تمرین تعیین هدف: چه؟ اهداف مانع شما می شوند؟


“وقتی لوی پیرم را گمراه کنم خوشحال خواهم شد.”

(در حقیقت او انجام داد باسن خود را زیبا نشان دهید.)

جی! آیا تا به حال چنین چیزی گفته اید؟

یا چطور:

وقتی درآمد شش نفر را بدست آورم خوشحال می شوم ».

وقتی پسرم وارد دانشگاه خوبی شود خوشحال می شوم. »

“وقتی با شما ملاقات می کنم خوشحال می شوم شخص من.

واقعیت این است که اکثر ما اعتقاداتی مانند این داریم که حول روان ما می چرخد.

اگر مربی هستید ، احتمالاً به این نکته نیز توجه کرده اید:

مشتریانی که معتقدند تنها زمانی خوشحال خواهند شد که به وزن ، درصد چربی بدن یا پیشرفت ورزشی برسند.

“از سافاری لذت می برید؟ پفت همه چیز به مقصد مربوط می شود. “

در واقع میل به عبور از خط پایان طبیعی است و کاملاً طبیعی است.

و سلام ، داشتن اهداف عالی است.

اهداف به شما حس هدف و جهت می دهد و شما را تشویق می کند تا از توانایی قبلی خود فراتر رفته و نسخه ای عاقلانه برای خود بهتر باشید. با هم ، تحقیقات نشان می دهد که تعیین اهداف نشانه اعتماد ، تعهد ، استقلال و انگیزه است.1،2

مشکل این است که برخی از افراد خوشبختی خود را برای فکر کردن به تأخیر می اندازند زندگی بهتر همیشه است تو در افق.

اما در این مقاله به این موضوع می پردازیم:

دستیابی به هدف همیشه سرگرم کننده نخواهد بود.

در واقع تمرکز کنید اضافی برآیند اهداف شما می تواند باعث شود اکنون توانایی شاد بودن را از دست بدهید.

اگر فکر می کنید ممکن است شما (یا مشتری) باشید ، مراحل سریع سه مرحله ای زیر را بررسی کنید.

این تمرین سریع برای هر کسی که احساس می کند:

  • کاما زندگی آنها به بن بست رسیده است تا به هدف خود برسند
  • همانطور که اهداف آنها است آنها را پست تر می کند
  • در مورد نئو هیپی ها و گرم شدن کره زمین آنها به شما می گویم می تواند پایدار یا حتی ممکن باشد

آشنا بنظر رسیدن؟ بیشتر بخوانید.

بیشتر 150،000 متخصصان سلامت و تناسب اندام دارای مجوز هستند

تا 30 درصد در برنامه آموزش تغذیه صنعت صرفه جویی کنید

درک عمیق تری از تغذیه ، قدرت آموزش آن و توانایی تبدیل این دانش به یک تمرین آموزشی کسب کنید.

در 3 مرحله از اهداف (و زندگی) خود بیشتر لذت ببرید.

این مراحل ترکیبی از کار “متفکرانه” – آگاهی بخشی به باورها و رفتار شما – و “انجام” کار است. (نکته: هست انجام دادن که باورها و رفتارهای مرزی را تغییر خواهد داد.)

ذهن و بدن را انجام دهید ، بیدار کنید!

مرحله 1: دریابید که چه اعتقادی دارید “وقتی خوشحال می شوم …”.

کاغذ قراضه را بگیرید و در مورد همه افکار خود درباره “وقتی خوشحال می شوم …” بحث کنید.

شما می توانید مقدار زیادی داشته باشید.

مثلا:

“خوشحال می شوم وقتی…

  • … من شکم های قابل مشاهده ای دارم. ”
  • … من به خانه بزرگتری نقل مکان می کنم. ”
  • … من در مسابقات سه گانه بعدی پنج نفر برتر را به پایان می رسانم. ”

هرچه پیش می رود.

هنگامی که یک تخلیه مغز مناسب ایجاد کردید ، یکی از لیست مورد نظر را انتخاب کنید – به ویژه آن چیزی که مهمترین و سریع ترین احساس می شود.

(اگر از این مقاله لذت می برید و می خواهید در مورد تغذیه خوب ، سلامتی و آموزش مشورت کنید – مستقیماً در صندوق ورودی خود ارائه دهید – در خبرنامه هفتگی رایگان ما مشترک شوید ، با استعدادترین مربی در گنجه.)

مرحله 2: نحوه تحمل خود را کشف کنید.

اکنون زمان آن است که کمی عمیق تر عمل کنیم.

در نظر گرفتن:

جی! کل این در بارهی چیست کارهایی که منتظر انجام یا احساس آنها هستید تا به هدف خود برسید؟

اینها فقط چیزهایی نیستند که از آنها لذت می برید ، بلکه چیزهایی هستند که هنوز به آنها اجازه نمی دهید.

به عنوان مثال: “هنگامی که 20 پوند اضافه کردم ،…

  • … بگذار لباس های مورد علاقه ام را بپوشم. ”
  • … دوباره شروع به ملاقات کنید. ”

یا: “هنگامی که شش رقم می سازم ،…

  • … احساس می کنم موفق هستم. ”
  • … شروع به استراحت آخر هفته کنید. ”

یا: “به محض ملاقات با شریک روحی خود ،…

  • … بالاخره احساس اطمینان می کنم. ”
  • … به کشتی مدیترانه ای بروید. ”

به احتمال زیاد ، شما انواع مختلفی را خواهید آموخت – برخی بی اهمیت و برخی بسیار مهم – که اجازه تجربه را به شما نمی دهد. شاید به خاطر ایمان مجبور نباشید تا زمانی که “بهتر” نشده اید آن کارها را انجام دهید یا احساس کنید.

