از تغذیه دلپذیر تا رسیدن به بدن سالم – من و تغذیه


جی! آیا تا به حال با تلاش برای هزاران راه موفق به کاهش وزن نشده اید؟ یا مدت زیادی رژیم گرفته اید و نتایج خاصی را تجربه نکرده اید؟ جی! آیا به دنبال راهی هستید تا بدون هیچ مشکلی و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتایج را بدست آورید؟ باید بدانید که راه درستی را انتخاب کرده اید زیرا وب سایت من و تغذیه شما انواع رژیم های غذایی را به شما معرفی می کند و هر آنچه را که برای دستیابی به بدن بهتر نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین ممکن است بخواهید برای مناسبت های خاص مانند عروسی ، مصاحبه شغلی یا عروسی آماده شوید و نمی دانید با این پوند اضافی چه کار کنید. تغذیه دلپذیر یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید با خوردن فقط یک وعده غذایی در بدن رویایی خود در عرض چند روز به آن برسید. با خوردن تنها یک نوع غذا در رژیم غذایی مورد علاقه خود به وزن ایده آل خود برسید.

جی! تغذیه خوب چیست؟

حال سوالی که مطرح می شود این است که غذای انحصاری چیست؟ جی! آیا مزایا یا معایبی وجود دارد؟ از چه موادی در آن استفاده شده است؟ برای پاسخ به س yourال شما ، پیشنهاد می کنیم این نسخه را تا انتها مطالعه کنید. رژیم غذایی سالم نوعی برنامه رژیم غذایی است که در آن فرد باید فقط مدتی نوع خاصی از غذا را بخورد. این رژیم می تواند به سم زدایی و پاکسازی بدن و حتی کاهش چند کیلوگرم کمک کند. البته شما طرفدار برنامه های سریع کاهش وزن هستید و از گفتن بسیار لذت خواهید برد. خلاصه اگر اضافه وزن دارید و می خواهید چربی اضافی را از بین ببرید ، مکمل غذایی را از دست ندهید.

غذای خوشمزه

جی! انواع غذاهای مغذی چیست؟

انواع رژیم های غذایی تک یا رژیم غذایی وجود دارد و همه می توانند از مواد خاصی مانند شیر ، موز یا مواد دیگر به طور یکسان استفاده کنند. فراموش نکنید که این رژیم فقط برای کاهش وزن مناسب است. آیا آمادگی شروع به داشتن اندامی بهتر را دارید؟

قانون اول

در این رژیم غذایی کوچک ، مجاز به نوشیدن آب میوه هستید. حتماً به خاطر داشته باشید که آب میوه باید طبیعی باشد و نوشیدن یک نوشیدنی با مواد افزودنی به هیچ وجه مناسب نیست. در واقع افزودن سبزیجات تازه نیز توصیه می شود. در واقع با چشیدن این غذاها می توانید مقدار زیادی مواد معدنی دریافت کنید.
ممکن است زود احساس ضعف کنید ، اما بدانید که انتظار نتایج قابل توجهی در کاهش وزن را دارید.

قانون دوم

شاید شما اسم رژیم پاک کننده را شنیده اید اما نمی دانید برای سالم ماندن معده خود چه بخورید؟ این نوع رژیم انحصاری توسط افراد مشهور در ایالات متحده ، سایر کشورها ، حتی ایران استفاده شده است و آنها از این روند بسیار راضی هستند. اگر می خواهید از این نوع تغذیه استفاده کنید ، باید برای تهیه نوشیدنی های پاک کننده وقت بگذارید.

یکی از آنها مخلوط آب لیمو ، فلفل تند و دو تا سه قطره عصاره افرا است که برای کاهش وزن استفاده می شود. نوشیدن 5 تا 6 بار در روز را فراموش نکنید. در واقع رژیم های سم زدایی باید به صورت کوتاه مدت انجام شود و می تواند اثرات طولانی مدت داشته باشد زیرا مصرف فلفل تند برای معده خطرناک است.

قانون سوم

اگر عاشق مرغ و ماهی هستید ، این نسخه را از دست ندهید و با ما باشید. افرادی که دوست دارند گوشت سفید بخورند ، مرغ و ماهی را ترجیح می دهند. این دو ماده مغذی نه تنها کالری کمی ندارند ، بلکه منبع عالی پروتئین و ویتامین نیز هستند. در واقع سعی کنید این غذاها را بدون کربوهیدرات مصرف کنید. اگرچه انجام این کار دشوار است ، اما با استفاده از کربوهیدرات زیاد آن را از بین خواهید برد.

قانون چهارم

حتماً بارها در بین خانواده یا دوستان متوجه شده اید که قبل از عروسی یا جشن خانوادگی اضافه وزن داشتند ، اما در مدت زمان کوتاهی شگفت انگیز چند کیلو وزن کم کردند. از آنها می پرسید چگونه باختید؟ و در حقیقت ، پاسخ این است که از رژیم غذایی خوشمزه موز ، سیب یا انگور استفاده کنید. شاید باورش سخت باشد اما شدنی است. گریپ فروت ممکن است برای کسانی که درد شکم دارند مناسب نباشد زیرا اسید زیاد می تواند آنها را اذیت کند. اما به طور کلی ، میوه ای مانند موز دارای خواص زیادی است و می تواند برای مدت طولانی فرد را راضی کند. انگور همچنین نقش مهمی در سوزاندن کالری و چربی دارد.

غذای خوشمزه

غذای پنجم

غذاهایی که معمولاً توسط مدل های لباس و نمایش های مد مصرف می شود. غذای سوپ کلم. حتما آن را به حداقل برسانید. شما می توانید سوزش سر دل زیادی داشته باشید ، اما اصلا نگران نباشید زیرا می توانید میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر بخورید. سوپ مرغ خوشمزه نیز می تواند در این گروه قرار گیرد. این غذا سرشار از پروتئین است. فقط مراقب باشید نمک و روغن اضافه کنید.

