جو دوسر شبانه زغال اخته کره بادام زمینی


هنوز فصل *کاملا* زغال اخته نرسیده است، اما با زمستان گرمتری که داشتیم، من در حال رویای تمام توت های تابستانی تازه هستم. چیزی بیشتر از ریختن زغال اخته های آبدار کوچک دوست دارم، مانند روشی که در دوران راهنمایی به بچه های سورس پچ می دادم. در واقع، من در یک روز آنقدر بچه‌های ترش پچ خوردم که زبانم به معنای واقعی کلمه کنده شد.

به جرات می توان گفت که من خوشحالم که از وسواس شیرینی مدرسه راهنمایی ام گذشته ام. من با زغال اخته های شیرین بهار و تابستان، مخصوصاً در این زغال اخته باورنکردنی می مانم کره بادام زمینی زغال اخته جو دو سر شبانه.

من برای اولین بار این دستور العمل جو دوسر را در سال 2018 منتشر کردم و هنوز هم یکی از محبوب ترین آنها در وبلاگ هستند. به دلیل خوب! جو دوسر خامه ای و پروتئینی یک شبه با مربای شیرین زغال اخته و کره بادام زمینی؟ چه چیز های دیگری ممکن است نیاز داشته باشید؟!

کره بادام زمینی زغال اخته یک شبه جو دوسر در دو شیشهکره بادام زمینی زغال اخته یک شبه جو دوسر در دو شیشه

چه چیزی جو دوسر یک شبه را سالم می کند؟

چیزی که من در مورد این جو دوسر یک شبه دوست دارم ساده است: آنها هستند پر از پروتئین به لطف ماست، وجود دارد بدون شکر اضافه، چربی‌های سالم به لطف کره بادام‌زمینی، این جو دوسر را به گزینه‌ای عالی برای صبحانه سالم تبدیل می‌کند. امتیاز: طعم آنها شبیه ساندویچ کره بادام زمینی و ژله است!

مواد تشکیل دهنده کره بادام زمینی زغال اخته یک شبه

این پروتئین بسته بندی شده بدستور العمل جو دوسر یک شبه لوبری اساسا یک نسخه فانتزی از PB&J برای صبحانه است. در اینجا چیزی است که برای ساخت آنها نیاز دارید:

  • ماست: با خیال راحت از هر طعم ماستی که دوست دارید استفاده کنید، اما من توصیه می کنم از وانیل، نارگیل یا زغال اخته استفاده کنید. ماست تقویت کننده کامل پروتئین است. ماست بدون لبنیات نیز موثر خواهد بود!
  • شیر بادام: یا هر شیری در این دستور کار می کند.
  • دانههای چیا: اینها چربی ها و فیبرهای سالم را به دستور العمل جو دوسر یک شبه زغال اخته اضافه می کنند و در عین حال به غلیظ شدن آن ها برای بافت عالی کمک می کنند.
  • جو دوسر نورد شده: از جو دوسر بدون گلوتن استفاده کنید اما من جو دوسر فولادی را توصیه نمی کنم زیرا بافت آن متفاوت خواهد بود. من متوجه شدم که جو دوسر بهترین گزینه برای استفاده در دستور العمل های جو دوسر است.
  • زغال اخته تازه: این جو دوسر با زغال اخته تازه که درست در آن مخلوط شده و پس از آماده شدن برای لذت بردن به آن اضافه می شود، خوشمزه است! در صورت تمایل می توانید از زغال اخته منجمد نیز استفاده کنید.
  • مربای بلوبری کم شکر: یا هر طعم مربا که دوست دارید برای لایه خوشمزه وسط.
  • کره بادام زمینی: من همیشه از کره بادام زمینی کاملا طبیعی و خامه ای در لایه میانی استفاده می کنم که فقط با بادام زمینی و نمک درست می شود. می توانید از هر کره آجیلی که می خواهید در اینجا استفاده کنید و حتی کره بادام زمینی ترد را امتحان کنید. YUM.

کره بادام زمینی زغال اخته یک شبه جو دوسر در یک شیشه پر از زغال اختهکره بادام زمینی زغال اخته یک شبه جو دوسر در یک شیشه پر از زغال اخته

آیا می توانم از جو دوسر فولادی استفاده کنم؟

متأسفانه، نه، من نمی‌توانم استفاده از جو دوسر فولادی را توصیه کنم، زیرا آنها به اندازه جو دوسر نورد مایع را جذب نمی‌کنند، بنابراین بافت آن درست نمی‌شود.

این جو دوسرهای شبانه را خودتان درست کنید

با این دستور غذا خلاقیت به خرج دهید! در اینجا چند مبادله وجود دارد که می توانم توصیه کنم:

  • ماست خود را انتخاب کنید همانطور که اشاره کردم، می توانید با خیال راحت از هر طعمی از ماست که می خواهید استفاده کنید – حتی بدون لبنیات! من فکر می کنم ماست وانیلی، زغال اخته یا نارگیل در این دستور غذا عالی است.
  • کره آجیل خود را انتخاب کنید. من مشتاق همه چیز PB&J هستم، اما شما همچنین می توانید کره بادام، کره بادام هندی، یا برای اینکه آنها را بدون مغز نگه دارید، کره تخمه آفتابگردان اضافه کنید.
  • یک توت جدید را امتحان کنید. تمشک، توت فرنگی و مرباهای مختلف توت نیز در اینجا خوشمزه خواهند بود!

کره بادام زمینی زغال اخته یک شبه جو دو سر در دو شیشه روی همکره بادام زمینی زغال اخته یک شبه جو دو سر در دو شیشه روی هم

طرز تهیه جو دوسر خامه ای کره بادام زمینی زغال اخته یک شبه

  1. مایعات را مخلوط کنید. با هم زدن ماست و شیر بادام شروع کنید تا یکدست شود.
  2. خشک را اضافه کنید. جو و دانه چیا را با هم مخلوط کنید. همچنین می‌توانید جو دوسر شبانه خود را با افزودن زغال اخته یا حتی یک قاشق غذاخوری دانه‌های شاهدانه یا کتان برای تقویت بیشتر تغذیه، سفارشی کنید.
  3. جو را در یخچال بگذارید. روی کاسه را بپوشانید و به مدت حداقل 3 ساعت یا در حالت ایده آل یک شب در یخچال قرار دهید تا جو غلیظ شود.
  4. شیشه ها را جمع کنید و لذت ببرید! بعد از اینکه آنها در یخچال قرار گرفتند باید به قوام جو دوسر معمولی برسند، اما فقط سرد می شوند! سپس مخلوط جو + ماست را به دو شیشه اضافه می‌کنیم، روی آن را مربای زغال اخته و کره بادام زمینی می‌ریزیم و سپس با بقیه مخلوط جو دوسر و ماست آن را تمام می‌کنیم.

تصویر بالای سر زغال اخته کره بادام زمینی یک شبه جو دوسر پر از زغال اختهتصویر بالای سر زغال اخته کره بادام زمینی یک شبه جو دوسر پر از زغال اخته

نحوه نگهداری جو دوسر یک شبه

نکته مهم در مورد این دستور العمل آسان بلوبری جو دوسر این است که تا 5 روز در یخچال در یک ظرف دربسته یا شیشه مزون می ماند. این باعث می شود که آنها بسیار قابل حمل باشند و به راحتی در سفر در روزهای شلوغ هفته لذت ببرید. فقط مطمئن شوید که اگر چند روزی است که نشسته اند، آنها را خوب هم بزنید.

آیا می توانید جو دوسر را یک شبه گرم بخورید؟

پاسخ بله است! من عاشق لذت بردن از این دستور پخت جو دوسر یک شبه زغال اخته کره بادام زمینی هستم، اما اگر جو خود را گرم ترجیح می دهید، می توانید قبل از خوردن آن را در مایکروویو گرم کنید. بعد از گرم کردن هم آنها را خوب هم بزنید تا قوام آنها ثابت بماند.

کره بادام زمینی زغال اخته یک شبه جو دو سر در دو شیشه که روی آن زغال اخته است.کره بادام زمینی زغال اخته یک شبه جو دو سر در دو شیشه که روی آن زغال اخته است.

دستور العمل های بیشتر بلغور جو دوسر که دوست خواهید داشت

همه دستور العمل های بلغور جو دوسر من را اینجا دریافت کنید!

امیدوارم به زودی فرصتی پیدا کنید که این جو دوسرهای زغال اخته کره بادام زمینی را یک شبه درست کنید! اگر این کار را می کنید، حتما #آشپزخانه جاه طلبانه را در اینستاگرام تگ کنید و فراموش نکنید که به دستور پخت زیر امتیاز دهید. xo

جو دوسر شبانه زغال اخته کره بادام زمینی

زمان آماده سازی 3 ساعت ها 10 دقایق

زمان کل 3 ساعت ها 10 دقایق

خدمت2 وعده های غذایی

جو دوسر شگفت انگیز زغال اخته کره بادام زمینی که طعمی شبیه PB&J کلاسیک دارد. شما عاشق این جو دوسر سالم و بدون شکر در طول شب خواهید شد که با ماست و دانه چیا برای افزایش پروتئین بیشتر ساخته شده است! آنها را زودتر برای یک صبحانه دوستانه آماده کنید.

عناصر

  • 1 (5.3 اونس) ظرف ماست یونانی وانیلی (یا از هر طعمی که دوست دارید استفاده کنید، از جمله بدون لبنیات)
  • 1 ¼ فنجان شیر بادام وانیلی شیرین نشده
  • 1 قاشق سوپخوری دانههای چیا
  • 1 فنجان جو دوسر در صورت تمایل بدون گلوتن
  • ¼ فنجان زغال اخته تازه
  • برای لایه ها/تاپینگ ها:
  • 2 قاشق غذاخوری مربای بلوبری کم شکر (یا مربای مورد علاقه شما)
  • 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی (یا کره آجیل مورد علاقه شما)

دستورالعمل ها

  • ماست و شیر بادام را به یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید و هم بزنید تا خوب مخلوط و کرم رنگ شود. دانه های چیا، جو دوسر و زغال اخته را با هم مخلوط کنید. ظرف را بپوشانید و حداقل سه ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید.

  • پس از آماده شدن برای مونتاژ، دو شیشه میسون 12 اونسی را بردارید. هر شیشه را تا نیمه پر از مخلوط جو پر کنید، سپس یک قاشق مرباخوری زغال اخته و سپس یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی را به هر شیشه اضافه کنید. باقیمانده جو را روی آن قرار دهید، سپس روی آن را بپوشانید و بعداً در یخچال قرار دهید یا بلافاصله میل کنید.

  • پس از آماده شدن برای سرو، در صورت تمایل می توانید با چند بلوبری اضافی اضافه کنید. خدمت 2.

یادداشت های دستور غذا

اگر وقت ندارید آن را به صورت لایه لایه جمع کنید، به راحتی کره بادام زمینی و مربای زغال اخته را بچرخانید. همچنان خوشمزه خواهد بود. همچنین از هر ترکیبی از کره آجیل + مربا که در دست دارید استفاده کنید!
برای نگهداری جو دوسر شبانه: آنها تا 5 روز در یخچال در یک ظرف دربسته یا شیشه مزون خوب می مانند. این باعث می‌شود که آنها فوق‌العاده قابل حمل باشند و در روزهای شلوغ هفته به راحتی از آنها لذت ببرید. فقط مطمئن شوید که اگر چند روزی است که نشسته اند، آنها را خوب هم بزنید.
برای تهیه بدون لبنیات: با خیال راحت از ماست بدون لبنیات مورد علاقه خود استفاده کنید.

تغذیه

خدمت: 1شیشهکالری: 388calکربوهیدرات ها: 48.2gپروتئین: 17.7gچربی: 14.8gچربی های اشباع شده: 1.5gفیبر: 8.6gقند: 13.8g

پست ابتدا در ژوئن 2018 منتشر شد، آوریل 2020 مجدداً منتشر شد و در 20 فوریه 2024 بازنشر شد.



Source link