واقعاً ما برای شما سورپرایز داریم …

مرحله 3: انتظار را متوقف کنید و زندگی کنید.

وقتی متوجه شدید که خود را از احساس خوب در مورد خود منع کرده اید و این کارهای خوب و معنادار را انجام می دهید ، می تواند توضیح دهد که چرا شما نسبت به عدالت بی تاب بوده اید. به آنجا برسید آماده.

همچنین می تواند توضیح دهد که چرا احتمالاً خوشحال نیستید روند برای رسیدن به هدفت

در داخل ، بخشی از شما وجود دارد که معتقد است تا زمانی که به هدف خود نرسیدید ، زندگی شما نمی تواند آغاز شود. و اینکه “لازم نیست” تا زمانی که سریعتر ، سریعتر ، قوی تر یا موفق تر نشوید ، اتفاقات خوبی برای شما رخ می دهد.

این می تواند یک نام اشتباه باشد. آشکار شدن چنین اعتقاداتی می تواند شما را ناراحت ، آرامش ، عصبانیت یا ترکیبی از احساسات کند.

ممکن است بخواهید برای بیان این احساسات وقت بگذارید. با این حال ، هیچ چیز تغییر بزرگتر از آن ایجاد نمی کند عمل.

بنابراین ، ساده ترین و زیرکانه ترین مرحله زیر را انتخاب کنید تا زندگی و احساس مورد نظر خود را شروع کنید.

مثلا:

  • ایجاد یک پروفایل دوستیابی، با استفاده از تصاویری از ظاهر شما در حال حاضر.
  • شورت ، ماهیچه ، کرم ضد آفتاب یا هر لباسی که منتظر پوشیدن آن هستید – به اندازه خود – و خرید کنید. آن را با افتخار بپوشیدبه
  • به این فکر کنید که چطور هستید آماده موفق شدن: جی! آیا با حضور در محل کار احساس راحتی می کنید؟ این یک موفقیت است!
  • سرپا بایستید و به خودت چیزهای خوب بگو در مورد شایستگی شما به عنوان یک شخص
  • یک سفر سرگرم کننده آخر هفته را به تنهایی ذخیره کنید به خودت. (نه کشتی مدیترانه ای ، بلکه یک شروع است.)

نکته اصلی: به خود اجازه دهید کارهایی را که در صورت رسیدن به هدفتان انجام می دادید احساس کنید و انجام دهید ، حتی اگر هنوز آن را دریافت نکرده اید

این می تواند شما را مضطرب کند. اما با چند تمرین ، متوجه خواهید شد…

خوشبختی نتیجه رسیدن به اهداف نیست. این یک دلیل است.

هنگامی که ورزش را متوقف می کنید ، ممکن است هدف شما پایین باشد. (شاید خوشبختی شما به تناسب آن شلوار جین بستگی ندارد.)

یا شاید یک هدف است این هنوز مهم است ، اما شما از اقداماتی که باید انجام دهید برای کسب سود بیشتر اکنون که دیگر به زندگی خود ادامه نمی دهید ، راضی هستید.

در هر صورت ، احتمالاً خواهید فهمید که آیا به هدف خود رسیده اید یا نه ، زندگی ، زندگی و زندگی را آغاز کرده اید حس کردن به عنوان فردی که موفق خواهد شد

زیرا هر چند دستیابی به هدف احساس خوبی دارد ، اما مردم معمولاً آنقدرها که می خواهند نتایج را نمی خواهند آن نوع از اشخاص چه کسی آن نتایج را می گیرد

شما نمی توانید فقط یک نیمکت X را بگذارید. شما شخص درستی هستید.

فرزند شما فقط وارد لیگ Ivy نشده است. شما پدر و مادر خوبی هستید.

شما فقط شش رقم نمی زنید. شما یک حرفه ای باهوش و توانا هستید.

شما فقط برنده مسابقه نشده اید شما برنده هستید.

این راز علت عملکرد فرآیند فوق است. زیرا چه برای خط پایان شخصی خود این کار را انجام داده اید یا نه ، هویت شما شروع به حرکت به نوع فردی می کند که همیشه می خواسته اید باشید.

چرا؟

شما کارهایی را انجام می دهید که چنین شخصی انجام می دهد.

بهترین قسمت؟

شما دیگر منتظر نیستید.

تو فقط زندگی کن

منابع

برای مشاهده منابع اطلاعاتی که در این مقاله ذکر شده است اینجا را کلیک کنید.

اگر مربی هستید یا می خواهید…

یادگیری نحوه آموزش مشتریان ، بیماران ، دوستان یا اعضای خانواده از طریق تغذیه سالم و تغییر شیوه زندگی – به روشی که به تناسب بدن ، ترجیحات و شرایط منحصر به فرد آنها بستگی دارد – یک هنر و یک علم است.

اگر می خواهید در مورد هر دو بیشتر بدانید ، در نظر بگیرید گواهی های صحت سطح تغذیه 1.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *