راهنمای سفر: آستین، تگزاس (رستوران‌های وگان + کارهایی که باید انجام دهید)


راهنمای سفر: آستین، تگزاس

ماه گذشته ما به یکی از شهرهای مورد علاقه خود سفر کردیم: آستین، تگزاس. زمانی که قبلاً در ایستگاه کالج زندگی می‌کردیم، فقط 2 ساعت با ماشین فاصله داشتیم، بنابراین مرتباً برای تهیه غذای کامل خود از آنجا بازدید می‌کردیم و از انبوهی از کارهای خارج از منزل برای انجام دادن در تگزاس هیل کشور لذت می‌بردیم.

این قبل از سال 2012 بود و از آخرین بازدید ما بیش از 5 سال گذشته بود، بنابراین از آن زمان همه چیز کمی تغییر کرده است. آستین به سرعت رشد کرده است، اما همچنان می تواند فرهنگ اصیل و زیبایی طبیعی خود را حفظ کند. من به خصوص خوشحال شدم که دیدم جنبش گیاهی از زمان آخرین بازدید ما چقدر رشد کرده است. ما به سختی توانستیم سطح همه گزینه های باورنکردنی وگان را خراش دهیم!

اگرچه تعدادی هتل عالی برای انتخاب در آستین وجود دارد، اما ما تمایل داریم به سمت اجاره تعطیلات متمایل شویم، زیرا آنها دارای فضاهای خواب متعددی هستند که به نظر ما ایده آل ترین مکان برای سفر با کودک نوپامان است. این Airbnb خاص یک آپارتمان 2 خوابه با 1 حمام بالای گاراژ است که مدرن، راحت و به راحتی در بخش مرکزی آستین واقع شده است. ما به خصوص محله آرام را دوست داشتیم و قطعاً این را به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه برای خانواده های کوچک توصیه می کنیم.

پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری دریاچه لیدی برد

مسیر پیاده‌روی و دوچرخه سواری آستین در دریاچه لیدی برد به راحتی یکی از بهترین نقاط برجسته شهر است. این مسیر که در مجموع 10 مایل را در بر می گیرد، در کل طول دریاچه حلقه می زند و در سرتاسر آن به خوبی حفظ می شود. ما از Barton Springs Bike Rentals & Tours که به راحتی در روبروی مسیر قرار دارد، پارک و دوچرخه کرایه کردیم. آنها صندلی یا تریلر برای کودکان و همچنین دوچرخه های برقی را ارائه می دهند، اگر می خواهید سواری خود را فراتر از مسیر ادامه دهید. یا اگر اهل دوچرخه سواری نیستید، پیاده روی یا دویدن در مسیر به همان اندازه سرگرم کننده است.

کایاک یا SUP در دریاچه لیدی برد

ما قصد داشتیم یک روز در طول سفرمان یک کایاک پشت سر هم اجاره کنیم اما متاسفانه آب و هوا همکاری نکرد. با این حال، ما در گذشته روی دریاچه کایاک سواری کرده‌ایم و این یک راه عالی برای گذراندن روز در آستین است. برای دسترسی آسان، معمولاً می‌توانید پارکینگ را در پارک زیلکر پیدا کنید و به سمت اسکله پارویی بروید تا کایاک یا تخته پارویی را بگیرید.

بارتون اسپرینگز

همچنین یکی از درخشان ترین جواهرات آستین، استخر بارتون اسپرینگز، در پارک زیلکر قرار دارد. این استخر با مساحتی نزدیک به 3 هکتار از چشمه های زیرزمینی با دمای متوسط ​​68 تا 70 درجه تغذیه می شود که آن را برای خنک کردن در یک روز گرم تابستانی عالی می کند. هزینه ورودی روزانه برای افراد غیر مقیم 9 دلار است.

اگر زمانی که هوا برای شنای کامل به اندازه کافی گرم نیست، آنجا هستید، پارک سگ دقیقاً در کنار استخر منطقه مناسبی برای قدم زدن در حین تماشای بازی توله سگ ها است. این هم رایگان است!

حتی اگر وقتی به آستین فکر می کنید این اولین چیزی نیست که به ذهنتان خطور می کند، اما در واقع مسیرهای بسیار خوبی برای کاوش در این نزدیکی وجود دارد. در آخرین بازدیدمان، مسیر گرین‌بلت را به سمت آبشار مجسمه‌سازی و آبشار دوقلو انجام دادیم، اما آبشارها استخوانی خشک بودند. من فقط سنگ صحبت می کنم، حتی یک قطره!

این تنها مسیری بود که انجام دادیم زیرا زمان محدودی داشتیم و هوا فقط برای چند روز خوب بود، اما در اینجا چند مسیر دیگر در لیست من وجود دارد:

پارک کودکان اتحاد

ما در مجموع از 3 پارک در آخرین بازدید خود بازدید کردیم و از زیبا بودن هر کدام شگفت زده شدیم. اگر فقط برای یکی از آنها وقت دارید، پارک کودکان آلیانس کاملاً جدید است با منظره ای عالی از آستین و یک پد آب پاش که بچه های کوچک آن را دوست دارند.

پارک دریاچه مولر

این پارک درست روبه‌روی Thinkery (در پایین ببینید)، در اطراف دریاچه‌ای زیبا قرار دارد که شامل اردک‌ها، زمین بازی، و مناطق سرسبز باز است که برای پیک‌نیک عالی هستند. ما از یکی از دسرهای (بسیار) خود در کنار دریاچه لذت بردیم و با اردک ها و کبوترها پر شدیم، هه! اما ما دوست داشتیم در مسیرهای اینجا قدم بزنیم، زیرا این یک راه عالی برای وارد کردن قدم‌های شماست.

پارک منطقه Pease

این پارک چند قدمی با Airbnb ما فاصله داشت و گزینه عالی دیگری برای بازدید است. ما عاشق سبز بودن همه چیز بودیم و حتی یک کامیون کوچک غذاخوری وجود دارد که مخروط برفی و قهوه می فروشد.

در اینجا چند پارک دیگر وجود دارد که ما فرصت بازدید از آنها را نداشتیم اما امیدواریم دفعه بعد به آنها مراجعه کنیم:

تفکر

شبیه به موزه کودکان، Thinkery برای ارائه نمایشگاه های تعاملی طراحی شده است که تفکر خلاق و یادگیری را برای کودکان در تمام سنین (تا 11 سال) تقویت می کند. حتماً تماس بگیرید و ببینید آیا قصد دارید در زمانی که سفرهای میدانی برنامه ریزی شده است، بازدید کنید، زیرا زمانی که ما آنجا بودیم با انبوهی از بچه های کلاسی بمباران شدیم. آنها در واقع به ما اجازه دادند روز بعد برگردیم تا بتوانیم از شلوغی دوری کنیم، اما هنوز آنقدر شلوغ بود که بتوانیم از همه چیزهایی که آنها ارائه می کردند لذت ببریم.

اسباب بازی

دقیقا همان چیزی که به نظر می رسد، Toybrary مانند یک کتابخانه است اما برای اسباب بازی ها! اعضای محلی می توانند ماهیانه هزینه ای بپردازند تا بتوانند هر طور که می خواهند بیایند و اسباب بازی ها را بررسی کنند. من این مفهوم را دوست داشتم و ای کاش چیزی مشابه در آتن داشتیم.

علاوه بر چک کردن اسباب‌بازی‌ها، آنها اجازه بازی رایگان را می‌دهند که در آن می‌توانید یک بار هزینه‌ای را پرداخت کنید که ما انجام دادیم. گرانت از بازی کردن اینجا خوشحال شد و نمی خواست آنجا را ترک کند! می‌توانم بگویم این برای کودکان خردسال بهترین است، زیرا اسباب‌بازی‌های موجود و فضای بازی تا 4 یا 5 سال ایده‌آل به نظر می‌رسند.

این کامیون غذا حال و هوای فوق العاده هیپی دارد و من گزینه های گیاهی کامل تری را ارائه می دهد. آنها به خزه های دریایی علاقه زیادی دارند، چیزی که من قبل از خوردن اینجا چیزی نشنیده بودم. ما چند تاکو را امتحان کردیم (پشت سینه تمپه با تورتیلای املایی درجه یک بود) و ژل خزه دریایی که… جالب بود. قطعاً چیزی نیست که برای طعم آن سفارش بدهم، اما طعم آن قابل تحمل بود. این یکی از آن چیزهایی است که من فقط به خاطر مزایای سلامتی دوباره آن را دریافت می کنم. 😉

بازدید از آستین بدون برداشتن یک آب میوه یا اسموتی از JuiceLand کامل نمی شود. من ماچا لاته آنها را امتحان کردم که خوب بود اما توصیه می کنم از روغن نارگیل صرف نظر کنید زیرا بر ماچا غلبه می کند. ما همچنین بعد از دوچرخه‌سواری برای کاسه‌های اسموتی برگشتیم که واقعاً در یک بعد از ظهر گرم به نقطه‌ای رسیدیم.

Honest Mary’s با دو مکان در آستین، یک رستوران معمولی سریع است که کاسه های غلات خود را بسازید. من عاشق این هستم که آنها مواد اولیه را از مزارع محلی تهیه می کنند و توفوی ارگانیک را به عنوان یک گزینه پروتئینی ارائه می دهند. اگر در آستین زندگی می‌کردیم، می‌توانستم ببینم که مرتباً آنجا غذا می‌خوریم.

نانا بزرگ

Big Nonna’s واقع در بخش شمالی آستین، برخی از بهترین پیتزاهای گیاهی و گره های سیر را که تا به حال خورده ام سرو می کند. با تاپینگ‌های فوق‌العاده خلاقانه مانند بیترونی و پوسته‌ای ترد که بی‌نقص است، مطمئناً ارزش 15 دقیقه رانندگی از مرکز شهر را دارد. فقط یک سر بالا: انتظار نداشته باشید وقتی به آنجا رسیدید، بستنی سرو نرم بخورند. در وب سایت آنها فهرست شده است، اما به نظر می رسد که از زمانی که Sweet Ritual در سال 2021 فعالیت خود را متوقف کرد، آن را نداشته اند. :/

پنیر شورشی

این فروشگاه شراب و اغذیه فروشی شایان ستایش در پنیر وگان لذیذ تخصص دارد. غمگین! آنها حتی شما را تشویق می کنند که نمونه هایی از پنیر را امتحان کنید زیرا یک کلوپ پنیر ماهانه ارائه می دهند و در سراسر کشور تحویل می دهند.

همه چیزهایی که امتحان کردیم باورنکردنی بود اما پنیر پیمنتو واقعاً برای من برجسته بود. ساندویچ من شامل بری کهنه شده، بیکن بدون خوک دستی ترد، پیاز کاراملی، آرگولا فلفلی و مربای انجیر شیرین روی یک باگت محلی بود. بوسه سرآشپز. 10/10 توصیه می شود.

اجرای زنده ی موسیقی. نوشیدنی. برگر و ساندویچ چیکن. دیگر چه میخواهید؟

Sunny’s مطمئناً سالم ترین مکان برای غذا خوردن در آستین نیست، اما افراط در یکی از ساندویچ های مرغ سرخ شده آنها ارزشش را دارد. به راحتی می تواند با ساندویچ Chik-fil-A پا به پا شود. طعم بسیار زیاد و بافت عالی است. برو برات بیار!

من می خواهم ادامه دهم و بگویم اینها بهترین تاکوهای صبحانه وگان بودند که ما در آستین خوردیم. براندون ساندویچ صبحانه را گرفت که در حال کوبیدن بود. اوه، و نان موزی که در آنجا می فروشند در جدول خوب است. وقتی در آستین هستید قطعا ارزش دیدن دارد.

درست در مجاورت Tellus Joe، کارخانه آبجو یک منوی مختصر اما خوش طعم و انواع نوشیدنی های خلاقانه ارائه می دهد. من پارمزان بادمجان و یک کوکتل خوشمزه گرفتم که از آن لذت بردم. به طور کلی یک مکان خوب برای یک شام آرامش بخش.

The Well که در قلب مرکز شهر قرار دارد (با دو مکان دیگر در راه است)، با منوی بهداشتی و الهام گرفته از سرخپوشان، حال و هوای کالیفرنیا را ایجاد می کند. با سرو برانچ، ناهار و شام می توانید در هر زمانی از روز برای یک وعده غذایی مقوی به اینجا بیایید. ما برانچ را انتخاب کردیم و در حالی که تعداد زیادی گزینه وگان وجود ندارد، چیزی که داشتیم طعم‌دار و سیرکننده بود.

قایق بادبانی وگان که به عنوان بهترین بوریتو وگان انتخاب شده است، در داخل یک بازار وگان واقع شده است و غذاهای خوشمزه ای مانند پای فریتو، سگ چیلی و کیزو وگان سرو می کند. کیک فریتو که با چیلی تمپه ارگانیک درست شده است، باید امتحان کنید، و می‌توانید مواد خوراکی را برای دسر در بازار تهیه کنید.

هر بار که از آستین بازدید می کنیم در کافه بولدین کریک توقف می کنیم زیرا آن را بسیار دوست داریم! آنها برای صبحانه، ناهار و شام باز هستند، یک پاسیو جذاب دارند و برخی از بهترین غذاهای گیاهی شهر را سرو می کنند. برخی از موارد مورد علاقه ما عبارتند از املت سیب زمینی و تره فرنگی، نان ذرت زغال اخته وگان کبابی، BLTA و بشقاب BBQ وگان. اما گزینه های بسیار خوبی در منو وجود دارد که نمی توانید اشتباه کنید.

یکی دیگر از مکان‌هایی که دوست داریم در مواقع تکراری از آن بازدید کنیم، کازا د لوز بر روی وعده‌های غذایی کامل گیاهی در یک کافه تریا در محیطی آرام در باغ تمرکز دارد. تنها یک گزینه در منو وجود دارد که شامل سوپ، سالاد، و بشقاب اصلی حاوی انواع حبوبات، غلات و سبزیجات است. این به آنها اجازه می دهد تا غذای ارگانیک سالم را با قیمت مقرون به صرفه سرو کنند و در عین حال ضایعات مواد غذایی را نیز کاهش دهند. اینجا فقط یک مکان دوست داشتنی و آرام است و غذا همیشه احساس خوشحالی و تغذیه را در من ایجاد می کند.

این کافه روشن و مطبوع برای سلامتی یک توقف عالی برای یک برانچ، ناهار یا شام گیاهی است. ما چندین بار اینجا بوده ایم و از انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه ای که آنها ارائه می دهند لذت برده ایم.

اگرچه این کافه کمی دور از مرکز شهر قرار دارد، اما 110 درصد ارزش سفر را دارد. کروسان ها عالی هستند و کلاچ ها من را کاملاً منفجر کردند. به علاوه، وقتی در تگزاس هستید، باید کولاچه را امتحان کنید، زیرا آن چیزی است که در آنجا وجود دارد، پس چرا به سراغ یک نسخه گیاهی باورنکردنی نروید؟

من معمولا بیشتر از بستنی های نرم استفاده می کنم، اما این یکی از بهترین بستنی های اسکوپ شده (عطف.. بستنی معمولی؟) بود که تا به حال خورده ام. طعم ها بسیار خلاقانه و بسیار خوشمزه بودند. من هنوز در مورد آن خواب می بینم. به علاوه، آنها علاوه بر بستنی، مجموعه خوبی از محصولات پخته شده بدون گلوتن با آب دهان دارند. گاتی، چه گیاهخوار باشید چه نباشید، حتما باید از آن بازدید کنید.

هیولای کوکی ساخته شده با اسپیرولینا آبی

بعد از اینکه فهمیدم Sweet Ritual بسته شده است، در مأموریتی بودم که در جای دیگری در آستین سرویس نرم وگان را پیدا کنم. در حالی که این سرو کاملا نرم نیست، بافت آن به اندازه کافی نزدیک است و امتحان کردن یک سبک متفاوت از بستنی لذت بخش بود. اساساً، شما قاشق‌های معمولی بستنی می‌گیرید (آنها هم گزینه‌های لبنی و هم بدون لبنیات را ارائه می‌دهند) و آن را با میوه پردازش می‌کنند تا بستنی چرخشی درست کنند که به نوعی شبیه یک سرو نرم است.

به عنوان فردی که وسواس ماچا دارد، به طور طبیعی باید ببینم که این کامیون Magick Matcha چیست و من بسیار خوشحالم که این کار را انجام دادم. منو فوق العاده سرگرم کننده و خلاقانه با روش های مختلف برای لذت بردن از ماچا است. ما غذاهای مخصوص خانه (Magick Matcha آبی) و ماچای توت فرنگی (AKA the Pink Dream) را امتحان کردیم و هر دو خوشمزه بودند. با تپش قلب به اینجا برمی گشتم!

Voo Doo دارای برخی از بهترین دونات هایی است که من تا به حال خورده ام. دوره زمانی. گزینه‌های وگان این بار کمی محدود به نظر می‌رسند، اما همچنان بسیار خوب هستند و ارزش آن را دارند.

در حالی که موفق به بازدید از ویترین فروشگاه نشدیم، کالاهای نانوایی Zocchini Kill Bakery را می‌توان در بسیاری از رستوران‌های گیاه‌خواری در اطراف شهر یافت. ما این تابوت‌های وگان + کرم GF (فکر می‌کنید توینکی) را در حیاط خلوت Sunny برداشتیم و واقعاً خوب بودند. گرانت در واقع آنقدر سریع آنها را بلعید که تقریباً چیزی نخوردم! 😉

از اینکه اجازه دادید سفرمان به آستین را با شما به اشتراک بگذارم متشکرم! اگر مورد علاقه آستین دارید که می خواهید به اشتراک بگذارید، لطفاً آنها را در نظرات زیر بگذارید. xoxo