کره بادام، موز توت فرنگی جو دوسر شبانه


یکی از صبحانه های بسیار مورد علاقه من برای لذت بردن در هنگام آفتاب گرفتن، عدم پختن جو دوسر است. من این نسخه خاص را دستور پخت OG خود می نامم زیرا بیش از 8 سال است که در وبلاگ وجود دارد و هنوز هم یکی از روش های بسیار مورد علاقه من برای لذت بردن از جو دوسر شبانه است.

فقط جو موز یک شبه را تصور کنید (که طعمی شبیه نان موزی دارد!) با لقمه های توت فرنگی تازه و چرخشی از کره بادام مغزی در هر لقمه. اگر تا به حال جو دوسر شبانه را تجربه نکرده اید، وقت آن است که آن را امتحان کنید زیرا این ترکیب طعم غیرواقعی است.

با خیال راحت یک دسته دوتایی از اینها درست کنید موز توت فرنگی جو دو سر شبانه و در تمام طول هفته از صبحانه کامل حاوی پروتئین لذت ببرید!

هفته توت فرنگی AK: روز پنجم

این دستور تهیه جو دوسر خامه ای و خوشمزه، آخرین دستور العمل هفته #AKStrawberry Week است! اگر آن را از دست دادید، در تمام طول هفته من بهترین دستور العمل های توت فرنگی خود را اینجا در وبلاگ و اینستاگرام به اشتراک گذاشتم. برای تماشای ویدیوهای دستور العمل زیبا به اینستاگرام سر بزنید!

موز توت فرنگی یک شبه جو دوسر در شیشه های پر شده با کره بادام

عاشق جو دو سر پر از مواد مغذی یک شبه شوید

این کره بادام، توت فرنگی و موز یک شبه جو دوسر صبحانه عالی را تشکیل می دهند زیرا تعادل فوق العاده ای از چربی های سالم، فیبر، کربوهیدرات و پروتئین دارند. آنها همچنین به طور طبیعی از میوه ها شیرین می شوند، بنابراین قند خون شما را زیاد افزایش نمی دهند. من آنها را بعد از یک تمرین شدید دوست دارم زیرا آنها من را تا ناهار احساس سیری و رضایت می کنند.

مواد تشکیل دهنده موز توت فرنگی جو دوسر شبانه

این دستور العمل جو دوسر پر پروتئین یک شبه ترکیبی از ترکیبات مورد علاقه من است: توت فرنگی، موز، و کره بادام. برای درست کردن آن فقط چند ماده لازم است به علاوه نیاز به پخت و پز کاملاً صفر است! در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • موز: برای طعم موز توت فرنگی و شیرینی طبیعی در این جو دوسر یک شبه. مطمئن شوید که موز رسیده است.
  • شیر بادام: یا هر شیری در این دستور کار می کند.
  • ماست: من عاشق استفاده از ماست یونانی وانیلی در این دستور هستم، اما از هر نوعی که دوست دارید استفاده کنید. ماست تقویت کننده کامل پروتئین است. ماست بدون لبنیات نیز خوب عمل می کند!
  • جو دوسر نورد شده: در صورت تمایل از جو دوسر بدون گلوتن استفاده کنید. جو رول شده مایع شیر و ماست را خیس می کند تا فوق العاده خامه ای شود.
  • دانههای چیادانه‌های چیا نه‌تنها چربی‌ها و فیبرهای سالم را به دستور جو دوسر در طول شب به موز توت‌فرنگی اضافه می‌کنند، بلکه به غلیظ شدن آن‌ها برای داشتن بافتی عالی نیز کمک می‌کنند.
  • توت فرنگی تازه: شما عاشق توت فرنگی های تازه خواهید شد که مستقیماً در جو دوسر یک شبه مخلوط شده و بعد از آماده شدن برای لذت بردن به آن اضافه کنید!
  • کره بادام: من عاشق اضافه کردن یک حبه کره بادام طبیعی روی این جو دوسرهای شبانه هستم که آماده لذت بردن هستم. می توانید از هر کره آجیلی که می خواهید در اینجا استفاده کنید و حتی خودتان مانند این دستور العمل شگفت انگیز درست کنید.

کره بادام، توت فرنگی و موز یک شبه جو دوسر در دو شیشه

آیا می توانم از جو دوسر فولادی استفاده کنم؟

متأسفانه، نه، من نمی‌توانم استفاده از جو دوسر فولادی را توصیه کنم، زیرا آنها به اندازه جو دوسر نورد مایع را جذب نمی‌کنند، بنابراین بافت آن درست نمی‌شود.

جو یک شبه خود را سفارشی کنید

به راحتی می توانید مخلوط های مختلف را به این موز توت فرنگی یک شبه اضافه کنید مانند:

موز توت فرنگی حاوی پروتئین در طول شب در دو شیشه

طرز تهیه موز توت فرنگی یک شبه جو دوسر

  1. مواد مرطوب را با هم مخلوط کنید. موز له شده، شیر بادام و ماست یونانی را به یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید و هم بزنید تا خوب ترکیب و کرم رنگ شود.
  2. خشک را اضافه کنید و در یخچال بگذارید. جو، دانه چیا و توت فرنگی را با هم مخلوط کنید. به طور مساوی در دو شیشه یا ظرف پلاستیکی تقسیم کنید، سپس درب آن را بپوشانید و یک شب در یخچال قرار دهید.
  3. بالا و لذت ببرید! پس از آماده شدن برای سرو، در صورت تمایل، هر جو دوسر را که در طول شب سرو می کنید، با 1 قاشق غذاخوری کره بادام و چند تکه موز و توت فرنگی اضافه کنید. اگر کرانچ را دوست دارید، دانه های چیا و حتی مقداری از گرانولای خانگی سالم من را به آن اضافه کنید!

موز توت فرنگی آسان یک شبه جو با کره بادام و چیا

آیا باید جو دوسر را یک شبه بپزید؟

جواب منفی! جو دوسر منبسط می شود و در طول شب می پزد زیرا مایع ماست و شیر را خیس می کند. من به شما گفتم که آنها جادویی هستند. آنها در واقع به طرز جادویی خامه ای، طعم دهنده و بسیار عالی هستند.

آیا می توانید جو دوسر را یک شبه گرم بخورید؟

بله! من معمولاً این موز توت‌فرنگی را یک شبه جو دوسر سرد می‌خورم، اما اگر جوی دو سر خود را گرم ترجیح می‌دهید، می‌توانید قبل از خوردن آن را برای یک یا دو دقیقه در مایکروویو گرم کنید. فقط حتما بعد از حرارت دادن هم بزنید تا قوام یکسان بماند.

توت فرنگی و موز یک شبه جو دوسر در یک شیشه با قاشق

نحوه نگهداری موز در طول شب

بخش مهمی که در مورد دستور تهیه جو دوسر یک شبه موز توت فرنگی سالم وجود دارد این است که تا 5 روز در یخچال در ظرف دربسته یا شیشه مزون می ماند. این باعث می شود که آنها قابل حمل باشند و به راحتی در سفر در روزهای شلوغ هفته از آنها لذت ببرید. فقط مطمئن شوید که اگر چند روز نشسته اند آنها را خوب هم بزنید و/یا یک قطره دیگر شیر بادام اضافه کنید.

موز توت فرنگی سالم یک شبه جو دوسر در دو شیشه روی یک تخته چوبی

دستور العمل های بیشتر بلغور جو دوسر که دوست خواهید داشت

همه دستور العمل های بلغور جو دوسر من را اینجا دریافت کنید!

امیدوارم عاشق این موز توت فرنگی یک شبه شده باشید! اگر این دستور را درست می کنید، حتما #آشپزخانه جاه طلبانه را در اینستاگرام تگ کنید. ما همچنین خوشحال می شویم که نظر خود را در زیر بگذارید و به دستور غذا امتیاز دهید. ما از شما قدردانی می کنیم! xo

کره بادام، توت فرنگی و موز جو دوسر شبانه با چیا

کره بادام، موز توت فرنگی یک شبه جو دوسر در دو شیشه

زمان کل 4 ساعت ها 10 دقایق

جو دو سر خوشمزه توت فرنگی و موز یک شبه با دانه چیا، ماست یونانی و قطره ای کره بادام خامه ای تهیه شده است. دستور تهیه جو دوسر یک شبه موز توت فرنگی حاوی پروتئین، یک صبحانه آسان است که شما را سیر و سیر نگه می دارد!

عناصر

  • 1
    موز متوسط ​​رسیده، له شده
  • 1 1/4
    فنجان ها
    شیر بادام (یا شیر دلخواه)
  • 1/2
    فنجان
    وانیل بدون چربی یا ماست یونانی ساده (ماست بدون لبنیات نیز موثر است)
  • 1
    فنجان
    جو رول شده بدون گلوتن
  • 1
    قاشق سوپخوری
    دانههای چیا
  • 10
    توت فرنگی، خرد شده
  • 2
    قاشق غذاخوری
    کره بادام

دستورالعمل ها

  1. موز، شیر بادام و ماست یونانی وانیلی را به یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید و هم بزنید تا خوب ترکیب و کرم رنگ شود. جو، دانه چیا و توت فرنگی را با هم مخلوط کنید. به طور مساوی در دو شیشه یا ظرف پلاستیکی تقسیم کنید، سپس درب آن را بپوشانید و یک شب در یخچال قرار دهید.

  2. پس از آماده شدن برای سرو، در صورت تمایل، هر وعده جو دوسر را با 1 قاشق غذاخوری کره بادام و چند تکه موز و/یا توت فرنگی اضافه کنید. اگر کرانچ دوست دارید، دانه چیا را اضافه کنید.

یادداشت های دستور غذا

برای تهیه بدون لبنیات: به جای ماست یونانی از ماست بدون لبنیات استفاده کنید.

برای ذخیره سازی: این جو دو سر را یک شبه در یخچال در یک ظرف دربسته یا شیشه مزون تا 5 روز نگهداری کنید. اگر چند روزی نشسته اند آنها را خوب هم بزنید و/یا یک قطره دیگر شیر بادام اضافه کنید.

تغذیه

خدمات: 2 وعده

اندازه سرو: 1 شیشه جو دو سر شبانه

کالری: 410 کیلو کالری

چربی: 15.6 گرم

چربی های اشباع شده: 1 گرم

کربوهیدرات ها: 56 گرم

فیبر: 12.2 گرم

قند: 14.9 گرم

پروتئین: 18.2 گرم