جی! اصرار کردی؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذای خوب و ما تغذیه می خوریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات غذای سالم و مغذی و …) اما ما متوجه شدیم همه این کارها را انجام داده ایم ، اما نتایج مطلوب متوجه نشدیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقطه وجود دارد که سطح انرژی را بیان می کند نیازهای ما مشروط است

همانطور که اختلالات عصبی مانند استرس می تواند قدرت مورد نیاز را تأمین کند بدن را متحول کنید و در نتیجه روند کاهش وزن از استرس و شکست رنج می برد.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید توجه داشته باشید که استرس چیست اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، افسردگی یک حالت طبیعی است. مثل کمی استرس (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا کار در شرایط استرس زا و)

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را به حداقل برسانید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین فردی که به طور منظم تغذیه می کند ، به جای بررسی عوامل سبک زندگی چه می کند؟، استفاده از آن را محدود کرده و فشار بیشتری به بدن آن وارد می کند ؛ اما بدون اطلاع از وزن آن کاهش نخواهد یافت.

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش استرس بین 10 تا 9 برابر چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

واقعاً ، شما برای آزمایش درخواست می کنید ، پس ما چه کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما می دهیم این است لیست شخصی از فعالیتهایی که به شما کمک می کند از استرس خارج شوید بهت خوش بگذره ، آماده باش!

برای ایجاد و تدوین یک لیست شخصی براساس تجربه من ، این نظرات می تواند به شما کمک کند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

حمام کردن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر عاشق حیوانات تشنه به خون هستید ، می توانید با آنها خرید کنید و از آنها لذت ببرید.

به یک دوست خوب زنگ بزن

بازی های آنلاین انجام دهید

به قلب طبیعت بروید (حتی باغ زیبا است)

بکشید یا بکشید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً طنز)

یوگا کار کن.

تنفس عمیق را تمرین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *