بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن

بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن


وقتی هوا سرد می شود و برگها شروع به تغییر می کنند ، می دانیم که فصل پاییز در اینجا است. این بدان معنی است که برخی از موارد مورد علاقه ما در سقوط مانند فوتبال و هالووین – و بسیاری از غذاهای خوشمزه! در حالی که ماه های سردتر ممکن است به عنوان یک میان وعده به نظر برسد ، لازم نیست از اهداف سلامتی و تناسب اندام رنج ببرید. در حقیقت ، غذاهای بسیار خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که می توانید حتی در طول فصل جشن از آن لذت ببرید!

از همه بهتر این است که هیچ محرومیت یا رژیم غذایی وجود ندارد!

غذا در فصل پاییز

با فرارسیدن تابستان ، طبیعت مقدار زیادی غذای خوب از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن به ما ارائه می دهد! اگرچه این فصل بیشتر برای کدو محبوب شناخته شده است ، اما غذاهای مفید پاییزی فراتر از این کدو محبوب است.

کدو سبز به مقدار زیادی وجود دارد توسط تحقیقات پشتیبانی می شود غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما:

  • سیب
  • گلابی
  • کدو تنبل
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم پیچ
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از رژیم غذایی می شود ، گزینه های پاییز فصلی زیاد (و خوشمزه تر از همیشه) هستند!

فواید وعده های غذایی فصلی

سالها پیش ، خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر بی سابقه بود. مردم تازه رشد کرده بودند-بسیاری از گزینه ها در طول سال در دسترس نبود!

اما امروزه به لطف تکنولوژی و حمل و نقل ، بیشتر غذا در تمام طول سال در دسترس است. در حالی که دسترسی نامحدود می تواند راحت باشد ، به خاطر داشته باشید: غذاهای فصلی می توانند بسیار مفیدتر باشند.

در فصل بهتر است

برای شروع ، مصرف محصولات خارج از فصل رشد طبیعی مزه آنهایی نیست که به طور طبیعی در باغ یا مزرعه شکوفا می شوند. به یک بهشت ​​شیرین تابستانی که از انگور به دست می آورید و در وسط زمستان در خواربارفروشی به دست می آورید فکر کنید. به احتمال زیاد گوجه فرنگی تابستانی بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی خواهد بود.

رد پای کربن کوچکتر

وعده های غذایی فصلی نیز برای محیط بهتر است. اگر غذایی به صورت محلی رشد نمی کند ، باید به نحوی به شما برسد! این ممکن است به کامیون ، هواپیما و کشتی نیاز داشته باشد. این به معنای سوخت و انرژی بیشتر و همچنین رد پای بزرگ کربن است. همه اینها برای حمایت از خواسته های خارج از فصل شما! به علاوه ، غذای فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! یک برد-برد.

مغذی تر

اگر بیشترین مزایای تغذیه ای را می خواهید ، خوردن فصلی عاقلانه است. هنگامی که غذاهای غیر فصلی به فروشگاه محلی تحویل داده می شود ، زمان بیشتری برای تجزیه مواد مغذی در حین حمل و نقل در دسترس است. اگر تشعشع بیش از حد خورشید را به مخلوط اضافه کنید (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) ، از ماده مغذی مطلوبی که در صورت انتخاب گزینه محلی فصلی دریافت می کنید ، کمتر می ماند.

بهترین 5 ماده غذایی برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای ذکر شده در بالا ، به راحتی می توان فهمید که چگونه یک وعده غذایی فصلی می تواند اهداف کاهش وزن شما را پشتیبانی کند. پس از همه ، اگر غذاها مغذی تر و خوشمزه تر هستند ، به راحتی می توانید آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید!

اگر می خواهید از اهداف خود حمایت کنید ، برخی از فراوانی غذاهای پاییزی بهتر از بقیه است. با این حال ، در اینجا بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که باید در این فصل به بشقاب برسد!

کدو تنبل

نباید تعجب کرد که کدو تنبل در لیست غذاهای مناسب برای کاهش وزن قرار دارد. در حالی که نمی توانید ظرافت هر کدو تنبل را انکار کنید ، آیا می دانستید که به همان اندازه خوشمزه و مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از مواد مغذی فیبر برای کمک است از کاهش وزن پشتیبانی می کند با احساس سیری طولانی مدت برای بسیاری ، افزایش سیری میل به شکر را کاهش می دهد و کالری کمتری در طول روز مصرف می کند.

و از آن زمان به بعد کار بیشتر از آب (در واقع بیش از 90) ساخته شده است ، البته کالری کمی نیز دارد!

اگر می خواهید از کدو تنبل به عنوان رژیم پاییزی برای کاهش وزن لذت ببرید ، کنسرو اسموتی یا محصولات پخته را اضافه کنید ، یا سرخ کردن در غذاهای شور را امتحان کنید تا یک مشت مغذی دریافت کنید ، که بسیار خوشمزه است.

گل کلم

گل کلم یک غذای شناخته شده برای کاهش وزن است ، بنابراین مطمئناً در لیست است. در حالی که این سبزی چلیپایی در اوایل ماه ژوئن یافت می شود ، فصل بالا معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات است ، از نظر تغذیه و کاهش وزن نیز قدرتمند است.

او احتمالاً گل کلم را به عنوان اصلی ترین عنصر پیتزا ، غذاهای برنجی و حتی بیسکویت های میان وعده به جای غلات و سایر غذاهای کالری دیده است. و با دلیل موجه! این جایگزین سالم مملو از مواد مغذی خوب مانند فیبر است ، به علاوه کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای فوق العاده برای دستور العمل های کاهش وزن در پاییز است. فکر کنید: میان وعده های روز بازی ، برنامه های جشن و شام های سبک و در عین حال معنی دار!

در اینجا چند ایده عالی وجود دارد:

  • گل کلم به مسئله پیتزا تبدیل شده است
  • پخت لقمه های گل کلم بوفالو
  • حتی به صورت منجمد ، می توانیم آن را به اسموتی ها اضافه کنیم تا به جای میوه ، ضخیم کننده کم قند داشته باشیم!

به اطلاعاتی نیاز دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم که احتمالاً هنوز امتحان نکرده اید!

شکل

اگر در تلاش برای دستیابی به اهداف کاهش وزن در پاییز میل شدید به چیزی بخشنده داشته باشید ، برای رفع شیرینی خود به انجیر خود تکیه کنید. این میوه های پاییزی پر از فیبر اشباع شده و کالری کمی دارند.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم پیچ بریزید ، به اسموتی خود اضافه کنید ، یا به سادگی یک میان وعده خوشمزه و ساده پاییزی بخورید.

قارچ

هوای خنک به معنای تعداد زیادی دستور العمل آرامش بخش با این وعده غذایی کاهش وزن است. شما می توانید انواع زیادی را انتخاب کرده و راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود بیابید!

قارچ نیز مانند گل کلم یک سبزی همه کاره است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از وعده های غذایی ترکیب کرد. و از آنجا که هنگام پخت بافتی شبیه گوشت دارند ، این سبزیجات می توانند جایگزین پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای غذاهایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

از آنجا که سرشار از فیبر و ویتامین هستند ، قارچ ها غذای مناسب پاییزی برای یک رژیم غذایی سالم هستند!

کنگر اورشلیم / آفتابگردان

احتمالاً در مورد پروبیوتیک ها ، باکتری های کوچک اما عظیمی که دارای مزایای سلامتی قابل توجهی هستند ، شنیده اید! اگرچه مصرف پروبیوتیک ها برای حمایت از یک میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، اما ما نمی توانیم اهمیت مصرف فیبرهای پری بیوتیک را نادیده بگیریم! پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

پری بیوتیک ها از غذاهایی که مصرف می کنیم به دست می آیند و یکی از منابع عالی کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و در صورت مصرف فیبر پری بیوتیک کافی ، حفظ یک میکروبیوتای سالم امکان پذیر است. بنابراین کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، آنها با داشتن محتوای غنی از آهن به حمایت از سطوح انرژی ما کمک می کنند. در حقیقت ، تنها یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

آنها را با روغن زیتون بخارپز و سیر ، مخلوط شده در کیک سبزیجات برشته ، یا بالای یک کاسه سالاد گرم امتحان کنید.

خوراکی های پاییزی خوشمزه برای حمایت از رژیم غذایی شما

استفاده از محصولات پاییزی می تواند به شما کمک کند تا روحیه پاییزی داشته باشید و از اهداف وزن خود حمایت کنید. گنجاندن غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، آفتابگردان ، انجیر و قارچ در رژیم غذایی شما می تواند رژیم غذایی شما را به شیوه ای کم کالری ، پر فیبر و فوق العاده خوشمزه افزایش دهد. با کمی دانش ، غذا خوردن فصلی آسان است و گنجاندن این تمرین در عادات سالم شما مزایای شگفت انگیزی دارد.

پاییزیتون بخیر و اشتهای خوب!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *