توت فرنگی با پوشش شکلاتی – یک زوج آشپز


در اینجا طرز تهیه توت فرنگی با پوشش شکلاتی آمده است: یک دسر آسان که هر بار چشمگیر است! این دستور العمل انواع توت های کاملا غوطه ور را درست می کند.

توت فرنگی با رویه شکلاتی

در اینجا یک دسر آسان است که هر بار غیر قابل مقاومت است: توت فرنگی با رویه شکلاتی! شاید خرید این خوراکی محبوب ساده تر به نظر برسد، اما آنها اینطور هستند بنابراین ساده برای درست کردن در خانه این دستور به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید توت‌فرنگی کاملاً آغشته به شکلات درست کنید، جایی که ترد شکلات ترد به میوه‌های ترش شیرین درون آن می‌رسد. به سرعت جمع می شود و ایده های سرگرم کننده زیادی برای هر مناسبتی مانند روز ولنتاین، شب سال نو، شام عاشقانه، تولد و موارد دیگر وجود دارد!

طرز تهیه توت فرنگی با پوشش شکلاتی

این دستور پخت توت فرنگی با پوشش شکلاتی بسیار آسان است و بهترین بخش این است: لازم نیست شکلات را ملایم کنید. شکلات تمپرینگ تکنیکی است که برای اطمینان از ظاهری براق و ترد استفاده می شود: برای آب نبات هایی مانند پوسته شکلات ایده آل است. اما می توانید آن را با توت فرنگی غوطه ور کنار بگذارید و به سادگی شکلات را در مایکروویو ذوب کنید! در اینجا مراحل اولیه وجود دارد (یا به دستور زیر بروید):

  1. توت فرنگی ها را بشویید و خشک کنید: توت ها را تا حد امکان خشک کنید تا شکلات بچسبد.
  2. شکلات را در مایکروویو ذوب کنید: چیپس های شکلات را در یک پیمانه شیشه ای خشک یا یک فنجان یا کاسه شیشه ای کوچک قرار دهید. به مدت 30 ثانیه در مایکروویو روی High قرار دهید و سپس هم بزنید. در دو نوبت 30 ثانیه ای دیگر بپزید و بعد از هر بار هم بزنید. در این مرحله باید بیشتر با چند تکه ذوب شود: به هم زدن ادامه دهید تا تمام تکه های شکلات ناپدید شوند و شکلات کاملاً یکدست شود.
  3. توت فرنگی ها را آغشته کنید و مواد را اضافه کنید: یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید. قسمت سبز یک توت فرنگی را در دست بگیرید، آن را در شکلات فرو کنید و سپس آن را بیرون بیاورید و آن را بچرخانید تا اضافه آن چکه کند. توت فرنگی را روی ورقه پخت قرار دهید و بلافاصله آن را با مواد رویه بپاشید. این کار را برای همه انواع توت ها تکرار کنید.
  4. یخچال: سینی توت فرنگی را در یخچال بگذارید تا شکلات سفت شود، حدود 30 دقیقه.
طرز تهیه توت فرنگی با روکش شکلاتی

بهترین شکلات برای توت فرنگی با پوشش شکلاتی

بهترین شکلات برای توت فرنگی با پوشش شکلاتی چیست؟ شکلات نیمه شیرین، یا چیپس شکلات، ویفر ذوب شده، چیپس پخت، یا یک تخته شکلات. شکلات نیمه شیرین دارای سطح شیرینی مناسبی برای مطابقت با ترشی توت ها است: این شکلات به شیر یا شکلات تلخ ترجیح داده می شود.

اگر می توانید از چیپس های شکلاتی با کیفیت بالا مانند Guittard یا Ghirardelli استفاده کنید. مورد علاقه ما برای توت فرنگی آغشته به شکلات است چیپس های پخت شکلاتی نیمه شیرین گیتارد: آنها کمی بزرگتر از چیپس های معمولی هستند و یک روکش شکلاتی ترد و صاف ایجاد می کنند. (آنها همچنین برای موز با پوشش شکلاتی و بادام با پوشش شکلاتی عالی هستند!)

ایده های برتر

بهترین تاپینگ برای توت فرنگی با پوشش شکلاتی چیست؟ ایده های سرگرم کننده زیادی وجود دارد. در اینجا ما از پسته له شده و تمشک یخ زده له شده استفاده کردیم که تضاد رنگی بسیار روشنی ایجاد می کند! اما ما از بسیاری از تاپینگ های دیگر استفاده کرده ایم که همگی سرگرم کننده هستند.

  • پاشیده می شود
  • پسته خرد شده (نشان داده شده)
  • توت فرنگی یا تمشک خشک منجمد خرد شده (نشان داده شده)
  • گردو، بادام یا فندق خرد شده
  • نارگیل برشته شده
  • شکلات سفید برای ریختن (پایین را ببینید)
  • کوکی های خرد شده
دستور پخت توت فرنگی با پوشش شکلاتی

تنوع: توت فرنگی شکلاتی سفید

آیا می خواهید این توت فرنگی های شکلاتی را تغییر دهید؟ به جای آن از شکلات سفید استفاده کنید! ما نیمه شیرین را ترجیح می دهیم، اما می توانید شکلات سفید را عوض کنید یا نصف و نیم را انجام دهید. شما همچنین می توانید یک قطره شکلات سفید درست کنید، همانطور که در بسیاری از توت فرنگی های آغشته به شکلات خریداری شده مشاهده می کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • به روش بالا نصف مقدار شکلات سفید را آب کنید. مایکروویو را در فواصل 30 ثانیه ای بپزید و در این بین هم بزنید.
  • پس از فرو بردن در شکلات، از چنگال برای ریختن شکلات سفید استفاده کنید. یک چنگال کلیدی برای داشتن خطوط یکدست است (از قاشق استفاده نکنید).

نکته مهم: هنگامی که در حال خرید شکلات سفید هستید، مطمئن شوید که کره کاکائو (نه روغن گیاهی) در مواد تشکیل دهنده شکلات سفید ذکر شده است. شکلات سفید با روغن نباتی به خوبی ذوب نمی شود.

توت فرنگی آغشته به شکلات

ذخیره سازی برای توت فرنگی آغشته به شکلات

بعد از اینکه 30 دقیقه در یخچال گذاشتید، می توانید توت فرنگی ها را بلافاصله سرو کنید. یا آنها را با کاغذ روغنی یا مومی به ظرف دربسته منتقل کنید تا هر لایه ای جدا شود. توت فرنگی با پوشش شکلاتی را تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید.

دسرهای توت فرنگی بیشتر

توت فرنگی برای پذیرایی های جشن عالی است. در اینجا چند دسر توت فرنگی دیگر برای مناسبت های جشن آورده شده است:

این دستور پخت توت فرنگی با پوشش شکلاتی…

گیاهخواری، گیاهی، گیاهی، بدون لبنیات و گلوتن.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

در اینجا طرز تهیه توت فرنگی با پوشش شکلاتی آمده است: یک دسر آسان که هر بار چشمگیر است! این دستور العمل انواع توت های کاملا غوطه ور را درست می کند.


  • 1 پوند توت فرنگی رسیده
  • 5 اونس شکلات چیپسی نیمه شیرین (مانند گیتارد یا گیراردلی)
  • رویه ها: پاشیده شده، پسته خرد شده (نشان داده شده)، تمشک خشک منجمد خرد شده (نشان داده شده)، آجیل خرد شده، نارگیل برشته شده، شکلات سفید برای ریختن و غیره


  1. توت فرنگی ها را بشویید و خشک کنید: توت فرنگی ها را بشویید و به آرامی تا حد امکان خشک کنید.
  2. یک ورقه پخت را خط بکشید و رویه ها را آماده کنید: یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی یا مومی بپوشانید. همه مواد را از قبل آماده کرده و در کاسه های کنار سینی فر قرار دهید.
  3. شکلات را آب کنید: چیپس های شکلات را در یک پیمانه شیشه ای خشک یا فنجان یا کاسه شیشه ای کوچک قرار دهید: هر چه کوچکتر باشد بهتر است. (مطمئن شوید که کاملا خشک شده باشد وگرنه شکلات گیر می کند.) به مدت 30 ثانیه در مایکروویو با قدرت بالا قرار دهید و سپس هم بزنید. 30 ثانیه دیگر در مایکروفر بگذارید، هم بزنید و 30 ثانیه دیگر هم بزنید. در این مرحله باید بیشتر با چند تکه ذوب شود: به هم زدن ادامه دهید تا تمام تکه های شکلات ناپدید شوند و شکلات کاملاً یکدست شود. (اگر کاملاً ذوب نشد به هم زدن ادامه دهید. می توانید 10 ثانیه دیگر هم بزنید و دوباره هم بزنید، اما باید از داغ شدن بیش از حد شکلات جلوگیری کنید. در ادامه مطلب نحوه پخت شکلات در مایکروویو را بخوانید.)
  4. توت فرنگی ها را آغشته کنید و مواد را اضافه کنید: قسمت سبز یک توت فرنگی را نگه دارید. توت فرنگی را به شکلات آغشته کنید و سپس آن را بیرون بیاورید و آن را بچرخانید تا اضافه آن چکه کند. توت فرنگی را روی ورقه پخت قرار دهید. بلافاصله روی آن را با مواد رویه بپاشید، زیرا شکلات به سرعت خشک می شود.
  5. شکلات سفید (اختیاری): برای ریختن شکلات سفید از 2 اونس شکلات سفید استفاده کنید و آن را به همان روش نیمه شیرین ذوب کنید. یک چنگال را در شکلات سفید فرو کنید و آن را روی شکلات نیمه شیرین بپاشید. توجه: مطمئن شوید که کره کاکائو (نه روغن نباتی) در مواد تشکیل دهنده شکلات سفید ذکر شده باشد. شکلات سفید با روغن نباتی خوب ذوب نمی شود.
  6. یخچال: سینی توت فرنگی را به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید. بلافاصله سرو کنید یا تا زمان سرو در یخچال بگذارید. آنها بهترین روز ساخت هستند، اما می توانند تا 1 روز بدون درپوش نگهداری شوند (آنها را در ظرف دربسته قرار ندهید یا خیس می شوند).

  • دسته بندی: دسر
  • روش: شکلات
  • غذا: دسر
  • رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: توت فرنگی با پوشش شکلاتی، طرز تهیه توت فرنگی با روکش شکلاتی، دستور پخت توت فرنگی با روکش شکلاتی، توت فرنگی آغشته به شکلات، بهترین شکلات برای توت فرنگی با پوشش شکلاتی، بهترین شکلات برای غوطه ور شدن توت فرنگی، بهترین شکلات برای توت فرنگی



Source link