باشگاه آشپزی عشق و لیمو – فوریه!


این ماه به چالش کلوپ آشپزی عشق و لیمو بپیوندید! ورود به آن آسان است و یک برنده خوش شانس جایزه ای دریافت خواهد کرد. تمام جزئیات را در زیر بیابید.





کلوپ آشپزی ما راهی سرگرم کننده برای جشن گرفتن از جامعه خوانندگان Love & Lemons است. مفهوم فوق العاده ساده است – هر ماه، من یک دستور غذا را انتخاب می کنم. شما آن را درست می کنید و در مورد پست وبلاگ دستور غذا نظر می دهید. در پایان ماه به صورت تصادفی یک برنده را برای دریافت جایزه انتخاب می کنم.

من عاشق احساس اجتماعی هستم که از افراد زیادی که هر ماه یک دستور غذا می پزند. ما امروز چالش فوریه خود را با دستور پخت نان موزی آغاز می کنیم، و امیدوارم شما هم به این سرگرمی بپیوندید. در اینجا نحوه کار آن آمده است:

به کلوپ آشپزی عشق و لیمو بپیوندید

  1. هر ماه یک دستور فصلی را انتخاب می کنم. برای لیست ایمیل ما ثبت نام کنید تا به محض اینکه دستور پخت هر ماه را به اشتراک بگذارم متوجه شوید.
  2. آن دستور را در طول ماه درست کنید.
  3. تا پایان ماه روی پست وبلاگ دستور پخت چالش نظر بدهید. این بار آخرین مهلت 29 فوریه است!
  4. برای دریافت جایزه، تصویری از آنچه ساخته اید به LoveAndLemonsCookingClub@gmail.com ارسال کنید.
  5. برای یک جایزه دیگر، عکس خود را با تگ کردن در اینستاگرام پست کنید @loveandlemons و #کلوپ آشپزی عشق و لیمو.

این تغییری نسبت به چالش های قبلی باشگاه آشپزی است. ورود عکس دیگر لازم نیست. این ماه، در پست وبلاگ دستور غذا نظر دهید تا جایگاه خود را در نقاشی حفظ کنید!

جایزه: کارت هدیه 200 دلاری غذای کامل!

در پایان ماه، من به طور تصادفی یک برنده را انتخاب می کنم و تعدادی از عکس های شما را به اشتراک می گذارم. این بار، ما یک را تقدیم می کنیم کارت هدیه 200 دلاری کل غذا.


نان موزی ساده


دفعه بعد که در فروشگاه مواد غذایی هستید، یک دسته موز بردارید. قبل از اینکه این دستور غذا را درست کنید، آنها باید چند روز برسند، اما به من اعتماد کنید – صبر کردن ارزشش را دارد!

این نان موزی آسان بسیار مرطوب، کمی شیرین و پر از طعم موز تند است. این نوشیدنی عالی برای یک روز سرد فوریه است، به خصوص با یک فنجان قهوه یا چای داغ در کنار آن. من دوست دارم برای ترد به نانم گردو اضافه کنم، اما شما می توانید گردو، کشمش یا چیپس شکلات را جایگزین کنید. با خیال راحت آن را خودتان بسازید!

هر سه خوشمزه هستند!

دستور غذای ماه گذشته

دستور ماه گذشته سوپ عدس من بود. بسته بندی شده با عدس دلچسب و سبزیجات تازه، دقیقاً همان چیزی است که من می خواهم در یک روز سرد بخورم. خیلی از شما کامنت گذاشتید که همین احساس را دارید. به سلامتی برای گرم ماندن در این زمستان!

در اینجا تعدادی از تصاویر شما وجود دارد:


















































… و به برنده ما امیلی تبریک می گویم!





برای جمع بندی

وارد چالش باشگاه آشپزی فوریه با …

  1. دستور تهیه نان موزی من در فوریه.
  2. گذاشتن نظر در مورد پست وبلاگ نان موزی تا 29 فوریه.
  3. ارسال تصویری از نان به LoveAndLemonsCookingClub@gmail.com برای دریافت جایزه.
  4. و برای یک جایزه دیگر، ارسال عکس خود در اینستاگرام، تگ کردن @loveandlemons و #کلوپ آشپزی عشق و لیمو.

آشپزی مبارک!





Source link