایا و معایب خاص خود را دارند. برنامه ریز وزن بدن NIH به شما می گوید که برای رسیدن به هدف کاهش وزن در یک تاریخ خاص، به چه مقدار کالری نیاز دارید و/یا چقدر بیشتر ورزش کنید. اگر روی دکمه “تغییر به حالت متخصص” کلیک کنید، می توانید نمودار و نمودار قابل صادراتی را دریافت کنید که مسیر کاهش وزن روزانه شما را نشان می دهد. در زیر و در 1:15 در من ببینید ویدئو برای دیدن برنامه ریز وزن بدن.

به عنوان مثال، اگر شما یک زن میانسال، کم تحرک و با قد متوسط ​​هستید که با 175 پوند چاق هستید و می خواهید در عرض یک سال به وزن ایده آل خود نزدیک شوید، مصرف 2000 کالری در روز از افزایش وزن و کاهش وزن در آینده جلوگیری می کند. 1400 کالری در روز وزن شما را کاهش می دهد و شما می توانید وزن کمتر را در 1700 کالری در روز حفظ کنید. اگر روزی یک مایل هم پیاده روی می کردید، کمی آزادی کالری بیشتری خواهید داشت.

با این حال، LSU Weight Loss Predictor به شما اجازه نمی دهد فعالیت بدنی را تغییر دهید، اما مزیت آن این است که مجبور نیستید یک هدف یا چارچوب زمانی را انتخاب کنید. فقط تغییرات کالری مختلف را وارد کنید و روند مورد انتظار شما را نشان می دهد، همانطور که در نمودار زیر و در ساعت 2:00 در من مشاهده می کنید. ویدئو.

آیا قانون ساده ای وجود دارد که بتوانید از آن استفاده کنید؟ آره. هر افت دائمی ده کالری در مصرف روزانه در نهایت منجر به کاهش وزن حدود یک پوند می شود، اگرچه حدود یک سال طول می کشد تا نیمی از کل تغییر وزن حاصل شود و حدود سه سال طول می کشد تا به طور کامل به وزن جدید برسید. بنابراین، کاهش 500 کالری در روز می تواند باعث کاهش وزن 50 پوندی شود که توسط قانون 3500 کالری پیش بینی شده است، اما این کاهش وزن کل است که در آن کاهش می یابد، نه کاهش سالانه، و حدود سه سال طول می کشد تا به آن برسید. انتظار می رود کمبود 500 کالری باعث کاهش وزن 25 پوندی در سال اول شود و به دنبال آن 25 پوند اضافی در طول سال های دوم و سه کاهش یابد، اما این تنها در صورتی است که بتوانید کسری 500 کالری را حفظ کنید. می توانید در نمودار زیر و در 2:38 در من ببینید ویدئو.


اگر همان رژیمی را می خورید که منجر به مشکل اصلی وزن شد، اما فقط در وعده های کوچکتر، باید انتظار داشته باشید که اشتهای شما حدود 45 کالری به ازای هر پوند از دست رفته افزایش یابد. بنابراین، اگر فقط از طریق کنترل وعده غذایی روزانه 500 کالری کاهش می‌دادید، حتی قبل از اینکه یک دوجین پوند کم کنید، آنقدر احساس گرسنگی می‌کردید که مجبور می‌شوید روزانه 500 کالری بیشتر بخورید و کاهش وزن شما از بین می‌رود. به همین دلیل، اگر رژیم غذایی یکسانی را با همان غذاها فقط در مقادیر کمتر مصرف کنید، باید 45 کالری اضافی به ازای هر پوند کاهش وزن مورد نظر خود را کاهش دهید تا گرسنگی خود را جبران کنید.

بنابراین، برای کاهش آن یک پوند، به جای مصرف تنها 10 کالری کمتر در روز با استفاده از قانون 10 کالری در هر پوند، باید 10 کالری کمتر در کنار 45 کالری کمتر مصرف کنید تا به افزایش سرعت خود بپردازید. اشتها، میل. بنابراین، 10 + 45 = 55 کالری کمتر خواهد بود. در واقع، فقط با تغییر کمیت رژیم غذایی و نه کیفیت، 55 کالری کمتر در روز برای از دست دادن یک پوند نیاز است، به طوری که کسری روزانه 500 کالری به جای 50 پوند، تنها حدود 9 پوند کاهش وزن را در طول زمان کاهش می دهد. به همین دلیل است که روش‌های کنترل سهم می‌تواند برای بسیاری از افراد چنین شکست ناامیدکننده‌ای باشد.

اگر دو ویدیوی اول من در مورد کالری هر پوند را از دست دادید، بررسی کنید قانون 3500 کالری در هر پوند اشتباه است و دلیل کاهش وزن هنگام رژیم گرفتن.

من تعداد زیادی ویدیوی دیگر برای کاهش وزن دارم که می توانید آنها را در اینجا در صفحه موضوع مشاهده کنید، و بر اساس کتاب من به زودی گزیلیون ها ویدیوی دیگر وجود دارد. چگونه رژیم نگیریم.





Source link