گرم کردن قبل از تمرین

گرم کردن قبل از تمرین


گرم کردن قبل از تمرین برای جلوگیری از کشش ماهیچه ها و صدمات و بهبود مزایای تمرین ضروری است. اگر در تمرین خود تازه کار هستید یا به ایده های جدیدی برای گرم کردن خود نیاز دارید ، ادامه مطلب را بخوانید!

آن پاها را دراز کنید

قبل از تمرین ، بدون توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهید ، کشش عضلات ضروری است. برخی از حرکات کششی شامل حالت کودک ، پیچ و تاب نشستن ، ساق پا و ران است و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن بسیار مناسب هستند. حرکات کششی مانع از کشش ماهیچه ها و فعال شدن ماهیچه ها می شوند تا شما آماده تمرین باشید.

کاردیو گرم کردن

اگر دونده هستید ، می دانید که قبل از گرم شدن نباید مستقیماً به دویدن بپردازید. این گرم کردن های قلبی نباید زیاد باشد ، اما با این وجود مهم هستند. اگر به صورت محلی می دوید ، در مقابل آن کمی قدم می زنید یا با پرش های بادی رانندگی می کنید ، قلب شما به تپش می افتد و برای دویدن بعدی آماده می شود. کشش ماهیچه ها نیز مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن قلبی مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از تمرین

حرکات کششی و کاردیو قبل از تمرین مهم هستند ، اما آنچه شما مصرف می کنید به همان اندازه مهم است که مطمئن شوید تمرین شما موفق است. سعی کنید غذای سنگین نخورید – میان وعده های سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیماری به پایان برسانید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. به دور ماندن از آب زیاد حتی پس از تمرین بسیار مفید خواهد بود. با کمال تعجب ، قهوه یک نوشیدنی عالی قبل از رفتن به باشگاه است. این انرژی را به شما می دهد و به بدن شما می گوید که در طول تمرین چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا تأثیر مفیدی بر روح و جسم دارد و در نهایت برای تمرینات نیز مفید است. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام دهید یا یک کلاس یوگا به عنوان تمرین انجام دهید ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. با یک دوست به کلاس یوگا بپیوندید یا چند فیلم آنلاین تماشا کنید و ژست های ساده را بررسی کنید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

اگر از شخصی که مدت طولانی کار کرده است دیدن کنید ، از مزایای گرم شدن بیشتر یاد خواهید گرفت. سعی کنید به باشگاه بروید و بدنبال فردی باشید که می توانید به او اعتماد داشته باشید و بتواند در مورد تمرینات و گرم کردن بدن که به نفع بدن شما است توصیه کند. رفتن به باشگاه ورزشی یا یافتن یک شریک آموزشی به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و در طول تمرین پاسخگو باشید.

اگر بدنبال سالن بدنسازی برای حفظ تناسب اندام یا رسیدن به اهداف خود هستید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید و ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در این منطقه وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *