قیمت و مشخصات

<=":; :; :1001010; :0; -: 370;" ="" ="ونتوری اسکرابر (شوینده ونتوری) - شایان صنعت" ="://../-//2021/05/--1-600."> در واقع دریچه طرح اسلوت که بر روی بدنه دریچه بازدید نصب می شود وظیفه هوارسانیِ برگشتِ دستگاه را به عهده میگیرد. از دریچه فن کویل ساده با گریل ،برای بازدید و تعمیرِ فنکویل هایی که باید هوای برگشت از طریق دریچه بازدید به دستگاه برسد استفاده می شود. دریچه فن کویل لولایی به وسیله قفل زیمنس بسته می شود اما دریچه بازدید وزنه ای هنگام تعمیر یا بازدید فن کویل، کاملا از چهارچوب فریمِ دریچه جدا و بعد از بازدید مجددا در محل خود جانمایی می شود.دریچه فن کویل ساده را می توان هم بصورت پیچ از رو و هم بصورت پیچ از داخل( پیچ مخفی) ،در جای خود نصب نمود.بنا به ابعاد دریچه فن کویل ،ضخامت ورقِ دربِ دریچه تعیین می گردد. دمپرهای موتوری: این نمونه ها نیز کارایی راحت و ساده تری دارند. این دریچه تنظیم هوا در کلیه مکانهایی که در آنها از فن کویل های سقفی و یا کانالی استفاده می شود ( ساختمانها، برج ها و … ) مورد استفاده قرار می گیرند.

ترمینال حجم متغیر فن دار سری

این نوع دریچه های بسیار شیک و زیبا هستند و با ظاهر زیبای خود برای محیط های رسمی و در مواردی که زیبایی اولویت محسوب می شود؛ قابل استفاده می باشند. یکی از مهمترین کاربردهای صداگیر چهار گوش ۲۰۲۰ در ایران، استفاده از آن در پروژههای مترو است. اگر درب دریچه فن کویل خطی لولایی باشد برای قفل کردنِ آن از قفل زیمنسی استفاده می گردد. ماهیت دریچه دسترسی تاسیسات پلاستیکی از مواد پلیمریABSمیباشد که گروه صنعتی تهویه مارکت با به کار گیری مواد فوق با چگالی بالا ، افتخار تولید این محصول را با کیفیت و استاندارد بالا دارد . در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تست دمپر ضد انفجار، موسسه فنی شاهرخی آپارات 2 minutes. جنس دریچه زیرفن کوئلی وزنی (تک شیاره) از آلومینیوم و گالوانیزه ساخته شده است که به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، برای محیط هایی که به آب و هوای تر و رطوبت بالاتری دسترسی دارند، مناسب هستند. ترکیب این دریچه با دمپر نیز امکان پذیر است.

تنوع بالای تجهیزات و ماشینآلات در صنایع مختلف، نیازمند طراحی و تولید دمپرهای چندمنظوره و قابل تنظیم است تا بهصورت موثر با خطرات احتمالی مواجهه کنند. در صورتی که این شیارها به شکل دو پله باشند؛ این دریچه ها دو گل نامیده می شوند.از طرفی درب دریچه های بازدید زیر فن کویل طرح سقفی نیز با هم متفاوت بوده و تنوع ایجاد می کند. در این مدل ها درب از قاب دریچه جدا بوده و درب به صورت وزنی روی قاب قرار می گیرد. این دریچه ها را می توان در انواع مدل های چفتی ( کابینتی ) ، بند انگشتی و با قفل زیمنسی و از جنس آلومینیوم با رنگ کوره ای، طراحی و تولید کرد. وظیفه اصلی آن ها این است که از اجازه ندهند عوامل محیطی آزاردهنده وارد فضای داخلی ساختمان شوند. جنس دریچه فن کویل گل سقفی تماماً از آلومینیوم بوده و بسته به ابعاد دریچه فن کویل می توان ضخامت ورقِ درب آن را بالاتر انتخاب نمود.

دریچه زیر فن کوئل خطی پلاستیکی ، دریچه بازدید زیرفن کوئلی گروه صنعتی اورانوس به دریچه هایی گفته می شودکه بر روی سقف زیر دستگاه های تهویه مطبوع و فن کوئل نصب می شود. به منظور دسترسی و تعمیر و نگهداری دستگاه فن کویل و دمنده و مکنده هایی که در سقف تعبیه می شوند از این نوع دریچه استفاده می شود.ابعاد و سایز این دریچه به ابعاد دستگاه دمنده یا مکنده وابسته است. فریمِ دریچه فن کویل طرح اسلوت به دو صورتِ ۳ و ۵ سانتی قابلِ ساخت می باشد. دریچه فن کویل طرح اسلوت به دو صورتِ پیچ از رو و پیچ از داخل( پیچ مخفی) در محلِ مورد نظر نصب و تعبیه می گردد. ساختار این دریچه ها به شکل شیاری مربعی در داخل بدنه یا در کنار در دریچه است. به عنوان مثال، در صورتی که این دریچه ها از چوب ام دی اف تولید شوند کمترین قیمت و در صورتی که پلاستیکی باشند بیشترین قیمت را خواهند داشت. دریچه خطی منصوب بر روی بدنه ی اصلیِ دریچه فن کویل با منافذی موازی و ابعادی متناسب با بدنه ، این امکان را می دهد که هوای کافی جهت پشتیبانیِ هوای برگشتِ دستگاه ،بطور مستقیم توسط دریچه فن کویل از محیط تامین ترمینال حجم متغیر تک کاناله گرد – شرکت تهویه سازه شار گردد. ​.