قانون ششم

نوع دیگری از رژیم های کاهش وزن رژیم گیاه خواری است. به عنوان مثال ، در این رژیم غذایی ، تنها باید یک نوع سبزی را از نظر متخصصان تغذیه انتخاب کرده و آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

قانون هفتم

از این نوع تغذیه دلپذیر می تواند برای هر کسی که به دنبال تغییر شیوه زندگی خود است استفاده شود. زیرا باید غذاهای سالم را با غذاهای سالم و سالم جایگزین کنید. به عنوان مثال ، هویج و موز بخورید و چیپس و تنفس را حذف کنید تا کالری دریافتی روزانه خود را کاهش دهید و از چربی و قند اضافی جلوگیری کنید.

آنچه باید در مورد فست فود هفت روزه بدانید

علاوه بر تغذیه ذکر شده در بالا ، یک برنامه هفت روزه لذت بخش وجود دارد که می داند با توجه به اینکه شما روزانه فقط یک نوع غذا می خورید ، به چه مقدار کالری نیاز دارید. ممکن است به خودتان بگویید که من ممکن است رو به زوال باشم یا سلامتی ام به خطر بیفتد. اما این به هیچ وجه صادق نخواهد بود ، زیرا دریافت کالری کم ، کاهش مواد معدنی ، ویتامین و پروتئین مصرفی خواهد بود. صبحانه را با رژیم غذایی کوچک بخورم؟ برای ناهار و شام باید چکار کنم؟ نگران من و دولت و شما نباشید

صبحانه چه بخورم؟

فراموش نکنید صبحانه مهمترین غذا است. اما فقط در این رژیم مجاز به خوردن چندین ماده غذایی مانند سفیده تخم مرغ ، آب پرتقال ، شیر سویا ، چای سبز و سیب ، نان تست ، کیوی و لیمو هستید. برای اینکه بدانید هر روز چه چیزی بخورید ، باید با پزشک و متخصص تغذیه مانند من و متخصص تغذیه مشورت کنید.

ناهار چی بخورم؟

در این رژیم غذایی خوشمزه هفت روزه سوپ هایی مانند کلم ، مرغ ، هویج و سوپ اسفناج مجاز است. حتی می توانید عدس را با چاشنی آن بپزید. قارچ هایی که سوپ شما خوشمزه تر می شود را فراموش نکنید.

شام چی بخورم؟

شما می توانید بگویید که می توانید با نخوردن شام وزن خود را کاهش دهید ، اما این یک اشتباه است و هر سه وعده غذایی باید حتی در رژیم غذایی سالم داده شود. اگر ادویه های خوشمزه ای به مرغ یا ماهی آب پز اضافه کنید ، این غذا بسیار خوشمزه خواهد بود. ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما میوه نیز در این وعده مجاز است. به عنوان مثال ، پاپایا که شبیه انبه هندی است ، قابل خوردن است. یا حتی خوردن گوجه فرنگی و چند برگ کاهو را از دست ندهید.

مزایا و معایب تغذیه مطلوب

مسلماً مصرف بیش از حد ممکن است به شما در کاهش وزن کمک کند ، اما تکرار رژیم ممکن است ناامید کننده باشد و حتی ممکن است شما را از روال معمول خسته کند. چون باید هر روز یک غذا بخورید !!!! به یاد داشته باشید بیشتر موادی که در رژیم غذایی مغذی استفاده می شود ملین است یا باعث یبوست می شود !!!!!!!!!

با این حال ، پیروی از یک رژیم غذایی سالم فواید زیادی دارد ، از جمله:

    • به کاهش سریع وزن کمک می کند
    • باعث سم زدایی و کم آبی بدن می شود
    • این فرد از نظر روحی و جسمی قوی است
    • این رژیم بسیار مقرون به صرفه است زیرا نیازی به خرید انواع غذاها ندارید
    • غذای خوشمزه بسیار ساده است و هیچ نوع غذایی در آن وجود ندارد
    • ایمنی بدن را افزایش می دهد

با وجود همه این خوبی ها ، چیزهای بدی نیز وجود دارد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می کنیم:

    • این می تواند منجر به کمبود پروتئین ، ویتامین ها و مواد معدنی در بدن شود
    • حتی ممکن است بعد از اتمام غذا اشتهای خود را از دست بدهید
    • تمایل به قطع غذا افزایش می یابد
    • بوی غذاهای دیگر شما را اذیت می کند
    • انسانها برای مدت طولانی گرسنه می مانند
    • او از افسردگی و افسردگی رنج می برد
    • اسهال همچنین باعث کم آبی بدن می شود
    • از سوی دیگر ، یبوست اشتها را سرکوب می کند و سموم را در روده افزایش می دهد
    • مشکل رفلاکس یا سوزش سر دل را تشدید می کند
    • تورم و اسهال وجود خواهد داشت

به ندای بدن برای کاهش وزن گوش دهید

شاید با یک رژیم غذایی هفت روزه یا یک ماهه خوشمزه بتوانید به وزن ایده آل خود برسید و چربی های بدن خود را دفع کنید. اما فراموش نکنید که این پایان راه نیست و بدن شما به مواد مغذی زیادی برای سلامتی و زندگی نیاز دارد. در نتیجه می توان گفت که مضرات این رژیم بیشتر از فواید آن است. همچنین بدانید که هرچه نتایج زودتر ، زودتر ناپدید می شوند. بنابراین بهتر است وقت خود را تلف نکنید و از رژیم غذایی مناسب مانند رژیم غذایی و تغذیه من پیروی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *