جو دو سر فولادی با گلابی، زنجبیل و خرما


آیا شما فقط جو دوسر را دوست ندارید؟ بیشتر روزهای هفته این صبحانه من است. و این دستور تهیه بلغور جو دوسر گیاهی (وگان) بدون گلوتن برای جو دوسر استیل با گلابی، زنجبیل و خرما، طعم و سلامت جو دوسر، گلابی، خرما، بادام هندی و زنجبیل را آزاد می‌کند تا روز شما را با انرژی شروع کند. ترکیبی سالم و رضایت‌بخش از فیبر، پروتئین، کربوهیدرات‌های دیر هضم، و همچنین ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیتوکمیکال‌های محافظ سلامت، یک صبحانه غذایی راحت می‌سازد که شما را تا ظهر نگه می‌دارد و روزتان را با مواد مغذی ضروری تقویت می‌کند. علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که مصرف منظم جو دوسر می تواند سطح کلسترول خون شما را کاهش دهد، بنابراین اگر می خواهید از سلامت قلب خود محافظت کنید، این یک استراتژی عالی است که بیشتر از این غذاهای غلات کامل مانند جو دوسر استفاده کنید.

این دستور غذا همچنین محصولات فصلی مانند گلابی را به نمایش می گذارد. زمانی که میوه های تابستانی به اوج خود رسیده است، ایده خوبی است که به محصولات هوای خنک مانند گلابی روی آورید. خرما در ایالت من در کالیفرنیا رشد می کند و ماندگاری بسیار طولانی در یخچال دارد. من دوست دارم این بمب های تغذیه ای را به عنوان منبع طبیعی شیرین کننده به غلات و همچنین محصولات پخته اضافه کنم. وبلاگ من در مورد جو را بررسی کنید، که به تمام سوالات اصلی شما در مورد جو پاسخ می دهد، از جمله: آیا بلغور جو دوسر بدون گلوتن است، آیا بلغور جو دوسر برای کاهش وزن مناسب است، جو دوسر برش فولادی در مقابل جو دوسر، و نحوه پختن جو دوسر.

شما می توانید این دستور 6 ماده ای جو دوسر استیل با گلابی، زنجبیل و خرما را در 30 دقیقه روی میز تهیه کنید. و اگر صبح‌ها سرتان شلوغ است، می‌توانید تمام مواد را از شب قبل در آرام پز بریزید، آن را روشن کنید و صبح روز بعد درب آن را باز کنید و در یک صبحانه خوشمزه و سالم از بلغور جو دوسر آرام پز بنوشید.

طرز تهیه بلغور جو دوسر قابلمه فوری

شما همچنین می توانید از یک قابلمه فوری برای تهیه سریع و آسان بلغور جو دوسر سریع و آسان استفاده کنید. فقط تمام مواد را در قابلمه فوری بریزید، دکمه فرنی را فشار دهید و بگذارید جادوی خود را انجام دهد. در این موارد، ممکن است بخواهید دستور غذا را دو برابر کنید تا چهار وعده تهیه کنید تا بتوانید در طول هفته از آن لذت ببرید – فقط کافی است یک وعده را در مایکروویو قرار دهید تا گرم شود. اگر جو دوسر را از شب قبل پختید، در آخرین لحظه بادام هندی را اضافه کنید تا خیس نشود.

همچنین می توانید بسته به فصل، میوه های دیگر را با گلابی تعویض کنید. من عاشق این دستور غذا با هلو، انبه، انواع توت ها و موز هستم – بسته به ترجیح و در دسترس بودن می توانید کنسرو شیرین نشده، منجمد یا تازه را انتخاب کنید. و در اینجا یک راز وجود دارد: شما می توانید از این کاسه جو دوسر سالم برای یک شام راحت نیز لذت ببرید. من قول می دهم این دستور پخت جو دوسر واقعا ذهن، بدن و روح شما را گرم می کند!

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این دستور تهیه بلغور جو دوسر بدون گلوتن وگان، آسان، ۶ ماده‌ای برای جو دوسر استیل با گلابی، زنجبیل و خرما، سرشار از طعم و قدرت سلامتی جو، گلابی، زنجبیل، بادام هندی و خرما است.



  1. آب را در یک قابلمه کوچک بریزید، روی آن را بپوشانید و بگذارید به جوش بیاید.
  2. جو، گلابی خرد شده، بادام هندی، هل، زنجبیل و خرما را با هم مخلوط کنید. روی شعله متوسط ​​را بپوشانید و مرتباً هم بزنید تا مایع جذب شود و جو دوسر ترد شود (حدود 25 دقیقه).
  3. به 2 وعده تقسیم کنید و به دلخواه با شیر گیاهی سرو کنید.

یادداشت

طرز تهیه بلغور جو دوسر فوری قابلمه: آب، جو، گلابی، بادام هندی، هل، زنجبیل و خرما را در ظرف قابلمه فوری قرار دهید. تنظیمات “فرنی” را فشار دهید. طبق دستور سازنده بپزید. به دلخواه با شیر گیاهی سرو کنید.

طرز تهیه بلغور جو دوسر آرام پز: آب، جو، گلابی، بادام هندی، هل، زنجبیل و خرما را در ظرف قابلمه بریزید. 4 تا 6 ساعت با حرارت زیاد یا 8 تا 12 ساعت روی کم بپزید. طبق دستور سازنده بپزید. به دلخواه با شیر گیاهی سرو کنید.

  • زمان آماده سازی: 5 دقیقه
  • زمان پخت: 25 دقیقه
  • دسته بندی: صبحانه
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 سروینگ
  • کالری: 444
  • قند: 60 گرم
  • سدیم: 5 میلی گرم
  • چربی: 9.5 گرم
  • چربی های اشباع شده: 2 گرم
  • کربوهیدرات ها: 92 گرم
  • فیبر: 11 گرم
  • پروتئین: 8 گرم

کلید واژه ها: جو دو سر برش فولادی، بلغور جو دوسر بدون گلوتن است، بلغور جو دوسر قابلمه فوری، بلغور جو دوسر بدون گلوتن، بلغور جو دوسر برای کاهش وزن مناسب است

برای سایر دستور العمل های بلغور جو دوسر گیاهی، این موارد را امتحان کنید:

کاسه بلغور جو دوسر فلورانسی
جو دو سر برش فولادی با زغال اخته و گلابی
کدو تنبل یک شبه جو دوسر
کیک هویج جو دوسر شبانه
بلغور جو دوسر با اسفناج، قارچ و توفو
جو وگان شبانه با انجیر و گردو
بلغور جو دوسر خانگی سالم تریل میکس

به عنوان یک اینفلوئنسر آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. برای اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای وابسته، اینجا را کلیک کنید.



Source link